Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 12 минути , Asya Assenova каза:

Благодаря Ви аз включването. Притеснява ме това, че след като им изпратих разписката за билетите, в следващ мейл ми поискаха  и бордната карта, въпреки че първоначално искаха само едното от тези три неща: In addition, please send us your booking confirmation, passenger receipt or boarding pass.  

 

Чудя се дали не си търсят оправдание, за да не ми платят. Например на дъщеря ми нищо не искаха освен банковата сметка и й  преведоха обезщетението много бързо. Още повече всичко е в тяхната система, пренасочването беше с Австрийските авиолинии. Такива мисли ми се въртят в главата. 

Не би трябвало, все пак говорим за реномирана авиокомпания. На същия имейл в същата кореспонденция ли изпратихте бордната карта? Да не би нещо да се е случило и да не са я получили. Ако няма развитие в рамките на тази седмица, пуснете един бланков имейл с молба за потвърждение, че бордната карта и всички необходими документи за изплащане на обезщетението са получени от тяхна страна. Имайте предвид, че банковите преводи отнемат известно време, а както казах в момента надали изплащат само вашите обезщетения...

преди 20 минути , Jorro каза:

А защо ти звучи добре? Предполагам просто ще сменят LH по линията. Не виждам да имаме някакъв бенефит от това.

Не мисля, че ще сменят Луфти, по-скоро е възможно да увеличат конкуренцията с допълнителни полети. Прави ми впечатление, че след пандемията почти всеки полет на Луфти от/до София е напълно разпродаден. Не вярвам да се откажат от реална възможност за увеличаване на оборота...

Връзка към мнение
преди 8 минути , Duke каза:

Не би трябвало, все пак говорим за реномирана авиокомпания. На същия имейл в същата кореспонденция ли изпратихте бордната карта? Да не би нещо да се е случило и да не са я получили. Ако няма развитие в рамките на тази седмица, пуснете един бланков имейл с молба за потвърждение, че бордната карта и всички необходими документи за изплащане на обезщетението са получени от тяхна страна. Имайте предвид, че банковите преводи отнемат известно време, а както казах в момента надали изплащат само вашите обезщетения...

Не мисля, че ще сменят Луфти, по-скоро е възможно да увеличат конкуренцията с допълнителни полети. Прави ми впечатление, че след пандемията почти всеки полет на Луфти от/до София е напълно разпродаден. Не вярвам да се откажат от реална възможност за увеличаване на оборота...

Да, на същия мейл. Просто отговорих.  Проблемът при Луфтханза, е че те трият предишните съобщения, когато отговарят и не се запазва историята.  Ние бяхме група на това пътуване  и двама от групата получиха първи мейли, че имат право на обощетение от 600 евро още в края на февруари и въпреки че изпратиха банковите сметки - нищо! Вече почти 2 месеца. Писаха неколкократно мейли, но глас в пустиня.  Когато изпратят банков превод, Луфтханза пишат, че са наредили пари, но нямам такъв мейл. Та доколко е реномирана авиокомпания, вече не зная. 

Връзка към мнение
преди 5 минути , Asya Assenova каза:

Да, на същия мейл. Просто отговорих.  Проблемът при Луфтханза, е че те трият предишните съобщения, когато отговарят и не се запазва историята.  Ние бяхме група на това пътуване  и двама от групата получиха първи мейли, че имат право на обощетение от 600 евро още в края на февруари и въпреки че изпратиха банковите сметки - нищо! Вече почти 2 месеца. Писаха неколкократно мейли, но глас в пустиня.  Когато изпратят банков превод, Луфтханза пишат, че са наредили пари, но нямам такъв мейл. Та доколко е реномирана авиокомпания, вече не зная. 

Аз съм получавал безпроблемно обезщетение от тях, като дори не сме водили дълга кореспонденция. Пуснах един имейл, получих телефонно обаждане с поднесени извинения и въпрос как предпочитам да получа обезщетението. Последва директен превод по сметка. Това беше преди може би пет години, вече не помня точно кога. Причината изпусната връзка във Франкфурт за полета до София поради закъснение на този от Берлин до Франкфурт. Настаниха ни в петзвезден хотел с включена вечеря и закуска, съгласиха се да ни презаверят билетите за вечерния полет на следващия ден, а не за сутрешния и по този начин ни осигуриха един приятен ден във Франкфурт. Накрая преведоха по 250 евро, пък нека са от лошите авиокомпании...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 5 минути , Duke каза:

Аз съм получавал безпроблемно обезщетение от тях, като дори не сме водили дълга кореспонденция. Пуснах един имейл, получих телефонно обаждане с поднесени извинения и въпрос как предпочитам да получа обезщетението. Последва директен превод по сметка. Това беше преди може би пет години, вече не помня точно кога. Причината изпусната връзка във Франкфурт за полета до София поради закъснение на този от Берлин до Франкфурт. Настаниха ни в петзвезден хотел с включена вечеря и закуска, съгласиха се да ни презаверят билетите за вечерния полет на следващия ден, а не за сутрешния и по този начин ни осигуриха един приятен ден във Франкфурт. Накрая преведоха по 250 евро, пък нека са от лошите авиокомпании...

Всеки съди по личните си преживявания, съгласна съм. Явно прилагат двоен стандарт към клиентите си, за съжаление аз съм от обратната страна. Както писах, с дъщеря сме на една резервация и тя получи парите и забрави  затова и никакви документи не й искаха. А не разбирам защо първо ми поискаха едни документи, а във следващ мейл   и бордна карта,  а не поискаха всички документи още с първия мейл. Според мен си търсят начини да не ми платят, не виждам друго логично обяснение.

Връзка към мнение
Преди 1 час, Duke каза:

Не би трябвало, все пак говорим за реномирана авиокомпания. На същия имейл в същата кореспонденция ли изпратихте бордната карта? Да не би нещо да се е случило и да не са я получили. Ако няма развитие в рамките на тази седмица, пуснете един бланков имейл с молба за потвърждение, че бордната карта и всички необходими документи за изплащане на обезщетението са получени от тяхна страна. Имайте предвид, че банковите преводи отнемат известно време, а както казах в момента надали изплащат само вашите обезщетения...

Не мисля, че ще сменят Луфти, по-скоро е възможно да увеличат конкуренцията с допълнителни полети. Прави ми впечатление, че след пандемията почти всеки полет на Луфти от/до София е напълно разпродаден. Не вярвам да се откажат от реална възможност за увеличаване на оборота...

Е те не се отказват от оборота, просто намалят коста си по тази линия. Не вярвам да има полети и на двете компании. Не помня вече каква им беше стратегията, но обикновено по този начин си намалят разходите като в тези компании персонала е назначен на други условия от тези на LH и един вид са им като лоу кост продукт под тяхната шапка. Просто ние сме си достатъчно убита дестинация, което ни прави подходящи за точно такъв продукт.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 2 часа, Jorro каза:

Предполагам просто ще сменят LH по линията. Не виждам да имаме някакъв бенефит от това.

Точно така и ще стане. Lufthansa ще си измие ръцете със City Airlines за  орязания сървис. Бяхме го дискутирали преди време. 

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
На 24.04.2024 г. в 15:26, Duke каза:

Прави ми впечатление, че след пандемията почти всеки полет на Луфти от/до София е напълно разпродаден.

Вероятно това е защото ако някой пътува от/до Северна Америка, няма почти никакви останали варианти освен комбинации от LH, OS , LX за вътрешноевропейската отсечка към София. Организирахме един семинар през октомври 2023 г и всички участници от САЩ и Канада (общо 6 души) дойдоха в България с един и същ полет Франкфурт-София, защото други варианти не е имало за конкретната дата на пристигане.

 

Връзка към мнение

@pr284 Именно !

 

След като АФ задраскаха София тотално , единствените приемливи опции останаха: Луфти през FRA/MUC , Остриян през Виена, Суис през Цюрих и Търкиш през IST. Стар Алианса общо взето е монополист в трафика към Северна Америка .
 

Бритиш налагат нощувка на Хийтроу , ИТА в Рим , Катарците през Доха удължават твърде много времетраенето . 
 

Мечтая си за сутрешен полет на Бритиш, което ще увеличи десетократно или двайсетократно възможностите , но явно Бг пазара е много слаб . Учудва ме , защо Бритиш нямат дори полет до Белград…

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Аз също ползвам Луфтханза за полети до Щатите . Бритиш имат също мн добри цени, но както каза по горе 85% се иска нощувка в Лондон. Иначе сега например Ню Йорк от София с тях е 900 лева, с Луфтханза 1050, но няма нощувки , с Луфтханза са винаги удобни прекачвания. 

Турците са също удобни, но ако не са на промоция цените им до Щатите винаги са по високи от тези на Луфтханза и Бритиш с едно 200 до 400 лева .

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Полета на  Бритиш тръгва сутрин от Лондон и пристига в София по обяд или малко по-късно. Та няма как, освен ако не направят два полета дневно

 

Връзка към мнение

Те BA на времето имаха един култов полет в 22:45 от T5 в Съботите, в допълнение на сутрешния им, обаче гледам, че напоследък са сложили полетите от София в повечето дни вечерта и не са удобни за прекачвания до щатите. А и вече използват T3 на LHR, което прави прекачванията още по-сложни.
Готиното на Lufthansa е

Ох, не зная как да редактирам по-горното. ТА исках да кажа, че готиното на Lufthansa е, че все още използват 747-8, което ги прави супер опция особено за хората, които се кефят да летят на Queen of the skies.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
На 25.04.2024 г. в 18:30, neuromancer каза:

Полета на  Бритиш тръгва сутрин от Лондон и пристига в София по обяд или малко по-късно. Та няма как, освен ако не направят два полета дневно

 

В момента полетът им пристига в София вечерта около 19-20:00, и се връща в Лондон около 22:30, че и по-късно.

Очевидно не разчитат много-много на транзитни пътници...

Връзка към мнение
На 25.04.2024 г. в 17:43, stanislavpp каза:

Мечтая си за сутрешен полет на Бритиш, което ще увеличи десетократно или двайсетократно възможностите , но явно Бг пазара е много слаб . Учудва ме , защо Бритиш нямат дори полет до Белград…

Уви, българският пазар е trashy yields, както и да го погледнеш. С този концесионер на летище София не очаквам никакво подобрение, не им се удава нищо повече от  освен чартърни или сезонни линии. И изобщо не си представям как ще добутат броят пътници дори до 10 милиона/година...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

От вчера Луфти вече летят с новата си бизнес класа - Алегрис ( след 7 годишно забавяне ) и вече в нета може да се прочетат първите впечатления… Потребителите са най-впечатлени от хай тек салона , както и в огромното пространство за някои от седалките ( Алегрис има 5-7 различни конфигурации в бизнес кабината )   :

 

IMG_2992.jpeg.66f6218d3540e0c826e643cbacc8ad90.jpeg

 

 

IMG_2988.jpeg.3f4dfad1e8fec7a2d6a37f600a8db19c.jpeg

 

IMG_2987.jpeg.5dfec09aebdbf72f698dc05f6df7061c.jpeg

 

 

”айпад” контролер

IMG_2989.jpeg.3da89919d513c8bcaab89d73e238f854.jpeg

 

IMG_2990.jpeg.26111994008357ac922eea4bd5f043a4.jpeg


 

седалките- легла  имат няколко допълнителни нови функционалности ( охлаждаща , отоплителна и регулиране на твърдост)

IMG_2991.jpeg.aeef46c8603317e7923d7e24c7e54f4b.jpeg

 

 

 

  • Харесвам 9
Връзка към мнение

Приятел днес чакаха 6 часа на летището в Севиля за полета до Мюнхен (LH1823) и после имаха полет към София, качиха ги в самолета, ама по-късно пилота им е казал да слизат, че самолета имал технически проблем. Преди малко са канселирали полета и директно са им издали нови билети за утре Севиля-Лисабон-Мюнхен-София. Раздали са им ваучери по 6 евро на калпак. Сега нали имат право на хотел и вечеря? Авиокомпанията би трябвало да им подсигури или те да си търсят?

Връзка към мнение

Имат право на хотел, транспорт  и храна, освен в случаите когато въпросното летище е домашно за пътуващите . Това , че а/к не е осигурила такива е плюс в ( повечето )  случаи , но изисква допълнителна кореспонденция….Предполагам причината да не осигурят е голямото количество испански пътуващи , и ще е времеемко да се провери човек по човек за резидентство за издаването на ваучери..

 Няма ограничение за сумите за храна и хотел , но се прави възстановяване на разходи в рамките на нормалното. 
 

Общото неписано правило в случая е сума за стая надвишава средната в района на летището/града за този ден с не повече от 20-25% , а храна не включваща екзотики от рода на трюфели , фоа гра, лобстъри и прочие . Алкохолни напитки НЕ се възстановяват . Храната не може да е повече от едно предястие + едно основно + един десерт на човек. Силно желателно е всеки пътуващ да е на отделна сметка , освен ако не пътува семейство на една резервация . Всички бележки  се пазят , както и скрийншотове на полети , анулация , хотелски стаи и меню ресторант . Бележката от ресторанта трябва да е itemized . Повече занимавка , но пък човек може да си избере хотел и ресторант по собствен вкус . 
 

Апропо, нормално е човек да си пийне алкохол 🥃 с хубава вечеря, моят съвет е алкохола да се маркира на друга сметка 👍

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Аз даже няколко видеа гледах от последната седмица, много им е добра новата бизнес класа , тук мн добре обяснява , мисля като летя соло до Америка есента да си подаря един билет , това което са направили си заслужава парите ,за разлика от други "бизнес класи "

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.