Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
On 11/2/2018 at 4:33 PM, agenta said:

 

Здравей, за да е активиран мембършипа на WizzAir е необходимо да си получил мейл от тях на пощата и в профила да стой - Co-branded Membership. Най-добре е да се обадиш в Кол-центъра на Банката.

 

On 11/2/2018 at 4:34 PM, Hollywood said:

Да, обикновено членството се активира веднага ,  след подписването на документите.  Звъннете  на *2375.  

 

Много благодаря за отговорите! Звъннах им веднага и след дълги обяснения, изпращане на скрийшотс и неколкратно сверяване на мейл и номер на уиз акаунт, снощи ми обновиха мембършипа. 

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:

Чух от служител в ДСК, че ако имаш действащо членство и си извадиш карта, връщат остатъчна сума от вече платеното членство. Вярно ли е?

Публикувано:

На мен пък вчера ми дръпна два пъти една и съща сума при онлайн плащане. Купих си гид на Bradt от сайта bradtguides.com и при плащането с wizz картата на сумата от 20 паунда ми поиска 3-D код, въведох го , изчаках и .. вместо Congratulations, прочетох, че банката е отказала плащането и поръчката не може да се осъществи. Това ме учуди доста, проверих имейла, нямаше нищо получено. Три минути по-късно платих същото нещо с дебитна карта (пак на ДСК) и този път плащането беше успешно.

Днес си проверявам извлеченията и виждам, че са ми дръпнати 44.63 лв от Уиз картата в 18.40 ч и  после са ми дръпнати 44.53 лв от Виза картата в 18.43, пак от bradtguides.com, два пъти съм платил за един пътеводител. И в такива случаи какво? БАнката ли да връща пари или сайтът да връща пари? Или да ми прати още един гид на същата цена? Сега имейли и разправии пак 😞

 

Публикувано:

Пиши бързо на търговеца, обясни им очевидното - че се е получило дублиране на поръчката. Според мен ще реагират благоприятно.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

ами хайде иншаллах, да видим какво ще стане

image.png.4907aaff140980281b80af1e390f1b48.png

и 3 мин.по-късно

image.png.f6d4ad1e2c4944497aa412d475408689.png

 

и самата поръчка. 

image.png.8015ca3e92c5c2bc182965a941e5353e.png

 

Тия с тази уиз карта вече ще ме побъркат, всеки месец неправомерно начислени лихви, сега и това... Чувствам как ще  я разкарам тази карта

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, 6aspo каза:

Това с неправомерните лихви по уиз карта е интересно. Какво имаш предвид? При мен като чели работи нормално...

аз го обясних на предната страница, да не повтарям за останалите.. само с 2 думи казвам: плащам на падежната дата, на десето число абсолютно всичко, което съм изхарчил през месеца, тоест да не остава и стотинка да им дължа и така на всеки 30 дни, но видях с голямо закъснение, че имам на всяко десето число лихви... единия път малко над 8 лв, другият път малко над 4 лв, после пак 8 лв...  От колцентъра дават едно обяснение, в самата банка друго.  (Този месец платих цялата дължима сума днес, на 14-о число)

 

Но за вчерашния случай... днес признаха за грешката си. Писах на сайта, че се е получило двойно плащане и ... ако не могат да ми върнат сумата, да ми пратят още една книга/гид на същата цена, няма проблем. Те отговориха, че виждат само едно плащане от България, с карта Виза и не виждат с Мастеркард на Уизеър никакво плащане и ми казаха да се свържа с банката картодържател. Свързах се с банката и ми искаха да пратя имейл със скрийншотове и с препращане на кореспонденцията ми с този сайт, за да проверят случая. И след час ми звъннаха, казаха, че наистина парите не са преведени на този сайт, но са ми дръпнати от сметката, та ...са ми ги възстановили след моя имейл, проверих, наистина бяха върнати.    Това е. Ако мине номерът. Защото ако не си бях проверил по случайност в дск дайрект, щеше да мине и нямаше изобщо да забележа. Но влезох да си прехвърля уиз точките и видях, че последната ми транзакция е ... въпросната сума, цъкната и от уиз картата, и от виза картата в разстояние на 3 минути.    Що се отнася до начислените лихви, казаха, че от колцентъра не могат да помогнат и в банката мога да подам заявление за преизчисление на лихвите и ако преценят, че вината пак е тяхна, ще ми върнат парите

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Публикувано:

Бъркаш авторизация с плащане. Никакъв номер не е. Сумата се блокира и ако в някакъв срок не бъде изискана от търговеца, се освобождава автоматично. От банката могат ръчно да  я освободят по-бързо, ако търговецът потвърди, че е грешка.  

Изобщо, картовите въпроси не са ти силна страна. По-добре недей да се палиш, защото създаваш грешно впечатление, че някой (в случая банка) те ощетява.

Публикувано:

не се "паля". Опитваш се да ми втълпиш, че грешката е в мен, а аз да повторя ли, че от банката сами казаха "грешката е наша, молим да ни извините" ? Но според теб грешката е моя.  Това вече е интересно

преди 6 минути , Ilian359 каза:

 

 картовите въпроси не са ти силна страна

Точно така, никога не съм твърдял обратното. Именно затова питам вас, моля за съвет... как да постъпя. В това нещо лошо ли има? Целта не е ли взаимопомощ...? Всеки, който знае нещо, да бъде полезен на останалите?

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)

На мене картите също не са ми силна страна и ще споделя нещо, което научих днес за тази.

Оказа се, че освен сума за теглене от чужд банкомат и високия процент върху теглената сума се начислява и лихва на изтегленото, която става видима във втория месец след извършеното теглене. Информацията за това е от център обслужване.

 

Напълно наясно съм, че е силно непрепоръчително да се тегли с КК от банкомат!

Наясно съм също, че такава лихва и отчетена по този начин виждам за пръв път.

 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 41 минути , Таньо каза:

На мене картите също не са ми силна страна и ще споделя нещо, което научих днес за тази.

Оказа се, че освен сума за теглене от чужд банкомат и високия процент върху теглената сума се начислява и лихва на изтегленото, която става видима във втория месец след извършеното теглене. Информацията за това е от център обслужване.

 

Напълно наясно съм, че е силно непрепоръчително да се тегли с КК от банкомат!

Наясно съм също, че такава лихва и отчетена по този начин виждам за пръв път.

 

По света като изтеглиш сума на банкомат с кредитна карта лихвата тръгва ВЕДНАГА и няма гратисен период. Такова нещо не знаех, че практикуват в Бг. Мислех, че просто има голяма такса, но изглежда ДСК прилагат световната практика.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 57 минути , Таньо каза:

На мене картите също не са ми силна страна и ще споделя нещо, което научих днес за тази.

Оказа се, че освен сума за теглене от чужд банкомат и високия процент върху теглената сума се начислява и лихва на изтегленото, която става видима във втория месец след извършеното теглене. Информацията за това е от център обслужване.

 

Напълно наясно съм, че е силно непрепоръчително да се тегли с КК от банкомат!

Наясно съм също, че такава лихва и отчетена по този начин виждам за пръв път.

 

И аз се изненадах, като видях. Пише го в извлечение.

Публикувано:

Не само при ДСК. 

 

Схемата  в общия случай е следната:

такса за теглене от чужд банкомат + % от изтеглената сума + евентуално такса на самия банкомат (допълнително към предните неща и независеща от вашата банка)

 

Към всичко това добавяте лихвата според договора ви за кредитната карта и тя наистина започва да тече от момента на тегленето.  При теглене кеш няма гратисен период за погасяване. 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 6 минути , stanimir каза:

Не само при ДСК. 

 

Схемата  в общия случай е следната:

такса за теглене от чужд банкомат + % от изтеглената сума + евентуално такса на самия банкомат (допълнително към предните неща и независеща от вашата банка)

 

Към всичко това добавяте лихвата според договора ви за кредитната карта и тя наистина започва да тече от момента на тегленето.  При теглене кеш няма гратисен период за погасяване. 

При мен не съм видял да пише лихва за теглене, на приятелката ми кредитното извлечение също няма такса, а тя постоянно тегли с кк.

Редактирано от Loverboy
Публикувано:
преди 2 минути , Loverboy каза:

При мен не съм видял да пише лихва за теглене, на приятелката ми кредитното извлечение също няма такса, а тя постоянно тегли с кк.

Сега не ми е под ръка извлечение, но по спомен горе в извлечение пише, че гратисен период важи само при плащане на Пос, а за друго почва да тече лихва.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Пише го и в договора и в трифа за таксите на физ. лица в секцията за карата. не съм теглила и нямам информация от първа ръка, но го четох там.

Редактирано от EliDion
Публикувано: (редактирано)
преди 14 часа, stanimir каза:

Към всичко това добавяте лихвата според договора ви за кредитната карта и тя наистина започва да тече от момента на тегленето.  При теглене кеш няма гратисен период за погасяване. 

Напълно съм съгласен - няма гратисен период след теглене на ПОС.

Не разбрах, защо тази лихва не излезе в извлечението в първия месец, не разбрах защо не е покрита , въпреки, че внесох по-голяма сума от дължимата и не разбрах, защо я имам видима едва в извлечението в по-следващия месец. Питах. Отговориха, че практиката им била такава.

Четох отново общите условия, има нещо в този дух, но ако това не се беше случило нямаше да разбера текста по този начин.

Споделих да се знае, че даже в извлечението всичко да е наред, може да излезе нещо, което го има в условията и да важи за други месечни извлечения.  

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.