Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

При резервация на билет на Луфтханза, излиза ето това:
image.png.4b4d8299744330302e27922dcd768257.png

Уж разбирам думите, но нещо не съм сигурен дали схващам смисъла... какво би трябвало да означава?  Че няма да изпратят PNR-то в  email и  трябва да си го запишеш, като го видиш на екрана по време на резeрвацията? 

 

Връзка към коментар
преди 16 минути , Фил каза:

При резервация на билет на Луфтханза, излиза ето това:
image.png.4b4d8299744330302e27922dcd768257.png

Уж разбирам думите, но нещо не мога да схвана смисъла... какво би трябвало да означава?  Че няма да изпратят PNR-то в  email и просто трябва да си го запишеш, като го видиш по време на резрвацията? 

 

Отдавна излиза този текст. Аз го игнорирам, тоест, не правя отметка. Смисълът е ясен, като предполагам, че на практика няма да изпратят PNR в имейл, а той ще остане единствено в профила на сайта или ще бъде записан собственоръчно в края на резервацията в случай, че нямаш профил в сайта...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
преди 3 часа, stanislavpp каза:

Вече официално са 4-звездна компания , абсурдният рейтинг от 5 звезди е минало за Луфтханза :


https://skytraxratings.com/airlines/lufthansa-rating

 

Това да, но кога ще се коригират за Търкиш....не е нормално да са 3 звезди колкото и Тим еър, изиджет са 4...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, stanislavpp каза:

Търкиш са 4 звезди , по-фрапиращо за мен е, че най-луксозната а/к Емирейтс не е с 5 звезди , а Гаруда и Хайнан са с 5.

за съжаление не са 4* бъркаш се с ковид мерките, там са 4...https://skytraxratings.com/airlines/turkish-airlines-rating

Те преди години ги понижиха като се отказаха да им ползват услугите... За емирейтс също е фрапантно, да... 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Явно звездите при АК-те са като при хотели или казано често са нереални, като разминаването е в двете посоки.

Понякога заслужават повече, понякога по-малко.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

Пускам автоматичен превод на писмо, което получих днес от Луфти, в скрит текст слагам и оригинала. Усетиха се, че с този авиационен хаос е време за малко кризистен PR:

 

unnamed.png.9d6986ba69603a69651d49882cde67f8.png

Цитат


Две трудни години на възприемана и действителна основа лежат зад нас в авиацията. Всички наши служители на Lufthansa Group не желаят нищо повече от това най-накрая да могат да ви посрещнат отново на борда на нашите повече от 750 самолета.

 

За съжаление обаче, с началото на лятото в Северното полукълбо и с глобалните ограничения за пътуване, които вече почти всички бяха премахнати, всички, които участват в авиацията в световен мащаб, достигат почти ежедневно границите на ресурсите, които са налични в момента. А нарастването на сложната система за въздушен транспорт от почти нула до сега почти 90 процента очевидно не върви с надеждността, здравината и точността, които бихме искали да ви предложим отново.

 

Можем само да ви се извиним за това. И искаме да бъдем напълно честни: през следващите седмици, тъй като броят на пътниците продължава да нараства, било то за отдих или бизнес пътувания, е малко вероятно ситуацията да се подобри в краткосрочен план. Твърде много служители и ресурси все още са недостъпни, не само при нашите инфраструктурни партньори, но и в някои от нашите собствени области. Почти всяка компания в нашата индустрия в момента набира нов персонал, като няколко хиляди са планирани само в Европа. Това увеличение на капацитета обаче ще има желания стабилизиращ ефект само до идването на зимата.

 

Освен това продължаващата война в Украйна сериозно ограничава наличното въздушно пространство в Европа. Това води до масивни тесни места в небето и по този начин, за съжаление, до допълнителни закъснения на полети.

