Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 47 минути , Ilain каза:

Извинете за елементарния въпрос, но да попитам, дали някой е плащал битови сметки с картата през банкомат, като при това е получил точки? 😊 Видях, че през дск директ не става.

Да, плащаме през банкомат. Точките се получават 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой плащал ли е Теленор онлайн? Изненадващо ми дава, че не може с тази карта. Грешката в моя телевизор ли е.

На 26.10.2018 г. в 21:25, Hollywood каза:

Да, плащаме през банкомат. Точките се получават 🙂

Колко е таксата и през чий банкомат?

Връзка към коментар

Няма такса за плащане на сметси от ДСК банкомат. Предполагам повече имат функция за плащане.

При Мтел също не става плащането  Неуспешна 3D автентикация от ACS.  Може би защото нямам 3D.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Здравейте,

 

първо искам да се извиня, че започвам с въпрос.

 

Върнах се доста назад в темата в търсене на информация кога да очаквам активиране на груповия мембършип, но срещнах пост за вече активиран мембършип преди самата карта да е полуена от банката. Тааа бих искал да попитам дали при всички е било така? Преди повече от седмица ми звъннаха, че картата ми е издадена и мога да си я получа, чак днес успях да отида, но в в уиз акаунта ми все така си стои стандартен мембършип. При кандидатстването оставих собственоръчно написана бележка с mail и номер на акаунт. 

 

Благодаря предварително!

Връзка към коментар
29 minutes ago, Hollywood said:

Няма такса за плащане на сметси от ДСК банкомат. Предполагам повече имат функция за плащане.

При Мтел също не става плащането  Неуспешна 3D автентикация от ACS.  Може би защото нямам 3D.

Здравей, да най-вероятно няма 3D и трябва да бъде активирано, ако имаш активно банкиране става през него, но ако нямаш само в клон на Банката.

5 minutes ago, ngshec said:

Здравейте,

 

първо искам да се извиня, че започвам с въпрос.

 

Върнах се доста назад в темата в търсене на информация кога да очаквам активиране на груповия мембършип, но срещнах пост за вече активиран мембършип преди самата карта да е полуена от банката. Тааа бих искал да попитам дали при всички е било така? Преди повече от седмица ми звъннаха, че картата ми е издадена и мога да си я получа, чак днес успях да отида, но в в уиз акаунта ми все така си стои стандартен мембършип. При кандидатстването оставих собственоръчно написана бележка с mail и номер на акаунт. 

 

Благодаря предварително!

Здравей, за да е активиран мембършипа на WizzAir е необходимо да си получил мейл от тях на пощата и в профила да стой - Co-branded Membership. Най-добре е да се обадиш в Кол-центъра на Банката.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , agenta каза:

Здравей, да най-вероятно няма 3D и трябва да бъде активирано, ако имаш активно банкиране става през него, но ако нямаш само в клон на Банката. 

Здравей, за да е активиран мембършипа на WizzAir е необходимо да си получил мейл от тях на пощата и в профила да стой - Co-branded Membership. Най-добре е да се обадиш в Кол-центъра на Банката. 

Има банкиране, но като стигнеш до последната стъпка, системата  изписва средство.

Не може да извършите тази операция, защото нямате зададено средство за сигурност.
Връзка към коментар

