Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

На 27.01.2018 г. в 12:04, Георги каза:

За липсата на жълто-оранжевото съм шокиран

Съгласен! Да махнеш оранжевото от Луфтханза ми е все едно да махнеш червеното от Кока-кола.

  • Харесвам 6
  • Шок 1
Връзка към коментар

Току що инцидентно хванах във Фейсбук на живо излитане на машина с новата ливерия. Доооста от феновете на Луфти не са особено във възторг от цветовете (и по-скоро липсата на един определен) :)

 

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
On 3/3/2018 at 4:34 AM, Фичо said:

Спотерите, някой щракна ли D-AISP с новата ливрея в София? 

Във Фейса видях снимки. 

Тя вече не е нова. Има още по-нова:

https://www.businesstraveller.com/business-travel/2018/02/27/lufthansa-revise-new-livery-three-weeks/

 

image.png.33c3096a32db024c48d48f25c2293bc6.png

 

image.png.fb9232798468125a9343dc40e5b977fb.png

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 1 час, akair каза:

Тя вече не е нова. Има още по-нова:

https://www.businesstraveller.com/business-travel/2018/02/27/lufthansa-revise-new-livery-three-weeks/

 

image.png.33c3096a32db024c48d48f25c2293bc6.png

 

image.png.fb9232798468125a9343dc40e5b977fb.png

След, може би, десетки изхарчени милиони, открили, че не били избрали правилното синьо. Винаги са ми били забавни оправданията на PR и маркетолози...

  • Шок 2
  • Смея се 3
Връзка към коментар
31 minutes ago, neuromancer said:

После да не сетят и за жълтото

Няма да е прецедент. Имат история с една жълта ливерия от 80-те, която не е просъществувала дълго:

image.png.c5dd881734ed7bbb6db5c581b2269ef5.png

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Луфти са обявили печалбата за 2017 - 2.97 млрд евро преди данъци и такси:

https://www.flightglobal.com/news/articles/lufthansa-achieves-record-full-year-profit-446794/

 

Най-впечатляваща е промяната при   Eurowings - от загуба от 100 млн за 2016 до печалба от 84 млн за 2017. Печалбата на цялата група преди данъци и такси се е повишила със 70%.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

И още новини от Луфти - новите А320 ще са в конфигурация със 180 седалки.

https://www.lufthansa.com/mediapool/pdf/08/media_1555228708.pdf

 

В кръга на шегата, България Ер са иноватори, които вървят пред кривата - техните А320 от много години са си в конфигурация със 180 седалки и продават "бизнес класа".

Търсенето тласка компанията към период на Wizzhansa.

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, akair каза:

И още новини от Луфти - новите А320 ще са в конфигурация със 180 седалки.

 

Да му мислят по-високите. Последният път като пътувах с тях имаше 4 пръста разстояние между колена ми и гърба на седалката, ама не се сещам коя версия беше дали тая с 126 или 138 места в икономична класа.

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Още новини за цялата група. От 2019 самолетите от фамилията А320 в групата на Луфтханза (Луфти, Austrian, Swiss) ще имат нови седалки, които няма да имат възможност за наклон на облегалката, ще бъдат pre-reclined:

image.thumb.png.82f5bafe8272f78bdbad7c830d7f7bd0.png

 

Леко смущаващо е, че няма никъде снимки на гърба на седалките. Дали няма да има "иновация" като тази на Фронтиър (И Спирит) в САЩ - с малка поставка за таблет и без масички :)

https://newsroom.lufthansagroup.com/English/Press-Releases/lufthansa-group-presents-new-seat-for-airbus-a320-family-aircraft/s/b7b75761-2da9-437a-8275-f103cc400df9

 

Редактирано от akair
  • Шок 3
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

И Луфтханза Груп влизат в модела на билети без чекиран багаж за пътувания през Атлантика:

https://newsroom.lufthansagroup.com/English/Press-Releases/lufthansa-group-airlines-introduce-new-economy--light--fare-on-north-american-routes/s/828f323e-9182-4213-8c03-1bf10f3b2c77

  • Харесвам 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Ако пътувам бизнес класа с Луфтханза от София до Франкфурт и от там през Атлантика премиум економи , мога  ли с бордната карта от София да ползвам бизнес салона в Франкфурт ? 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Mitko каза:

Ако пътувам бизнес класа с Луфтханза от София до Франкфурт и от там през Атлантика премиум економи , мога  ли с бордната карта от София да ползвам бизнес салона в Франкфурт ? 

Едва ли... От опита ми с посещения на салони с Diners карта, винаги се иска БК за заминаващия полет. Не можеш да ползваш салона при пристигане. Трябва да имаш излитане от това летище, за да те допуснат, съответно трябва да ти регистрират БК за заминаване.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Темата не е и за въпроси, ама понеже обикновено са 2 в 1,та да питам тук - имам билети по най-тънката тарифа на Луфти (без багаж), длъжна ли съм да се чекирам он лайн, или може и на летището(безплатно) ? Ако прозореца е 24 часов, на отиване бих се оправила, но навръщане вероятно няма да успея да се чекирам предварително. Полета е до Мюнхен. 

Връзка към коментар
преди 18 минути , luba_rizova каза:

Темата не е и за въпроси, ама понеже обикновено са 2 в 1,та да питам тук - имам билети по най-тънката тарифа на Луфти (без багаж), длъжна ли съм да се чекирам он лайн, или може и на летището(безплатно) ? Ако прозореца е 24 часов, на отиване бих се оправила, но навръщане вероятно няма да успея да се чекирам предварително. Полета е до Мюнхен. 

Можеш да се чекираш и онлайн и на летището (безплатно). Няма значение каква е тарифата.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

От тук може да си дръпнеш мобилното им приложение

 

https://www.lufthansa.com/xx/en/Lufthansa-Apps?no-mobile-redirect=Y

 

А това е инфо за пътуващи с деца (на английски) На мюнхенското летище има детски кът - Munich it is in the departure hall at counters 418-419

 

https://www.lufthansa.com/us/en/Check-In-With-The-Family

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Някой успешно да е чекирал куфар от Софийското летище до крайната дестинация при два отделна билета ( и двата са на Луфтханза и полети изпълнявани от тях). Ако се закупят два отделни ритърн билета София -Франкфурт и Франкфурт - Бостън с чекиран багаж през сайта им  , цената е по-ниска с 95€, отколкото ако са на един билет. Билетът е за роднина и се чудя, ако не поискат да чекират куфара до крайната дестинация, двата часа престой във Франкфурт на отиване дали ще са достатъчни за взимане на куфара и повторно чекиране, и дали ще е стресово цялото упражнение . С две думи има ли реален шанс на летището в София да чекират куфара до крайната дестинация ?

Връзка към коментар

Има реален шанс на летището в София да чекират до крайната дестинация. Стига да не попаднете на неподходящия служител.

2 часа във ФРА - ще е предизвикателство. Но би трябвало да стане.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

ОК, благодаря за мнението - ще се радвам и други да споделят, особено ако имат личен опит. Чисто информативно, разликата в цената се получава, защото при Луфтханза куфара по дифолт е включен в цената на икономи тарифата при междуконтиненталните полети. Ако се избери да се добави багаж на един билет ,системата го добавя и при двата полета, въпреки че стандартно е включен в междуконтиненталният.

Редактирано от stanislavpp
Връзка към коментар

Не знам дали ще чекират багажа до крайната точка. Веднъж преди години пробвах и ми го чекираха (беше комбинация Lufthansa и Swiss на отделни билети). Не съм сигурен обаче, че си заслужава риска с толкова къса връзка. Ако има закъснение първия полет нямаш почти никакъв шанс за връзка. Веднъж съм успявал дори и с 45-минутен престой, но пък три пъти съм изпускал връзки на това летище. Това, което си намислил е възможно, но според мен не си заслужава риска.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.