 

През лятото на 2023 г. не само очакваме да имаме много по-надеждна система за въздушен транспорт в световен мащаб. Ще ви приветстваме отново на борда на нашите Airbus A380. Днес решихме да пуснем A380, който продължава да се радва на голяма популярност, отново в експлоатация в Lufthansa през лятото на 2023 г. В допълнение към това, ние допълнително укрепваме и модернизираме нашите флоти с около 50 нови Airbus A350, Boeing 787 и Boeing 777- 9 самолета на дълги разстояния и повече от 60 нови Airbus A320/321 само през следващите три години.

 

Обещаваме ви, че нашите повече от 100 000 служители на Lufthansa Group ще направят всичко възможно, за да ви осигурят възможно най-доброто изживяване при пътуване със самолет през следващите седмици, дори при сегашните трудни обстоятелства. И те ще правят всичко това с ангажимент, който заслужава най-високо уважение, не само от нас в Изпълнителния съвет на нашата група.

 

Така че от името на всички наши служители искрено се надявам, че ще се почувствате добре дошли на борда след завръщането си, което всички ние с нетърпение очаквахме. Благодарим ви за вашата лоялност; и се надяваме, че можем да разчитаме и на вашето разбиране, ако пътуването ви все още не върви по очаквания или план.

 

Правим всичко възможно, за да ви предложим отново качеството, точността и надеждността, които с право можете да очаквате от вашите авиокомпании на Lufthansa Group, веднага щом е възможно.

 

Остани с нас.

unnamed.jpg.9ae9d4bb9dbce103be0b6919a775e14b.jpg

Спойлер

Two tough years of perceived and actual grounding lie behind us in aviation. All our Lufthansa Group employees have been wishing for nothing more throughout than to finally be able to welcome you back aboard our more than 750 aircraft.

Unfortunately, however, as the Northern Hemisphere summer begins and with global travel restrictions now almost all lifted, everyone involved in aviation worldwide is reaching almost daily the limits of the resources that are currently available. And the ramp-up of the complex air transport system from almost zero to now almost 90 per cent is clearly not proceeding with the reliability, the robustness and the punctuality that we would like to offer you again.

We can only apologize to you for this. And we want to be completely honest: In the coming weeks, as passenger numbers continue to rise, be it for leisure or business travel, the situation is unlikely to improve in the short term. Too many employees and resources are still unavailable, not only at our infrastructure partners but in some of our own areas, too. Almost every company in our industry is currently recruiting new personnel, with several thousand planned in Europe alone. However, this increase in capacity will only have its desired stabilizing effect by the time winter comes.

In addition, the ongoing war in Ukraine is severely restricting available airspace in Europe. This is leading to massive bottlenecks in the skies and thus, unfortunately, to further flight delays.

In the summer of 2023, we not only expect to have a much more reliable air transport system worldwide. We will be welcoming you back on board our Airbus A380s, too. We decided today to put the A380, which continues to enjoy great popularity, back into service at Lufthansa in summer 2023. In addition to this, we are further strengthening and modernizing our fleets with some 50 new Airbus A350, Boeing 787 and Boeing 777-9 long-haul aircraft and more than 60 new Airbus A320/321s in the next three years alone.

We promise you that our more than 100,000 Lufthansa Group employees will be doing everything humanly possible to provide you with the best possible air travel experience in the coming weeks, even under the current difficult circumstances. And they will be doing all this with a commitment that deserves the highest respect, not only from us on our Group Executive Board.

So on behalf of all our employees, I sincerely hope that you feel very welcome on board after your return, which is something we have all been keenly awaiting. We thank you for your loyalty; and we hope we may count on your understanding, too, should your journey not yet go quite as expected or planned.

We are doing our utmost to again offer you the quality, the punctuality and the reliability that you can rightly expect from your Lufthansa Group airlines as soon as we possibly can.

Stay with us.

 

unnamed.jpg.9ae9d4bb9dbce103be0b6919a775e14b.jpg

Връзка към коментар
На 26.06.2022 г. в 9:48, Alexander каза:

Явно звездите при АК-те са като при хотели или казано често са нереални, като разминаването е в двете посоки.

Понякога заслужават повече, понякога по-малко.

О, да. Даже бих казал, че е по-зле. Skytrax е отдавна компрометирана и като алгоритъм, който уж решава коя компания колко звезди заслужава, така и като истории за купуване на рейтинг там. Но има значителна маркетингова тежест.

Връзка към коментар
Георги Матеев

Току-що видях новината за рейтинговото понижение на Lufthansa. Малко закъсняла корекция, макар че според мен дори и 4* е доста щедро за тях.

 

Помня през 2017 масово насмешливите отзиви, когато Skytrax им присъди тея измислени 5 звезди и то основно на базата на само обявен (все още несъществуващ и до днес!) нов бизнес клас продукт. За да направят ситуацията още по-жалка Lufthansa тогава избраха да насочат всичките си усилия към това да се маркетират като 5* авиокомпания, даже пускаха ливерии с пет звезди и тн, вместо да работят наистина да имат 5* услуга (от която са на светлинни години). Мисля, че всеки летял една идея повечко с Lufthansa ще се съгласи, че абсолютният им максимум е 3*.

 

Относно странно липсващите 5* на Emirates - няколко пъти срещах инсайдерски коментари, че Skytrax по този начин ги "наказвали" понеже авиокомпанията не искала да ползва каквито и да е техни услуги (да се чете: не са си платили). Склонен съм в случая да повярвам на слуховете, особено знаейки и че поради същата причина Turkish Airlines незаслужено имат едва 3*.

 

Достатъчно е човек да сравни Turkish Airlines (3*) и Lufthansa (4*, доскоро 5*) и веднага става ясно колко стойност има Skytrax рейтинга.

  • Харесвам 15
Връзка към коментар
преди 6 часа, Георги Матеев каза:

Мисля, че всеки летял една идея повечко с Lufthansa ще се съгласи, че абсолютният им максимум е 3*.

Аз летя много често с тях и няма да скрия, че са предпочитаната ми авиокомпания за Европа. Дори съм летял до Милано с тях с прекачване в Прага и Мюнхен, въпреки директните линии на нискобюджетните компании, защото просто им нямам вяра. Например, в събота имахме три часа закъснение на Уиз на полета до Гетуик и заради започналата от нула часа в неделя стачка на ж.п. работниците в Англия се наложи да се изръся с 80 паунда за такси. Сега ще се борим за компенсации, но като цяло от умрял писмо... Ползвам много и братовчедите на Луфти от Австрия и съм принципно по-малко доволен от тях защото са прекалено стриктни по отношение на ръчен багаж. Лично за себе си не виждам кой знае каква алтернатива на Луфти за полети от София към Европа, а дали са 1,2,3,4 или 5 звезди за полети от час-два-три не е от особено голямо значение според мен. Иначе и на мен ми липсва топлата храна и напитки отпреди години, които бяха заменени от два вида топли сандвичи и напитки, а по-късно от снаксове и напитки, за да се стигне до сегашната ситуация с вода и миниатюрен снакс. За сметка на това съм променял многократно и без проблеми и в повечето случаи безплатно наши полети с Луфти, а в единственият случай в който ни издъниха на връщане от Берлин с прекачване във Франкфурт ни осигуриха безплатен четиризвезден хотел с осигурена вечеря, чудесен еднодневен престой във Франкфурт и извинение придружено с 250 евро на калпак. Какво повече мога да искам?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Ново 20: Lufthansa pilots vote for potential strike action

 

Определено в близките месеци въобще не бих разчитал на Lufthansa. Надминаха всички по стачки, отмени и тн. Крайно време е Skytrax да си вземе обратно и четвъртата звезда.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 30.06.2022 г. в 10:15, Георги Матеев каза:

Мисля, че всеки летял една идея повечко с Lufthansa ще се съгласи, че абсолютният им максимум е 3*.

Няколко пъти съм летял с тях и много сериозно се запитах откъде идват превъзнасянията за тях. При платени около 400-500 евро за билет (споко, служебен и то от днес за утре) сервираха гадна бяла студена питка с масло и намсикво. Това се повтори преди 2 години, когато ни премаршрутираха и се наложи да летим с Луфтханза. Майче вече е повече Луфт (въздух), отколкото ханза. 😄

Връзка към коментар
13 hours ago, Георги Матеев said:

Ново 20: Lufthansa pilots vote for potential strike action

 

Определено в близките месеци въобще не бих разчитал на Lufthansa. Надминаха всички по стачки, отмени и тн. Крайно време е Skytrax да си вземе обратно и четвъртата звезда.

И ще се откажеш доброволно от разкошния шоколадов бонбон ? 

 

IMG_20211005_090610.jpg

 

IMG_20211004_105718.jpg

 

П.П. Съпортът им обаче е по-мижав и от бонбона.AirFrance/KLM са класи над германците ,само името е останало от славните им времена.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 37 минути , stanimir каза:

И ще се откажеш доброволно от разкошния шоколадов бонбон ?

IMG_20211005_090610.jpg

IMG_20211004_105718.jpg

П.П. Съпортът им обаче е по-мижав и от бонбона.AirFrance/KLM са класи над германците ,само името е останало от славните им времена.

 

Отказах се отдавна от тоя бонбон, че то дори марципанчето на Bulgaria Air е по-вкусно.

 

За съпорта си напълно прав. И съвсем сериозно казвам, че за вътрешноевропейски полети със сигурност и без замисляне предпочитам дори Раян и Уиз пред Луфтханза.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, stanimir каза:

И ще се откажеш доброволно от разкошния шоколадов бонбон ? 

 

IMG_20211005_090610.jpg

 

IMG_20211004_105718.jpg

 

П.П. Съпортът им обаче е по-мижав и от бонбона.AirFrance/KLM са класи над германците ,само името е останало от славните им времена.

 

Ми грижат се хората пасажерите им да се хидратират, а бонбончето така и така е вредно 😎  - така се изказа и германският ми братовчед във FRA, дето и те и Bulgaria Air излитат и кацат под носа му.. То и полетът с мижава продължителност - това добавям от мен.

 

В славните им времена хранеха като хората и от SOF до FRA, и от FRA до HAM, че и с метални прибори. Не помня дали само в първа класа веднъж поднесоха и парченце пушена сьомга върху хлебец - в Соца не знаехме какво е това, само като езиково понятие беше позната, на когото е внимавал в часовете по чужди езици.. Инак беше просто "една вкусна оранжева риба"..

 

То навремето и огледалата бяха по-хубави 🙃

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

На Луфтханза им остана само сигурността и Джъмбо джетовете, а билетите им държат по-високи цени от конкуренцията. Преди 2 години до Мексико, бизнес класа - храната не се ядеше. Нищо общо с личния шеф, който обслужва при Търкиш. Съпорта - също пълна скръб. Получавала съм мейли от тях, с думите "виждаме, че датата на полета, за който сте писали вече е изтекла"... Дадох всичко от себе си тази година да летя със Суис - еми, не. Отмениха ми полета и ме прехвърлиха на Луфтханза. Сега остана да стискам палци да няма стачка на 25ти август, че няма вече кой да ме закара до ЮАР.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Букнах полети през Остриан, но се изпълняват от Луфти и Юнайтед. 
 

Полетите: 

- на отиване съм SOF-FRA- JFK с Луфти

- на връщане исках да видя различно летище и букнах EWR- FRA (United) и после FRA-SOF с Луфти. 
 

Имам следните въпроси: 

- Оказва се, че Дайнърс нямат никакви салони на EWR, а JFK ми е по-близо даже… при опит за смяна ми дава да сменя само на полети, изпълнявани от EWR, не ми дава да сменя летището… Ако им звънна, ще се получи ли? 
- На връщане летя с Юнайтед и имам време за прехвърляне на полета до СФ само час и 15 минути… дали ще успеят да ми пренесат багажа за това време на полета до София? 
 

тенкс! 

Връзка към коментар

1. няма да можеш да смениш летището, освен ако няма сериозна промяна на полета.

 

2. мисля , че

мога да ти изпратя  пас за United club lounge ( за теб ще е безплатно )


3. багажа ще се пренесе и за два пъти по-малко време при стандартна ситуация. 

 

 

 

Луфти определено изостават в някои параметри , но обновяването на флотилията е в ход : догодина Мюнхен ще получи новичките А350-900 , а още в края на този месец започват доставките на 787-9 с новият им бизнес продукт в конфигурация 1-2-1, първоначално предназначени за Хайнан Еърлайнс:

 

CFF18A6D-EBEC-4723-8333-6EC3245E7EFE.jpeg.815b9bf173069eeee84e4eebf7ebb565.jpeg
 

 

4DBCAD54-B4E1-45A4-BD2F-C16AD09252A4.jpeg.fbacb5df6bde99352bd36b61bb44b362.jpeg
 

 


В момента,  реално най-хубавото оборудваните им самолети са купените 4 броя 787-9  от банкрутиралата Филипин Еърлайнс.

Кетъринга при германците е слаб в сравнение с конкуренцията , но така нареченият “ персонален” шеф при Търкиш беше абсолютен пълнеж и пародия на  полета : IST-JFK

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 часа, stanislavpp каза:

1. няма да можеш да смениш летището, освен ако няма сериозна промяна на полета.

 

2. мисля , че

мога да ти изпратя  пас за United club lounge ( за теб ще е безплатно )


3. багажа ще се пренесе и за два пъти по-малко време при стандартна ситуация. 

 

 

 

Луфти определено изостават в някои параметри , но обновяването на флотилията е в ход : догодина Мюнхен ще получи новичките А350-900 , а още в края на този месец започват доставките на 787-9 с новият им бизнес продукт в конфигурация 1-2-1, първоначално предназначени за Хайнан Еърлайнс:

 

CFF18A6D-EBEC-4723-8333-6EC3245E7EFE.jpeg.815b9bf173069eeee84e4eebf7ebb565.jpeg
 

 

4DBCAD54-B4E1-45A4-BD2F-C16AD09252A4.jpeg.fbacb5df6bde99352bd36b61bb44b362.jpeg
 

 


В момента,  реално най-хубавото оборудваните им самолети са купените 4 броя 787-9  от банкрутиралата Филипин Еърлайнс.

Кетъринга при германците е слаб в сравнение с конкуренцията , но така нареченият “ персонален” шеф при Търкиш беше абсолютен пълнеж и пародия на  полета : IST-JFK

Да, благодаря ти. Нещо не го обмислих това със салоните като купувах… Но в крайна сметка ще видим още едно летище. 

 

 

Връзка към коментар

Просто ще отидете по-късно на летището. От моя опит със салоните на Дайнърс в САЩ, мога да отбележа че са мега зле.От 7-8 посетени се сещам само за един,  който наистина да си заслужава(SFO).

В последните два  само хвърлих поглед и реших да пропусна , а хич не бяха по някакви забутани летища.

Може би от финансова гледна точка , Дайнърс   сключват договори предимно с по-ниско ниво лаунджове в САЩ. Достъп до хубавите изглежда имат хората по други лоялни програми и пасове.

Връзка към коментар

Ако някой лети скоро с Луфтханза, в момента предлагат възможност за безплатен интернет на борда на полетите им на кратки/средни разстояния. 
За целта е нужно да се свали app-а им FlyNet и след регистрация или логване със съществуващ Miles and More акаунт, ще ви предоставят ваучер за интернет пакета Mail&Surf (нормалната му цена е 5 евро).

Промоцията е валидна до 30.09 или до издаването на 10000 ваучера като пише, че те могат да се използват и след тази дата. 

Не е нужно да имате резервирани полети, за да получите ваучер, но трябва да въведете някакви произволни начална точка и дестинация като ваучерът не е обвързан с тях. 
 

528F1D21-B4AD-49A3-A763-44DB09390F3F.png.9ad4930bbaf0eee36be15ae3fe951442.png
 

Повече инфо и подробни стъпки има тук, както и врътка как да получите повече от 1 ваучер (макар че на мен app-a ми даде да си заявя директно два): https://travel-dealz.de/deal/lufthansa-flynet-app-kostenlos/

 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.