iMari Публикувано: 26 януари Сподели Публикувано: 26 януари На 30.11.2023 г. в 10:18, iMari каза: Ревютата за almundo също са зле, но сред тях имаше такива, че клиента е таксуван в ARS, като нещо негативно. Затова за проба направих евтина резервация в мизерен хостел във Варна с безплатна анулация. До края си показва цени в ARS,излиза в един момент приблизителна сума в USD, но според мен е по-скоро информативно. Защото във ваучера пише това: Información de pago en destino El importe en pesos puede variar, se calcula al cambio vigente al momento de ingresar al alojamiento. El alojamiento puede realizar un cobro total o parcial de la reserva en cualquier momento. En el caso de no poder realizarse el cobro, el alojamiento podrá cancelar la reserva. Преведено с гугъл: информация за плащане на местоназначението Сумата в песо може да варира, изчислява се по обменния курс, който е в сила в момента на влизане в мястото за настаняване. Мястото за настаняване може да таксува цялата или част от резервацията по всяко време. В случай че Ако плащането не може да бъде извършено, мястото за настаняване може да анулира резервацията Тоест вероятно таксува в песо.Реално курсовете на сайта ARS към USD са си ОК, но нали ние ползвае бъг на Mastercard. Само че не ме таксува, защото особеностите на бг настаняването включват основно плащане на място. 😂Хубаво има безплатна анулация, но такава може да се направи само по телефона с техният колцентър. Дано не е някаква особеност на аржентинските резервационни сайтове. Така че по-добре не експериментирайте с almundo. 🙂 Не знам доколко ще е полезна информацията, свързана с моята резервация през almundo, но все пак да кажа две думи какво се случи, ако случайно някой реши някога да резервира през тях. Имах резервация с безплатна анулация и плащане на място. При резервацията въведох данните на Кърв. Условието да отменя резервацията беше да звънна на аржентинският номер посочен в сайта. Нямаше опция да се анулира онлайн. Звънях на всички възможни номера на almundo. Никой не вдига, дори не се включва централа. Писах си усърдно на чат бота, няма вариант за жив съпорт. Но пък ме информира, че може да анулираш безплатно само ако се свържеш с almundo до 72 часа(wtf) преди безплатния срок да изтече. За хотелско настаняване връщат парите до 60 дни от анулацията ( wtfx2), а пък за полети до 90дни(wtfx3). С две думи ако случайно ви излезе нещо изгодно с almundo през търсачките просто го пропуснете. В крайна сметка оставих съобщение на хостела, че няма да ползвам резервацията, а и блокирах Кърв в деня, когато безпл. анулация изтече. Не знам дали някое от тези действия е дало резултат, но вече мина седмица и не са таксували картата ми. 4 3 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 30 януари Сподели Публикувано: 30 януари На 21.01.2024 г. в 18:12, adreno каза: Вече могат да се избират търговците за кешбек по новите условия на плановете.(6 за блек и 12 за метал) От това, което предлагат за момента и е налично в България: - Бургер Кинг, Доминос, КФЦ, Макдоналдс, Старбъкс, Събуей - Била, Кауфланд, Лидл - ИКЕА, Х&М, ДМ, Зара, Алиекспрес - Букинг, Изиджет, Шел, - Декатлон - Градски транспорт София, Спарк - Дисни+, Нетфликс, Спотифай, Стрийм, Тидал - Мосю Бриколаж, - Йетел Аз поне със зор ще намеря кои три да добавя, към които да има някаква смислен оборот. И досега най-много кешбек ми е дошъл от Шел и Букинг (там е само при предплащане) 1 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 7 февруари Сподели Публикувано: 7 февруари Сложила съм Кърв в Гугъл пей. Януари направих плащане, което ще ми възстановят през февруари. Януари обаче, зад Кърв беше дайнърс, а от февруари съм сложила друга карта. Къде ще върнат парите? Връзка към коментар
fox Публикувано: 12 февруари Сподели Публикувано: 12 февруари На 7.02.2024 г. в 18:36, bobole4e каза: Сложила съм Кърв в Гугъл пей. Януари направих плащане, което ще ми възстановят през февруари. Януари обаче, зад Кърв беше дайнърс, а от февруари съм сложила друга карта. Къде ще върнат парите? Връщат ги към картата, с която е направена транзакцията. Понякога не могат да свържат възстановяването с първоначалната транзакция, в тези случаи обръщат парите в curve points. 1 1 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 13 февруари Сподели Публикувано: 13 февруари преди 12 часа, fox каза: Връщат ги към картата, с която е направена транзакцията. Благодаря, върнаха ги в Кърв и в картата, която към момента на връщането е зад Кърв, не в дайнърса. Но за мен не е проблем това, важното е , че ги върнаха. 2 Връзка към коментар
sailorbg Публикувано: 19 февруари Сподели Публикувано: 19 февруари Някой слагал ли е НЕОН TBI карта в Curvе? Аз се провалих... Иска ми някакъв код след СМС кода който аз не зная. Връзка към коментар
timobg Публикувано: 19 февруари Сподели Публикувано: 19 февруари преди 58 минути , sailorbg каза: Някой слагал ли е НЕОН TBI карта в Curvе? Аз се провалих... Иска ми някакъв код след СМС кода който аз не зная. Това е статичната парола, пращат я като смс още като се активира картата. Може да се промени през приложението на ТБИ като се отиде на данни за картата и там има опция за смяна на статичната парола. 2 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 19 февруари Автор Сподели Публикувано: 19 февруари Да слагал съм. Иска статична парола, която се получава със смс, но вече може да се надтрои и от приложението в настройките на картата 1 Връзка към коментар
