Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

При Ибериа също се плаща кафето (полети в Европа) дават само малка бутилка вода + бисквита + 4 бадема . 

Бритиш дават вода + 4 солети/крекери не ги знам какво са. 

Австрийците също. 

Луфтханза не правят нещо по различно

Публикувано:
преди 8 часа, Jorro каза:

Аз в защита на Луфти само ще кажа, че братчетата им от Оустриян

По-скоро примерът ти е доказателство за занижения сървис на групата Луфтханза, защото човек трябва да има десет очи за да види разликите между Луфтханза и Оустриян, толкова са минимални те. Именно полетът ми през лятото с Оустриян ме провокира да пиша отново в темата. Летях Париж-Виена  2ч.10 мин и дадоха едно шоколадче. Не си спомням за вода. Може да са давали по една чашаи и да съм забравил, но  никакъв негативизъм не възникна у мен,поради факта, че имах общ билет Париж-Виена + София-Виена-Париж (мултисити тарифа)  за 202 евро в разгара на лятото в спасителни за мен часове на излитане.  Повтарям Париж-Виена две  имперски столици и едно шоколадче.  Какво остава за полети до Северна Африка (Тунис) и Кавказ (Тбилиси), където клиентелата е не много богата. Тук някои ще репликират, че в споменатите полети пътуват не само араби и кавказци, но и европейци.  Точно последните, ако желаят повече комфорт, ще могат да си го купят, като допълнителни услуги в бъдеще.

Публикувано:

Оустриън дават вода в едни ужасни разфасовки с формата на пудинг - много неудобни за пиене, но за сметка на това шоколдчетата им са по-вкусни от тези на Луфти...

 

Аз продължавам да не разбирам, защо периодично се пишат едни и същи работи в тази тема? Доста години минаха откакто групата на Луфти спря да предлага безплатен кетъринг на борда и минаха единствено на вода и шоколадчета. Не кетърингът е водещ при избор на техните услуги за полети от София...

Публикувано:

Проблем по+скоро е отвратителния хъб Франкфурт на който пристигайли дори от Шенген за свързващ полет отново се редиш на секюрити проверка и често опашките са чудовщни. Два пъти за година служител трябваше да ме превежда отпред заради закъснял предишен полет.За.щастие втория път и дългия полет закъсня порядъчно иначе направо го изпусках. Всеки трансфер под час и половина на Франкфурт за мен е рисков.

Мюнхен обачв  е на другия полюс ! 

 

Шоколадчето е хубаво , ако раздават по 6 ще се получи цял истински шоколад от 90 грама.Водата е от Шварцвалд.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 15 минути , Duke каза:

Оустриън дават вода в едни ужасни разфасовки с формата на пудинг - много неудобни за пиене, но за сметка на това шоколдчетата им са по-вкусни от тези на Луфти...

 

Аз продължавам да не разбирам, защо периодично се пишат едни и същи работи в тази тема? Доста години минаха откакто групата на Луфти спря да предлага безплатен кетъринг на борда и минаха единствено на вода и шоколадчета. Не кетърингът е водещ при избор на техните услуги за полети от София...

Аз да ползвам темата да се "оплача", че последно като пътувах с Луфтханза и самолетът беше брандиран на LoveHansa. Това ми донесе изключителни психологически неудобства при условие, че по задания от Императора се занимавам с теоретични и практически форми на омраза.

  • Смея се 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 35 минути , stanimir каза:

Проблем по+скоро е отвратителния хъб Франкфурт на който пристигайли дори от Шенген за свързващ полет отново се редиш на секюрити проверка и често опашките са чудовщни. Два пъти за година служител трябваше да ме превежда отпред заради закъснял предишен полет.За.щастие втория път и дългия полет закъсня порядъчно иначе направо го изпусках. Всеки трансфер под час и половина на Франкфурт за мен е рисков.

Мюнхен обачв  е на другия полюс ! 

 

Шоколадчето е хубаво , ако раздават по 6 ще се получи цял истински шоколад от 90 грама.Водата е от Шварцвалд.

Да, напълно си прав за Франкфурт! Никога не избирам свързващ полет без по-малко от два часа между двата през този хъб, защото по традиция шенгенския полет закъснява, а разстоянието до ръкава за София е значително и задължително след подземния коридор следва паспортна (бърза през машините) и секюрити чек (въпрос на късмет - понякога се чака, друг път се минава бързо). Аз също предпочитам Мюнхен или Виена за междинен хъб при шенгенски полети, но така или иначе по няколко пъти в годината ми се налага да мина и през Франкфурт...

Публикувано:
преди 11 часа, Duke каза:

Аз продължавам да не разбирам, защо периодично се пишат едни и същи работи в тази тема?

Защото Луфтханза груп все още има явни претенции, че предлага нещо много повече от лоукост-ка (подчертавам дебело, че говорим единствено за вътрешно-европейски полети и сравняваме това), а продуктът им като цяло не е особено по-различен от този на Раян или Уиз. Дори така наречената им "бизнес класа" на полетите до 4-5 часа е изключително смешна. Това, че предлагат свързващи полети или че могат да те премашрутират, не прави неудобните им седалки по-добри или по-широки. Дори не коментирам ценовата им политика, но често съм се шокирал от супер завишени цени от по 500-600 евро като за добър ден.

 

Преди 1 час, infectedmushroom каза:

При Ибериа също се плаща кафето (полети в Европа) дават само малка бутилка вода + бисквита + 4 бадема . 

Бритиш дават вода + 4 солети/крекери не ги знам какво са. 

Австрийците също. 

Луфтханза не правят нещо по различно

Което е още едно доказателство, че всичко в Европа отдавна е подчинено на лоу-кост модела. Което всъщност е нещото, което по същество коментираме тук.

 

преди 43 минути , stanimir каза:

Проблем по+скоро е отвратителния хъб Франкфурт на който пристигайли дори от Шенген за свързващ полет отново се редиш на секюрити проверка и често опашките са чудовщни.

Точно. За мен Франкфурт е най-неудобния хъб за транзитиране в цяла Европа и го избягвам.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 2 минути , Георги Матеев каза:

Защото Луфтханза груп все още има явни претенции, че предлага нещо много повече от лоукост-ка (подчертавам дебело, че говорим единствено за вътрешно-европейски полети и сравняваме това), а продуктът им като цяло не е особено по-различен от този на Раян или Уиз.

Основното предимство на Луфти е несравнимо по-голямата мрежа с полети от София благодарение на свързващите полети, които осигурява групата. Аз от нискотарифните не съм получавал нито компенсация, нито хотел, трансфер и храна при закъснение на свързващ полет (това понятие там е изключено от уравнението), докато Луфти няколко пъти са правили това за мен. Въртим едни и същи неща в темата през няколко страници и става вече досадно...

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 13 минути , Duke каза:

Основното предимство на Луфти е несравнимо по-голямата мрежа с полети от София благодарение на свързващите полети, които осигурява групата. Аз от нискотарифните не съм получавал нито компенсация, нито хотел, трансфер и храна при закъснение на свързващ полет (това понятие там е изключено от уравнението), докато Луфти няколко пъти са правили това за мен. Въртим едни и същи неща в темата през няколко страници и става вече досадно...

При предишния "спор" споменах, че зз лично миналата година взех 8 компенсации от нискотарифни авиокомпании, а Уиз при едно закъснение дори ме настани в 5-звездния хотел на виенското летище с включена вечеря и закуска. С комбинация от лоу-кост авиокомпании от София определено мога да стигна до значително повече точки, отколкото с Луфханза. И да, прав си, досадно е да повтаряме едно и също 🙂 Всеки да лети с каквото иска, на мен единственият ми аргумент е, че предвид липсата на сървиз и/или включени услуги + по-високите цени + неудобните седалки, то в най-честия случай Луфтханза просто НЕ си заслужава парите за европейски полети. Интересно ми е да видя какво ще направят с новата авиокомпания.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 6 минути , Георги Матеев каза:

При предишния "спор" споменах, че зз лично миналата година взех 8 компенсации от нискотарифни авиокомпании, аз Уиз при едно закъснение дори ме настани в 5-звездния хотел на виенското летище с включена вечеря и закуска. И не ми се спори, но с комбинация от лоу-кост авиокомпании от София определено мога да стигна до значително повече точки, отколкото с Луфханза. И да, прав си, досадно е да повтаряме едно и също 🙂 Всеки да лети с каквото иска, на мен единствният ми аргумент е, че предвид липсата на сървиз и/или включени услуги + неудобните седалки, то в най-честия случай Луфтханза просто НЕ си заслужава парите за европейски полети. Интересно ми е да видя какво ще направят с новата авиокомпания.

Нискотарифната, която те настани в 5-звезден хотел, осигури ли ти заместващ полет на следващата сутрин?

 

Наистина е несериозно да продължаваш да настояваш, че при свързващи полети е все едно дали летиш с нискотарифна или редовна авиокомпания. Интересно ми е как успяваш да пристигнеш навреме за събитие при този стил на пътуване, защото компенсацията надали е достатъчна за теб...

Публикувано:
преди 11 минути , Duke каза:

Нискотарифната, която те настани в 5-звезден хотел, осигури ли ти заместващ полет на следващата сутрин?

 

Наистина е несериозно да продължаваш да настояваш, че при свързващи полети е все едно дали летиш с нискотарифна или редовна авиокомпания. Интересно ми е как успяваш да пристигнеш навреме за събитие при този стил на пътуване, защото компенсацията надали е достатъчна за теб...

В чест на истината ми осигури - да 🙂 Разбира се, в случая това беше по-скоро изключение или късмет, но също така и ситуациите, в които се изисква премаршрутиране са рядкост и това не е чак толкова потресаващ плюс, че да игнорирам всички останали минуси.

 

Почти всички градове в Европа, до които пътувам по работа, са свързани директно със София с лоукост авиокомпании и абсолютно винаги бих предпочел тях заради директната връзка. Дори един Берлин, където ходя няколко пъти годишно - познай дали ще летя до там директно с Раян / Bulgaria Air или с Луфти с прекачване? И обратната гледна точка - 2 пъти съм пропускал събития заради закъснели полети и изпуснати връзки във Франкфурт и Мюнхен, и това че Луфти са ми дали хотел и са ме премаршрутирали безплатно за следващия ден (когато събитието вече е приключило) въобще не ме е греело.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 4 минути , Георги Матеев каза:

В чест на истината ми осигури - да 🙂 Разбира се, в случая това беше по-скоро изключение или късмет, но също така и ситуациите, в които се изисква премаршрутиране са рядкост и това не е чак толкова потресаващ плюс, че да игнорирам всички останали минуси.

 

Почти всички градове в Европа, в които пътувам по работа, са свързани директно със София с лоукост авиокомпании и абсолютно винаги бих предпочел тях заради директната връзка. Дори един Берлин, където ходя няколко пъти годишно - познай до 3 пъти дали ще летя до там директно с Раян / Bulgaria Air или с Луфти с прекачване? И обратната гледна точка - 2 пъти съм пропускал събития заради закъснели полети и изпуснати връзки във Франкфурт и Мюнхен, и това че Луфти са ми дали хотел и са ме премаршрутирали безплатно за следващия ден (когато събитието вече е приключило) въобще не ме е греело.

Явно си най-големият късметлия на света! При толкова много полети с нискотарифни да не изпуснеш събитие поради закъснение/отмяна на полета е истинско чудо. И сигурно специално за теб, виолетовите са пуснали чартърен полет на сутринта след вечерното закъснение с настаняване в 5-звезден хотел...

Публикувано:
преди 20 минути , Duke каза:

Явно си най-големият късметлия на света! При толкова много полети с нискотарифни да не изпуснеш събитие поради закъснение/отмяна на полета е истинско чудо. И сигурно специално за теб, виолетовите са пуснали чартърен полет на сутринта след вечерното закъснение с настаняване в 5-звезден хотел...

Виолетовите просто имаха по 3 полета дневно за моята дестинация и не беше особено трудно да ме качат на следващия (сутрешния). Също така е чудо, че ти не си имал по-сериозни проблеми с Луфти, защото аз определено мога да разкажа за доста неприятни случки с тях, включително такива на мои колеги. Да напомня ли за хилядите им отменени полети това лято? За да приключа темата, която наистина вече завива в непродуктивна посока, ще обобщя своята лична гледна точка: докато Луфтханза ме возят на 3-4 пъти по-висока цена и същевременно не ми предлагат кажи-речи нищо повече от лоу-костка, то няма никакъв шанс да станат предпочитана от мен авиокомпания.

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 18 минути , Георги Матеев каза:

Също така е чудо, че ти не си имал по-сериозни проблеми с Луфти, защото аз определено мога да разкажа за доста неприятни случки с тях, включително такива на мои колеги.

Имал съм, както писах, няколко пъти съм изпускал свързващ полет, но винаги съм получавал нужното в такива случаи, както и премаршрутиране в желан от мен час. Но си съвършено прав, че опираме до субективното усещане. Явно при теб лошите спомени от Луфти надделяват, както при мен надделяват лошите спомени от Уиз. От десетките провалени полети покрай пандемията, загубих пари единствено от Уиз. Отделно от това няколко пъти са ме дънили с порядъчни закъснения, които почти са водели до изпускане на събитие, а знаеш при мен за какъв тип събития става дума. Да не говорим за случая отпреди две години, когато престояхме в самолета на летището в София четири часа, за да кацнем с почти толкова голямо закъснение на Гатуик малко след полунощ тъкмо когато беше започнала транспортната стачка в Лондон, което ми струваше 80 паунда за такси... 

  • Харесвам 1
Публикувано:

От както Луфти преди година ми даде макарони с кетчуп за основно ядене на презокеански полет, не искам да ги виждам дори.

Това беше дъното.

 

  • Смея се 9
Публикувано:

Ами факт е, че след масовото навлизане на лоукостките сървиса на останалите се понижи до тяхното ниво. Смятам, че е крайно време да не се изненадваме от това...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Е, още има някой-друг останал мохикан – Aegean за супер късата отсечка София-Атина продължават да дават сандвич, десерт и кафе/безалкохолно/вода в чашка, въпреки че едвам успяват да раздадат всичко преди подготовката за кацане. А ако си поискаш, дават вино и бира free. За вътрешните им полети е по-базов кетърингът.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 40 минути , neuromancer каза:

след масовото навлизане на лоукостките сървиса на останалите се понижи до тяхното ниво

Точно!

 

Когато има 5 авиокомпании с пълен сървис и се появят 10  с минимален такъв, няма как 10те  да  се променят  като 5те.  Логиката е 5те да се променят като 10те, за да задържат пазарите си.  Преди 50 години  са рязали шунка направо от бута пред погледа на пасажера.  Нещата в гражданската авиация  се  променят в друга посока - към минимизиране на  сървиса включен в базовата цена на билета.  Ако  днес човек   иска да ползва всичко онова, което беше обичайно  преди 20 години, ще трябва да плати допълнително.

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Интересно как някои други компании успяват да предложат нещо повече от умиране от глад на пътниците, дори багаж, дори х2, често на цени по-ниски от разни надценени като Луфти и сие

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 28 минути , epetkov каза:

Нещата в гражданската авиация  се  променят в друга посока - към минимизиране на  сървиса включен в базовата цена на билета. 

И честно казано, след като в началото се дразнех на този модел, започнах да го приемам за къси и средни полети. В крайна сметка, кетъринг в повечето салони на летище е по-добър избор от която и да е самолетна храна извън сервираната в първа и бизнес класа...

 

 

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 18 минути , Alexander каза:

Интересно как някои други компании успяват да предложат нещо повече

Това винаги е възможно при силно конкурентен пазар. 

 

преди 1 минута , adreno каза:

Търсиш хранят София Истанбул

Търкиш не са авиокомпания от ЕС.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 39 минути , Duke каза:

И честно казано, след като в началото се дразнех на този модел, започнах да го приемам за къси и средни полети. В крайна сметка, кетъринг в повечето салони на летище е по-добър избор от която и да е самолетна храна извън сервираната в първа и бизнес класа...

 

 

За съжаление и (безплатните) салоните ни ги отрязаха... 

То както е тръгнало който е по-придирчив ще си плати бизнес класа

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, neuromancer каза:

Ами факт е, че след масовото навлизане на лоукостките сървиса на останалите се понижи до тяхното ниво. Смятам, че е крайно време да не се изненадваме от това...

Само където цените на билетите им се запазиха на предишните нива! Ако 1 лимонада мога да я купя за 1 лев, защо да я купувам за 4 лева?!? Тоест - като сървиза на Луфти ще е като в лоу кост, то защо да им плащам високите цени на билетите?! Е, има и хора, който сами обичат да си причиняват болка, но тогава говорим за болестно състояние. 

преди 1 час, epetkov каза:

Когато има 5 авиокомпании с пълен сървис и се появят 10  с минимален такъв, няма как 10те  да  се променят  като 5те.  Логиката е 5те да се променят като 10те, за да задържат пазарите си. 

Никак не я разбирам тази логика! Докато лоу кост са откровени и бизнес моделът им е - малко сървиз за малка цена, то какъв е бизнес модела например на Луфти - Ние сме голяма работа и ще държим високите цени, но пък за сметка на това ще сведем сървиза до лоу кост. Дефакто се получава така, че се предлага приблизително 1 продукт, а ценовите разлики са големи. Хайде мерси! 

Ето нагледно и едно сравнение с произволна дата към произволен град: 

image.png.62a503a0185a14bb6a85bbd636376ca0.pngimage.png

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.