Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

С България Еър ще е

Сигурна ли си?

 

Купуваш билети от Луфтханза. Презокеанският се изпълнява от Аър Канада. До/от България са си Луфтханза. Кошовете са напълно удобни за дете на 1г 3м, за килограми не мога да кажа. 

Връзка към мнение

http://www.lufthansa.com/de/de/Fliegen-mit-Baby

На страницата на Луфтханза пише,че легълцата са подходящи за деца до 13 кг и 83 см. Запазването на място с възможност за закачване на кош става по телефона, но от както промениха ценовата си политика, не е безплатно. В един немски форум бяха писали,че са платили по 25 евро на човек и полет.

 

А за стачките е въпрос на късмет. Ние пътувахме покрай Коледа между Мюнхен и София и нямахме закъснение.

Връзка към мнение

Благодаря за пояснението за кошовете.

 

Не се изразих правилно за полетите. Единия вариант е двата ми полета да са с Луфтханза и си купувам билета от тях.

 

Втория вариант е презокеанския с air Canada, а втория с Луфтханза / прави сте, че не е България еър/. Тогава си купувам билета от air Canada. В такъв случай, ако Луфтханза решат да стачкуват или нещо друго с кого трябва да се разправям?post-23-0-99977400-1484691834_thumb.png

Редактирано от Dara
Връзка към мнение

При положение, че имаш отсечка с Луфтханза, независимо кой продава билета риска си го има. Те почти сигурно ще могат да предложат някакво премаршутиране, например с Austrian през Виена. 

 

Спомена нещо за престой при отиване? Защо тогава не отидеш до Франкфурт с Уиз да речем, и после билета да ти е само с Air Canada. Не съм сигурен как ще стане цената при това положение. 

Връзка към мнение

Според мен няма нужда да се пазите от Луфтханза като дявол от тамян, освен ако са обявени стачки за вашите дати де. Стачки се случват и с много други компании, гаранция няма.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Шансът по време на стачка да бъдете безпроблемно преаршрутирани от Луфти е много по-голям (лично проверено) отколкото свързващ полет на България Ер (ако това е алтернативата) да закъснее за следващата връзка. Лично аз продължавам да се доверявам на Луфти и ги предпочитам до дестинации в Европа, дори и при положение, че с тях се налага да ползвам свързващи полети вместо директни на конкурентите от София...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Разбрах. Няма да го мисля толкова. Все тая с кои, ще решавам по цената.

 

Ако ползвам wizz air , няма да излезне по-евтино, смятах го. А и в едната посока искам престой в града, а летището на wizz air е много далеч и с тия деца... Благодаря.

Връзка към мнение
  • 8 месеца по-късно ...

АБ са вече история и Луфти подновяват доходоносните линии: http://newsroom.lufthansagroup.com/german/pressemeldungen/all/lufthansa-group-erweitert-langstreckenangebot-in-berlin-und-nordrhein-westfalen/s/8eac1fad-c998-4f77-bdbd-48ccab7b1814

 

От 8 ноември стартират директни полети между Берлин и Ню Йорк (JFK) с А333, 5 пъти седмично. Също така стартират директни полети между Дюселдорф и Маями - 3 пъти седмично, също с А333.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ако някой иска да лети на 747, през ноември Луфти сменят самолетите по много от полетите между Франкфурт и Берлин:

да се чете DD.MM <DAY_OF_WEEK> <FLIGHT_NUMBER>/<FLIGHT_NUMBER>/...

Quote

01.11 MI LH168
02.11 DO LH170/178/190
06.11 MO LH168/192
07.11 DI LH170/174/190
08.11 MI LH184/192/194
09.11 DO LH166/170/174/178
13.11 MO LH192
14.11 DI LH170/178/190
15.11 MI LH168/184
16.11 DO LH166/170/174/178
20.11 MO LH178/192/194
21.11 DI LH170/172/178/190
22.11 MI LH168/174/184/194/198
23.11 DO LH166/170/174/176/190
24.11 FR LH174/176/190
25.11 SA LH174/178/192
26.11 SO LH170
27.11 MO LH178/192/194
28.11 DI LH170/176/178/190
29.11 MI LH168/184
30.11 DO LH170/176/178/190

TXL-FRA

01.11 MI LH169
02.11 DO LH177/185/197
06.11 MO LH169/199
07.11 DI LH177/181/197
08.11 MI LH191/199/201
09.11 DO LH167/177/181/185
13.11 MO LH199
14.11 DI LH177/185/197
15.11 MI LH169/191
16.11 DO LH167/177/181/185
20.11 MO LH185/199/201
21.11 DI LH177/179/185/197
22.11 MI LH169/181/191/201/203
23.11 DO LH167/177/181/183/197
24.11 FR LH181/183/197
25.11 SA LH181/185/199
26.11 SO LH177
27.11 MO LH185/199/201
28.11 DI LH177/183/185/197
29.11 MI LH169/191
30.11 DO LH177/183/185/197

 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Lufthansa ще увеличи значително вътрешните полети след фалита на Air Berlin

Компанията планира 1000 нови вътрешногермански полета месечно

https://www.investor.bg/na-pyt/349/a/lufthansa-shte-uvelichi-znachitelno-vytreshnite-poleti-sled-falita-na-air-berlin-250226/

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

От 2020 Луфти ще представят нови седалки в бизнес класата. Интересното е, че всеки пасажер ще получи доста място на борда - всеки ред ще има 3 до 4 седалки. В момента самолетите на Луфти имат 6 до 7 седалки на ред, а ВА - по 8 на ред.

NaiPW_DPUNG9mXcAAo4Dq.jpg

 

5zxUp_DPUMdxgWkAADTvP.jpg

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 4 часа, akair каза:

От 2020 Луфти ще представят нови седалки в бизнес класата. Интересното е, че всеки пасажер ще получи доста място на борда - всеки ред ще има 3 до 4 седалки. В момента самолетите на Луфти имат 6 до 7 седалки на ред, а ВА - по 8 на ред.

 

Значи и цената ще е по 2

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Имам полет Мадрид- Франкфурт-Торонто, с прекачване във Франкфурт 1:10. Гледам от 2 седмици насам полетът Мадрид-Франкфурт закъснява почти всеки ден, т.е. шансът за успешна връзка ми е около 30-40% най-много. А това е последен полет за деня от Франкфурт към Торонто.

2 въпроса:

1. Ако видя, че пристигащият полет Фра- Мад закъснява, тогава дали ще ме прерутират изпреварващо или ще ме гледат умно на гишето? Мисълта ми е, че 3 часа преди полета вече ще знам, че ще закъснее.

2. Биха ли ме прерутирали с Бритиш, при положение, че няма полет на Стар алианс, защото наистина няма? Или ще предпочетат да чакам до утре?

Редактирано от Oshko
Връзка към мнение

Аз мисля, че ще те оставят за другия ден с хотел и пр. и само в много краен случай биха те прехвърлили на компания от друг алианс

За първото, де да знам, предполагам зависи колко са опитни хората в Мадрид...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Най-вероятно хората в Мадрид ще ти кажат, че всичко е уредено във Франкфурт (а то няма да е), за да им се махнеш от главата. :)

Лондон е хъб на *А - Терминал 2 е техен и компании като Юнайтед и Ер Канада предлагат полети с прекачване през Лондон. Ако има късен полет до Торонто, може да те качат на полет ФРА- ЛХР-ЪЪЗ или може във ФРА да те прерутират - през Монреал, Чикаго, Вашингтон Д.Ц., .... Ако имаш виза за САЩ им обърни внимание, за да знаят, че прекачване в САЩ е опция.

Успех!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Първи тийзър на новата ливерия на Луфти, която ще бъде официално обявена на 7 февруари

image.png.cade5a0a1068a225d25b0024cae0d95c.png

 

Вече има един 747-8, който е отишъл за пребоядисване, а новите А350 излизат с новата ливерия от завода, но са опаковани във фолио засега.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Ето го и първия 747-8 боядисан:

image.png.60db894e07ffd610d29df669ec3c5607.png

 

Ето и рендъри на останалите модели:

image.png.a79c1e8d48720957879672b5f70dd67f.png


Жалко, че жълтото е отпаднало, както и сивият корем... Тази ливерия изглежда безлична и копирана от недоразумението JOON

  • Харесвам 9
Връзка към мнение

За липсата на жълто-оранжевото съм шокиран, този цвят го слагам на едно ниво по легендарност с жерава. 

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
преди 5 минути , akair каза:

Хм.... Някои гийкове твърдят, че и това е фотошоп.

Ако е, моля да бъде извинен за спама.

image.png.d5e7e5ed24ce2e10c45a879afbcc6f7e.png

Оф, олекна ми. Не ги виждам да се откажат от тоя цвят :) Освен пребоядисването на самолетите щеше да им струва и доста много пари по ребрандирането на всички подразделения на компанията, включително ЛХТ София например. Има логика с повече фанфари да бъде показана окраската, а не един самолет ей така излезнал от хангар :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
1 minute ago, Георги said:

Оф, олекна ми. Не ги виждам да се откажат от тоя цвят :) Освен пребоядисването на самолетите щеше да им струва и доста много пари по ребрандирането на всички подразделения на компанията, включително ЛХТ София например. Има логика с повече фанфари да бъде показана окраската, а не един самолет ей така излезнал от хангар :)

Дори в лайнърса коментарите бяха "Добрата новина е, че тази снимка е фейк. Лошата е, че се очаква ливерията да изглежда точно така".  Да видим какво ще излезне на 7-ми...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.