Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

Аз поисках усвояване в петък и днес ги получих.

Май чакат да мине промоцията и тогава ги зареждат, иначе и при мен има доста транзакции за които не са начислени точки

Публикувано:

Вчера им писах за неначислените точки от преди нова година. Обадиха ми се веднага и казаха, че ще ескалират казуса за проверка и ще ме държат в течение. По телефона звучаха така сякаш за пръв път някой им репортва за подобен проблем.

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 6 минути , yordanov каза:

Вчера им писах за неначислените точки от преди нова година. Обадиха ми се веднага и казаха, че ще ескалират казуса за проверка и ще ме държат в течение. По телефона звучаха така сякаш за пръв път някой им репортва за подобен проблем.

На какъв мейл?

Публикувано:
преди 4 минути , Zaro каза:

На какъв мейл?

Използвах опцията "Обратна връзка" в ДСК Директ. Върнаха ми обаждане 20-тина минути по-късно.

  • Харесвам 3
Публикувано:

След малко отивам да подписвам договор, обадиха се, че съм одобрена. Само да си потвърдя с вас - имам право на онлайн банкиране, в което да виждам картата, нищо, че не съм техен клиент, нали? Както и мога да блокирам същата за периоди, в които няма да се ползва? Че като знам в офиса до нас какви са шматки, ще ме преметнат.

Публикувано:
преди 2 минути , Аmélie каза:

След малко отивам да подписвам договор, обадиха се, че съм одобрена. Само да си потвърдя с вас - имам право на онлайн банкиране, в което да виждам картата, нищо, че не съм техен клиент, нали? Както и мога да блокирам същата за периоди, в които няма да се ползва? Че като знам в офиса до нас какви са шматки, ще ме преметнат.

 Да в офиса ще ти направят банкирането аз също не бях клиент на банката, като си вадих карта, но това за блокирането не го схванах.

Публикувано:
преди 5 минути , Аmélie каза:

След малко отивам да подписвам договор, обадиха се, че съм одобрена. Само да си потвърдя с вас - имам право на онлайн банкиране, в което да виждам картата, нищо, че не съм техен клиент, нали? Както и мога да блокирам същата за периоди, в които няма да се ползва? Че като знам в офиса до нас какви са шматки, ще ме преметнат.

След като подпишеш договора, вече ще им станеш "пациент". Имат си приложение, където се следят операциите и имаш възможност за блокиране и отблокиране на картата. Служителката на гишето обаче може и да не знае за тази възможност, както беше при мен. Приложението им има дмео версия, където можеш да разчовъркаш всичко.

Публикувано:
1 minute ago, Ivko said:

 Да в офиса ще ти направят банкирането аз също не бях клиент на банката, като си вадих карта, но това за блокирането не го схванах.

Блокирането е възможно през приложението и през сайта на ДСК. Опцията е "Блокирай временно", по този начин картата се блокира и отново след това може да се разблокира, когато човек иска. Не е като при другите, след като се натисне "Блокирай" картата да остане в този статус за постоянно. Удобно е.

Публикувано:

Разблокирането веднага ли става или трябва да минат някакви часове?

Тъй като ще я ползвам само за билети, мисля да я държа блокирана 90% от времето.

Публикувано:
преди 4 минути , Аmélie каза:

Разблокирането веднага ли става или трябва да минат някакви часове?

Тъй като ще я ползвам само за билети, мисля да я държа блокирана 90% от времето.

Веднага.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имаш и 2% cash-back (2ст на всяко платено левче) за всякакво плащане, което може да се ползва само за билети. Но все пак си е нещо, така че реално може да си я ползваш за всичко и да се трупат точки (стотинки) за билети.

  • Харесвам 2
Публикувано:
На ‎08‎.‎01‎.‎2019‎ г. в 15:50, Zaro каза:

... Приложението им има дмео версия, където можеш да разчовъркаш всичко.

Ако може дай линк към демо версията, че не мога да я открия.

Публикувано:
преди 26 минути , Ivan Ivanich каза:

Ако може дай линк към демо версията, че не мога да я открия.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.openintegra.android.dsksmart&rdid=com.openintegra.android.dsksmart

 

Демо-то е най-долу в менюто в ляво (чертичките)

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 8.01.2019 г. в 12:31, yordanov каза:

Вчера им писах за неначислените точки от преди нова година. Обадиха ми се веднага и казаха, че ще ескалират казуса за проверка и ще ме държат в течение. По телефона звучаха така сякаш за пръв път някой им репортва за подобен проблем.

Липсващите точки от преди нова година вече са налични. 🙂 

Публикувано:

Имам казус, моля помагайте 😀

Вчера пуснах заявка за карта, но както и предполагах, понеже в момента съм в майчинство, могат да ми дадат картата само срещу гаранция (депозитна сметка). Обясних, че ми трябва заради условията на Уиз, а не заради сумата, но не можело.

Сега ще пусна искане от името на мъжа ми, и тук идва драмата. В уиз сметката ми има сума за ползване. Ако пусна картата на нов акаунт, няма да мога да си ползвам сумата от моя. Чудя се, дали ако сменя имената в моя акаунт с тези на мъжа ми, ще могат да се ползват парите от уиз сметката. Мнение, някой? 

Публикувано: (редактирано)

Не съм сигурен дали е възможно да се променят имената на вече създаден акаунт, но пробвай през кол център понеже сама не може да го промениш, а и предполагам ще питат на какво основание искаш промяната.

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 2
Публикувано:

Всъщност през сайта полетата за Personal Details са активни и могат да се променят и имената, и рождената дата и полът. Но може би наистина е най-добре да се обадя по телефона.

Публикувано: (редактирано)
преди 46 минути , FlyMeToTheMoon каза:

Всъщност през сайта полетата за Personal Details са активни и могат да се променят и имената, и рождената дата и полът. Но може би наистина е най-добре да се обадя по телефона.

 Хм при мен точно тези полета не са активни!! Име,фамилия и пол не могат да се променят поне онлайн, дата на раждане и националност могат.

Редактирано от Ivko
Публикувано:
преди 17 минути , Ivko каза:

 Хм при мен точно тези полета не са активни!! Име,фамилия и пол не могат да се променят поне онлайн, дата на раждане и националност могат.

Да не би да могат да се променята ако нямаш активно членство, а след като такова е активирано, вече да не можеш, за да не се злоупотребява и няколко души да ползват едно и също членство?

  • Замислям се 1
Публикувано:

Има логика в това! Аз нямам активно членство в момента (и точно за това искам кредитната  карта). Всички полета са ми активни и мога да ги редактирам през сайта (от приложението не става).

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 9 минути , chandni каза:

Да не би да могат да се променята ако нямаш активно членство, а след като такова е активирано, вече да не можеш, за да не се злоупотребява и няколко души да ползват едно и също членство?

 

преди 6 минути , FlyMeToTheMoon каза:

Има логика в това! Аз нямам активно членство в момента (и точно за това искам кредитната  карта). Всички полета са ми активни и мога да ги редактирам през сайта (от приложението не става).

 Възможно е аз до сега само веднъж съм звънял за промяна на имейл адреса

Публикувано: (редактирано)

За карта до 1000 лева не се изисква доказване на доход. Кандидатствайте отново на друго място!

Редактирано от Ilian359
  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.