Хм, натъкнах се на проблем, който не можаха нито от колцентъра, нито в клон на банката да ми обяснят като хората. Аз си мислех, че всичко е безоблачно, защото си нулирам всичко (тоест възстановявам цялата изхарчена сума) всеки месец на десето число, понеже тогава ми е падежната дата. И след като  знам добре условието, че до 45 дни няма лихва, това автоматично за мен означава, че щом изчиствам всичко на всяко десето число, значи НЯМА лихва! И изобщо не съм гледал извлеченията подробно. Тази седмица за първи път си кликнах на PDF извлеченията от ДСК Дайрект и видях, че всеки път, в края на списъка най-долу имам "еди колко си лева.... начисляване на лихва". Аз имам тази карта от юни месец и това всъщност се е случвало всеки месец. През август имам малко над 8 лв лихва, през септември 4 лв и нещо... Стана ми много страно каква е тази лихва и защо се натрупва, откъде идва, при условие, че преди 45-ия ден съм изчистил дълговете. Звъннах на колцентъра, обясних проблема, последва "изчакайте така на линия" и ме държаха над 10 минути, след което операторката нещо смотолеви, че те тези пари ми ги взима, но всъщност в рамките на 15 дни ми ги връща по сметката. Аз й казах, че в извлечението никъде не виждам да ми е върната... конкретна сума 8.42 лв - лихва, пък после не виждам пак тази сума да е върната. И тя каза, че ще ми върне обаждане в рамките на деня, за да направят подробна справка. Така и не се обади повече. Вече 3 дни. Отидох в клон на ДСК в центъра на СФ, обясних проблема, там пък ми каза жената на гишето съвсем друго нещо... че трябвало задължително да изчакам СМСа и тогава да плащам, защото може и да съм изпреварил осчетоводяването и не знам си какво, гледа разпечатката за 3 месеца назад и каза "да, странно е, че изобщо ви е начислявало лихви, и аз нямам обяснение, изчакайте да разговарям с кредитната инспекторка". Чаках ги над 20 минути (което е супер дълго), от което ми стана ясно, че всичките са като в небрано лозе и очевидно това моето е някакъв прецедент. И двете жени после започнаха да ми обясняват, че имало много тънкости и подробности, които още много клиенти не знаят и наистина е трябвало да изчакам СМСа и ако трябва да си внеса сумата на 12-о, 13-о число, но най-новото обяснение беше, че всъщност  тази сума, която ми я пише като лихва е част от минималната сума за револвиране (тя лихвата никога не можело да бъде по-голяма от мин. сума за револвиране) и после се приспадала.  Естествено, веднага попитах: аз по какво да разбера дали е приспаднато, къде и кога, на коя дата и защо не го пише в извлечението? Отговорът беше, че в  тези ПДФ извлечения не се отбелязвало връщането на сумата ("айде бе!"), но пък.. забележете, отбелязва се, че ми се дръпва лихва, която реално не дължа, тъй като нулирам всичко на всеки 30 дни, тоест аз до 45 дни така и не достигам и няма как да имам лихва. Но ми изписва в края на извлечението 10.xx.2018 Начисляване на лихва - хх.хх лв? И после инкогнито, без никой да разбере... ми връщали лихвата обратно по сметката. Или съм тъп или нещо те не са наясно какво ми обясняват.

Какъв е стимулът тогава да пазарувам всеки ден с тази карта, да плащам всичко възможно с нея, ако накрая ще се трупа ненужна лихва, противно на условията им за гратисен 45-дневен период?

Някой от вас забелязал подобен проблем със своята карта?

Връзка към коментар
преди 3 часа, montepinar каза:

Хм, натъкнах се на проблем, който не можаха нито от колцентъра, нито в клон на банката да ми обяснят като хората. Аз си мислех, че всичко е безоблачно, защото си нулирам всичко (тоест възстановявам цялата изхарчена сума) всеки месец на десето число, понеже тогава ми е падежната дата. И след като  знам добре условието, че до 45 дни няма лихва, това автоматично за мен означава, че щом изчиствам всичко на всяко десето число, значи НЯМА лихва! И изобщо не съм гледал извлеченията подробно. Тази седмица за първи път си кликнах на PDF извлеченията от ДСК Дайрект и видях, че всеки път, в края на списъка най-долу имам "еди колко си лева.... начисляване на лихва". Аз имам тази карта от юни месец и това всъщност се е случвало всеки месец. През август имам малко над 8 лв лихва, през септември 4 лв и нещо... Стана ми много страно каква е тази лихва и защо се натрупва, откъде идва, при условие, че преди 45-ия ден съм изчистил дълговете. Звъннах на колцентъра, обясних проблема, последва "изчакайте така на линия" и ме държаха над 10 минути, след което операторката нещо смотолеви, че те тези пари ми ги взима, но всъщност в рамките на 15 дни ми ги връща по сметката. Аз й казах, че в извлечението никъде не виждам да ми е върната... конкретна сума 8.42 лв - лихва, пък после не виждам пак тази сума да е върната. И тя каза, че ще ми върне обаждане в рамките на деня, за да направят подробна справка. Така и не се обади повече. Вече 3 дни. Отидох в клон на ДСК в центъра на СФ, обясних проблема, там пък ми каза жената на гишето съвсем друго нещо... че трябвало задължително да изчакам СМСа и тогава да плащам, защото може и да съм изпреварил осчетоводяването и не знам си какво, гледа разпечатката за 3 месеца назад и каза "да, странно е, че изобщо ви е начислявало лихви, и аз нямам обяснение, изчакайте да разговарям с кредитната инспекторка". Чаках ги над 20 минути (което е супер дълго), от което ми стана ясно, че всичките са като в небрано лозе и очевидно това моето е някакъв прецедент. И двете жени после започнаха да ми обясняват, че имало много тънкости и подробности, които още много клиенти не знаят и наистина е трябвало да изчакам СМСа и ако трябва да си внеса сумата на 12-о, 13-о число, но най-новото обяснение беше, че всъщност  тази сума, която ми я пише като лихва е част от минималната сума за револвиране (тя лихвата никога не можело да бъде по-голяма от мин. сума за револвиране) и после се приспадала.  Естествено, веднага попитах: аз по какво да разбера дали е приспаднато, къде и кога, на коя дата и защо не го пише в извлечението? Отговорът беше, че в  тези ПДФ извлечения не се отбелязвало връщането на сумата ("айде бе!"), но пък.. забележете, отбелязва се, че ми се дръпва лихва, която реално не дължа, тъй като нулирам всичко на всеки 30 дни, тоест аз до 45 дни така и не достигам и няма как да имам лихва. Но ми изписва в края на извлечението 10.xx.2018 Начисляване на лихва - хх.хх лв? И после инкогнито, без никой да разбере... ми връщали лихвата обратно по сметката. Или съм тъп или нещо те не са наясно какво ми обясняват.

Какъв е стимулът тогава да пазарувам всеки ден с тази карта, да плащам всичко възможно с нея, ако накрая ще се трупа ненужна лихва, противно на условията им за гратисен 45-дневен период?

Някой от вас забелязал подобен проблем със своята карта?

Грешката ти най-вероятно идва от един слабо известен факт, който важи за всички карти на ДСК.

 

Падежната дата за безлихвено погасяване ВЪОБЩЕ не е твърдо фиксирана на конкретно число (в твоя случай 10-о), а може да варира до плюс/минус 3 дни в зависимост от празници, уикенд дни и тн. На всяко извлечение винаги пише конкретната дата.

 

Явно си уцелил подобен месец и връщайки парите на 10-и (а падежа ти е бил примерно на 8-и за) си пресрочил и оттам е тръгнал проблема. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Провери и дали нямаш транзакции тип "Паричен трансфер" или теглене на сума в брой. При тях освен такса се начислява и лихва от първия ден, т.е. няма гратисен период.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 7 часа, Георги Матеев каза:

 

Явно си уцелил подобен месец и връщайки парите на 10-и (а падежа ти е бил примерно на 8-и за) си пресрочил и оттам е тръгнал проблема. 

напротив, обратното е... погасил съм преди падежа, примерно на 10-и по обяд, пък СМСа за падежа дошъл на 11-и.. .и така. И всъщност едва ли не съм погасил за предния месец, но не и за новия. Нещо такова ми обясниха в банката. Но това, което остава неясно е къде и как да разбера, че ми е върната сумата после, защото така твърди жената на гишето, то се приспада после. Друг път ....  Както и да е

преди 3 часа, cloud каза:

Провери и дали нямаш транзакции тип "Паричен трансфер" или теглене на сума в брой. При тях освен такса се начислява и лихва от първия ден, т.е. няма гратисен период.

е, сега... знам, че не се тегли от кредитни карти. Няма какво да проверявам, аз ПОМНЯ, че не съм теглил от банкомат. Кр. карти не са за теглене в брой... А и в банката гледаха подробно ред по ред цялото извлечение за от юни досега и щяха да го забележат

Просто исках да видя дали някой от вас е забелязал струпване на лихвички в края на извлечението долу.. при условие, че си е изчистил дълговете

 

 

p.s. За съжаление не мога да си редактирам дългия пост по-горе... повторения,  "странно" с едно Н и т.н., хаха... Сори. От бързане и разсейване е. Трябва да се измисли опция човек да може да си редактира собственото мнение, независимо кога

Редактирано от montepinar
Връзка към коментар
преди 29 минути , montepinar каза:

