Гост Гост 23*6 Публикувано: 10 април, 2019 Публикувано: 10 април, 2019 (редактирано) 56 minutes ago, Брани said: Аз нямам нужда - егото ми е много над 100 кг и ми осигурява отлично притискане 🙂 остава и да се събере в багажника 🙂 А за класика ако говорим и класическите самолети са с турбовитлови мотори, които не падат при по-ниски скорости при които да имаш възможност при проблем да скочиш с парашут 😉 ... но някак си вече ги няма .. което според теб е на лошо .. развитието на индустрията .. Редактирано 10 април, 2019 от Гост 23*6
Брани Публикувано: 11 април, 2019 Публикувано: 11 април, 2019 преди 10 часа, georgebg каза: остава и да се събере в багажника 🙂 А за класика ако говорим и класическите самолети са с турбовитлови мотори, които не падат при по-ниски скорости при които да имаш възможност при проблем да скочиш с парашут 😉 ... но някак си вече ги няма .. което според теб е на лошо .. развитието на индустрията .. Не, нищо такова не съм казвал. Аз за автомобили говорех. 2
Гост Гост 23*6 Публикувано: 11 април, 2019 Публикувано: 11 април, 2019 12 minutes ago, Брани said: Не, нищо такова не съм казвал. Аз за автомобили говорех. И аз 🙂
stanislavpp Публикувано: 12 април, 2019 Публикувано: 12 април, 2019 https://fakti.bg/avto/373068-otkradnaha-edno-ot-dvete-bmw-x7-v-rusia 4
Фил Публикувано: 21 април, 2019 Публикувано: 21 април, 2019 Скоро може да караме е-Калашници - през август миналата година, концернът „Калашников” представи концептуален електромобил с името CV-1
Георги Публикувано: 4 юни, 2019 Автор Публикувано: 4 юни, 2019 Малко съвет за каско застраховките може ли? Практичен опит и експертни мнения биха били най-полезни 🙂 С оглед на това, че профилът ми е на нискорисков шофьор, който в цялата си кариера е остъргал 2-3 калника на кръст, търся и застраховка, която да ми приляга за целта. Освен това мразя бумащина и бюрократщина до костния си мозък. Идеалната застраховка може да има следните показатели: - Дистанционно завеждане на леки щети. Ако може да стане някак само по имейл със снимки ще е превъзходно... със сигурност не искам участието на КАТ. - Възможност за поевтиняване при изминала година без заведена щета. Както написах, имам самочувствието че при мен рисковете са по-ниски от колкото за средностатистическите шофьори. - Да не изискват аларма. Фабричните аларми се отварят с поглед, а ползата от някаква пищялка, която чрез нейната фалшива активация да ми докара лоши погледи от целия квартал хич не ми харесва. Колата ми няма да има аларма. - Възможността за самоучастие ми е любопитна. С дребни драскотини едва ли бих се занимавал, а сякаш ми допада идеята да застраховам колата само за сериозни щети срещу по-ниска сума. Това ще го обмисля де, но ми харесва да имам възможността. - Заместващ автомобил и т.н. гъдели са добре дошли, но не са задължителни. Цената определено е фактор също, но за 100-150лв на година не бих си жертвал спокойствието. Поначало заглеждам следните компании: - Алианц: изглежда са най-универсално препоръчвани като безпроблемни в изплащането на щети - Уника: стабилно поевтиняване при изминала година без щета, възможности за заместващ автомобил, различни нива на застраховки и т.н. Поне по сайтовете на фирмите имат най-добре представените характеристики. Другите май просто те насочват да се срещаш с консултант, което не искам да правя без предварителна информация. - Групама: нямам информация за тях, но имаме връзка в ДСК, така че се надявам при нужда да може да получим адекватно съдействие. Компании от типа на Булинс, Левинс и т.н. не са за мен. За ДЗИ един бивш колега имаше много неприятен опит, точно с чисто нов автомобил - почти отказаха да му признаят щета, защото техен човек не бил огледал колата в шоурума да не би щетата да е била още от там?! Колата ще се прави само в официален сервиз, докато изтече 7 годишната гаранция, така че експертни оценки не ме интересуват. Със сигурност ще се допитам и до дилъра на КИА да ми каже те с кой застраховател работят добре, но ми се ще да имам и адекватна картина на пазара преди това. 2
