Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

УжасТ! Гадният мениджмънт на Луфтханза иска да отнеме правото на пилотите да ползват първа класа, когато пътуват в чужбина по работа. Скандалното предложение е съпроводено с унизителната възможност да се возят само в бизнес класа и то в случите, когато няма достатъчно пътници готови да платят за бизнес класа. Аман от капиталисти!

 

Луфтханза става все по гаден работодател и напълно ще разбера пилотите ако организират поне една двуседмична стачка за да защитят елементарните си права като служители! Амин :)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 6
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

От днес Луфти си имат нова играчка:

CZLK2SzWQAINlL9.jpg

 

Знам, че много прилича на самолет, на който вече сте се возили, но това е еманацията на инженерния труд в последно време... Как ни засяга - двигателите са по-тихи - значи има шанс вътре да е по-тихо по време на полет. Как още ни засяга - отделя по-малко вредни емисии с 15-20%. По-малкото емисии (и изхарчено гориво) означават ли по-евтини билети - надали. Как да го познаем - още мирише на ново и двигателите са доста по-големи от на старите събратя... :)

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Утре пътувам с Луфтханза и бях много учудена, че в билета ми не е включен багажът. От октомври 2015 в най-евтината им тарифа - Economy Light е включен само ръчен багаж до 8 кг. Другият багаж трябва да се плати допълнително, онлайн естествено е много по-евтино отколкото на check-in-a.

Явно скоро няма да има разлика с коя авиокомпания се пътува, за багаж ще се плаща допълнително....

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

При Суис също най-евтината тарифа не включва багаж.

Според мен е логично, понеже 80% от пътниците им са бизнес пътници с малък куфар и лаптоп чанта.

Връзка към коментар

Да, това е новата им тарифа, малко по-назад е обсъждана.

Пропуснала съм  ;) .

Но поне при онлайн check-in получаваш съобщение, че голям багаж не е включен и на летището няма да има изненади. Просто много ме учуди, защото това беше типично за нискотарифните, ама щом се налага, ще си плащаме за багаж и при другите авиокомпании. ;)

Връзка към коментар

 

Според мен е логично, понеже 80% от пътниците им са бизнес пътници с малък куфар и лаптоп чанта.

Да ама сегашната цена без багаж е като предишната със. Конкретно говоря за Австрийците. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Сега я махат храната, след някоя и друга година ще почнат да я връщат... Ако не вярвате, питайте Делта и Юнайтед :)

 

Аз все повече почвам да уважам платената храна. Последният път в Ryanair аз ядох топъл сандвич, а децата топли пържени картофи и останахме много доволни. Не знам как точно ги направиха пържените картофи, но бяха много вкусни и нямаха нищо общо със стоплени с микровълнова печка картофи.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз все повече почвам да уважам платената храна. Последният път в Ryanair аз ядох топъл сандвич, а децата топли пържени картофи и останахме много доволни. Не знам как точно ги направиха пържените картофи, но бяха много вкусни и нямаха нищо общо със стоплени с микровълнова печка картофи.

 

Прочете ли съдържанието на сандвичите? "Крилце или кълка" :biggrin:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Извинете, някой има ли вече опит с Луфтханза, при пътуване без багаж. Най-новата им категория билети - без багаж, " 1 carry-on bag up to 8 kg". По-точно въпросът ми е - може ли да се пътува с малък куфар, който до скоро се допускаше в кабината и се поставяше в багажниците над седалките, в случай че тежи до 8 кг?

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Вярно ли е, че при закупуване на билет за полет на Луфтханза, онлайн, има възможност до 24 часа да го върнем, пак онлайн?Има ли такса и кога връщат парите по сметката? Билета е от онази категория, без връщане и без промяна на датите. Най-новата им възможност - без чекиран багаж. Две минути след като беше закупен билета, беше върнат.

Връзка към коментар

Много компании го имат това, предполагам и Луфтханза. Трябва да се чете в условията. Но не мисля, че отказа става онлайн, по-скоро по телефона. Това е изискване на DoT на САЩ и който лети до там го има.

Две минути след като беше закупен билета, беше върнат.

Това от опит ли е?
Връзка към коментар

Това от опит ли е?

Да, да, наистина билетът беше купен и само след две минути, се разбра, че има грешка при датата на края на изпитна сесия в учебно заведени във Великобритания. И така, билетът трябваше да бъде върнат, има го в условията на компанията. Всъщност на едно място в сайта на учебното заведение, пишеш, че например, зимната изпитна сесия завършва на 20 декември, а на друго на 22 декември, което ни озадачи. И до като се направи проверка, коя е крайната дата в действителност, решихме да върнем билета.

Връзка към коментар

Мисля, че е изискване точно на щатските сайтове, както споменава neuromancer. Може и в Европа лека полека да навлиза, но да, не зависи от авиокомпанията, а от мястото на покупка. 

Връзка към коментар

Да, да, наистина билетът беше купен и само след две минути, се разбра, че има грешка при датата на края на изпитна сесия в учебно заведени във Великобритания. И така, билетът трябваше да бъде върнат, има го в условията на компанията. Всъщност на едно място в сайта на учебното заведение, пишеш, че например, зимната изпитна сесия завършва на 20 декември, а на друго на 22 декември, което ни озадачи. И до като се направи проверка, коя е крайната дата в действителност, решихме да върнем билета.

Тоест, успешно сте го върнали? Ако не сте, обадете се, докато не са минали 24 часа.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте!

Тъй като в "бързината" нещо не видях как да пусна нова тема, то пиша в тази за следния проблем:

Преди около час получих съобщение в профила ми, че полетът ми  на 27 април в 6:40 часа  София - Франкфурт LH1429 е отменен. В съобщението за отмяната няма предложение за друг вариант, а кол центърът им е с работно време до 19:30 часа и съответно ще се борим утре сутрин.

След това от Франкфурт имам връзка за Дъблин, която очевидно ще пропусна и точно затова исках някой да сподели опит и акъл - ясно е, че сутринта ще водим тежки разговори, но възможно ли е междувременно те да ми предложат опции или каквото сам си извоювам :)

За сега запазвам спокойствие и не драматизирам, но предвид фактите, че пътувам заедно с жена и дете и това, че жив-умрял трябва на 30 април да излетя от Дъблин за Манчестър реших ей така да си споделя дерта :)

Билетите са закупени от официалния сайт на Луфтханза.

Връзка към коментар

Здравейте!

Тъй като в "бързината" нещо не видях как да пусна нова тема, то пиша в тази за следния проблем:

Преди около час получих съобщение в профила ми, че полетът ми  на 27 април в 6:40 часа  София - Франкфурт LH1429 е отменен. В съобщението за отмяната няма предложение за друг вариант, а кол центърът им е с работно време до 19:30 часа и съответно ще се борим утре сутрин.

След това от Франкфурт имам връзка за Дъблин, която очевидно ще пропусна и точно затова исках някой да сподели опит и акъл - ясно е, че сутринта ще водим тежки разговори, но възможно ли е междувременно те да ми предложат опции или каквото сам си извоювам :)

За сега запазвам спокойствие и не драматизирам, но предвид фактите, че пътувам заедно с жена и дете и това, че жив-умрял трябва на 30 април да излетя от Дъблин за Манчестър реших ей така да си споделя дерта :)

Билетите са закупени от официалния сайт на Луфтханза.

 

Можеш да поискаш всичко, но виж те какво ще ти предложат. Ако тяхното предложение е да пристигнеш в крайната си точка повече от 4 часа по-късно (май толкова бяха) дължат компенсация. Ако те ти предложат сходни часове, независимо от аиокомпанията и трансферната точка не ти дължат компенсация. Иначе мрежата им и на партньорите им е супер голяма и ще те пренасочат или през Мюнхен, или през Виена с Austrian. 

 

Ако искаш прегледай какви опции има през Мюнхен и Виена за да си по-готов като говорите утре. Няма лошо те да ти предложат един вариант, а ти да им кажеш "а не може ли еди кой си друг вариант"...трябва да може :) И им звъни възможно най-рано утре сутрин, защото не само ти ще си с този проблем, а местата в самолетите са кой превари той завари. Ако се оправяш с английския още сега им звънни на немския колцентър, който е денонощен. 

 

П.С. Нова тема се пуска като отидеш в съответния форум и има бутон горе вдясно :)

 

2016-04-25_20-52-25.png

Връзка към коментар

Здравейте!

Тъй като в "бързината" нещо не видях как да пусна нова тема, то пиша в тази за следния проблем:

Преди около час получих съобщение в профила ми, че полетът ми  на 27 април в 6:40 часа  София - Франкфурт LH1429 е отменен. В съобщението за отмяната няма предложение за друг вариант, а кол центърът им е с работно време до 19:30 часа и съответно ще се борим утре сутрин.

След това от Франкфурт имам връзка за Дъблин, която очевидно ще пропусна и точно затова исках някой да сподели опит и акъл - ясно е, че сутринта ще водим тежки разговори, но възможно ли е междувременно те да ми предложат опции или каквото сам си извоювам :)

За сега запазвам спокойствие и не драматизирам, но предвид фактите, че пътувам заедно с жена и дете и това, че жив-умрял трябва на 30 април да излетя от Дъблин за Манчестър реших ей така да си споделя дерта :)

Билетите са закупени от официалния сайт на Луфтханза.

http://www.lufthansa.com/de/en/Travel-information

 

Заради стачката е може да си избереш алтернативни варианти...от flight status. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.