adreno Публикувано: 24 юли Сподели Публикувано: 24 юли преди 13 часа, agenta каза: Някой знае ли дали при Black плана на Curve дали има включено плащане с КК на друга КК или нещо подобно, защото виждам в Benefits следния таб - Curve Fronted - Pay your taxes or credit card bills with another credit card. Fee-free for the first 1000 EUR per calendar month Обаче като отида в настройки в Curve Fronted - има една отметка под която пише - 2,5% оf the transaction amount и втори бутон - Avoid the fee - под него текста гласи - Upgrade and get your first 1000 EUR Curve Fronted spend fee-free - като се натисне иска ъпргрейд на Метал. Не, че е удачно да се прави като се има предвид таксите на българските банки за зареждане на виртуални портфейли и пр= В сайта им пише следното на този линк - https://help.curve.com/which-transactions-will-curve-fronted-fees-apply-to-r1FErO38_ , а все едно в приложението не се припокрива това от сайта. Има включено до 1000 евро. При Метал е до 3000. Това обаче не гарантира, че банката, издател на картата, няма да ти тресне такса, или да откаже транзакцията. В някой случаи пък не слагат такса, но и не броят оборота за кешбек. 1 Връзка към коментар
agenta Публикувано: 30 юли Сподели Публикувано: 30 юли Опитваме се да добавим новоиздадена MasterCard Credit Gold от УниКредит в Curve, но след успешно преминаване през 3D код и авторизация, Curve показва съобщение, че не може да се добави и да се започне от начало или да се добави друга карта. Няма със съвет как да се процедира, досега подобно нещо не се беше случвало? Връзка към коментар
dafigg Публикувано: 30 юли Сподели Публикувано: 30 юли В мобилното банкиране излиза ли ти картата? Ако не, изчакай да се появи и после пробвай пак. Връзка към коментар
agenta Публикувано: 30 юли Сподели Публикувано: 30 юли преди 20 минути , dafigg каза: В мобилното банкиране излиза ли ти картата? Ако не, изчакай да се появи и после пробвай пак. Излиза, получават се и 3Д кодовете, който минават успешно в Curve Връзка към коментар
adreno Публикувано: 30 юли Сподели Публикувано: 30 юли Картата ползвана ли е с чипа на физически ПОС? Имах такъв проблем с карта на Пощенска и едва след като платих с чипа ми даде да я регистрирам. 1 Връзка към коментар
agenta Публикувано: 30 юли Сподели Публикувано: 30 юли преди 36 минути , adreno каза: Картата ползвана ли е с чипа на физически ПОС? Имах такъв проблем с карта на Пощенска и едва след като платих с чипа ми даде да я регистрирам. Май не е ползвана. Само е сменен ПИН-а на АТМ след получаване. Връзка към коментар
dafigg Публикувано: 30 юли Сподели Публикувано: 30 юли в google wallet/apple вкара ли успешно? Връзка към коментар
agenta Публикувано: 30 юли Сподели Публикувано: 30 юли Преди 1 час, dafigg каза: в google wallet/apple вкара ли успешно? Да, успешно е вкарана. Връзка към коментар
agenta Публикувано: 1 август Сподели Публикувано: 1 август На 30.07.2024 г. в 11:36, agenta каза: Опитваме се да добавим новоиздадена MasterCard Credit Gold от УниКредит в Curve, но след успешно преминаване през 3D код и авторизация, Curve показва съобщение, че не може да се добави и да се започне от начало или да се добави друга карта. Няма със съвет как да се процедира, досега подобно нещо не се беше случвало? Връщам се пак с нови лоши новини по моя казус. При нови опити картата да се вкара в Curve, отново излиза същата грешка, както по-горе. Говорихме с УниКредит иказаха, че трансакциите за 0 лева са преминали успешно при тях, не само че ЗД кода е приет във всеки един наш опит. В момента в Curve картата стой със статус Verify now - минава се по този път, изисква само ССV, после пак се въвежда ЗД, всичко протича успешно и накрая излиза горния черен екран за грешката. На 30.07.2024 г. в 13:16, adreno каза: Картата ползвана ли е с чипа на физически ПОС? Имах такъв проблем с карта на Пощенска и едва след като платих с чипа ми даде да я регистрирам. Вече и с чипа е ползвана, нищо не помага. Иначе с картата си се разплаща онлайн, безконтактно на физически ПОС, а и с чип също, но проблемът в Curve си е един и същи. Връзка към коментар
jorocontrola Публикувано: 1 август Сподели Публикувано: 1 август Аз тотално запънах днес. Някой друг с такъв проблем от днес? Пробвах с различни карти при различни търговци и все тая... Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 1 август Сподели Публикувано: 1 август преди 16 минути , agenta каза: Говорихме с УниКредит иказаха, че трансакциите за 0 лева са преминали успешно при тях, не само че ЗД кода е приет във всеки един наш опит. Пиши на Curve в такъв случай. Да се възползвам, за да се оплача от никаквия съпорт на Curve. Писах им на 09.07, че бутонът за обновяване на картата не ми работи(бутонът се появява като изтече валидността на картата). Бях дори забравил и днес се сетих. И какво да видя? Чатът е затворен... Днес отворих нов пък да видим. преди 6 минути , jorocontrola каза: Аз тотално запънах днес. Някой друг с такъв проблем от днес? Пробвах с различни карти при различни търговци и все тая... Преди бях писал, че е хубаво да се абонирате да ви пращат имейл, когато имат проблем със системата. От тук горе в дясно синия бутон https://status.curve.com/ Имали са проблем днес с трансакциите. https://status.curve.com/incidents/qp0vkmc5m9k1 https://status.curve.com/incidents/by3vnh5f7m5h 2 1 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 1 август Сподели Публикувано: 1 август преди 2 часа, Patrick K каза: Да се възползвам, за да се оплача от никаквия съпорт на Curve. Писах им на 09.07, че бутонът за обновяване на картата не ми работи(бутонът се появява като изтече валидността на картата). Бях дори забравил и днес се сетих. И какво да видя? Чатът е затворен... Днес отворих нов пък да видим. Голяма драма е с чата. Преди беше така, ако им пишеш за същия случай преди да са ти отговорили на предходното писане, отиваш накрая на опашката и чакаш отново. Не знам дали още е така. преди 2 часа, jorocontrola каза: Аз тотално запънах днес. Някой друг с такъв проблем от днес? Пробвах с различни карти при различни търговци и все тая... Да не ти е блокирана картата? В смисъл тая на Curve? Преди време имах подобен проблем и се оказа, че са ми я блокирали и после месец се обяснявах за карти и доходи...искаха ми да показвам снимки на картите, че са мои и да им давам извлечения от сметките си. Някакъв алгоритъм явно им беше задействан и ми бяха блокирали картата, ама никой не се свързва с мен...сам ги търсих. 1 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 2 август Сподели Публикувано: 2 август Промени в таксите. Тези нагоре влизат в сила от 01.10, а тези надолу - веднага. Скоро ще има 1% cashback при платените планове, но само при пазаруване извън ЕС и UK. 7 Връзка към коментар
WanderlustME Публикувано: 6 август Сподели Публикувано: 6 август На 3.08.2024 г. в 1:47, Patrick K каза: Промени в таксите. Тези нагоре влизат в сила от 01.10, а тези надолу - веднага. Скоро ще има 1% cashback при платените планове, но само при пазаруване извън ЕС и UK. Curve Lite в момента нямат уикенд такси, ако валутата на ПОС терминала е EUR, USD, GBP. Дали това ще се запази след 1.10? Връзка към коментар
GlobeRider Публикувано: 18 август Сподели Публикувано: 18 август Ползвам curve lite и в последната седмица имам 2 транзакции за общо 750 Евро, превалутирани през кърв (EUR-BGN), но без да ми бъде начислена такса, въпреки надвишения лимит от 250Е. Нещо ново ли е това или някакъв бъг ? Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 26 август Сподели Публикувано: 26 август На 3.08.2024 г. в 1:47, Patrick K каза: Промени в таксите. Тези нагоре влизат в сила от 01.10, а тези надолу - веднага. Скоро ще има 1% cashback при платените планове, но само при пазаруване извън ЕС и UK. Този лимит за fee-free spending per month в размер на 250 GBP нали не важи за плащания в лева в България? Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 26 август Сподели Публикувано: 26 август преди 23 минути , Яничка каза: Този лимит за fee-free spending per month в размер на 250 GBP нали не важи за плащания в лева в България? Не, не важи. 1 Връзка към коментар
elzbieta Публикувано: Неделя в 13:42 Сподели Публикувано: Неделя в 13:42 Curve картата ми изтича сега септември. Автоматично ли ги преиздават и изпращат или трябва да заявя накъде нова карта? Връзка към коментар
WanderlustME Публикувано: Понеделник в 15:25 Сподели Публикувано: Понеделник в 15:25 На 8.09.2024 г. в 16:42, elzbieta каза: Curve картата ми изтича сега септември. Автоматично ли ги преиздават и изпращат или трябва да заявя накъде нова карта? Автоматично се преиздава и около месец преди това се праща мейл/нотификация за потвърждение на адреса. Ако в менюто не излиза изпратена нова карта с очакван срок на доставка, просто почакайте. Няма смисъл да пишете на съпорта, в най-добрия случай ще ви отговорят чак през декември 🙂 3 Връзка към коментар
iMari Публикувано: Понеделник в 15:34 Сподели Публикувано: Понеделник в 15:34 Не съм сигурна от кога чакам да пристигне уж преиздадената ми карта - от една или две години. Всъщност след като получих съобщение, че закриват старата, веднага в приложението се появиха данните на новата, сложих я в G pay и така я ползвам от тогава. 3 Връзка към коментар
elzbieta Публикувано: Понеделник в 17:27 Сподели Публикувано: Понеделник в 17:27 На мен също физическа карта не ми е нужна. Ако ми подновят картата в приложението, хич няма и да ги търся за пластика. Но понеже отдавна не съм ползвала Curve, може би от как закриха Дайнерс, да не са решили, че се отказвам от тях и да не ми предложат нова? Ще ги изчакам до края на месеца, пък после ще ги тормозя. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега