Прескочи до съдържание

Говорим си за автомобили


Георги

Препоръчани мнения

преди 20 часа, Георги каза:

Така ли се става беемвист? Малко като:

 

image.png

Опростенит ритуал е това, да. Че голям наплив и не можем да смогнем. Основната церемония е един месец след встъпване в клуба - официално ти деактивираме мигачите и ти слагаме таймер на клаксона така, че да свирка на всеки 5 (нервен режим) или 10 (спокоен режим) секунди - много е удобно при шофиране.

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към коментар
преди 23 часа, Брани каза:

Опростенит ритуал е това, да. Че голям наплив и не можем да смогнем. Основната церемония е един месец след встъпване в клуба - официално ти деактивираме мигачите и ти слагаме таймер на клаксона така, че да свирка на всеки 5 (нервен режим) или 10 (спокоен режим) секунди - много е удобно при шофиране.

А след колко години членство получаваш бонус джанта и нова полуоска, да можеш да си ги смениш след като кажеш: "глей какво прави на втора" и цункаш бордюра

Връзка към коментар
преди 5 минути , tch каза:

А след колко години членство получаваш бонус джанта и нова полуоска, да можеш да си ги смениш след като кажеш: "глей какво прави на втора" и цункаш бордюра

Нямам идея. Сигурно за някакъв друг затворен клуб става въпрос! Ние не правим такива неща!

Връзка към коментар
преди 13 минути , Oldkozel каза:

Ами да се похваля и аз - нито е евтина, нито е практична, но пък радва

A7F4A270-B285-4D12-BD66-769CCD865546.jpeg.33b25f476f75059ceb32a1231f68cbf2.jpeg

Чудесна е, аз винаги съм харесвал непрактичните коли.

Връзка към коментар
преди 16 минути , Брани каза:

Нямам идея. Сигурно за някакъв друг затворен клуб става въпрос! Ние не правим такива неща!

Да си вземеш БМВ и поне един да не пробваш си е грехота

Връзка към коментар
преди 2 минути , Брани каза:

Чудесна е, аз винаги съм харесвал непрактичните коли.

Малко ме дразни, че трябва да свалям торбите от Била преди спящия полицай и след като го мина на първа пак да ги качвам, но няма как ...

  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 1 час, Oldkozel каза:

Малко ме дразни, че трябва да свалям торбите от Била преди спящия полицай и след като го мина на първа пак да ги качвам, но няма как ...

Поне си имаш покрив. Една от последните ми мечти няма 😞 Но пък много ще ми отива на дрескода.

 

1930-Mercedes-SSK-front-3q.jpg.3f18f9464683cecb58e594ab17165956.jpg

 

И за съжаление е уникална, ама не в модния смисъл на "ебасияката", а в буквалния, че я има само в една бройка, собственост на някакъв много паралия шивач.

Но пък Императорът казва, че съм доста убедителен, може да му ЗВЪННА ПО СКАЙПА.

Редактирано от Брани
  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 21 минути , Брани каза:

Една от последните ми мечти няма

Нещо ми се губят "бъбреците"... :unsure: Някакви "звезди" mercedes-benz.png ми се привиждат... :crazy_pilot:Императорът какво мисли по този въпрос...? :crazy:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 часа, chandni каза:

Нещо ми се губят "бъбреците"... :unsure: Някакви "звезди" mercedes-benz.png ми се привиждат... :crazy_pilot:Императорът какво мисли по този въпрос...? :crazy:

Е една много дълбока шахта слезе за малко да види нещо. Сам. Да - съвсем сам слезе! Ако  Като го видя, непременно ще го питам.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Доста интересна (поне за мен) статистика за най-продаваните автомобили в Швейцария за м. март 2019
95xtpsx6m2r21.jpg

И освен че първо място на чисто елеккрически автомобил само себе си е прецедент, 2-ра, 3-та и 5-та позиция също правят впечатление, особено като се има предвид, че става дума за Швейцария. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз не виждам нищо учудващо. Ясно е накъде върви индустрията, а в Швейцария както и в други държави в Европа има достатъчно стимули за закупуване на електрички.

Другите места също не са учудващи за мен. Браво!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
15 minutes ago, Фичо said:

Доста интересна (поне за мен) статистика за най-продаваните автомобили в Швейцария за м. март 2019
95xtpsx6m2r21.jpg

И освен че първо място на чисто елеккрически автомобил само себе си е прецедент, 2-ра, 3-та и 5-та позиция също правят впечатление, особено като се има предвид, че става дума за Швейцария. 

Купуват, защото има дефицит на електрички 🙂 , а за другото - сигурно Шкода са имали някаква акция  ....  но за 10тата позиция нямам идея как се е озовало това нещо там 😉 

Връзка към коментар
преди 4 часа, Фичо каза:

И освен че първо място на чисто елеккрически автомобил само себе си е прецедент, 2-ра, 3-та и 5-та позиция също правят впечатление, особено като се има предвид, че става дума за Швейцария. 

Наистина е впечатляващо, още повече като се има предвид, че цената ѝ е поне двойна в сравнение с Октавия и Голф. Но все пак трябва се отчете, че това е първият пълен месец, в който колата се продава на територията на Швейцария, така че е нормално бройката да е висока. По-интересна ще е графиката след 4-5 месеца.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 minute ago, Брани said:

И никакви БМВта в топ 10. Швейцария вече не ми е приятна! Нема им стъпим!

Ами там вали и сняг - затова и не търсят сезонни коли 😉

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар

Нищо лично, за Швейцария не намерих нито един клип= явно съвсем ги няма, но ето един от заблуден англичанин, на когото като малък са му чели приказки че в англия не вали сняг.. .

https://www.youtube.com/watch?v=v9h_1GkBnhM

 

Нищо лично, но тези коли просто не стават ....

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар

Най-вероятно можем да намерим клипчета в ютюб за всеки модел автомобил, попаднал в подобна ситуация, и то с летни гуми, които да поддържат клишето за "лошото задно предаване". Аз лично предпочитам да вярвам на личния си над 10-годишен безпроблемен опит с автомобили със задно предаване, според който те дори доста стават. Само в 4х4 съм се чувствал по-сигурен ...

 

И тук, няма как, ще се наложи едно лирично отклонение с непоносимо мъдри мои мисли ... та задното предаване, в комбинация с предноразположен мотор  ще си остане вечната класика - все пак така се правят истинските автомобили от векове, не само заради отличното разпределение на тежестта, доста по-добрия хендлинг, икскюз май дойч, а и трудно може да се намери такъв автомобил, който да не е красив и елегантен с дългата си предница, в която е пълна мистерия дали моторът е 6, 8 или повече-цилиндров.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Климент каза:

Да се похваля карал съм швейцарско BMV, е собственика бе немец който ми се падаше шеф. Зимата имаше 100 кг метална греда в багажника.

Аз нямам нужда - егото ми е много над 100 кг и ми осигурява отлично притискане 🙂

  • Смея се 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.