напротив, обратното е... погасил съм преди падежа, примерно на 10-и по обяд, пък СМСа за падежа дошъл на 11-и.. .и така. И всъщност едва ли не съм погасил за предния месец, но не и за новия. Нещо такова ми обясниха в банката. Но това, което остава неясно е къде и как да разбера, че ми е върната сумата после, защото така твърди жената на гишето, то се приспада после. Друг път ....  Както и да е

е, сега... знам, че не се тегли от кредитни карти. Няма какво да проверявам, аз ПОМНЯ, че не съм теглил от банкомат. Кр. карти не са за теглене в брой... А и в банката гледаха подробно ред по ред цялото извлечение за от юни досега и щяха да го забележат

Просто исках да видя дали някой от вас е забелязал струпване на лихвички в края на извлечението долу.. при условие, че си е изчистил дълговете

 

 

p.s. За съжаление не мога да си редактирам дългия пост по-горе... повторения,  "странно" с едно Н и т.н., хаха... Сори. От бързане и разсейване е. Трябва да се измисли опция човек да може да си редактира собственото мнение, независимо кога

Зарежи смс-ите, както и обясненията на служителките. Много възможно е падежът да се е падал дори на 6-и или 7-и и все пак да си пресрочил по невнимание. И един път като си пресрочил без да знаеш после дефакто си погасявал предното задължение (а не настоящото!) и затова от месеци ти се трупа лихва като уж неизряден платец. Почти сигурен съм, че това е проблема. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 20 минути , Георги Матеев каза:

Зарежи смс-ите, както и обясненията на служителките. Много възможно е падежът да се е падал дори на 6-и или 7-и и все пак да си пресрочил по невнимание. И един път като си пресрочил без да знаеш после дефакто си погасявал предното задължение (а не настоящото!) и затова от месеци ти се трупа лихва като уж неизряден платец. Почти сигурен съм, че това е проблема. 

Абсолютно прав си. Новите клиенти често "откриват" грешки и научават условията не като си четат договорите, а по трудния начин.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Зарежи смс-ите, както и обясненията на служителките. Много възможно е падежът да се е падал дори на 6-и или 7-и и все пак да си пресрочил по невнимание. И един път като си пресрочил без да знаеш после дефакто си погасявал предното задължение (а не настоящото!) и затова от месеци ти се трупа лихва като уж неизряден платец. Почти сигурен съм, че това е проблема. 

дори и падежът да е на 6-и, аз като платя 4 дни по-късно, с колко да съм го пресрочил?  Нали до 45 дни е безлихвено. Аз мисля, че е обратното, изпреварил съм падежната дата в поне в два от месеците, защото плащах още  на десети, да ми се изчисти, да не го мисля.

Както и да е. Не знам вече дали да плащам с тази карта, то... се обезмисля цялата "далавера", ако ще ми трупа лихви после. Аз плащах на ден по 2-3 пъти с нея, трупат се точки в профила, ама.. тия неприятни изненадки просто ми стопяват ентусиазма

Връзка към коментар
преди 8 минути , montepinar каза:

дори и падежът да е на 6-и, аз като платя 4 дни по-късно, с колко да съм го пресрочил?  Нали до 45 дни е безлихвено. Аз мисля, че е обратното, изпреварил съм падежната дата в поне в два от месеците, защото плащах още  на десети, да ми се изчисти, да не го мисля.

Ако платиш дори на следващия ден след крайната дата - плащането вече се отнася за следващия отчетен период, т.е все едно нищо не си платил и ти се начисляват всички лихви за месеца. До 45 дни означава, че това е максималния период. Ако купиш нещо 2 дена преди края на отчетния период - гратисните дни са само  2 плюс броя дни, в които можеш да погасяваш безлихвено предходни задължения. Всичко това можеш да го разбереш като си прочетеш договора и общите условия. Хубаво е повече да се четат документи и по-малко да се пише по тези въпроси.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз доколкото разбирам на 10 излиза фактурата, а плащането е до 25ти. Ако е така, ми е необяснимо да има лихви.

Във фактурата пише до кога е без лихви плащането, не смятайте 45 дена. То е 45 дена за първите покупки от периода, по-нататък намаляват.

Връзка към коментар
преди 19 минути , koliob каза:

Ако платиш дори на следващия ден след крайната дата - плащането вече се отнася за следващия отчетен период, т.е все едно нищо не си платил и ти се начисляват всички лихви за месеца. До 45 дни означава, че това е максималния период. Ако купиш нещо 2 дена преди края на отчетния период - гратисните дни са само  2 плюс броя дни, в които можеш да погасяваш безлихвено предходни задължения. Всичко това можеш да го разбереш като си прочетеш договора и общите условия. Хубаво е повече да се четат документи и по-малко да се пише по тези въпроси.

това го знам много добре, как ми обясняваш нравоучително... Мислиш ли, че не съм си чел договора? На място в банката не съм го чел, защото беше над 20 страници ситен шрифт и ударих няколко пъти по 20 подписа, за всяко копие и т.н. То отнема часове, ако се чете на място, на гишето.  Аз имах 7 години друга кредитна карта на ДСК - Виза, която разкарах в деня, в който си подписах договора за новата W!Zz карта. ИМам кредитни и на други банки, знам ги тези неща. В моя случай се зачуди и тази от колцентъра ... и не ми върна обаждане, а и тази от банката, която каза "и за мен е странно, че са ви начислили". Имало е месеци през лятото където 2 пъти месечно съм правил погасяване, не само на 10-о число.  Според жената на гишето е "странно", но според теб грешката е в мен  и ме учиш на азбуката... 

Редактирано от montepinar
Връзка към коментар
преди 1 час, elmapl каза:

Имах подобен проблем с недължими, но взети лихви с КК от ПИБ. Пуснах искане за преизчисление на лихвите и ми ги върнаха.

Благодаря, май и аз ще направя това

Връзка към коментар
преди 22 минути , montepinar каза:

Според жената на гишето е "странно", но според теб грешката е в мен  и ме учиш на азбуката... 

След като си намерил истина от последна инстанция - не виждам причина да питаш повече, но след като попита - просто отговорих какво мисля по тези въпроси. Опитвам се да помогна, а не да поучавам някого.

Връзка към коментар

Оставете чувствата настрана. Компютрите на банката също нямат чувства и когато си в просрочие дори една секунда си го отнасяш. Без изключение.

 

@koliob е обяснил, но аз ще опитам още по-подробно. Ако примерно си изхарчил 1000 лв за периода и внесеш пълната сума дори минута след крайния срок, то банката ти начислява ПЪЛНА лихва за ВСИЧКИТЕ 45 дни върху ЦЯЛАТА сума.

 

После следващия период си изхарчил 900 лв. Внасяш ги в срок преди падежа, ама банката има друго тълуване за нещата. От тея 900 лв примерно 10 отиват за лихвата от предния месец, за която ти дори още не подозираш, а с останалите 890 се погасява настоящото задължение. Но тъй като вече не достигат 10 лв. то и втория месец не си погасил пълната сума в срок и гориш втори път с лихва. И така до безкрай докато някой месец просто не внесеш по-голяма сума, която да покрие накуп и старо и ново задължение + всички лихви.

 

За съжаление кредитните карти често вървят комплект с подобни "дребни" детайли и се изисква сериозна финансова дисциплина за да няма изненади. Понякога едно такова невнимание може да ти коства кешбека за няколко месеца и наистина да обезсмисли всичко.

 

Най-сигурното е да се плаща поне 4-5 дни преди крайния срок и то 10-20 лв отгоре за всеки случай.

 

P.S. Никога не вярвайте на служителките за такива тънкости. 10 служителки да попиташ 10 различни версии ще чуеш. Тъжно, но факт, и то не само в ДСК.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 11
  • Браво 3
Връзка към коментар
On 11/2/2018 at 4:39 PM, Hollywood said:

Има банкиране, но като стигнеш до последната стъпка, системата  изписва средство.


Не може да извършите тази операция, защото нямате зададено средство за сигурност.

Здравей,

 

Това, което изписва системата на ДСК е защото нямаш активно банкиране и не може да се създаде 3D код през сайта, трябва да се посети офис на банката. И в моя случай беше така.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Софтуера на банките също се пише от хора и те правят грешки.

От една година се боря а ОББ, мине не мине ми начислят лихва без основание , след като им се обадя на съпорта я сторнират.Но в следващото извлечение така че аз веднъж си я плащам, а в следващото извлечение ми се приспада това плащане.

Най-вероятно е става дума за подобно нещо. Съветвам те да тормозиш колцентъра в клон надали могат да ти помогнат. Ако те мотат поискай ескалиране на проблема към шефовете им

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.