randi Публикувано: 20 май Публикувано: 20 май преди 8 часа, Topfly каза: Защо да е прекалено? Това е доста ефективен начин да предотвратят терористи да превземат самолета, докато пилота отива на тоалетна. Ако терористът е седнал и вързан с колана и на пътя към пилотската кабина има стюардеса с количка е доста малко вероятно един опит за презвземане на пилотската да е успешен. Имам предвид частта с коланите. Иначе в предната кухня не трябва да има пътници и трябва да се блокира пътеката.
Topfly Публикувано: 20 май Публикувано: 20 май преди 1 час, randi каза: Имам предвид частта с коланите. Иначе в предната кухня не трябва да има пътници и трябва да се блокира пътеката. Ако не е задължително да си закопчаят коланите, как ще им кажеш да не не чакат на опашка за тоалетна в предната кухня? Стюардесата постоянно трябва да вика и да се разправя с пътниците и един терорист спокойно може да се възползва от суматохата. Процедурата е добре измислена По лошото е, че някои авиокомпании не гледат толкова строго на правилата и резултатът е инциденти като горния, където пилот спи по време на работа. 1
randi Публикувано: 20 май Публикувано: 20 май преди 8 часа, Topfly каза: Ако не е задължително да си закопчаят коланите, как ще им кажеш да не не чакат на опашка за тоалетна в предната кухня? Както става при Уиз и още много други компании. Сигурен съм, че знаеш как.
Topfly Публикувано: 7 юни Публикувано: 7 юни Iberia Airbus A350-900 (EC-NDR, built 2019) was approaching runway 32L at Madrid Barajas Intl AP (LEMD), Spain on flight IB6586 from Bogota when a vulnerability struck the radome resulting in repairable damage. The aircraft continued for a safe landing. 3
Topfly Публикувано: Сряда в 20:19 Публикувано: Сряда в 20:19 A Wizz Air Boeing 737-800 plane operated by the GetJet Airlines bound for Gdansk was left with its tail on the ground (tail tipping) at Haugesund Karmoy Airport, (HAU/ENHD), Norway on Tuesday, after an improper weight distribution during disembarkation and unloading sequence. 3
дядо Пепи Публикувано: Четвъртък в 04:37 Публикувано: Четвъртък в 04:37 преди 8 часа, Topfly каза: weight distribution during disembarkation and unloading sequence. Някой е проспал, или забравил наученото от лекцията mass and balance от основния курс. 4
Topfly Публикувано: Четвъртък в 04:56 Публикувано: Четвъртък в 04:56 В момента, stanimir каза: Кога Wizz ca имали B737 ? Около 20% от флота им е на земята постоянно поради проблеми с двигателите на новите A321NEO и са принудени да взимат на мокър лизинг самолети от други авиокомпании. 5 1
Nayden Bondzhev Публикувано: Четвъртък в 09:09 Публикувано: Четвъртък в 09:09 https://www.dnevnik.bg/sviat/2025/06/12/4794166_samolet_na_er_indiia_katastrofira_s_242_putnici_na/ 1 5
Mary Публикувано: Четвъртък в 09:10 Публикувано: Четвъртък в 09:10 Самолет на "Ер Индия" AI171, катастрофирал с двеста четиридесет и двама пътници на борда, предава "Ройтерс". Самолетът е Boeing 787-8 Dreamliner, с регистрация VT-ANB. 1 8 1
Topfly Публикувано: Четвъртък в 09:19 Публикувано: Четвъртък в 09:19 преди 4 минути , Mary каза: Самолет на "Ер Индия" AI171, катастрофирал с двеста четиридесет и двама пътници на борда, предава "Ройтерс". Самолетът се е разбил в град Ахмедабад над жилищна територия, извън зоната на летището. Този град е доста близко до пакистанската граница и само преди седмици имаше военен конфликт между Индия и Пакистан... 1 2
Zaro Публикувано: Четвъртък в 10:16 Публикувано: Четвъртък в 10:16 Паднал е непосредствено след излитане, надали е имало външна намеса. Жалко за хората. 1
Duke Публикувано: Четвъртък в 10:24 Публикувано: Четвъртък в 10:24 От видеото е очевидно, че губи височина при излитане. Аз не бих се обзаложил, че няма външна (или вътрешна) намеса. В крайна сметка става дума за един от най-високотехнологичните съвременни пътнически самолети и някак не мога да повярвам в стандартната версия за техническа неизправност...