Dora Popova Публикувано: 25 февруари Сподели Публикувано: 25 февруари В момента в app ми дава възможност да ъпгрейдвам до Curve black за 1.99 евро за три месеца. След като го направя , веднага ли ще се появи новата карта в app с друг номер и пин и старата пластика ще стане невалидна? Връзка към коментар
WanderlustME Публикувано: 26 февруари Сподели Публикувано: 26 февруари преди 15 часа, Dora Popova каза: След като го направя , веднага ли ще се появи новата карта в app с друг номер и пин и старата пластика ще стане невалидна? Да и ще ти изпратят нова карта. 1 Връзка към коментар
fox Публикувано: 26 февруари Сподели Публикувано: 26 февруари На 25.02.2024 г. в 15:20, Dora Popova каза: В момента в app ми дава възможност да ъпгрейдвам до Curve black за 1.99 евро за три месеца. След като го направя , веднага ли ще се появи новата карта в app с друг номер и пин и старата пластика ще стане невалидна? Старата пластика остава валидна до активирането на новата, но изчезва от приложението. 1 Връзка към коментар
Dora Popova Публикувано: 27 февруари Сподели Публикувано: 27 февруари Мерси много и на двамата! Все още се чудя дали да ъпгрейдват. Сега таксата е супер,но след това, нещо ми се вижда много. Аз съм на безплатният план, но картата ми е като на Curve X. Някой знае ли защо? Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 27 февруари Сподели Публикувано: 27 февруари Още една подробност за желаещите да ъпгрейднат на по-висок план. При метал плана специално, ако решите да се върнете на по-нисък план в рамките на първите 6 месеца от активирането, се дължи неустойка. Да се знае.... 4 2 Връзка към коментар
agenta Публикувано: 5 март Сподели Публикувано: 5 март Тридесет дневният период на безплатно превалутиране за ПОС-трансакции се брой от датата, на която ти взимат таксата или просто 30 дена назад от настоящия момент? Този месец явно доста съм завъртял, че видях скоро че за всяка трансакция има такса превалутиране от самия Кърв. В случай, че се ъпгрейдне плана на по-висок веднага ли се вдига лимита на безплатното превалутиране за ПОС-трансакции? Връзка към коментар
adreno Публикувано: 5 март Сподели Публикувано: 5 март Смята се 30 дена назад от момента в които си направил плащането (авторизацията), то се добавя към него. Отделно, че лимита е 250Е за безплатния план. Лимита се вдига веднага при минаване към платен план, но все пак ти имаш някаква "консумация" в рамките 250-те евро от безплатния. 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 16 март Сподели Публикувано: 16 март Който стиска curve cash да си ги харчи навреме. Имах едни 20 паунда от години и са ми ги анулирали. Явно вече спазват условието за изфирясване след 6 месеца, а преди се е минавало метър 😒 4 1 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 16 март Сподели Публикувано: 16 март преди 2 часа, macf1an каза: Който стиска curve cash да си ги харчи навреме. Имах едни 20 паунда от години и са ми ги анулирали. Явно вече спазват условието за изфирясване след 6 месеца, а преди се е минавало метър 😒 Аз съм го направил да ги харчи първо тях, ако стигат за нещо. Така например, оня ден билетчето за градския мина с тях 🙂 4 Връзка към коментар
iliana_t Публикувано: 25 март Сподели Публикувано: 25 март Не ми се е налагало до сега, но ако сложа кредитна Уиз зад Кърв и направя физическо разплащане на ПОС в чужбина, ще я разпознае ли като кредитна? Връзка към коментар
PolinaS Публикувано: 25 март Сподели Публикувано: 25 март Не мисля. Разпознава се Curve картата, този на когото се плаща не знае какво стои зад нея. 3 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 25 март Сподели Публикувано: 25 март а като каква се разпознава кърв, н е е ли като кредитна? Връзка към коментар
Dora Popova Публикувано: 26 март Сподели Публикувано: 26 март Днес пристигна новата карта Curve. Пише , че трябва да се активира през app . Новият пин тогава ли се визуализираше , че не си спомням? После нали можеше да го сменя на банкомат? Връзка към коментар
Dora Popova Публикувано: 30 март Сподели Публикувано: 30 март На 26.03.2024 г. в 19:37, Dora Popova каза: Днес пристигна новата карта Curve. Пише , че трябва да се активира през app . Новият пин тогава ли се визуализираше , че не си спомням? После нали можеше да го сменя на банкомат? Справих се - то било фасулска работа, трябваше да напиша последните 4 цифри от номера на новата карта. Нов пин не се генерира, остана старият. Връзка към коментар
iMari Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април Получавали ли сте такъв мейл? Защо въобще се налага верификация като съм им клиент от години? Или е някакъв техен си маркетингов рисърч? I'm getting in touch as we require some additional information in relation to your account. In order to complete verification of your Curve account we require the following information from yourself: (1) your use of Curve (e.g: Online Purchases, In-Store Purchases, ATM withdrawals, Use When Travelling); (2) your source of income; (3) your current occupation and industry (for example consultant in finance); and (4) estimated monthly spend (for example 0-1000 EUR, 1000 - 5000 EUR, 5000 - 10,000 EUR) Please note that in order for your account to remain active this information is required to be provided within 60 days. If you need any further clarification, please let me know and I'll be happy to help. Looking forward to your reply. 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега