Goal & Boss Публикувано: 23 април, 2019 Сподели Публикувано: 23 април, 2019 преди 3 часа, akair каза: Сега пасажерите на Катай ще почнат да хвърлят монети в двигателя преди всеки полет, за да не им се случват такива страшни неща... Това за тях си е древна традиция. Те още от VI в. хвърлят стотинки в двигателите на самолетите, така че не виждам какво им се удивлявате. 10 Връзка към коментар
Емика Публикувано: 23 април, 2019 Сподели Публикувано: 23 април, 2019 преди 21 минути , Goal & Boss каза: Те още от VI в. хвърлят стотинки в двигателите на самолетите, Ти ги изкара извънземни направо🤣 1 1 Връзка към коментар
Adventurer Публикувано: 23 април, 2019 Сподели Публикувано: 23 април, 2019 Между другото, аз такива случки си ги приемам за бонус преживяване особено ако успееш да ги заснемеш, което ми напомня за един полет на Turksih над Анталия по време на буря, при която си имаше прилична турболенция и хората издаваха всякакви интересни сами по себе си звуци, а на мен най-големият ми проблем беше приличния асортимент от чаши, които руснакът до мен беше насъбрал и това да не ме полее с тях... Беше някъде около тези събития... 1 3 Връзка към коментар
ACM Публикувано: 23 април, 2019 Сподели Публикувано: 23 април, 2019 преди 9 часа, Adventurer каза: Cathay Pacific A333 от Hong Kong за Shanghai имал близка среща със светкавица по време на гръмотевична буря. https://coconuts.co/hongkong/news/cathay-pacific-plane-struck-by-lightning-during-saturdays-fatal-thunderstorm-video/ Това е било предположението на пилота, но при огледа на земята не са открити никакви други щети, каквито градушката би причинила, затова и обяснението на авиокомпанията е друго. Честно казано съм бил в самолет, който каца насред брутална гръмотевична буря (единственият случай, в който ме е било страх за безопасността ми докато летя) и ни удари поне една гръмотевица (смятам, че са повече, ама да не се надценявам). Честно казано това го разбрах единствено понеже имах подобен изглед като този от клипа. После нямах време да огледам самолета (слизането с автобус насред потоп е доста интересно занимание), но не мисля, че имаше каквито и да е последствия за самолета. 1 Връзка към коментар
Adventurer Публикувано: 23 април, 2019 Сподели Публикувано: 23 април, 2019 Товарищ Антонов 26 реещ се за Asia Airways се местил от Djibouti до Khartoum с пет души на борда, когато свършило горивото и се плеснал по корем, екипажът е невредим, ламарините ще трябва да се поизчукат. 11 1 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 24 април, 2019 Сподели Публикувано: 24 април, 2019 преди 7 часа, Adventurer каза: Товарищ Антонов 26 реещ се за Asia Airways се местил от Djibouti до Khartoum с пет души на борда, когато свършило горивото и се плеснал по корем, екипажът е невредим, ламарините ще трябва да се поизчукат. На товарищ Антонов да не му се случи случка: 1 8 Връзка към коментар
akair Публикувано: 24 април, 2019 Сподели Публикувано: 24 април, 2019 2 самолета се разминават на 300 фута един от друг край летището в Буенос Айрес. Комуникацията с РВД-то е нелицеприятна: 1 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 24 април, 2019 Сподели Публикувано: 24 април, 2019 8 minutes ago, akair said: 2 самолета се разминават на 300 фута един от друг край летището в Буенос Айрес. Комуникацията с РВД-то е нелицеприятна: Има все пак определен професионализъм в комуникацията. Дори когато се обиждат и псуват, го правят премерено и без излишни емоции 🙂 Добре е все пак, че пъниците не са чули този разговор 🙂 Мислиме си, че ни возят и управляват някакви ултра професионалисти, но в крайна сметка и те са хора, които грешат... Скоро четох някъде, че компютрите на РВД в Европа автоматично ще изчисляват всякакви потенциално опасни ситуации, като така намалят до нула възможността от човешки грешки... Връзка към коментар
Гост Публикувано: 25 април, 2019 Сподели Публикувано: 25 април, 2019 Преди наколко дни сънувах как самолета, на който летя - нямам идея откъде и закъде - изгаси вътрешните светлини, направи горен лупинг и... се събудих. Леле, какво ужасно усещане беше! 😞 Връзка към коментар
Spirit Публикувано: 4 май, 2019 Сподели Публикувано: 4 май, 2019 https://www.theguardian.com/us-news/2019/may/04/passengers-escape-after-plane-skids-off-runway-into-river-in-jacksonville-florida Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 4 май, 2019 Сподели Публикувано: 4 май, 2019 A Plane Carrying 143 People Slid Off A Runway And Into A River In Florida “No fatalities reported. We are all in this together,” the Jacksonville mayor said. https://www.buzzfeednews.com/article/claudiakoerner/jacksonville-plane-down-river-boeing-cuba 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 5 май, 2019 Сподели Публикувано: 5 май, 2019 На летище Шереметево самолет Сухой суперджет на Аерофлот се е запалил по време на кацане. Според първите информации всички 78 пътници са живи, но 5 души са пострадали 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 5 май, 2019 Сподели Публикувано: 5 май, 2019 Дневник (и ТАСС) съобщава и за жертви: https://www.dnevnik.bg/sviat/2019/05/05/3429497_ruski_samolet_se_zapali_malko_sled_izlitane_ot_moskva/?ref=home_main_news https://tass.ru/proisshestviya/6402665 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 5 май, 2019 Сподели Публикувано: 5 май, 2019 (редактирано) Според ТАСС има 13 човека загинали Цитат Пожар при аварийной посадке самолета в аэропорту Шереметьево. Онлайн Согласно последним данным, в результате ЧП погибли 13 человек Редактирано 5 май, 2019 от Фичо 1 Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 5 май, 2019 Сподели Публикувано: 5 май, 2019 https://www.gazeta.ru/social/news/2019/05/05/n_12943207.shtml Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 5 май, 2019 Сподели Публикувано: 5 май, 2019 05 May 2019 Aeroflot confirms engine fire on flight SU1492 Moscow-Murmansk 5 May 2019, Moscow – Aeroflot confirms that flight SU1492 from Moscow to Murmansk suffered an engine fire upon landing after being forced to return to Sheremetyevo International Airport due to technical reasons. The fire has been extinguished. Medical assistance is being provided to those injured in the incident. Passengers left the aircraft via the emergency exits. An investigation has been launched into the incident, and Aeroflot has activated its crisis response team. https://www.aeroflot.ru/ru-en/news/61323?fbclid=IwAR08nN7iHYb8Bsjfsy1K-5cTp5lvvi92LWwXZby7mMAKLXO2uKv7a6tT8aY Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 5 май, 2019 Сподели Публикувано: 5 май, 2019 (редактирано) До колкото виждам е направил излишен допълнителен втори кръг, на косъм и секунди са се разминали останалите - уникално. По принцип самолетите не би трябало да се запалват от мълнии нали ?! Редактирано 5 май, 2019 от vinidj Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 7 hours ago, vinidj said: До колкото виждам е направил излишен допълнителен втори кръг, на косъм и секунди са се разминали останалите - уникално. По принцип самолетите не би трябало да се запалват от мълнии нали ?! Не знам дали е бил "излишен" този втори кръг, но в лайнърса пишеше, че кулата е загубила връзка със самолета малко след излитане. Пилотите са кацнали без никаква навигация и е цяло чудо, че не са сблъскали с друг самолет. И по принцип самолетите не би следвало да се запалват от мълнии 🙂 Интересното е, че преди 1 или 2 седмици имаше статия, че всъщност двигателите на SSJ са му най-слабото място. А те са съвместна разработка със Снекма (Safran Aircraft Engines. Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 Вече се говори за 41 жертви, а изумителното е, че на клипчето от Topfly се вижда как се мъкнат и багажи, пълно безумие в такава ситуация. Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 За съжаление последните данни са за 40+ жертви. Като една от сериозните причини за броя жертви се сочи, че пътниците са се забавили с евакуацията, защото са се опитвали да си вземат багажа с тях. Изводът е, че когато стюардесите обявяват инструкциите за евакуция, те са сериозни оставянето на багажите на борда. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 1 hour ago, akair said: За съжаление последните данни са за 40+ жертви. Като една от сериозните причини за броя жертви се сочи, че пътниците са се забавили с евакуацията, защото са се опитвали да си вземат багажа с тях. Изводът е, че когато стюардесите обявяват инструкциите за евакуция, те са сериозни оставянето на багажите на борда. В такава ситуация не винаги е възможно човек да реагира рационално...Някои хора дори са снимали с телефона по време на кацане... 1 Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 (редактирано) Да потвърждават се най-неприятните новини по случая. Опитват се да скрият, но двигателите май са се запалили във въздуха, после един може би излишен кръг(зависи каква е била видимостта) и накрая прекалено много жертви и бавно евакуиране с неспазване на инструкциите - хората най-вероятно са се задушили от дима.Добре поне, че самолета е останал цял при приземяване, а не се е разпаднал сред толкова много пламъци. Редактирано 6 май, 2019 от vinidj Връзка към коментар
akair Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 Наскоро коментирахме в друга тема оразмеряването на възли и елементи - имаше данни, че самолетът е кацнал с маса около 43 тона при максимално разрешено тегло на кацане от 41 тона - цяло чудо е, че изобщо е кацнал. 34 minutes ago, Topfly said: В такава ситуация не винаги е възможно човек да реагира рационално...Някои хора дори са снимали с телефона по време на кацане... Предполагам затова ние, пасажерите, имаме стюардеси и стюарди, които да се грижат за нашата безопасност и имат нелеката задача да ни връщат към рационалното мислене в особени ситуации 🙂 Що се отнася до снимането с телефон - това е обясним феномен. Мнозина се радваха на видеото от кацането на 767 на ЛОТ по корем и видеото от борда - друго по своя вид аварийно кацане. А в тази ситуация явно има скептицизъм към снимащия с телефон. Две еднакви в своята основа ситуации, а толкова различни реакции... 🙂 2 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 Снимането с телефон, докато самолетът е още в движение - както и да е, обаче да си взимаш багажа при аварийна евакуация и то на горящ самолет ..., това вече .... 5 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 6 май, 2019 Сподели Публикувано: 6 май, 2019 (редактирано) Преди 1 час, akair каза: Що се отнася до снимането с телефон - това е обясним феномен. Мнозина се радваха на видеото от кацането на 767 на ЛОТ по корем и видеото от борда - друго по своя вид аварийно кацане. А в тази ситуация явно има скептицизъм към снимащия с телефон. Две еднакви в своята основа ситуации, а толкова различни реакции... 🙂 Когато има жертви ситуацията коренно се променя.Може аз да имам несъвместими с времето,в което живеем разбирания,но приемам за форма на идиотизъм заснемането на какъвто и да било род трагични инциденти.В кризисна ситуация,в която цялото ти същество трябва да е ориентирано да спасиш собственият си живот,живота на близките си и не на последно място,този на дори непознатите около теб,да извадиш телефон и да започнеш да снимаш,докато всички пищят от ужас,с идеята да се похвалиш,че си бил толкова близо до трагедията......не знам.В случая всяка секунда е коствала човешки живот.Ок,да приемем,че си се правил на оператор,като не си очаквал да загинат хора,но ми се губи чисто моралната страна да пуснеш това клипче,след като вече ти е известен размера на трагедията. Редактирано 6 май, 2019 от Мари Николова 13 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега