Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

В момента, Георги Матеев каза:

Именно... Вече всички са на лоукост принципа, а и при наличието на бизнес салони няма голямо значение какво (не) дават на борда. Вече по-важното е кой ще те закара безпроблемно от точка А до точка Б и моят опит и наблюдение сочи, че конкретно на Lufthansa (с транзит в Мюнхен или Франкфурт) често не може да се разчита в това отношение. При сходна цена, без никакво замисляне бих предпочел Ryanair полет пред аналогичен полет на Lufthansa.

С всичко съм съгласен, но не и с последното заключение. Скоро писах, че поне от моя гледна точка, най-важното предимство на Луфти е вариативността в случай на необходимост от премаршрутиране. Именно тази вариативност е в основата на избора ми вместо да летя директно до крайна дестинация като Амстердам (България Ер), Айндховен (Раян и Уиз), Франкфурт (България Ер), Париж (България Ер, Уиз) и т.н., да предпочитам прекачване в Мюнхен или Франкфурт с Луфти. При отмяна на полет на Уиз или Раян нямаш особено много опции за реакция и премаршрутирането си е изцяло за твоя сметка. Както знаеш, ние основно пътуваме заради концерти и всяка промяна в графика е буквално пагубна за нас. Освен всичко друго с Луфти летя сутрин натам и се връщам вечер насам, което елиминира изцяло загубата на ценно време...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 22 минути , Duke каза:

С всичко съм съгласен, но не и с последното заключение. Скоро писах, че поне от моя гледна точка, най-важното предимство на Луфти е вариативността в случай на необходимост от премаршрутиране. Именно тази вариативност е в основата на избора ми вместо да летя директно до крайна дестинация като Амстердам (България Ер), Айндховен (Раян и Уиз), Франкфурт (България Ер), Париж (България Ер, Уиз) и т.н., да предпочитам прекачване в Мюнхен или Франкфурт с Луфти. При отмяна на полет на Уиз или Раян нямаш особено много опции за реакция и премаршрутирането си е изцяло за твоя сметка. Както знаеш, ние основно пътуваме заради концерти и всяка промяна в графика е буквално пагубна за нас. Освен всичко друго с Луфти летя сутрин натам и се връщам вечер насам, което елиминира изцяло загубата на ценно време...

Не споря - всеки си има специфични нужди и предпочитания. Опцията за премаршрутиране е чудесна по принцип, но държа да отбележа, че все пак невинаги работи безотказно. А моята гледна точка просто е съвсем друга - предпочитам директен полет с билет за 10-20 евро. Ценя и времето и парите си, отделно летище Франкфурт е едно от най-неприятните ми в Европа. В редките случаи на проблем съм ОК да си купя ласт секънд нов билет, тъй като съм спестил 50 пъти по толкова от евтини билети преди това, освен това често се взима компенсация по евро директивата и в крайна сметка пак не си вадиш парите от джоба.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 6 часа, stanimir каза:

Може би @randi ще е по-наясно какво се случва ?

Codeshare е прекратен.... Няма да може да се взимат полети с КЛМ през сайта на ФБ и обратно.  За съжаление КЛМ не са заложили полети до София, а франсетата са с някакви смешни честоти за два месеца от Париж. 

Връзка към коментар
На 22.02.2023 г. в 13:31, Duke каза:

Звънни сега, а ако линията е много натоварена, утре сутрин в 09:00 часа на ето този телефон и ще се свържеш с агент говорещ български:

 

+359 2 935 8210

 

Най-добре е да разговаряш със служител, за да няма изненади. Предполагам объркването идва от това, че билетите са по една тарифа, а към тях са добавяни услуги. Относно цитираният надпис, не се притеснявай и моите резервации в сайта на Луфти излизат с подобен надпис. Явно нещо бърникат...

 

П.П.: Явно сме писали едновременно...

Българския номер свърши чудесна работа. За пет минути се разбрахме с човека и вече всичко е наред с багажите. Благодаря на всички.

Резервацията обаче е блокирана и всякакви промени трябва през тях да се случват. В тази връзка не съм плащал за места. При чекиране на летището има ли вариант на дългите полети да ни разхвърлят на различни редове?

Връзка към коментар
преди 2 часа, cloud каза:

При чекиране на летището има ли вариант на дългите полети да ни разхвърлят на различни редове?

Изключено! Това не е нискотарифна авиокомпания. Напротив, при чекирането на летището спокойно може да помолите да ви дадат каквито пожелаете места от гледна точка на конфигурация...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Луфти вчера са представили новата си първа  ( и бизнес ) класа , анонсирани през есента на 2022г. Прави впечатление иновативният first class suite plus ( средна седалка , която изглежда е за двама пасажери , но е с по-малки размери от две единични ) . Засега , остава неясно как ще се продава (за един пасажер на 150% цена или ..)  , 42’ ТВ е стандарт.


 

9BF4060F-0C85-4050-9690-BE52FE49FE24.jpeg.17ae9b00f2906cfb9a9c121a0587e270.jpeg
 

0031C1A4-E2B9-4B2E-91AC-BF7431A09C43.jpeg.d7ca69b5427cd0e71841bb784cbca9ca.jpeg

 

 

A8E6DC36-E37C-48AF-AACD-D018088A3610.jpeg.2ae94bde9aed9c038fe0532c718f8435.jpeg

 

C1863B4A-C04B-499A-AB0C-30E896CD44B1.jpeg.93d3a1440f7c8a5b4326015a59bc73f2.jpeg


 

https://www.lufthansagroup.com/en/newsroom/releases/lufthansa-presents-new-first-class-suite-plus-private-room-above-the-clouds.html

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, neuromancer каза:

За младоженци и скорошни гаджета става...

То и аз веднага се сетих за различна версия на Mile High Club, ама с тези тънки щори и за това не става...

Връзка към коментар
преди 7 часа, Duke каза:

То и аз веднага се сетих за различна версия на Mile High Club, ама с тези тънки щори и за това не става...

А-а,не - за член на Mile High Club се брои единствено , ако и двамата се вмъкнете незабелязано в тоалетната…

 

 

Инфо и за новата им бизнес класа :

 

 

  • Front row suites, which are the seats in the first row with doors (more on that below)
  • Extra space seats, which are the solo center seats
  • Window seats, which are the seats closest to the windows
  • Seats with extra long beds, measuring 2.2 meters
  • Seats with privacy and an infant carrier, by the windows in the last row of the cabin
  • Double seats, which are in the last row and can be turned into a double sleeping space
  • The standard business class seats, which are the window seats closer to the aisles, as well as the other center seat pairs

 

 

6D62AA89-1C35-4D6E-B8C1-D5AF3256DF9F.jpeg.7806633755e2b85d3dd2d4a502eeeb20.jpeg
 

 

87544EA8-CA8E-417A-B640-D68E4E3B6ABA.jpeg.7177c86fa639440d069498657d74b73f.jpeg

 

 

C39D75D7-452C-47AF-9E6A-8DD4E3817693.jpeg.edd15680002babff652dc28bb8393aa5.jpeg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 10 часа, Duke каза:

Изглежда ми доста клаустрофобично. Съпругата ми, например, дори и без пари няма да се навие да пътува по този начин...

А ако пътува с Крис Хемсуърт или Б. Пит  в средната конфигурация , пак ли ще е толкова  капризна ? 🙃

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 1 час, stanislavpp каза:

А-а,не - за член на Mile High Club се брои единствено , ако и двамата се вмъкнете незабелязано в тоалетната…

Така де, затова написах "различна версия"... 😉

Преди 1 час, stanislavpp каза:

А ако пътува с Крис Хемсуърт или Б. Пит  в средната конфигурация , пак ли ще е толкова  капризна ? 🙃

Изключено! Само Робърт Плант, Питър Гейбриъл или Фиш могат да я накарат да размисли... 😛

  • Харесвам 2
  • Смея се 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте, налага ми се да пътувам до Париж и сама се ангажирах със закупуването на билета.  Не съм пътувала отдавна и се спрях на Lufthansa Economy Light. Интересувам се ,мога ли да не запазвам място предварително? Да уточня,че сме семейство с две деца.

 

Връзка към коментар
преди 1 час, Мишето каза:

Здравейте, налага ми се да пътувам до Париж и сама се ангажирах със закупуването на билета.  Не съм пътувала отдавна и се спрях на Lufthansa Economy Light. Интересувам се ,мога ли да не запазвам място предварително? Да уточня,че сме семейство с две деца.

 

Можете. При онлайн чекин, системата ще определи местата автоматично. Не се притеснявайте, за разлика от нискотарифните авиокомпании при Луфти няма шанс да бъдете разделени. Алтернативно, ако решите да се чекирате на гише преди полета, може да помолите да ви дадат места в избрана от вас конфигурация...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Луфти са на крачка от придобиване на 40% от ИТА , въпреки обявената загуба от италианците на стойност 486млн€ за последната фискална година .

 

https://www.finanzen.net/nachricht/aktien/ita-macht-verlust-lufthansa-aktie-steigt-lufthansa-kauf-von-ita-airways-kurz-vor-dem-abschluss-12304520

 

The negotiations with the Italian state are on the right track, said Lufthansa boss Carsten Spohr, according to a company spokesman on Wednesday in Brussels. He is optimistic that a result will be reached within the agreed deadline of April 24th.

Of course, recent business results played a role in evaluating the company.Lufthansa initially wants to take over 40 percent of the Alitalia successor through a capital increase and then secure the remaining shares through options for a second step. Since January, exclusive negotiations have been going on with the Italian state as the sole owner of the airline.

On Tuesday evening, Ita reported a net loss of 486 million euros for the past year.  Lufthansa wants to gain a foothold in the lucrative market beyond the Alps. The Italians are hoping for more economic security from the Kranich Group and an upgrading of the airports in Rome and Milan, for example, which could become hubs for routes to Africa and South America.

After a contract has been signed, a deal would have to be checked by the national and European competition authorities. According to media reports, the partial takeover could be completed in the summer. …

  • Шок 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Да , два пъти съм прикачвал с такъв трансфер без никакъв проблем.Може би едно от най-уредените трансферни летища в света , поне сред тези за които се сещам.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Ако има връзка , то тя ще е много далечна . Концепцията на City Airlines  са кратки и средни полети в Европа , докато придобиването на ИТА цели по-скоро лукративният италиански пазар от Рим и Милано за интраевропейски и далечни полети, предимно до Азия и Африка . Групата Луфти имат съвсем минимално присъствие на Ботуша ( чрез Еър Доломити) , но вътрешните полети в Италия никога няма да са печеливши , заради Трениталия и лоукостките. City Airlines ми се струва ще е по-скоро модернизирана версия на заминалите в небитието - Germanwings.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 15 часа, mililia каза:

Да ви попитам достатъчно ли е времето за трансфер от 1,15 ч. в Мюнхен. 

Полетите са на един билет, но трансферното време ми се струва твърде кратко. 

Важно е да се знае полети на коя/кои авиокомпании се изпълняват, защото Луфти са на един терминал, а доста от останалите на друг. Ако става дума за връзка между полети на Луфти от София с прекачване в Мюнхен, нещата се случват бързо. Във всички случаи обаче се минава през паспортен контрол, тъй като в случая Мюнхен е вход към шенгенското пространство. Този тип прекачване отнема не повече от 20-30 минути в зависимост от гейта до който трябва да се стигне и опашката на паспортен контрол, респективно машините. Иначе, връзката между терминалите е много бърза с подземна железница, но все пак изисква допълнително време и цялото прекачване може да отнеме 40-50 минути. Във всички случаи 1 час е напълно достатъчен независимо дали се прекачва на същия терминал или трябва да се стигне до другия. Определено Мюнхен е прекрасно летище, едно от любимите ми заедно с Виена от гледна точка на прекачване. За разлика от Франкфурт където винаги се бърза и ходи по много...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 58 минути , Duke каза:

Важно е да се знае полети на коя/кои авиокомпании се изпълняват, защото Луфти са на един терминал, а доста от останалите на друг. Ако става дума за връзка между полети на Луфти от София с прекачване в Мюнхен, нещата се случват бързо. Във всички случаи обаче се минава през паспортен контрол, тъй като в случая Мюнхен е вход към шенгенското пространство. Този тип прекачване отнема не повече от 20-30 минути в зависимост от гейта до който трябва да се стигне и опашката на паспортен контрол, респективно машините. Иначе, връзката между терминалите е много бърза с подземна железница, но все пак изисква допълнително време и цялото прекачване може да отнеме 40-50 минути. Във всички случаи 1 час е напълно достатъчен независимо дали се прекачва на същия терминал или трябва да се стигне до другия. Определено Мюнхен е прекрасно летище, едно от любимите ми заедно с Виена от гледна точка на прекачване. За разлика от Франкфурт където винаги се бърза и ходи по много...

Полетите са с Луфтханза и няма да се влиза, тъй като се лети от София и там се взима връзка към Азия. 

Тази година бях на същото летище, но ми се стори огромно и като чели дълго вървях от гейта на пристигане до транзитната зона. Но щом казвате, че времето е достатъчно, явно е.

Връзка към коментар

Наистина няма доза за притеснение , дори ще имате време и за лаундж 😉, 75 мин за свързващ полет в Мюнхен с LH е извън заложената им норма , която е 35-60 мин за свързващ полет.

 

Всяко летище в света има заложен MCT ( Minimum Conmection Time ), който  варира според полетите и терминалите. В твоят случай е 30 мин , MUC е в челото на  най-ефикасните транзитни летища в света . Въпреки паспортната проверка , която ще минете, няма да имате секюрити и митническа проверки. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

С удоволствие искам да съобщя, че Луфти върнаха добрата практика за безплатен избор на места по време на онлайн чекин... 🙂  

 

С неудоволствие искам да съобщя, че от 10 полета от началото на годината досега, абсолютно всички бяха напълно разпродадени и по време на нито един от тях средната седалка между нас не остана празна. Очевидно времената в които бяхме свикнали да се чувстваме като в бизнес класа от гледна точка на пространството са безвъзвратно загубени... 😞 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.