Carburettor Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 On 3/31/2019 at 1:29 AM, Rainy said: Боя се, че в случая няма план 🤔 За разлика от пътуванията. То или пътуваш, или правиш планове за кабрио. А пък оказва се обичам повече пътуванията... Поне при мен и двете опции са невъзможни... Ама не ми пречи да си говоря 🙂 Така че каквото се случи, без планиране. Да, и си го обожавам Ситроена 😍 Леле, как съм пропуснал тази тема... а точно това ми е работата, автомобилен журналист съм, тествал съм всичко от Дачия по Ролс-Ройс... Можех да помогна на колегата ... А за кабриолетите не си права - пътувам с едно голяяяямо Волво (ХС90), а се глезотя с един ретро кабриолет Алфа Ромео... Просто си сбъднах детската мечта (фен съм на тая марка още от детската градина). 1 hour ago, Георги said: Малко съвет за каско застраховките може ли? Практичен опит и експертни мнения биха били най-полезни 🙂 Със сигурност ще се допитам и до дилъра на КИА да ми каже те с кой застраховател работят добре, но ми се ще да имам и адекватна картина на пазара преди това. Дългият ми опит показва, че най-важното е да имаш познат брокер на определен застраховател, който да "помага". Точно затова застраховам колите си в Армеец - имам вътрешен човек. Иначе системата бонус-малус реално в България още не работи - аз имам златен талон от 2006 година, нямам абсолютно никакви инциденти от 2001 г. (въпреки работата си, която е свързана с шофиране на всякакви коли) - реално отстъпките са смешни. 3
Георги Публикувано: 4 юни, 2019 Автор Публикувано: 4 юни, 2019 преди 10 минути , Carburettor каза: Иначе системата бонус-малус реално в България още не работи - аз имам златен талон от 2006 година, нямам абсолютно никакви инциденти от 2001 г. (въпреки работата си, която е свързана с шофиране на всякакви коли) - реално отстъпките са смешни. То и аз съм горе-долу така, но в при каското поне цитират доста сериозни отстъпки. Ето от Уника: Иначе това за познатия брокер звучи логично и хич не ме учудва нещо такова, все трябва някъде да имаш познати и връзки.
Carburettor Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 1 minute ago, Георги said: То и аз съм горе-долу така, но в при каското поне цитират доста сериозни отстъпки. Ето от Уника: Иначе това за познатия брокер звучи логично и хич не ме учудва нещо такова, все трябва някъде да имаш познати и връзки. Дълги години бях в Уника (по същата причина - най-добрият приятел на баща ми беше брокер там, но почина, сега дъщеря му движи кантората, но тя изобщо не може да се мери с баща си, той беше вълшебник в откриването на вратички в ситния текст): не се подлъгвай, дори и една драскотина те връща в първи клас. Другият вариант е да не завеждаш дребните щети и да си ги ремонтираш за собствена сметка - но това пък обезсмисля въпросната отстъпка. Минал съм по тоя път, точно в Уника. 2
Георги Публикувано: 4 юни, 2019 Автор Публикувано: 4 юни, 2019 преди 3 минути , Carburettor каза: Другият вариант е да не завеждаш дребните щети и да си ги ремонтираш за собствена сметка Ами общо взето това ми е идеята. Ако дребните щети са със същата рядкост като досегашния ми шофьорски опит смятам, че може и да излезе сметката. По същата причина мисля да проуча и самоучастието, което също при малки щети не си заслужава да се завеждат, но сваля основната цена на застраховката.
Гост Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 преди 24 минути , Carburettor каза: А за кабриолетите не си права - пътувам с едно голяяяямо Волво (ХС90), а се глезотя с един ретро кабриолет Алфа Ромео... Просто си сбъднах детската мечта (фен съм на тая марка още от детската градина). Дългият ми опит показва, че най-важното е да имаш познат брокер на определен застраховател... 🙂 Поздравявам те за мечтата! И аз много искам кабриолет - може би някога ще имам, но не мога да имам всичко (а за кабриолет с четири врати съвсем...). Просто предпочитам да скитам нагоре-надолу... А тази синя Kia много ме плени - импулс да я споделя. За съжаление, явно не се произвежда...
Carburettor Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 2 minutes ago, Георги said: Ами общо взето това ми е идеята. Ако дребните щети са със същата рядкост като досегашния ми шофьорски опит смятам, че може и да излезе сметката. По същата причина мисля да проуча и самоучастието, което също при малки щети не си заслужава да се завеждат, но сваля основната цена на застраховката. Ще ти изпратя на лично съобщение координатите на моя човек. Ще седнете, ще поговорите, ще ти обясни какво може да се направи. Прави много добри цени за нови автомобили, ще ти препоръча най-добрата застрахователна стойност, ще ти препоръча и пакет според желанията. Но е факт, че първо той ми дава най-добрите цени на пазара изобщо, второ се хвърля като лъв да съдейства при някои по-засукани казуси - и никога не ме е подвел. Няма нито една издънка от 2006 година насам. Затова и си позволявам да го препоръчам. Пък ако не се разберете, това ще бъде една напълно безплатна консултация - той познава пазара, в бизнеса е още от ония смътните и "буйни" години на застраховането, ако ме разбираш. 2
tch Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 преди 45 минути , Carburettor каза: Леле, как съм пропуснал тази тема... а точно това ми е работата, автомобилен журналист съм, тествал съм всичко от Дачия по Ролс-Ройс... Можех да помогна на колегата ... Ако правилно съм разчел тениската- VW, das beste oder nichts 😉 Майтапът на страна, ще е добре за бъдещи казуси и едно експертно мнение
Carburettor Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 5 minutes ago, tch said: Ако правилно съм разчел тениската- VW, das beste oder nichts 😉 Майтапът на страна, ще е добре за бъдещи казуси и едно експертно мнение Това е долна инсинуация. Да, списанието, списанието, на което съм редактор от близо 15 години наистина е Auto Bild, но за разлика от германските колеги аз съм безпристрастен - като изключим болезнената фенщина на тема Алфа Ромео и патологичното рецидивиращо поведение на тема камиони Волво (някои ги наричат СУВ-ове)😎 Аа, и да не пропусна - най-доброто или нищо е слоган на Даймлер😃 А личното ми мнение за народните автомобили е илюстрирано най-добре така: 2 2
tch Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 преди 12 минути , Carburettor каза: Това е долна инсинуация. Да, списанието, списанието, на което съм редактор от близо 15 години наистина е Auto Bild, но за разлика от германските колеги аз съм безпристрастен - като изключим болезнената фенщина на тема Алфа Ромео и патологичното рецидивиращо поведение на тема камиони Волво (някои ги наричат СУВ-ове)😎 Беше само леко намигване, без да искам да обидя никого и за това перефразирах слогана на Даймлер. Иначе и на немския автобилд им се налага да са честни след като Голф 7 умира след 290-хиляди, но преди 1,4ТСИ хвърляше мотор на 60-80 заради верига, така че има силно подобрение, да видим как ще са електричките им. Das Klappern wurde im Laufe der Zeit lauter, die Leistung des Motors weniger. AUTO BILD sieht nach und findet in der Ölwanne Bruchstücke eines Kolbens. Das Kolbenhemd ist gebrochen, was sich wohl auf zu dünnes Material zurückführen lässt. Ein zweiter Kolben zeigt ebenfalls Risse, damit war's das für den Golf. Der Test endet für ihn bei 287.147 Kilometern. https://www.autobild.de/artikel/vw-golf-7-verliert-gegen-mercedes-a-klasse-w176-im-dauertest-14903537.html Ама стига толкива, че по-важното сега е застраховката 🙂
stanislavpp Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 преди 2 часа, Георги каза: Малко съвет за каско застраховките може ли? Практичен опит и експертни мнения биха били най-полезни 🙂 С оглед на това, че профилът ми е на нискорисков шофьор, който в цялата си кариера е остъргал 2-3 калника на кръст, търся и застраховка, която да ми приляга за целта. Освен това мразя бумащина и бюрократщина до костния си мозък. Идеалната застраховка може да има следните показатели: - Дистанционно завеждане на леки щети. Ако може да стане някак само по имейл със снимки ще е превъзходно... със сигурност не искам участието на КАТ. - Възможност за поевтиняване при изминала година без заведена щета. Както написах, имам самочувствието че при мен рисковете са по-ниски от колкото за средностатистическите шофьори. - Да не изискват аларма. Фабричните аларми се отварят с поглед, а ползата от някаква пищялка, която чрез нейната фалшива активация да ми докара лоши погледи от целия квартал хич не ми харесва. Колата ми няма да има аларма. - Възможността за самоучастие ми е любопитна. С дребни драскотини едва ли бих се занимавал, а сякаш ми допада идеята да застраховам колата само за сериозни щети срещу по-ниска сума. Това ще го обмисля де, но ми харесва да имам възможността. - Заместващ автомобил и т.н. гъдели са добре дошли, но не са задължителни. Цената определено е фактор също, но за 100-150лв на година не бих си жертвал спокойствието. Поначало заглеждам следните компании: - Алианц: изглежда са най-универсално препоръчвани като безпроблемни в изплащането на щети - Уника: стабилно поевтиняване при изминала година без щета, възможности за заместващ автомобил, различни нива на застраховки и т.н. Поне по сайтовете на фирмите имат най-добре представените характеристики. Другите май просто те насочват да се срещаш с консултант, което не искам да правя без предварителна информация. - Групама: нямам информация за тях, но имаме връзка в ДСК, така че се надявам при нужда да може да получим адекватно съдействие. Компании от типа на Булинс, Левинс и т.н. не са за мен. За ДЗИ един бивш колега имаше много неприятен опит, точно с чисто нов автомобил - почти отказаха да му признаят щета, защото техен човек не бил огледал колата в шоурума да не би щетата да е била още от там?! Колата ще се прави само в официален сервиз, докато изтече 7 годишната гаранция, така че експертни оценки не ме интересуват. Със сигурност ще се допитам и до дилъра на КИА да ми каже те с кой застраховател работят добре, но ми се ще да имам и адекватна картина на пазара преди това. Това за ДЗИ ми звучи като пълна глупост, нещо някой е недоразбрал (както често се случва). Личният ми опит с няколко застрахователи, е че ДЗИ и Армеец плащат щети най- безпроблемно. Най- добрият вариант е каско при познат брокер/ преставител на реномираните фирми . Все пак играят с 20% марж брокерите и до 30% официалните офиси, което при големи суми е значителна разлика. Това , че имаш 7 годишна гаранция съвсем не означава , че застрахователя ще ти плаща официален сервиз при инциденти. Обикновено е до 3 години, след това изисква доплащане или експертна оценка. 1
Carburettor Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 4 minutes ago, tch said: Беше само леко намигване, без да искам да обидя никого и за това перефразирах слогана на Даймлер. Иначе и на немския автобилд им се налага да са честни след като Голф 7 умира след 290-хиляди 🙂 Нека го кажа така - слуховете за надеждните холцвагени са силно преувеличени ...😎 1
Георги Публикувано: 4 юни, 2019 Автор Публикувано: 4 юни, 2019 преди 10 минути , tch каза: Ама стига толкива, че по-важното сега е застраховката 🙂 Недей така. Особено като има човек навътре в тема, която е толкова плод на емоции оставете моите битовизми настрана 🙂 преди 7 минути , stanislavpp каза: Това за ДЗИ ми звучи като пълна глупост, нещо някой е недоразбрал (както често се случва). Ами казвам ти го как беше, имаше отказ от щета защото колата не е огледана в шоурума. Дали е било глупост от страна на ДЗИ да не направят такъв оглед, ако им е изискване, дали е защото не са го споменали а са очаквали клиента сам да се сети да си го поиска за да му е валидна застраховката...имаше разправии по темата и това е абсолютен факт. В последствие нещата се изчистиха, но първоначално имаше отказ. Ако искаш ще го разпитам за подробности. преди 7 минути , stanislavpp каза: Това , че имаш 7 годишна гаранция съвсем не означава , че застрахователя ще ти плаща официален сервиз при инциденти. Обикновено е до 3 години, след това изисква доплащане или експертна оценка. Мерси. Това задължително ще гледам да го изясня. 1
Carburettor Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 16 minutes ago, stanislavpp said: Личният ми опит с няколко застрахователи, е че ДЗИ и Армеец плащат щети най- безпроблемно. Най- добрият вариант е каско при познат брокер/ преставител на реномираните фирми . Все пак играят с 20% марж брокерите и до 30% официалните офиси, което при големи суми е значителна разлика. Факт, точно затова въпросният брокер на Армеец ми дава такива цени, които са просто на светлинни години от другите застрахователи. Особено при плащане на цялата премия накуп и кеш (малко ми е неловко да се разнасям с няколко хиляди лева в джоба по улиците, но веднъж годишно го правя) заради 20%🙄 1
stanislavpp Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 преди 21 минути , Георги каза: Недей така. Особено като има човек навътре в тема, която е толкова плод на емоции оставете моите битовизми настрана 🙂 Ами казвам ти го как беше, имаше отказ от щета защото колата не е огледана в шоурума. Дали е било глупост от страна на ДЗИ да не направят такъв оглед, ако им е изискване, дали е защото не са го споменали а са очаквали клиента сам да се сети да си го поиска за да му е валидна застраховката...имаше разправии по темата и това е абсолютен факт. В последствие нещата се изчистиха, но първоначално имаше отказ. Ако искаш ще го разпитам за подробности. Мерси. Това задължително ще гледам да го изясня. По-скоро ми звучи като клиент не предоставил автомобил за първоначален преглед (снимки) при сключване на каско, щото видиш ли бил нов (синдром на малкият човек). 😀 1
stanislavpp Публикувано: 4 юни, 2019 Публикувано: 4 юни, 2019 преди 38 минути , Георги каза: Мерси. Това задължително ще гледам да го изясня. Имай предвид, че това е също е динамично. Сега е едно, след две или три години друго. Аз съм имал няколко нови автомобила, и от опит при някои ЗК имаш на право на официален сервиз до три години, други до пет , това без доплащане на премията, но не помня вече детайлите. Едни компании не плащат кражби, а други дреболии - доверен брокер ще те ориентира най-добре. Недоверен брокер ще ти препоръча компания, където имай най-голяма отстъпка :)) 2
Георги Публикувано: 4 юни, 2019 Автор Публикувано: 4 юни, 2019 преди 7 минути , stanislavpp каза: Имай предвид, че това е също е динамично. Сега е едно, след две или три години друго. Аз съм имал няколко нови автомобила, и от опит при някои ЗК имаш на право на официален сервиз до три години, други до пет , това без доплащане на премията, но не помня вече детайлите. Едни компании не плащат кражби, а други дреболии - доверен брокер ще те ориентира най-добре. Недоверен брокер ще ти препоръча компания, където имай най-голяма отстъпка :)) Еми явно тоя танц ще трябва да го играя всяка година 🙂
Carburettor Публикувано: 5 юни, 2019 Публикувано: 5 юни, 2019 24 minutes ago, stanislavpp said: доверен брокер ще те ориентира най-добре. Недоверен брокер ще ти препоръча компания, където имай най-голяма отстъпка :)) Точно затова препоръчвам този вариант. С Волвото имах един нелеп случай с одраскана джанта (20-ка на ХС90-то пострада от един капак на шахта в подземен гараж, който хлътна и се обърна). Липсваше парче и беше доста одрана. Нова струва над 2000 лева във Фото Мое, което неминуемо щеше да се отрази на следващото каско. Та въпросния брокер ми препоръча да не пишем нова джанта, зае се лично, закарах му джантата в офиса, след като монтирах зимните гуми, и той пое случая. След 2 месеца ми я докара в къщи в Кокаляне!!!, ремонтирана, боядисана, лакирана, полирана, измита, балансирана, изобщо не личеше къде е. Ако не знаех коя спица е, нямаше дори за знам коя да снимам. Става дума за джанта Diamond cut. Ето тия уж наглед дреболии ме държат при него ... 2
stanislavpp Публикувано: 5 юни, 2019 Публикувано: 5 юни, 2019 Сетих се още нещо, използването на официален сервиз невинаги е предимство - имам случай на забавяне от 4 месеца за доставяне на един детайл ( шенкел за Х6), щях да съдя БМВ , но ми добавиха една година към безплатната гаранция и ги оставих. Друг случай , боядисване на един детайл - 3 дни в Ауто Бавария. Та експертна оценка и локален сервиз не винаги е по-лошият вариант.
Carburettor Публикувано: 5 юни, 2019 Публикувано: 5 юни, 2019 Just now, stanislavpp said: Сетих се още нещо, използването на официален сервиз невинаги е предимство - имам случай на забавяне от 4 месеца за доставяне на един детайл ( шенкел за Х6), щях да съдя БМВ , но ми добавиха една година към безплатната гаранция и ги оставих. Друг случай , боядисване на един детайл - 3 дни в Ауто Бавария. Та експертна оценка и локален сервиз не винаги е по-лошият вариант. Специално новото ХС90 имаше един такъв случай тая зима - при изпреварване от камион падна буца лед от покрива му и счупи предното стъкло. Във Фото мое нямаха на склад такова стъкло, щеше да пристигне след поне 3 седмици (то е с реотани вътре за подгряване), но пичовете от Армеец се раздвижиха и за 2 дни докараха точно такова стъкло от Букурещ!!! от тамошния дилър на Волво ... След това го монтираха във Фото мое. Такива интересни случки имам, при които Армеец не само са плащали, но и са се заемали с проблема лично ...И заради Армеец имах кола след 3 дни, а не след три седмици ...
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега