mitkobiker Публикувано: 27 юни, 2016 Публикувано: 27 юни, 2016 Добре, че не е било на презокеански полет, че това стане ли по средата на нищото, направо не ми се мисли... Самото запалване се е получило след приземяването. По-интересно ми е, че не са евакуирали, а пътниците са останали на борда с тази меко казано смущаваща гледка през прозорците. Мъдро решение, предвид нарастващия брой УФци, дето държат да напуснат горящ самолет с всичкия си багаж и да си направят селфи на не повече от 20 м от него 4
randi Публикувано: 27 юни, 2016 Публикувано: 27 юни, 2016 (редактирано) Интересно, защо пожара е възникнал след кацането, може би е имало някаква искра? Иначе мен ми е доста странно, че не са евакуирали горяща машина, но ми обясниха, че си има процедури, които в дадения случай явно са спазени. Иначе селфи на 20 м. ми звучи по - добре от селфи в горящ самолет. Редактирано 27 юни, 2016 от randi 2
Георги Публикувано: 27 юни, 2016 Публикувано: 27 юни, 2016 Когато А380 на Qantas кацна с гръмналия двигател, един от двигалите не можеше да бъде загасен и пак беше непосредствен риск от пожар. И тогава капитана прецени да не се евакуират пътниците. Бях чел аргументацията му, общо взето преценили, че вътре в кабината е по-сигурно от колкото хаоса, контузиите, паниката и всичко друго съпътстващо спешна евакуация. 1
captain_oveur Публикувано: 27 юни, 2016 Публикувано: 27 юни, 2016 Когато А380 на Qantas кацна с гръмналия двигател, един от двигалите не можеше да бъде загасен и пак беше непосредствен риск от пожар. И тогава капитана прецени да не се евакуират пътниците. Бях чел аргументацията му, общо взето преценили, че вътре в кабината е по-сигурно от колкото хаоса, контузиите, паниката и всичко друго съпътстващо спешна евакуация. Евакуацията винаги ли се прави по пързалката или пак е по преценка на екипажа?
Георги Публикувано: 27 юни, 2016 Публикувано: 27 юни, 2016 Евакуацията винаги ли се прави по пързалката или пак е по преценка на екипажа? По преценка естествено. Но ако трябва да стане бързо, трябва да е по пързалките, другото не знам дали му се казва евакуация 1
neuromancer Публикувано: 28 юни, 2016 Публикувано: 28 юни, 2016 Новините за атентата са преместени в нарочната тема http://magelanci.com/topic/7068-%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5-%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8E%D1%80%D0%BA/
stanimir Публикувано: 31 юли, 2016 Публикувано: 31 юли, 2016 Самолет от Варна временно блокира летището в Щутгарт http://smart.dir.bg/dnes/news/23500655/ Инфото е лаконично , а снимката към новината кърти , да не коментирам медията 1
Ilian359 Публикувано: 31 юли, 2016 Публикувано: 31 юли, 2016 Трябваше горди ли да се почустваме? Какво точно се опитват да ни внушат с тази информация - не разбирам. Самолетът дори не е бил на българска авиокомпания. 2
