Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Award Flights Even More Expensive: Lufthansa Group Increases Fuel Surcharges to North America – Again

 

When we updated our article about the Miles&More mileage bargains today, we were quite astonished: In addition to the miles, the Lufthansa Group now demands partially more than €1,000 for a round trip to North America in business class.

 

The exact amount of the surcharges always varies slightly depending on the departure airport and airline. But it quickly became clear: the Lufthansa Group has indeed once again increased the prices. And this comes less than three months after the surcharges increased from €250 per direction to €350.

 

Surcharges Now €400 per Direction

 

In May, we looked at the following flight example. For a nonstop round trip from Munich to New York in Lufthansa’s business class, 112,000 miles plus €870 in taxes & fees were required at that time:

Now, if you search for the same flight, you’ll find that the required mileage amount has not changed, but the surcharge has risen again. Taxes, fees, and airline surcharges now amount to €970:

 

The reason is quickly identified. There was only a minor movement in the actual taxes & fees. However, the international/national surcharge (aka fuel surcharge) increased from €350 per direction to €400 per direction. Of the €970 surcharge, €170 is for actual taxes & fees. The rest is an invented fee by Lufthansa:

 

 

ment for the above direct flight:

  • Until May 2024: 112,000 miles + €670
  • May to July 2024: 112,000 miles + €870
  • Since August 2024: 112,000 miles + €970

The change once again affects only flights with the Lufthansa Group. If you instead fly with United, you’ll pay around €400 less, as their surcharges haven’t increased so far. Also, there have apparently been no changes for Lufthansa flights to other destinations (e.g., Asia) or for flights in economy class.

Mileage Bargains Hit Particularly Hard

For some time now, Lufthansa has offered two different ways to book an award flight: For a Flex award, the above-mentioned surcharges apply. Additionally, there is the Flex Plus award. With a higher mileage amount, the invented surcharges are waived. This is now even more worthwhile – for the above example:

  • Business Flex: 112,000 miles + €970
  • Business Flex Plus: 155,000 miles + €170

You spend an additional 43,000 miles and save €800 in return. If you are a Senator, you could save even more with the Companion Award, as the second person only pays 50% of the required miles.

However, this option does not exist for Miles&More mileage bargains. Each month, a selection of flights can be booked at reduced prices but with full surcharges. Now a business round trip to North America costs 55,000 miles plus €900 to €1,000. This can hardly be called a bargain anymore. Until mid-May, it was €300 less with the same mileage amount.

Flights from 2025 Are Even More Expensive

The next price increase (and thus mile devaluation) is already set in stone. Recently, Lufthansa introduced environmental surcharges for all flights starting in 2025. These also affect award tickets and range between €1 and €72 per flight, depending on the travel class and route.

Thus, for our direct business class flight to New York (and back), 112,000 miles and €997 will be due. A further increase of €27. If you start in Frankfurt, you’ll even pay more than €1,000, in addition to the miles:

 

https://travel-dealz.com/news/lufthansa-group-fuel-surcharge-increase/

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Публикувано:
преди 2 часа, Hakkâri Spor каза:

Е това с багажа е тъпо. Ако някои хора са искали да останат в Ла̀рнака? Какво е това връщане на багажа обратно?

Защо изобщо  се връзваш на български списвачи ? 
 

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/lufthansa-lied-to-passengers-on-tel-aviv-flight-that-turned-back-for-munich-only-let-them-off-after-a-fight-report/

Публикувано:

Горната статия, според мен, не казва нещо кой знае колко по-различно по отношение на багажа. Само в българската се казва, че са им казали, че ако желаят могат да слезнат, но багажа им  ще остане и ще бъде върнат в Мюнхен. В тази на английски се казва, че са им казали, че силно ги съветват да не слизат и че не могат да организират разтоварването на багажа. Пасажера Джонатан ли, кой беше, казва, че са им казали, че няма да има кой да им провери паспортите и няма да им дадат багажите, а багажите ще останат и ще летят обратно към Мюнхен. Тези, които са решили все пак да слезнат, са го направили без багаж. Има някакъв нюанс, но резултатът по отношение на багажа е един и същ.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Миналата година за една командировка до Щатите бях взел три места (платени), смениха самолета и ни дадоха други места. Трябваха ми четири месеца докато ми върнат парите за местата (около 400 лв) , като написах над 10 мейла, и проведох мисля три телефонни разговора...

Тегава история 

 

Публикувано:
преди 50 минути , stanimir каза:

Now also on Long-Haul Flights: Lufthansa Group Removes Free Seat Selection at Check-in (for Economy Light)  😞

 

https://travel-dealz.com/news/lufthansa-group-seat-selection-at-check-in-long-haul/

Все повече се унифицират условията и единствената съществена разлика между традиционни и нискотарифни авиокомпании остава честотата на полетите...

 

преди 42 минути , Snail5930 каза:

Миналата година за една командировка до Щатите бях взел три места (платени), смениха самолета и ни дадоха други места.

Това ми се е случвало с турците и се наложи да ходя до техен офис за безплатна промяна на местата по мой избор, защото системата беше "забравила" че вече съм платил предишните и нямаше как да стане онлайн...

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Не е новина, по-скоро куриозна история: 

 

Днес (по-точно вчера) полет Амстердам-Мюнхен.

 

Луфтханза ми изпратиха сигурно 15 мейла с информация че полетът ми закъснява. 

На един от тях беше следната история:

 

така че в момента съм някъде в различно време и пространство 🙂 

 

 

 

image.png.3af6aa807d252a2763c46459286ba33f.png

  • Шок 2
  • Браво 1
  • Смея се 10
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Lufthansa ще  наеме на мокър лизинг почти половината флот  на  airBaltic  през пиковия летен сезон.  Новият договор между авиокомпаниите е за три години и ще започне да действа от сезон "лято 2025".  Ще се изпозват 21 самолета на airBaltic  Airbus A220-300.  През зимния период ще се наемат до 5 латвийски самолета.  В момента airBaltic  има уницифиран флот, състоящ се от 48 самолета  Airbus A220-300  само една класа със 148 седалки.

Немците са доволни от сътрудничеството си с  airBaltic,  наричайки авиокомпанията "надежден и ценен партньор".

По схемата на мокър лизинг  Lufthansa и airBaltic  си сътрудничат от 2019 година,  но досега толкова мащабно партньорство  не са имали.

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Eurowings премахва над 1000 полета от разписанието си

Втората най-голяма германска авиокомпания премахва над 1000 полета от разписанието си

Cepиoзнa и нeпpиятнa зa пътyвaщитe пpoмянa гoтви зa cлeдвaщaтa гoдинa Еurоwіngѕ - втopaтa нaй-гoлямa aвиoĸoмпaния в Гepмaния. Tя oбяви, чe зapaди pязĸoтo пoвишeниe нa лeтищнитe тaĸcи нa лeтищeтo в Xaмбypг щe oтпaднaт нaд 1000 нeйни пoлeтa oт нeгo.

Чacт oт тяx щe бъдaт пpeмecтeни нa дpyги лoĸaции, нo пoпyляpнaтa cpeд бизнec ĸлиeнтитe линия дo Kьoлн/Бoн вeчe нямa дa ce пpeдлaгa. Ocтaнaлитe зaceгнaти мapшpyти ca дo нeнaзoвaни eвpoпeйcĸи и ceвepнoaфpиĸaнcĸи cтpaни.

B Xaмбypг в мoмeнтa Еurоwіngѕ имa бaзиpaни 16 caмoлeтa, ĸoитo лeтят дo 70 дecтинaции.

Изпълнитeлният диpeĸтop Йeнc Бишoф пpизнa, чe cитyaциятa щe нaпpaви пътyвaнeтo oт и дo нaй-гoлямoтo ceвepнoгepмaнcĸo лeтищe знaчитeлнo пo-cĸъпo, нo peшeниeтo нa yпpaвaтa нa aepoгapaтa нe ocтaвя дpyг избop нa aвиoĸoмпaниятa, ĸoятo e пoдpaздeлeниe нa Lufthаnѕа.

Еurоwіngѕ щe зaпoчнe дa cъĸpaщaвa и дpyги cвoи вътpeшни пoлeти в Гepмaния зa cмeтĸa нa тeзи ĸъм дpyги cтpaни oт EC - oтнoвo зapaди виcoĸитe тaĸcи.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Въпрос за резервация в Луфти, направена през Оподо. Вкарах данните в профила си и всичко излезе, но пред имената на тримата стои това:

 

image.png.ec4b29867b3f39790da58f94d118239a.png

 

Като се отвори падащата част на всеки от пътуващите няма никаква разлика в данните. Само този Х пред единия не знам защо е.

Публикувано:

И при мен е така, това е заради не попълнени данни. Поради някаква причина дори да ги попълниш ти за системата стои, че не са. Звънях на Луфти за такава резервация по друг повод и първо ме почнаха с това да им дам тези данни да ги въведат. От тогава вече си стои със зелено тикче.

  • Харесвам 5
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Имам малко мили на Lufthansa и преди месец гледах, че мога да взема с тях вътрешни полети в Колумбия на Avianca. Сега ги няма изобщо, независимо от датите. Знаете ли нещо повече? Avianca и Lufthansa спират да си дават award tickets…

П.С. Гледам че с полет на Turkish ще спечеля 0 Miles на Lufthansa. Алиансите стават малко безсмислени…

Публикувано:

Възможно е да е бъг, понякога изчезват поради грешка, не защото спират да работят с тях...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 часа, Oshko каза:

Имам малко мили на Lufthansa и преди месец гледах, че мога да взема с тях вътрешни полети в Колумбия на Avianca. Сега ги няма изобщо, независимо от датите. Знаете ли нещо повече? Avianca и Lufthansa спират да си дават award tickets…

П.С. Гледам че с полет на Turkish ще спечеля 0 Miles на Lufthansa. Алиансите стават малко безсмислени…

Дали ще вземеш мили зависи от класите на билета и програмата, в която кредитираш. Може например най-евтините им билети на Луфти да ти дават някакви мили в ММ, но в програмата на Туркиш да не ти дава нищо. Имат си смисъл алиансите, но таргет групата е друга...

Относно полетите на Авианка пробвай да звъннеш на номера на ММ в София утре в работно време 09:00-17:30 и ще ти помогнат. Случва се да изчезват, после да се появяват пак и като цяло нещата да много динамични не само в тази компания. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 16.08.2024 г. в 1:55, snakeface каза:

Каква е политиката им с тези цени? Известно време дебнах цени за определена дестинация, качваха се, слизаха пак на едно ниво, качваха се и пак обратно, та накрая взех за най-изгодните дати. Сега след 2 месеца поглеждам от любопитство - за дати които са били много по-скъпи тогава, сега са по-евтини от това което купих.... Трика с това,че остават само 2 места на тази цена вече ми е ясен. Имащите повече опит с тях ако могат да кажат реално колко време преди датата цените тръгват нагоре наистина?

 

вижте сега,германците си усложняват живота по всички възможни начини,логика няма - който живее и работи в Германия знае,че няма компетентни кадри и всичко е по старому,съответно и ревеню мениджърите са с остарели стратегии -цените се определят според зависи.
Наскоро летях от Мюнхен за Варна през Виена,два дена преди пътуването купих билетите ,които струваха 1300 евро двупосочен на човек,с чекиран багаж,Aвстрийците изпълниха полетите и както винаги бяха перфектни,но полета на връщане от Виена за Мюнхен бе на Луфтханза и както винаги катастрофе,както се казва по тия земи - малък,тесен,със закъснение и даже не успя да кацне от първия път.
Летището в Мюнхен е същата пародия,персонал от третия свят без грам познания по немски,никаква информация не са в състояние да дадат понеже нищо не знаят,стоят там само за цвят.
Лично аз,не летя с Луфтханза и не бих ги препоръчала  -винаги закъсняват или в последния момент сменят гейта.Последния път го смениха три пъти  и ходихме напред назад с влака между терминалите на Мюнхен,което не е забавано.

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 33 минути , Fiordaliso каза:

Летището в Мюнхен е същата пародия,персонал от третия свят без грам познания по немски,никаква информация не са в състояние да дадат понеже нищо не знаят,стоят там само за цвят.
Лично аз,не летя с Луфтханза и не бих ги препоръчала  -винаги закъсняват или в последния момент сменят гейта.Последния път го смениха три пъти  и ходихме напред назад с влака между терминалите на Мюнхен,което не е забавано.

Гледам и не вярвам на ушите си, както казваше проф. Вучков...

 

Едно от най-новите и най-добри във всяко отношение летища в Европа и света е определено като "пародия", а персонала е "без грам познания по немски"?!

 

Полетите на Луфтханза от това летище се извършват от един терминал и очевидно ходенето "напред назад с влака между терминалите" е било напълно излишно...

 

Като цяло съм леко смутен от несъответствията, но разбрах, че майката е по-зле от дъщерята, като тук се има предвид авиосемейството, че кой знае какво ще си помисли някой...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 5 часа, Fiordaliso каза:

вижте сега,германците си усложняват живота по всички възможни начини,логика няма - който живее и работи в Германия знае,че няма компетентни кадри и всичко е по старому,съответно и ревеню мениджърите са с остарели стратегии -цените се определят според зависи.
Наскоро летях от Мюнхен за Варна през Виена,два дена преди пътуването купих билетите ,които струваха 1300 евро двупосочен на човек,с чекиран багаж,Aвстрийците изпълниха полетите и както винаги бяха перфектни,но полета на връщане от Виена за Мюнхен бе на Луфтханза и както винаги катастрофе,както се казва по тия земи - малък,тесен,със закъснение и даже не успя да кацне от първия път.
Летището в Мюнхен е същата пародия,персонал от третия свят без грам познания по немски,никаква информация не са в състояние да дадат понеже нищо не знаят,стоят там само за цвят.
Лично аз,не летя с Луфтханза и не бих ги препоръчала  -винаги закъсняват или в последния момент сменят гейта.Последния път го смениха три пъти  и ходихме напред назад с влака между терминалите на Мюнхен,което не е забавано.

Аз нямам голяма любов към Луфтханза, ама с какво точно се очаква да летят на 55 минутен полет. За справка - "точните" австрийци го летят със същия Ембраер и със също толкова често закъснение.

image.png.ac5bd12f9fae2a31735e29455d18a796.png

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 часа, Duke каза:

Гледам и не вярвам на ушите си, както казваше проф. Вучков...

 

Едно от най-новите и най-добри във всяко отношение летища в Европа и света е определено като "пародия", а персонала е "без грам познания по немски"?!

 

Полетите на Луфтханза от това летище се извършват от един терминал и очевидно ходенето "напред назад с влака между терминалите" е било напълно излишно...

 

Като цяло съм леко смутен от несъответствията, но разбрах, че майката е по-зле от дъщерята, като тук се има предвид авиосемейството, че кой знае какво ще си помисли някой...

То терминала е един, но има основна и сателитна сграда и нищо не пречи да сменят гейовете между G и J/K и да се разхождаш с влакчето като простинал кон.

 

Аз лично оплаквания от летището нямам, но с местенето на гейовете е досадно. 

И двете деца (Австрийците и Суис) се справят по-добре от майката.

 

От тазгодишните ми полети обаче ми направи впечатление, че всички самолети, на които пътувах бяха изключително чисти - като говорим за места като лампи, между седалките и разни други места, които обикновенно не се пипат.

Публикувано:
На 11.11.2024 г. в 1:23, adreno каза:

но с местенето на гейовете е досадно. 

И двете деца (Австрийците и Суис) се справят по-добре от майката.

Родител гей, пък кави хубави деца е направил 😉

Sorry, не се сдържах

  • Смея се 8
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:
Така описано за багажа, означава, че включва и 1 бр чекиран 23кг, нали ?
Тарифата е Economy basic. 
 
 
 
Your fare
  • Rebooking
    Max BGN 293.38 plus possible fare difference
  • Refundability
    Not possible
  • Carry-on bags
    1 x 8kg (18lb)
  • Checked baggage
    1 bag
  • Meal & beverages
    Included
  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.