randi Публикувано: 20 май Публикувано: 20 май преди 8 часа, Topfly каза: Защо да е прекалено? Това е доста ефективен начин да предотвратят терористи да превземат самолета, докато пилота отива на тоалетна. Ако терористът е седнал и вързан с колана и на пътя към пилотската кабина има стюардеса с количка е доста малко вероятно един опит за презвземане на пилотската да е успешен. Имам предвид частта с коланите. Иначе в предната кухня не трябва да има пътници и трябва да се блокира пътеката.
Topfly Публикувано: 20 май Публикувано: 20 май преди 1 час, randi каза: Имам предвид частта с коланите. Иначе в предната кухня не трябва да има пътници и трябва да се блокира пътеката. Ако не е задължително да си закопчаят коланите, как ще им кажеш да не не чакат на опашка за тоалетна в предната кухня? Стюардесата постоянно трябва да вика и да се разправя с пътниците и един терорист спокойно може да се възползва от суматохата. Процедурата е добре измислена По лошото е, че някои авиокомпании не гледат толкова строго на правилата и резултатът е инциденти като горния, където пилот спи по време на работа. 1
randi Публикувано: 20 май Публикувано: 20 май преди 8 часа, Topfly каза: Ако не е задължително да си закопчаят коланите, как ще им кажеш да не не чакат на опашка за тоалетна в предната кухня? Както става при Уиз и още много други компании. Сигурен съм, че знаеш как.
Topfly Публикувано: Събота в 15:16 Публикувано: Събота в 15:16 Iberia Airbus A350-900 (EC-NDR, built 2019) was approaching runway 32L at Madrid Barajas Intl AP (LEMD), Spain on flight IB6586 from Bogota when a vulnerability struck the radome resulting in repairable damage. The aircraft continued for a safe landing. 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега