Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, infectedmushroom каза:

Хората в последно време направо се уливат. Няма места в багажниците защото те си наслагали якетата , торбите от дюти фри , раници/дамски чанти и т.н. - това са багажи за под седалката а горе са куфарите. Снощи на полета от Виена мн ме издразни един тъпанар дето човека на седалката до него идва и го моли да си махне якето и раницата защото няма място за куфара му и идиота каза че няма да ги махне , мислех да извикам стюардеса ама реших да не се намесвам .  

Другото което е , ръчния по приницп е 8кг лимит, видно е че редовно надвишаваме лимита, дори и аз :Д а редното е да не го ..

Може да не ставам любимец на другите пътници, обаче като се кача с детето и имаме три куфара, които трябва да сложим горе, им казвам на хората да си вземат нещата, които не са за там и като не чуват, казвам на стюардесите. Те обикновено намират други решения де, но си ги викам. 

Понякога казвам също, че куфарите са мръсни и като ги сложа върху нечие яке, ще се изцапа. Някои реагират там.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 40 минути , ivailo_radev каза:

Ама въпросът е какво ще стане, ако го премерят и е по-тежък. 

На мен ми се се случвало да ми е по-тежък куфарът, измерен на гейта на летище Марко Поло - Венеция, но беше преди доста години(2018г.) и ме помолиха да го чекират.

Сега силно подозирам, че нещата са се променили и няма да мина само с чекиране на куфара.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Скоро приятел мина с 14 кг ръчен, та даже имаше и някакви допълнителни торбички с боклуци, и искаха да го чекират. Дума не е ставало за плащане, това в Мускат с Еделвайс. В София към Франкфурт имаше няколко човека с по - тежки куфари и ги чекираха. Всъщност ползваха килограмите, като причина за задължително чекиране на куфара, но пак никой не е плащал нищо. Иначе българите влачат покъртително количество багаж.....

  • Харесвам 7
Публикувано:

Изясни ми се положението., поне с австрийците, ама вероятно е за цялата групичка.

Това че обслужващия персонал  е сбирщина от олигофрени, които не искат да се занимават с нищо,  води до тези проблеми с багажа.

 

Днес пак получих мейл, че мога да си чекирам багажа безплатно.

Аз съм с раница -малка, затова не чекирах.

Лично видях как разхождат куфарите си  разни хорица и нямаше къде да ги заврат, обаче видях не един и двама  с куфар и раница!
Според правилата нямаш право и на двете.

 

IMG_1267.png.1f56ad7d1270ba26935ab03408166d9c.png

 

Нито една раница не беше малка с тези размери от 10см широчина.

 

Излиза, че понеже на персонала му е все едно и не се гледа кой какво мъкне,  някои като мен само с раница, трябва да си я вкарват под седалката. Не ми е дерт да час и нещо полет.

 

Имаше обаче хора  и с куфари в краката!

 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Публикувано:

такова чудо още не бях срещал през последните 25 год по самолетите.

Случаят е от днес и пак с австрийците.

След кацането, 2 реда по-назад, една млада жена изкара бебешка сгъваема количка от багажното за ръчен багаж!

 

Гледах и не вярвах на очите си, тя заемаше цял ред, естествено имаше и раници и куфари.

Ако някой иска, ще влезе със сърф, това е положението..

В А320, до 10 ред има 7 багажни, като все някое е за служебни цели или горе/долу 50-60% от хората имат място, а когато някои имат по 2 или 3 багажа, няма да говорим.

Масово имаше хора с раници в краката, дори с лоу лостове не бях виждал такова нещо.

 

IMG_1655.jpeg.54903e8e394a0c2e6325cf0466e25825.jpeg

 

 

 

 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Замислям се 2
Публикувано:
преди 2 часа, Alexander каза:

такова чудо още не бях срещал през последните 25 год по самолетите.

Случаят е от днес и пак с австрийците.

След кацането, 2 реда по-назад, една млада жена изкара бебешка сгъваема количка от багажното за ръчен багаж!

 

Гледах и не вярвах на очите си, тя заемаше цял ред, естествено имаше и раници и куфари.

Ако някой иска, ще влезе със сърф, това е положението..

В А320, до 10 ред има 7 багажни, като все някое е за служебни цели или горе/долу 50-60% от хората имат място, а когато някои имат по 2 или 3 багажа, няма да говорим.

Масово имаше хора с раници в краката, дори с лоу лостове не бях виждал такова нещо.

 

IMG_1655.jpeg.54903e8e394a0c2e6325cf0466e25825.jpeg

 

 

 

 

Може да те е изненадало, че някой си е взел количката като ръчен багаж (не съм го правил, понеже нашата беше по-голяма), ама няма как да е заела цял ред количката. Ето това е количката и да, ако се хванат да я мерят, може и да видят, че е 4 см по-широка, ама няма как да заеме целия ред. Друг е въпросът, че ако е сама майка с бебе, реално освен тази количка има право само на малката чанта още (понеже тази количка има право да я вземе вътре, ама трябва да е за сметка на другия и ръчен багаж), друг е въпросът колко такива майки ще има в самолета, че да объркат работата с багажите (и това ми мнение е отпреди да имам дете). Ти като ги видиш сами, нарамили багаж, бебе, количка, последната ти грижа е дали те точно ще ти запълнят багажното горе с количката. Но да, по правило не трябва да е и с тази количка и с куфар и раница. Освен ако не са били семейство и просто да са били на няколко човека нещата. Или пък може детето да е било над 2 или с платена собствена седалка, тогава и то има право на куфар.

fb42a451-c2ad-4d4d-803b-7da61f92a9e8_1.webp.1085908c71848992ead1c62db8b8a248.webp

Публикувано:
преди 13 часа, Alexander каза:

такова чудо още не бях срещал през последните 25 год по самолетите.

Случаят е от днес и пак с австрийците.

След кацането, 2 реда по-назад, една млада жена изкара бебешка сгъваема количка от багажното за ръчен багаж!

 

Гледах и не вярвах на очите си, тя заемаше цял ред, естествено имаше и раници и куфари.

Ако някой иска, ще влезе със сърф, това е положението..

В А320, до 10 ред има 7 багажни, като все някое е за служебни цели или горе/долу 50-60% от хората имат място, а когато някои имат по 2 или 3 багажа, няма да говорим.

Масово имаше хора с раници в краката, дори с лоу лостове не бях виждал такова нещо.

 

IMG_1655.jpeg.54903e8e394a0c2e6325cf0466e25825.jpeg

 

 

 

 

Това им е редовен номер. След като преди година и половина ни оставиха на летището цяла нощ и още хиляди други, Луфтханза са ми последен избор. Мисля, че бях писала как не следят какви куфари и раници се качват в багажното. Който превари - натовари. Така куфар за разрешен ръчен багаж беше в краката ни за сметка на малки ранички, дамски чанти и якета на на нашите не само мургави сънародници. За сравнение на връщане, след като Уиаз ни прибраха стюардите следяха в багажното да са само куфарите и пътувахме далеч по- комфортно.

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Самолет с 205 души на борда летя 10 минути без пилот. Капитанът е използвал авариен код, за да получи достъп и да поеме контрола над самолета.

Полет на Lufthansa с 205 души на борда е прекарал 10 минути без пилот във въздуха миналата година, след като вторият пилот е припаднал, докато е бил сам в пилотската кабина, според нов доклад на испанския орган за разследване на произшествия, съобщава Си Ен Ен (CNN)

 

https://www.vesti.bg/sviat/samolet-letia-10-minuti-bez-pilot-s-205-dushi-na-borda-6228774

 

  • Шок 3
  • Замислям се 1
Публикувано:

Авиокомпания "Суис" (Swiss), подразделение на германската група "Луфтханза" (Lufthansa), отменя 1400 полета от лятното си разписание заради липсата на пилоти, информира сп. "Шпигел", цитирани от БТА.

Авиокомпания отменя 1400 полета заради липса на пилоти

 

Засегнати са връзките с Чикаго, САЩ, както и редица маршрути на средни и къси разстояния.

Отменените полети представляват 1,5 процента от планираните по разписание между април и октомври. Компанията уточнява, че ситуацията се дължи на комбинацията от неочаквани събития и твърде оптимистично планиране. Според специализираното издание "Аеротелеграф" необичайно голям брой пилоти не са на работа за дълги периоди от време, например поради бременност или злополуки. Друга причина е преквалификацията на екипажите за новия "Еърбъс А350" (Airbus A350), както и новият колективен трудов договор с подобрени правила за работното време, който увеличава броя на необходимия персонал с около 70 позиции на пълно работно време.

Възможната външна помощ от страна на партньорите и "Луфтханза" вече е изчерпана и според предоставената информация някои по-възрастни пилоти отлагат пенсионирането си, а служителите на непълно работно време временно увеличават работното си време в търсене на краткосрочно решение. В дългосрочен план "Суис" планира да разшири капацитета си за обучение на пилоти и да приема до 110 нови пилоти всяка година.

  • Харесвам 3
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

От днес  на всички лонг хол полети на Луфти използването на чат аппове ( Вайбър , Месинджър , Телеграм и подобни ) е безплатно . На късите полети функцията е налична от началото на 2024г

Трябва да сте логнати в лоялната им програма за ползването им.

 

https://newsroom.lufthansagroup.com/en/as-of-today-free-online-chatting-on-all-lufthansa-long-haul-flights/

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 26 минути , stanislavpp каза:

От днес  на всички лонг хол полети на Луфти използването на чат аппове ( Вайбър , Месинджър , Телеграм и подобни ) е безплатно . На късите полети функцията е налична от началото на 2024г

Трябва да сте логнати в лоялната им програма за ползването им.

 

https://newsroom.lufthansagroup.com/en/as-of-today-free-online-chatting-on-all-lufthansa-long-haul-flights/

Може ли малко повече инфо, ако си го ползвал?

Публикувано:

Ползвал съм на десетки а/к , процесът е аналогичен . След излитане при достигане на определена височина се активира нет , връзваш се със своето устройство към съответният WiFi портал ( при Луфти е Flynet) , и се логваш с акаунт в лоялната им програма , това е .

  • Харесвам 5
Публикувано:

Здравейте, купих снощи билет на Луфтханза, извършено плащане, на сайта ми изписа Confirtmation, Thank you for booking, Mr. ...Your booking reference is.... показва ми детайли за 4-те отсечки, но така и не получих имейл. Доста резервации съм имал с тази авиокомпания, досега това не ми се е случвало. Нито в спам, нито никъде. Днес все още имейл не е дошъл. Имам ли основания да се притеснявам? Да звъня ли на колцентър да питам?

 

Passenger Receipt

Receipt Download

Your receipt is now ready for you to download as a PDF.

 

Свалих си и това, за всеки случай

 

Публикувано:
преди 36 минути , Hakkâri Spor каза:

Здравейте, купих снощи билет на Луфтханза, извършено плащане, на сайта ми изписа Confirtmation, Thank you for booking, Mr. ...Your booking reference is.... показва ми детайли за 4-те отсечки, но така и не получих имейл. Доста резервации съм имал с тази авиокомпания, досега това не ми се е случвало. Нито в спам, нито никъде. Днес все още имейл не е дошъл. Имам ли основания да се притеснявам? Да звъня ли на колцентър да питам?

 

Passenger Receipt

Receipt Download

Your receipt is now ready for you to download as a PDF.

 

Свалих си и това, за всеки случай

 

Не разбирам притеснението ти. Имаш ли PNR и можеш ли да го заредиш в сайта им или да си го добавиш в апа нямаш проблем. 🙂 

Публикувано:

Да, имам. И в апп-а излиза. Не знам, затова питам. То и ти имаше PNR, ама помниш ден преди полета ти, не можеш да се чекираш, от колцентъра ти казват, че не ти намират резервацията. Случаят не е същият, разбира се. Ама знам ли какво може да им хрумне.   С 2 думи... да не обръщам внимание, че не съм получил имейл и да не звъня на колцентър да питам?

  • Харесвам 1
Публикувано:

И на мен ми се е случвало да не ми дойде мейл. Щом си виждаш резервацията, всичко е ОК. Всичко става, понякога се губят мейли.

 

Публикувано:

Да, ами хубаво, да не го мисля, тогава.  Просто знам, че тук има хора с опит и ще ми отговорят.  Имал съм случай .. с купен билет София-Дюселдорф-София (през 2016-2017 някъде беше, тогава Луфтханза имаха директни полети между двата града). На отиване ОК, на връщане... оп, няма полет. Не мога да се чекирам. Отивам на летището, на таблото изобщо няма Sofia на departures. Питам там каките... "о, ама не сте ли получили имейл"? Ми не, не съм получил. Нито в спам, нито никъде. "Не се притеснявайте, ще ви пренасочим". Та летях през Мюнхен до София.  Знам още куп случаи на приятели, които по никакъв начин не са информирани, че нямат полет, когато той вече наближава и се оказват блокирани. Затова исках да питам тук дали това е в реда на нещата. Щом е... значи засега няма да го мисля. Излиза ми в ап-а. Благодаря за отговорите.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 54 минути , Hakkâri Spor каза:

Да, имам. И в апп-а излиза. Не знам, затова питам. То и ти имаше PNR, ама помниш ден преди полета ти, не можеш да се чекираш, от колцентъра ти казват, че не ти намират резервацията. Случаят не е същият, разбира се. Ама знам ли какво може да им хрумне.   С 2 думи... да не обръщам внимание, че не съм получил имейл и да не звъня на колцентър да питам?

Така, е но при мен проблема беше след ребукинг от некомпетентен служител на полет с компания, с която се оказва, че нямат интерлайн агриймънт. 

Споко имаш полети, ако се чудиш за какво да се притесняваш мисли си за предстоящите стачки на Верди или тежкия сняг в Мюнхен 😄

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Аа мерси, аз ще съм през Виена пролетта догодина 😉 Дотогава я камилата, я камиларя. И на мен ми се появи съобщението за технически проблем в апликацията на Луфтханза.  А имейл с резервацията така и не дойде.

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
Преди 1 час, mamaivy каза:

Някой може ли да помогне с актуален телефон с обслужване на български език?

Преди 2 месеца вдигаха на този, който е пиннат горе в темата -> агент говорещ български:   +359 2 935 8210

 

 

  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.