Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Неприятна ситуация. Стачките се третират от авиокомпаниите като force majeure. Купувайки билет от тях той се е съгласил с общите им условия (нека прочете тези на Луфтханза точно в точките за извънредни обстоятелства). Според мен е загубена кауза подобно искане. Все едно да иска обезщетение за 2-та работни дни при невъзможност да се яви заради лошо време например.

 

Евентуално ако е имал допълнителна застраховка за подобна случка или към кредитната карта, с която е купил билета?

Връзка към коментар

Въпросът ми е има ли възможност Луфтханза да му платят двата дена, след като поради тяхна вина той не е успял да бъде на работа? С авиокомпанията ли трябва да се свърже за евентуално плащане или с агента, с който е купил билета?

 

Няма. Могат само да му покрият някакви разходи, ако е правил, от рода на хотел, храна и т.н. Освен, ако не се тръгне по линията на незаконната стачка, ама подозирам че ще стане дълга и широка. От кой да ги иска тогава парите, от профсъюзите ли, тя авиокомпанията пак е парализирана не по нейна вина, което тях ги интересува като се засилят да плащат компенсации.

Връзка към коментар

Ок, благодаря ви. Ще му кажа! Разходи за хотел и храна не е правил, той е от София.

 

Интересно ми е как Луфтханза си правят стачки и отменят полети и всичко това остава безнаказано?!? Ами ако примерно имаш друг полет за по-далечна дестинация и го изпуснеш заради тях? Аз лично за нас реших, че няма да ги ползваме засега, защото и нашите полети бяха с тях последната година и бяхме на тръни.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами не Луфтханза правят стачките, а работещите в тях, т.е. профсъюзите. Компанията губи достатъчно много от една стачка. 

Не са само Луфтханза, Алиталия и Ер Франс стачкуват също достатъчно често, аз съм попадал на неофициална стачка на Алиталия

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

 От април 2016 Луфти пускат директни полети между Франкфурт и Сан Хосе (Калифорния, САЩ) пет дни седмично - без вторник и четвъртък:

 

LH488 FRA1040 – 1340SJC 343 x24
LH489 SJC1520 – 1135+1FRA 343 x24

 

Чудесна възможност за всички, които мислят да осточат до Долината и Сан Франциско - летище SJC е доста по-компактно и уютно - спестявате опашки за сигурност, опашки на паспортен контрол, безкрайно ходене през терминала. Избягвате и част от трафика по магистрала 101. Трансфер с Убер до Калтрейна ви закарва директно до централната гара на СанФран. :)

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Луфти пускат директни полети между Мюник и Денвър от май 2016, 5 пъти седмично - без дни 4 и 7:

LH 480:Munich 11:45 - Denver 14:30
LH 481: Denver 16:05 - Munich 10:05

 

Полетите ще бъдат изпълнявани от А330-300 в конфигурация с 4 класи (първа/бизнес/премиум иконъми/иконъми - 8/30/21/177). Полетното време е 10.5 часа. Това е допълнителна връзка към хъб на Юнайтед и нелоша отправна точка към Rocky Mountains:

 

denver-night-skyline-dusk.jpg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Луфти пускат директни полети между Мюник и Денвър от май 2016, 5 пъти седмично - без дни 4 и 7:

LH 480:Munich 11:45 - Denver 14:30

LH 481: Denver 16:05 - Munich 10:05

 

Полетите ще бъдат изпълнявани от А330-300 в конфигурация с 4 класи (първа/бизнес/премиум иконъми/иконъми - 8/30/21/177). Полетното време е 10.5 часа. Това е допълнителна връзка към хъб на Юнайтед и нелоша отправна точка към Rocky Mountains:

 

denver-night-skyline-dusk.jpg

 

Те май и до сега си летяха до Денвър, но само от Франкфурт? Спомням си, че го бях гледал като опция за посещение на Гранд Каньон :)

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Полетите между София и Франкфурт са отменени заради стачка на служителите на "Луфтханза"

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2015/11/06/2644146_poletite_mejdu_sofiia_i_frankfurt_sa_otmeneni_zaradi/

 

Принудителната промяна на бизнес модела на традиционните авиокомпании е причина за все по честите стачки. Ако някой иска да е сигурен, че няма да има отменен полет поради стачка е много по добре да избере Wizz air или Ryanair от колкото някоя от големите традиционни авиокомпании.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На 16ти ноември BMI Airlines са пуснали полети Бърно - Мюнхен. Така вече може да се лети на почти сносни цени до/от там, защото до сега даваше някакви колосални суми от над 1500 евро за ретърн, а сега може да се намери за към 250 евро, не е евтино, но при спешност помага.

 

 

PS: Забравих да кажа, че BMI са дъщерна компания на Lufthansa (или нещо такова).

Редактирано от MARTiNSHO
Връзка към коментар

Хмм не помня да е имало стачка в арабските авиокомпании.

Щом вече и на германците не може да се разчита ...айде за Ал Италия всички знаем.

Даже Ер Франс не правят чак такива бели.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Хмм не помня да е имало стачка в арабските авиокомпании.

Щом вече и на германците не може да се разчита ...айде за Ал Италия всички знаем.

Даже Ер Франс не правят чак такива бели.

 

При арабските авиокомпании няма и профсъюзи, които да организират стачка, но при Луфханза положението изобщо не е розово и изобщо не е изключено да продължат стачките..

 

 

Горчивата равносметка от стачката в Lufthansa

Спорът между синдиката и авиокомпанията сякаш няма да се реши скоро, коментира DPA

http://www.investor.bg/analizi/91/a/gorchivata-ravnosmetka-ot-stachkata-v-lufthansa-206018/

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тези дни се замислих, че служителите на компанията обиконовено стачкуват когато няма работа - след летния сезон и преди коледните пътувания, след новогодишното завръщане и преди летния сезон...

На пръв поглед стачка по време на пик на пътуванията ще има най-голям ефект - напр. между 10 декември и 10 януари... Самолетите са пълни на 110% по това време. Менажерията ще е по-склонна на отстъпки поради завишените разходи за справяне със ситуацията. Но вероянот мнозина от работещите в компанията си дават ясна сметка, че това би значело адски сериозен удар по доброто име на компанията, което неминуемо ще доведе до намаляване кредита на доверие от пасажерите, съответно отлив на пътници, маргинализиране на компанията - като AZ и задължителните съпътстващи процедури по редуциране на полетите, машините и персонала... :)

Така погледнато, това им е последния шанс на хората да стачкуват тази година. Ако изобщо не стачкуват, ще продължат да губят придобивки и един куп профсъюзни лидери ще трябва да си търсят нова работа... :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Подгответе се психически, че Луфти още малко ще стачкуват:

 

http://www.dnevnik.bg/biznes/2015/11/23/2655239_bordoviiat_personal_na_lufthanza_gotvi_nova_stachka_v/

 

Аз лично очаквах стачките да продължат след Нова година, но явно напрежението е по голямо от колкото си мислих...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Откакто зачестиха стачките в Луфти, тайно се надявам да излязат някакви големи промоции. Явно обаче, дори честите случаи на анулирани полети поради стачка, не са в състояние да разклатят репутацията на един от световните лидери в бранша. Или да се върнем в началото на всички начала. Качеството изисква по-висока цена...

Връзка към коментар

Откакто зачестиха стачките в Луфти, тайно се надявам да излязат някакви големи промоции. Явно обаче, дори честите случаи на анулирани полети поради стачка, не са в състояние да разклатят репутацията на един от световните лидери в бранша. Или да се върнем в началото на всички начала. Качеството изисква по-висока цена...

 

То това не е задължително да се отрази на цените им. Малайзийците понесоха доста по-сериозни удари, а не съм чул да са свалили цените си. Спомням си, че хотелската верига Four Seasons по време на кризата са стояли с празни хотели вместо да свалят цените, просто защото са очаквали кризата да отмине, а държат марката да се възприема като луксозна и не като нещо, което сульо и пульо може да си позволи. Не знам дали има нещо общо като стратегия...

 

Луфтханза доста удари понесе, не само със стачките, но и със разбития самолет, с противоречивите им такси...ще видим, до къде ще го добутат. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ние летим следващия петък. Дано дотогава мирясат, но направо не ми се вярва...

Интересно ми е и друго - тази стачка сега пак ли се води форсмажор? За нея предупредиха, че се очаква при прекратяването на стачните действия на 13.11.2015. Също така при едностранно променяне на договорите от страна на авиокомпанията е странно да се говори изобщо за недависещи от никоя от страните действия и непреодолими сили или непрогнозируемо събитие. Доколкото аз съм в течение, тази стачка е за запазване на съществуващи към датата на подписването на договорите им привилегии, тогава за какъв форсмажор изобщо може да иде реч.

Връзка към коментар

Идеята на форсмажора е, че внезапно възникват обстоятелства, които пречат за нормалното развитие на правоотношението и тези обстоятелства са извън контрола на двете страни. Тук не е толкова важно дали в случая Луфти са знаели или са можели да предвидят и/или предотвратят стачката на свои служители, а става дума затова, че говорим са действия на трета за правоотношението страна, които действия поставят в невъзможност изпълнението на договора от страна на авиокомпанията...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Подгответе се психически, че Луфти още малко ще стачкуват: http://www.dnevnik.bg/biznes/2015/11/23/2655239_bordoviiat_personal_na_lufthanza_gotvi_nova_stachka_v/

 

Няма да стачкуват. Това е от 11:15 на http://www.lufthansa.com

Current travel information

The Independent Flight Attendant’s Organization (UFO) strike is revoked

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Стачките от последните две години са стрували на Lufthansa 500 млн. евро

 

Стачките на служителите от последните две години са стрували на германската авиокомпания Lufthansa 500 млн. евро. Това съобщи ръководителят на компанията Карстен Шпор пред в. "Тагесшпигел", предаде ДПА. 

 

Загубите са от 13-те стачки на пилотите и една на стюардите и стюардесите от 2014 и 2015 г., предава БТА. 

Само рекордната седемдневна стачка на стюардите и стюардесите от ноември тази година е струвала на превозвача140 млн. евро.

За финансовата 2014 г. авиопревозвачът е понесъл щети за 270 млн. евро. 

Според Шпор обаче, въпреки стачката и катастрофата със самолета на подразделението Germanwings през март, Lufthansa постига добри резултати.

Търсенето почти не е пострадало заради стачките, а оперативната печалба се очаква да бъде между 1,75 и 1,95 млрд. евро, допълва той.

 

http://www.investor.bg/evropa/334/a/stachkite-ot-poslednite-dve-godini-sa-struvali-na-lufthansa-500-mln-evro-207627/

 

За 2 години 13 стачки или средно една стачка на 2 месеца...

Редактирано от Topfly
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.