stanimir Публикувано: Четвъртък в 10:52 Публикувано: Четвъртък в 10:52 Ами то още няма никаква версия , изчакайте поне да загасят пламъците. 7
Mary Публикувано: Четвъртък в 12:51 Публикувано: Четвъртък в 12:51 Air India Boeing 787-8 Dreamliner (VT-ANB), полет AI171 от Ахмедабад до Лондон Гатуик, катастрофира малко след излитането. На борда е имало 230 пътници и 12 членове на екипажа. Самолетът се e разбил в общежитие за момчета от Медицинския колеж. • Местните медии съобщават, че са открити над 50 тела • Сред 230-те пътници 169 са индийски граждани, 53 британски граждани, 7 португалски граждани и 1 канадски гражданин • Според Air India ранените се отвеждат в болници • Капитанът е имал 8200 летателни часа - Първи офицер, 1100 часа • Самолетът достига 625 фута преди да обяви повикване за MAYDAY, след което се спуска бързо и се разбива • VT-ANB е бил на 11,5 години, като първият си полет е направил на 14 декември 2013 г. Самолетът е доставен на Air India на 28 януари 2014 г. и се захранва от два двигателя GEnx-1B67 Пуснаха снимки и видеа от разбития самолет: 2 8
randi Публикувано: Четвъртък в 15:15 Публикувано: Четвъртък в 15:15 Излитането https://www.facebook.com/share/r/1D3kbjXGD4/ 4
feel_the_rush Публикувано: Четвъртък в 15:16 Публикувано: Четвъртък в 15:16 Това, което чета да момента по авиационните форуми, е че температурата е била 40 градуса, самолетът може да е бил претоварен и да не му е стигнала тяга да се задържи във въздуха. Отделно се говори за проблеми с двигателите и се обръща внимание на факта, че колесниците са все още спуснати. Като гледам къде се намира опашката, бързо ще извадят черните кутии. Каквато и да е причината, това е огромна трагедия. Първа катастрова на Дриймлайнъра.
Topfly Публикувано: Четвъртък в 15:27 Публикувано: Четвъртък в 15:27 Пътник летял на седалка 11А е оцелял и дава интервю. Само на мен ли ми е странно, че пълен с гориво самолет не е изгорял напълно и определени части дори не са опушени? Passenger on seat 11A survived Air India crash, says trouble started 30 seconds into flight 3 3
jorocontrola Публикувано: Четвъртък в 15:32 Публикувано: Четвъртък в 15:32 преди 12 минути , feel_the_rush каза: Това, което чета да момента по авиационните форуми, е че температурата е била 40 градуса, самолетът може да е бил претоварен и да не му е стигнала тяга да се задържи във въздуха. Отделно се говори за проблеми с двигателите и се обръща внимание на факта, че колесниците са все още спуснати. Като гледам къде се намира опашката, бързо ще извадят черните кутии. Каквато и да е причината, това е огромна трагедия. Първа катастрова на Дриймлайнъра. Доста се съмнявам. 40 градуса е смешна температура. Все пак говорим за самолет, а не за миксер. Също понятието претоварен пътнически самолет е доста пресилено. Всяко нещо в този самолет е проектирано да издържи неколкократно на очакваното и тези аргументи са абсурдни. Ще изчакаме и ще видим де… 1
feel_the_rush Публикувано: Четвъртък в 15:36 Публикувано: Четвъртък в 15:36 преди 1 минута , jorocontrola каза: Доста се съмнявам. 40 градуса е смешна температура. Все пак говорим за самолет, а не за миксер. Също понятието претоварен пътнически самолет е доста пресилено. Всяко нещо в този самолет е проектирано да издържи неколкократно на очакваното и тези аргументи са абсурдни. Ще изчакаме и ще видим де… Всичко е само спекулации на този етап 🙂 Ето тук е описано много добре всичко хронологично - https://www.telegraph.co.uk/world-news/2025/06/12/uk-bound-plane-crashes-take-off-air-india/ 3
Zaro Публикувано: Четвъртък в 16:07 Публикувано: Четвъртък в 16:07 преди 39 минути , Topfly каза: Пътник летял на седалка 11А е оцелял и дава интервю. Само на мен ли ми е странно, че пълен с гориво самолет не е изгорял напълно и определени части дори не са опушени? Passenger on seat 11A survived Air India crash, says trouble started 30 seconds into flight Може би защото пада върху сграда, а не плътна повърхност, и това омекотява удара.
Ivko Публикувано: Четвъртък в 16:18 Публикувано: Четвъртък в 16:18 Мен ми е интересно как така излизат клипове на излитането и падането точно все едно се е знаело за катастрофата и да го документират 3
Dublin Публикувано: Четвъртък в 16:19 Публикувано: Четвъртък в 16:19 На целият стрес, точно когато се реша да се кача на самолет, и...катастрофа...!!! Явно ще се стресирам яко утре в ранна утрин...! Летя за Пафос...! 2 3
Ivko Публикувано: Четвъртък в 16:27 Публикувано: Четвъртък в 16:27 Преди 1 час, jorocontrola каза: Доста се съмнявам. 40 градуса е смешна температура. Мисля, че в самолета говорят защото според пътник, който е кацнал с този самолет климатика не работел. Нали февруари бях писал за София от Абу Даби трбваше да летим и точно тръгнахме и се върнахме на слота защото имаше повреда в климатика, която след 5 часа не можаха да отсранят и чакахме друг самолет. А може да е пилотска грешка защото от видеата казват, че елероните не били спуснати или грешно са зададени. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега