Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

Публикувано:

Curve май ще правят промени по картите от януари догодина. Повече инфо тук:

 

What subscription plans are available? (curve.com)

 

Доколкото виждам махат застраховките, т.е. коментираната наскоро екстра застраховка за наетите коли ще отпадне, т.е. ще остане само алтернативната на Револут. Затова пък ще вдигнат 2-но търговците за които дават кешбек (6 за Black и 12 за Metal).

  • Харесвам 2
  • Замислям се 5
Публикувано:
На 30.11.2023 г. в 1:13, boogy83 каза:

 

Аз си букнах един хотел за другата седмица ама тоя сайт lol travel много шано ми изглежда. Отзивите в нета са доста доста негативни....И все пак реших да го пробвам.

 

Screenshot_20231130_020939_Curve~2.jpg

Всичко е точно с резервацията, в момента съм в хотела и няма проблеми (естествено за по-сигурно още в началото на седмицата се обадих в хотела да потвърдят резервацията). Който си е буквал с тях от "промоцията" може да е спокоен.

  • Харесвам 5
Публикувано:
На 6.12.2023 г. в 19:35, logist13 каза:

Curve май ще правят промени по картите от януари догодина. Повече инфо тук:

 

What subscription plans are available? (curve.com)

 

Доколкото виждам махат застраховките, т.е. коментираната наскоро екстра застраховка за наетите коли ще отпадне, т.е. ще остане само алтернативната на Револут. Затова пък ще вдигнат 2-но търговците за които дават кешбек (6 за Black и 12 за Metal).

Аз тъкмо се чудех дали да не ъпгрейдна до Black. Лошото е, че поне на този етап не виждам повече от трима търговци, при които може да се прави съществен оборот ежемесечно. А застраховката си беше добре, дори и с 50€ самоучастие. Дали промените ще обхванат само картите, издадени след нова година или всички съществуващи?

Публикувано:
преди 4 часа, tougherty каза:

Аз тъкмо се чудех дали да не ъпгрейдна до Black. Лошото е, че поне на този етап не виждам повече от трима търговци, при които може да се прави съществен оборот ежемесечно. А застраховката си беше добре, дори и с 50€ самоучастие. Дали промените ще обхванат само картите, издадени след нова година или всички съществуващи?

За всички се отнася. На мен ми писаха, че застраховката ми важи до 31 декември. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз също имах намерение да надградя ,но за сега се отказах.

Къде мога да погледна търговците с които работи Curve за кешбека?

Публикувано:
преди 12 минути , Dora Popova каза:

Аз също имах намерение да надградя ,но за сега се отказах.

Къде мога да погледна търговците с които работи Curve за кешбека?

https://help.curve.com/1-cashback-retailers-rk1gJoBMh

Публикувано:
На 30.11.2023 г. в 16:29, Георги Матеев каза:

 

... в твоя случай съм почти убеден, че проблема е в банката ти, която ползва собствени курсове, а не тези на Мастъркард. Апропо, британските банки и техните карти пословично са с едни от най-ужасните условия.

Да дам ъпдейт:

Веднага след като видях неправилно осчетоводената си транзакция, прочетох общите условия по моята КК (изд. Aqua), където изрично беше посочено, че ползват курсовете на Мастъркард, заедно с линк към калкулатора им. Естествено по сумата имаше разминаване от 50+%. Повдигнах диспут за частично възстановяване, приложих старателно направените скрийншоти от Lol travel и калкулатора на Мастъркард. 7 работни дни по-късно получих известие, че жалбата ми е одобрена и скоро ще си получа разликата. Значи британските банки не са чак толкова зле. :smile: Естествено, следващия път, като правя тази хватка, ще използвам друга КК, за да не се размирише развалената риба.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 8 минути , vorbis каза:

Да дам ъпдейт:

Веднага след като видях неправилно осчетоводената си транзакция, прочетох общите условия по моята КК (изд. Aqua), където изрично беше посочено, че ползват курсовете на Мастъркард, заедно с линк към калкулатора им. Естествено по сумата имаше разминаване от 50+%. Повдигнах диспут за частично възстановяване, приложих старателно направените скрийншоти от Lol travel и калкулатора на Мастъркард. 7 работни дни по-късно получих известие, че жалбата ми е одобрена и скоро ще си получа разликата. Значи британските банки не са чак толкова зле. :smile: Естествено, следващия път, като правя тази хватка, ще използвам друга КК, за да не се размирише развалената риба.

Поне аз не зная Британска Банка, която да ползва свои курсове, а не тези на Mastercard / Visa при плащане с карти, така, че при такива разлики е хубаво винаги да се следи какъв е бил курсът. Предполагам, че е бил някакъв бъг в курсът на MCв даденият момент.

П.С. Британските банки са супер, сравнени с банките на доста държави, така, че беше ясно, че казусът ще се реши успешно.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 6.12.2023 г. в 19:35, logist13 каза:

Curve май ще правят промени по картите от януари догодина. Повече инфо тук:

 

What subscription plans are available? (curve.com)

 

Доколкото виждам махат застраховките, т.е. коментираната наскоро екстра застраховка за наетите коли ще отпадне, т.е. ще остане само алтернативната на Револут. Затова пък ще вдигнат 2-но търговците за които дават кешбек (6 за Black и 12 за Metal).

 

Има ново изменение в плановете за догодина. Сменили са текста и май няма да вдигнат двойно търговците за които дават кешбек. Сега се мъдри следното вместо него:

 

Please note we'll be removing insurance as a benefit for Black and Metal customers on the 31st of December and enabling the ability to earn additional 1% cashback at selected retailers

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 12.12.2023 г. в 15:40, vorbis каза:

Да дам ъпдейт:

Веднага след като видях неправилно осчетоводената си транзакция, прочетох общите условия по моята КК (изд. Aqua), където изрично беше посочено, че ползват курсовете на Мастъркард, заедно с линк към калкулатора им. Естествено по сумата имаше разминаване от 50+%. Повдигнах диспут за частично възстановяване, приложих старателно направените скрийншоти от Lol travel и калкулатора на Мастъркард. 7 работни дни по-късно получих известие, че жалбата ми е одобрена и скоро ще си получа разликата. Значи британските банки не са чак толкова зле. :smile: Естествено, следващия път, като правя тази хватка, ще използвам друга КК, за да не се размирише развалената риба.

Продължавам с моя казус. Взе да става интересно. Може модератор да отдели в друга тема, ако сметне за добре.

 

Значи, след като банката ми одобри частичния рифънд и картата ми беше кредитирана с проблематичната разлика, получих имейл от Lol Travel. Писаха, че са получили информация, че транзакцията е била маркирана като fraud и ми заявяват в остър тон, да отменя диспута в рамките на седмица. В противен случай ще загубя ЦЯЛАТА сума. 

Отговорих им, че съм оспорил разликата, а не цялата сума, пред моята банка, а те са им писали за изясняване на ситуацията. Дотук добре.

Lol Travel отговориха и изплюха камъчето, че те са направили въпросното дървено превалутиране ARS --> EUR и са задължили картата ми със завишената сума. И отново настояват за следното:

Цитат

 

We invite you to immediately revoke the dispute, in the event of non-compliance with the withdrawal within and no later than 19th december 2023 at 12.00 (+1 GMT) we will be forced to cancel your reservation, keeping the whole amount paid.

 

Та сега съм в чуденка какво да ги правя. Факт е, че при плащането никой не ме информира на сайта на Lol Travel, че те ще правят някакво превалутиране и при ауторизацията на транзакцията по картата ми беше изписана сумата в ARS. Така че Lol нямат никакво основание да спорят. Проблематичната разлика вече е в картата ми, обаче не ми се рискува през февруари да се окажа без хотел във Валенсия. Резервацията ми е с безплатно канселиране. Дали да си пасувам?!? Ако Lol се опитат да задържат цялата сума (или някаква част от нея) без да предоставят услугата, тогава вече наистина транзакцията може да бъде третирана като измама, и тогава пак ще се разправят с банката ми. Как мислите, как да действам или да пасувам?

Публикувано:
6 minutes ago, vorbis said:

Продължавам с моя казус. Взе да става интересно. Може модератор да отдели в друга тема, ако сметне за добре.

 

Значи, след като банката ми одобри частичния рифънд и картата ми беше кредитирана с проблематичната разлика, получих имейл от Lol Travel. Писаха, че са получили информация, че транзакцията е била маркирана като fraud и ми заявяват в остър тон, да отменя диспута в рамките на седмица. В противен случай ще загубя ЦЯЛАТА сума. 

Отговорих им, че съм оспорил разликата, а не цялата сума, пред моята банка, а те са им писали за изясняване на ситуацията. Дотук добре.

Lol Travel отговориха и изплюха камъчето, че те са направили въпросното дървено превалутиране ARS --> EUR и са задължили картата ми със завишената сума. И отново настояват за следното:

Та сега съм в чуденка какво да ги правя. Факт е, че при плащането никой не ме информира на сайта на Lol Travel, че те ще правят някакво превалутиране и при ауторизацията на транзакцията по картата ми беше изписана сумата в ARS. Така че Lol нямат никакво основание да спорят. Проблематичната разлика вече е в картата ми, обаче не ми се рискува през февруари да се окажа без хотел във Валенсия. Резервацията ми е с безплатно канселиране. Дали да си пасувам?!? Ако Lol се опитат да задържат цялата сума (или някаква част от нея) без да предоставят услугата, тогава вече наистина транзакцията може да бъде третирана като измама, и тогава пак ще се разправят с банката ми. Как мислите, как да действам или да пасувам?

Не съм чел к'ъв е казуса. Канселирай на цяло и я прави пак.

Публикувано:
преди 24 минути , stanislavpp каза:

“Затвориха кранчето” накрая :

 

IMG_3106.jpeg.3dc806ed64e591fccae15c9bc5993346.jpeg

Важното е, че ни "защитават". Доста се посмях на мейла им днес 🙂

 

Между другото не ми харесва посоката, в която вървят Кърв. Дано не изчезнат от пазара.

  • Харесвам 5
  • Смея се 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Много отдавна не бях ползвал go back in time и съм неприятно изненадан от крайния резултат с 2 наши банки - ПИБ и ДСК.

Кърв се опитаха да ме ударят по 16 лв такса на няколко различни 200 еврови транзакции през уикенда, на което реагирах веднага и върнах плащането на карти с настроена правилната валута. Уви, за разлика от едно време, връщането дори на НЕосчетоводени транзакции беше таксувано като получаване на пари и от двете наши банки: 1% ПИБ и 0.5 % ДСК. Първите ги чаках 4 дена да осчетоводят входяща транзакция, а ДСК около час.

  • Харесвам 2
  • Шок 2
Публикувано:

Curve го съсипват бавно, но славно. 
 

Теглих в Тайланд на банкомат с дебитна карта зад Curve и ми сложиха 5 лв. weekend fee - мислех си, че е само за трансакциите, не за банкоматите - преди поне беше така по спомен. 
 

 

Публикувано:
На 30.11.2023 г. в 11:44, boogy83 каза:

По някаква причина след снощната резервация не мога да плащам вече, сайта не ми приема картата. В момента като дам потвърждение на транзакцията през кърв и след това сайта отхвърля плащането.

Мислех си да не са ми блокирали картата, ама сега я смених с Curve metal, сега е чисто нова карта и пак не минава. 

Някой идея какво може да е?

На 30.11.2023 г. в 13:08, boogy83 каза:

При мен на всичкото отгоре се оказва, че картата ми е блокирана. Дори в Револют не мога да си заредя пари в момента. Писах на съпорта, ама кога ще се включат...

Развитието на историята с моя Curve: оказа се, че са ми блокирали акаунта по някаква причина (на 30.11, веднага след резервация с lol travel). След кореспонденция с тях, при която отговаряха на 3-5 работни дни по веднъж и ми искаха снимки на двете карти, които бяха зад кърв, за да докажа, че са мои, също така извлечения от банковите сметки и документ за сметка на ток/вода, за да докажа адреса ми. 

В крайна сметка без да ми обясняват защо им е всичката тая информация, след като я предоставих и чаках още сума ти време, на 29-ти Декември ми разблокираха акаунта, като ми писаха мейл, че ще ми върнат и таксата платена за металната карта за месеца през който не съм я ползвал. Днес 15евро ми бяха вече в акаунта на моята банка.

 

 

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Публикувано:

Като споделяш това, аз неуспявам да платя онлайн с кърва от известно време може и моя да е блокиран. Писах им в чата, но 3-ти ден още нямам отговор.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой вижда ли новите условия за различните планове в сила от тази година? Май още ги няма нито на сайта, нито в приложението, стоят си старите (и противоречиви между приложение и сайт) текстове. Обмислям ъпгрейд обаче да ги няма актуалните условия ми се струва крайно несериозно.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 16 часа, Jorro каза:

Като споделяш това, аз неуспявам да платя онлайн с кърва от известно време може и моя да е блокиран. Писах им в чата, но 3-ти ден още нямам отговор.

Чакаш докато отговорят (максимума уж е 5 работни дни), че доколкото си спомням преди доста време ми бяха писали, че ако им пиша преди да са ми отговорили, автоматично отивам на опашката с чакащи най-отзад и пак почваш да чакаш от нулата.

Много е зле съпорта на Curve, но като няма друга добра алтернатива....ползваме ги.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 17 часа, logist13 каза:

Някой вижда ли новите условия за различните планове в сила от тази година? Май още ги няма нито на сайта, нито в приложението, стоят си старите (и противоречиви между приложение и сайт) текстове. Обмислям ъпгрейд обаче да ги няма актуалните условия ми се струва крайно несериозно.

Всъщност промяната е ясна: вече няма застраховки. Другото май си е същото. Бяха писали, че ще увеличат броя на трърговците, при които можеш да получаваш кешбек за black и metal, но като гледам засега не са ги увеличили.

 

За мен лично без застраховките не си заслужава и аз минах от метал на безплатния план. Бях платил годишен абонамент, но ми върнаха бързо всичко pro rata, така че в това отношение съм доволен. Много жалко защото застраховката от AXA не просто имаше добри покрития, но и беше много надеждна.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 34 минути , Aureliano каза:

За мен лично без застраховките не си заслужава и аз минах от метал на безплатния план. Бях платил годишен абонамент, но ми върнаха бързо всичко pro rata, така че в това отношение съм доволен.

Това възможно ли е? Как го направи, може ли малко повече инфо?

Публикувано:
преди 25 минути , boogy83 каза:

Това възможно ли е? Как го направи, може ли малко повече инфо?

При толкова значителна промяна на условията, нямаше как да откажат. Надявам се само да не е късно вече, но не пречи да се пробва. Аз писах на complaints@imaginecurve.com. 

 

Имейлът трябва да съдържа следната информация:

A description of your concern

What you would like us to do to put things right

Your name and address

 

След два дни ми отговориха положително, като ме помолиха да им дам и тази информация:

- Date of Birth

- Shipping address

- Tier of Curve you would like to move to

 

4 дни по-късно ми изпратиха потвърждение за изчислената сума, която трябва да ми върнат и още същия ден я получих.  

 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • 3 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.