akair Публикувано: 31 юли, 2016 Публикувано: 31 юли, 2016 Машината е на Sun Express и е с немска регистрация A Sun Express Germany Boeing 737-800, registration D-ASXO performing flight XG-3264 from Varna (Bulgaria) to Stuttgart (Germany), landed on Stuttgart's runway 25 and slowed to about 35 knots over ground at about 11:23L (09:23Z). While turning off the last high speed turn off taxiway I the aircraft could not follow the turn and went into the grass between runway, taxiways I and K coming to a stop within the runway protected area. There were no injuries, the aircraft received minor if any damage.The airport is estimated to remain closed for about 4 hours.Related NOTAM:A4375/16 - RWY 07/25 CLSD DUE TO ACFT ACCIDENT. 31 JUL 10:33 2016 UNTIL 31 JUL 13:15 2016. CREATED: 31 JUL 10:34 2016Metars (Airport: Stuttgart, Stuttgart Airport):EDDS 311050Z 32006KT 9999 FEW019 SCT039 BKN060 21/16 Q1014 NOSIGEDDS 311020Z VRB01KT 9999 FEW024 SCT043 BKN060 20/18 Q1014 NOSIGEDDS 310950Z VRB02KT 9999 VCTS SCT017 SCT036CB BKN060 20/18 Q1014 RETSRA NOSIGEDDS 310950Z VRB02KT 9999 VCTS SCT017 SCT036CB BKN060 20/18 Q1014 NOSIGEDDS 310920Z VRB03KT 9999 -TSRA SCT020 BKN035CB 19/18 Q1014 BECMG NSWEDDS 310850Z 29004KT 9999 -SHRA FEW020 SCT039TCU BKN050 21/17 Q1014 TEMPO TSRA BKN040CBEDDS 310820Z 25005KT 220V280 9999 SCT040 BKN055 21/17 Q1014 TEMPO SHRA BKN040CBEDDS 310750Z 25005KT 200V290 9999 FEW040 BKN055 20/17 Q1014 NOSIGEDDS 310720Z 24005KT 190V290 9999 FEW042 BKN049 BKN120 20/17 Q1013 NOSIGEDDS 310650Z 24005KT 190V290 9999 FEW042 BKN050 BKN120 20/17 Q1013 NOSIGEDDS 310620Z VRB03KT 9999 FEW038 BKN050 BKN120 20/17 Q1013 NOSIG източник: https://www.aeroinside.com/item/7972/sun-express-germany-b738-at-stuttgart-on-jul-31st-2016-runway-excursion-on-landing 2
Ilian359 Публикувано: 1 август, 2016 Публикувано: 1 август, 2016 Паркирали са го зад гарата за по-евтино. 1
rahan-le fils Публикувано: 1 август, 2016 Публикувано: 1 август, 2016 (редактирано) Няколко полета - три на брой, са пренасочени за кацане вместо на LBSF на други летища.Примерно Уизеър, пристигащ от Лутън, Лондон в 21.35 е пренасочен и е кацнал в Кишинев.Полет на Търкиш от Истанбул , който каца в София в 20.45 е върнат обратно за кацане в Истанбул. Полет на Луфтханза от Франкфурт , по разписание кацащ в 19.50 в София е пренасочен за кацане на- PDV- Пловдив.След тези три пренасочени полета, от 22.05 нататък полетите кацат нормално в София. Някой да знае причината за пренасочване на тези полети ? Редактирано 1 август, 2016 от rahan-le fils
Георги Публикувано: 1 август, 2016 Публикувано: 1 август, 2016 Няколко полета - три на брой, са пренасочени за кацане вместо на LBSF на други летища.Примерно Уизеър, пристигащ от Лутън, Лондон в 21.35 е пренасочен и е кацнал в Кишинев.Полет на Търкиш от Истанбул , който каца в София в 20.45 е върнат обратно за кацане в Истанбул. Полет на Луфтханза от Франкфурт , по разписание кацащ в 19.50 в София е пренасочен за кацане на- PDV- Пловдив.След тези три пренасочени полета, от 22.05 нататък полетите кацат нормално в София. Някой да знае причината за пренасочване на тези полети ? Сигурно заради бурята/дъжда от малко по-рано. Но то сякаш в момента вали повече.
Hollywood Публикувано: 1 август, 2016 Публикувано: 1 август, 2016 Да не е заради времето. Малее,чак Кишинев
wiliko Публикувано: 1 август, 2016 Публикувано: 1 август, 2016 (редактирано) Няколко полета - три на брой, са пренасочени за кацане вместо на LBSF на други летища.Примерно Уизеър, пристигащ от Лутън, Лондон в 21.35 е пренасочен и е кацнал в Кишинев.Полет на Търкиш от Истанбул , който каца в София в 20.45 е върнат обратно за кацане в Истанбул. Полет на Луфтханза от Франкфурт , по разписание кацащ в 19.50 в София е пренасочен за кацане на- PDV- Пловдив.След тези три пренасочени полета, от 22.05 нататък полетите кацат нормално в София. Някой да знае причината за пренасочване на тези полети ? Още го чакаме този от Франкфурт да кацне след междинно кацане в Пловдив...причината е гръмотевиците над София в часа на кацане Редактирано 1 август, 2016 от wiliko
randi Публикувано: 1 август, 2016 Публикувано: 1 август, 2016 Причината не са гръмотевиците а силните пориви на вятъра, които достигнаха 31 - 34 knots. А и Lufthansa май ги беше страх, та и това оказа значение за дългия холдинг, който въртяха. 4
wiliko Публикувано: 1 август, 2016 Публикувано: 1 август, 2016 Е след много перипетии явно поради лошото време самолета на Lufthansa кацна, всичко е добре когато свърши добре, макар и с много неизвестности 2
akair Публикувано: 2 август, 2016 Публикувано: 2 август, 2016 Едно кацане в Остенд, Белгия, което е привлекло вниманието на хората на летището от 01 авг 2016: 5
Topfly Публикувано: 2 август, 2016 Публикувано: 2 август, 2016 (редактирано) Според експерти, въз основа позицията на намерените парчета на крилото, изчезналият над Индийския океан MH 370 е извършил контролирано кацане във водата. Това означава, че самолетът може да е кацнал във водата извън зоната в която го търсеха последните 2 години. Възниква въпросът и кой е извършил контролираното кацане? Пилотът, терорист или някой друг? https://www.theguardian.com/world/2016/aug/01/flight-mh370-was-flown-into-water-says-crash-expert Горната информация може да доведе до проблем с изплащането на застрахователните суми на семействата на жертвите http://www.ibamag.com/news/missing-malaysia-airlines-flight-may-have-deliberately-crashed-complicating-insurance-settlements-35536.aspx Редактирано 2 август, 2016 от Topfly 1
Topfly Публикувано: 2 август, 2016 Публикувано: 2 август, 2016 На днешната дата през 1988 г. 23-ма души изгарят в разбилия се самолет Як-40 през 1988 г., а други шестима умират от раните си в болница по-късно. Фаталният полет на компания „Балкан“ от София към Варна излита минути преди правителствения полет, на борда на който е Тодор Живков. Държавният глава минава по същото трасе над останките от самолета-убиец.Това е последната авиокатастрофа по времето на социализма. http://socbg.com/2015/04/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8F%D1%89-%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%BC.html
petko Публикувано: 2 август, 2016 Публикувано: 2 август, 2016 (редактирано) http://socbg.com/2015/04/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8F%D1%89-%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%BC.html То не е за лайкване, поразтърсих се и открих интервю с една, може би единствената, оцеляла до днес. Редактирано 2 август, 2016 от petko 1
Topfly Публикувано: 2 август, 2016 Публикувано: 2 август, 2016 То не е за лайкване, поразтърсих се и открих интервю с една, може би единствената, оцеляла до днес. Тази горката двоен кошмар е преживяла в Белград В каква система сме живяли и как всичко е било потулвано, не е истина Не е случайно, че хората си живят с добрите спомени за социализма, когато всичко е било хубаво и прекрасно...С лошите неща никой не ги е притеснявал... - Не ми казвай, че си пътувала със самолет! - О, това беше страшен кошмар! Пилотите бяха предупредени, че на борда ще има момиче, пострадало при самолетна жертва. С линейка ме караха, с мен пътуваше лекар, който да следи състоянието на сърцето и кръвното ми... И за да не припадна от ужас. На летището в Париж ме чакаше нашият посланик и представителят на „Балкан” там. Френските пилоти също бяха предупредени. Имам и ужасен спомен от последното си пътуване през 1990 г., когато беше войната в бивша Югославия. Трябваше да кацнем с боинг от френските авиолинии на летището в Белград. Изживяването беше екстремно! Защото, за да не ни засекат бомбите, трябваше да кацнем буквално право надолу и да излетим право нагоре като военен самолет, което ми се стори кошмарно. На околните им стана лошо, какво остава на мен! 4
randi Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 (редактирано) 773 на Emirates при кацане в Дубай чупи колесник и така като гледам е изгорял. Инцидента е много сериозен, по клипове и снимки виждам откъснати двигатели, машината е изцяло на корпуса си и е напълно изгоряла. Редактирано 3 август, 2016 от randi
Еминко Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 Ето малко любителски снимки:http://www.aex.ru/news/2016/8/3/157502/
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега