Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Добре, че не е било на презокеански полет, че това стане ли по средата на нищото, направо не ми се мисли...

Самото запалване се е получило след приземяването.

 

По-интересно ми е, че не са евакуирали, а пътниците са останали на борда с тази меко казано смущаваща гледка през прозорците.

Мъдро решение, предвид нарастващия брой УФци, дето държат да напуснат горящ самолет с всичкия си багаж и да си направят селфи на не повече от 20 м от него :P

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Интересно, защо пожара е възникнал след кацането, може би е имало някаква искра? Иначе мен ми е доста странно, че не са евакуирали горяща машина, но ми обясниха, че си има процедури, които в дадения случай явно са спазени. Иначе селфи на 20 м. ми звучи по - добре от селфи в горящ самолет.  :)

Редактирано от randi
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Когато А380 на Qantas кацна с гръмналия двигател, един от двигалите не можеше да бъде загасен и пак беше непосредствен риск от пожар. И тогава капитана прецени да не се евакуират пътниците. Бях чел аргументацията му, общо взето преценили, че вътре в кабината е по-сигурно от колкото хаоса, контузиите, паниката и всичко друго съпътстващо спешна евакуация. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Когато А380 на Qantas кацна с гръмналия двигател, един от двигалите не можеше да бъде загасен и пак беше непосредствен риск от пожар. И тогава капитана прецени да не се евакуират пътниците. Бях чел аргументацията му, общо взето преценили, че вътре в кабината е по-сигурно от колкото хаоса, контузиите, паниката и всичко друго съпътстващо спешна евакуация. 

 

Евакуацията винаги ли се прави по пързалката или пак е по преценка на екипажа?

Връзка към коментар

Евакуацията винаги ли се прави по пързалката или пак е по преценка на екипажа?

 

По преценка естествено. Но ако трябва да стане бързо, трябва да е по пързалките, другото не знам дали му се казва евакуация :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Самолет от Варна временно блокира летището в Щутгарт

 

http://smart.dir.bg/dnes/news/23500655/

 

Инфото е лаконично , а снимката към новината кърти , да не коментирам медията :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Трябваше горди ли да се почустваме? Какво точно се опитват да ни внушат с тази информация - не разбирам. Самолетът дори не е бил на българска авиокомпания.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Машината е на Sun Express и е с немска регистрация

 

 

A Sun Express Germany Boeing 737-800, registration D-ASXO performing flight XG-3264 from Varna (Bulgaria) to Stuttgart (Germany), landed on Stuttgart's runway 25 and slowed to about 35 knots over ground at about 11:23L (09:23Z). While turning off the last high speed turn off taxiway I the aircraft could not follow the turn and went into the grass between runway, taxiways I and K coming to a stop within the runway protected area. There were no injuries, the aircraft received minor if any damage.

The airport is estimated to remain closed for about 4 hours.

Related NOTAM:
A4375/16 - RWY 07/25 CLSD DUE TO ACFT ACCIDENT. 31 JUL 10:33 2016 UNTIL 31 JUL 13:15 2016. CREATED: 31 JUL 10:34 2016


Metars (Airport: Stuttgart, Stuttgart Airport):
EDDS 311050Z 32006KT 9999 FEW019 SCT039 BKN060 21/16 Q1014 NOSIG
EDDS 311020Z VRB01KT 9999 FEW024 SCT043 BKN060 20/18 Q1014 NOSIG
EDDS 310950Z VRB02KT 9999 VCTS SCT017 SCT036CB BKN060 20/18 Q1014 RETSRA NOSIG
EDDS 310950Z VRB02KT 9999 VCTS SCT017 SCT036CB BKN060 20/18 Q1014 NOSIG
EDDS 310920Z VRB03KT 9999 -TSRA SCT020 BKN035CB 19/18 Q1014 BECMG NSW
EDDS 310850Z 29004KT 9999 -SHRA FEW020 SCT039TCU BKN050 21/17 Q1014 TEMPO TSRA BKN040CB
EDDS 310820Z 25005KT 220V280 9999 SCT040 BKN055 21/17 Q1014 TEMPO SHRA BKN040CB
EDDS 310750Z 25005KT 200V290 9999 FEW040 BKN055 20/17 Q1014 NOSIG
EDDS 310720Z 24005KT 190V290 9999 FEW042 BKN049 BKN120 20/17 Q1013 NOSIG
EDDS 310650Z 24005KT 190V290 9999 FEW042 BKN050 BKN120 20/17 Q1013 NOSIG
EDDS 310620Z VRB03KT 9999 FEW038 BKN050 BKN120 20/17 Q1013 NOSIG

източник: https://www.aeroinside.com/item/7972/sun-express-germany-b738-at-stuttgart-on-jul-31st-2016-runway-excursion-on-landing

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Няколко полета - три на брой, са пренасочени за кацане вместо на LBSF на други летища.Примерно Уизеър, пристигащ от Лутън, Лондон в 21.35 е пренасочен  и е кацнал в Кишинев.Полет на Търкиш от Истанбул , който каца в София в 20.45 е върнат обратно за кацане в Истанбул. Полет на Луфтханза от Франкфурт , по разписание кацащ в 19.50 в София е пренасочен за кацане на- PDV- Пловдив.След тези три пренасочени полета, от 22.05 нататък полетите кацат нормално в София. Някой да знае причината за пренасочване на тези полети ?

Редактирано от rahan-le fils
Връзка към коментар

Няколко полета - три на брой, са пренасочени за кацане вместо на LBSF на други летища.Примерно Уизеър, пристигащ от Лутън, Лондон в 21.35 е пренасочен  и е кацнал в Кишинев.Полет на Търкиш от Истанбул , който каца в София в 20.45 е върнат обратно за кацане в Истанбул. Полет на Луфтханза от Франкфурт , по разписание кацащ в 19.50 в София е пренасочен за кацане на- PDV- Пловдив.След тези три пренасочени полета, от 22.05 нататък полетите кацат нормално в София. Някой да знае причината за пренасочване на тези полети ?

 

Сигурно заради бурята/дъжда от малко по-рано. Но то сякаш в момента вали повече. 

Връзка към коментар

Няколко полета - три на брой, са пренасочени за кацане вместо на LBSF на други летища.Примерно Уизеър, пристигащ от Лутън, Лондон в 21.35 е пренасочен и е кацнал в Кишинев.Полет на Търкиш от Истанбул , който каца в София в 20.45 е върнат обратно за кацане в Истанбул. Полет на Луфтханза от Франкфурт , по разписание кацащ в 19.50 в София е пренасочен за кацане на- PDV- Пловдив.След тези три пренасочени полета, от 22.05 нататък полетите кацат нормално в София. Някой да знае причината за пренасочване на тези полети ?

Още го чакаме този от Франкфурт да кацне след междинно кацане в Пловдив...причината е гръмотевиците над София в часа на кацане

Редактирано от wiliko
Връзка към коментар

Причината не са гръмотевиците а силните пориви на вятъра, които достигнаха 31 - 34 knots. А и Lufthansa май ги беше страх, та и това оказа значение за дългия холдинг, който въртяха.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Според експерти, въз основа позицията на намерените парчета на крилото, изчезналият над Индийския океан MH 370 е извършил контролирано кацане във водата. Това означава, че самолетът може да е кацнал във водата извън зоната в която го търсеха последните 2 години.

Възниква въпросът и кой е извършил контролираното кацане? Пилотът, терорист или някой друг?

 

https://www.theguardian.com/world/2016/aug/01/flight-mh370-was-flown-into-water-says-crash-expert

 

Горната информация може да доведе до проблем с изплащането на застрахователните суми на семействата на жертвите

 

http://www.ibamag.com/news/missing-malaysia-airlines-flight-may-have-deliberately-crashed-complicating-insurance-settlements-35536.aspx

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На днешната дата през 1988 г. 23-ма души изгарят в разбилия се самолет Як-40 през 1988 г., а други шестима умират от раните си в болница по-късно. Фаталният полет на компания „Балкан“ от София към Варна излита минути преди правителствения полет, на борда на който е Тодор Живков. Държавният глава минава по същото трасе над останките от самолета-убиец.
Това е последната авиокатастрофа по времето на социализма.

 

http://socbg.com/2015/04/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8F%D1%89-%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%BC.html

Връзка към коментар

 

То не е за лайкване, поразтърсих се и открих интервю с една, може би единствената, оцеляла до днес. 

Редактирано от petko
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

То не е за лайкване, поразтърсих се и открих интервю с една, може би единствената, оцеляла до днес. 

 

Тази горката двоен кошмар е преживяла в Белград :( В каква система сме живяли и как всичко е било потулвано, не е истина :( Не е случайно, че хората си живят с добрите спомени за социализма, когато всичко е било хубаво и прекрасно...С лошите неща никой не ги е притеснявал...

 

 

- Не ми казвай, че си пътувала със самолет!

- О, това беше страшен кошмар! Пилотите бяха предупредени, че на борда ще има момиче, пострадало при самолетна жертва. С линейка ме караха, с мен пътуваше лекар, който да следи състоянието на сърцето и кръвното ми... И за да не припадна от ужас. На летището в Париж ме чакаше нашият посланик и представителят на „Балкан” там. Френските пилоти също бяха предупредени.

Имам и ужасен спомен от последното си пътуване през 1990 г., когато беше войната в бивша Югославия. Трябваше да кацнем с боинг от френските авиолинии на летището в Белград. Изживяването беше екстремно! Защото, за да не ни засекат бомбите, трябваше да кацнем буквално право надолу и да излетим право нагоре като военен самолет, което ми се стори кошмарно. На околните им стана лошо, какво остава на мен!

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

773 на Emirates при кацане в Дубай чупи колесник и така като гледам е изгорял. Инцидента е много сериозен, по клипове и снимки виждам откъснати двигатели, машината е изцяло на корпуса си и е напълно изгоряла.

Редактирано от randi
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.