Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Внимание, дълго оплакване 😉

От известно време обмислям да прекратя безсмисленото си членство към фитнеси Пулс, но го отлагам, защото договорът ми изтича декември. В събота все пак реших да проверя част от условията им и попаднах на крайно груба служителка, покрай което започнах някаква игра на нервички, на която не виждам края. 

Всъщност цялата ми идея беше, че имам право да си замразявам договора за месеци, в които не мога да ги посещавам. Теоретично го плащам пак, но в края на договора получавам допълнителен месец за посещения. Аз исках да го направя за ноември и декември. 

Първо ми каза, че всъщност  договорът ми е за 18 месеца. И ако подам предизвестие за прекратяване, трябва да им платя 3 вноски, които да си ползвам в следващите 3 месеца. Заяви, че може да ми даде веднага договора да си го прочета, но аз надменно отказах, за да го прегледам спокойно вкъщи. Все подписано заявление за замразяване. 

За мой ужас се оказа, че аз  вкъщи не разполагам с копие от договора. Много немарливо от моя страна, но имам само регистрация и молба за приемане. Предполагам се е получило, защото ме връщаха 10 пъти заради неработеща програма, пластика за достъп със сбъркани имена и невъзможност да ми регистрират diners в системата. Явно ми е писнало да им вися в кабинета всеки ден и така и не съм си прибрала договора. 

Кисело отворих сайта им, писах имейл с с въпрос как да получа копие и се зачетох в публикуваните им условия. 

Оказа се, че имам право на 15 % отстъпка при директен дебит, а аз не получавам такава. И че при месеци, в които съм подала заявление за замразяване, не им дължа такса, а те ми я теглят. Не ме интересуват там ваучерите и програмите им, които също не са ми предоставили. 

Опитах да се свържа с колцентъра, но разговорът беше прекратен, защото няма оператори. В неделя вече бях по-спокойна и когато ми се обади човек и ми каза, че договорът ми ще ме очаква в клона, в който ходя, благодарих и затворих. 

Та вчера, на ден 3 от играта, отидох след работа и любезни младежи ме убедиха, че няма да ми теглят пари за замразените месеци, че ще ми се обадят  утре за договора, но сега не разполагат с него, но да им напомня на другата сутрин. И че те по принцип не се плащат, но явно съм подала заявление след падежа и не са можели да спрат транзакция. Те били убедени, че при подадено предизвестие за прекратяване, пак мога да си приспадам замразените месеци, които съм платила и да не плащам втори път. А отстъпка - аз ползвам отстъпка. Не, ползвам отстъпка като притежател на дайнърс по техните програми. Не фигурира в системата им дайнърс. Да, защото не може да ми регистрирате картата, но това са ми условията. И 3те месеца без директен дебит пак съм със същата такса, така че не ми давате отстъпка, която сте обявили в условията си. Ще проверим.... Да звънна утре.

Ден 4 - звъня на любезния младеж и той казва, че до час ще ми се обади. 5 часа по-късно отново му се обаждам "той е предал на колегите, но доколкото разбрал, аз не съм имала възможност да говоря". Не, не ми казва какво им е предал и има ли отговор на въпросите ми. "Те" (кои?) сигурно ще ми се обадят днес или пък утре. Той предполага, че всичко е както ми е казал. Тук вече моето спокойствие ми изневери и се развиках. Те ме разиграват 10 месеца, не могат да ми напишат името, не могат да ми отворят случай и да ми дадат срок за отговор, не могат да предоставят документация, не могат да ми кажат нищо, а ме карат да ги посещавам през ден да проверя дали нещо не са разбрали. 

Писах им през лайв чата и някаква девойка отново не ми посочи контакт на никой, срок или имейл, на който да си напиша въпросите и да получа отговор. Нито каза как мога да се сдобия с това заветно копие от договор с подпис от моя страна. Но обяви, че лично ще прегледа имейла ми от 4 дни и ако не ми отговори, да й се обадя на националния им номер. 

 

Та сега съм малко объркана.. Ако всъщност нямат договор с мой подпис и затова ме мотаят, как мога да си спра транзакциите към тях? Как мога да получа документация?  Как мога да изисквам отговори, ако ме прехвърлят от идиот на идиот и съм пробвала телефон, мейл и лично посещение? Какво мога да направя всъщност, освен да ходя през ден да им крещя, а те да ми теглят пари по неясни условия и срокове? 

 

  • Харесвам 1
  • Шок 3
  • Замислям се 4
Публикувано:

Комисията за защита на потребителя? Дори когато проблемът ми не е бил в техния ресор, съм получавала адекватни идеи и съвети към кого да се обърна и какво бих могла да направя. 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

@Lindt Не разбрах с директен дебит ли си взимат парите - той може да се откаже/прекрати в банката, тях дали има договор или не не ги интересува ...

Иначе и аз имах някакви идеи да ги ползвам, но като прочетох тук там и се ужасих достатъчно, че да си ходя в местния фитнес с удоволствие, че си плащам, колкото и когато искам и не ми досаждат по никакъв повод 🙂 ..

Публикувано:
преди 8 часа, georgebg каза:

@Lindt Не разбрах с директен дебит ли си взимат парите - той може да се откаже/прекрати в банката, тях дали има договор или не не ги интересува ...

Иначе и аз имах някакви идеи да ги ползвам, но като прочетох тук там и се ужасих достатъчно, че да си ходя в местния фитнес с удоволствие, че си плащам, колкото и когато искам и не ми досаждат по никакъв повод 🙂 ..

В случай, че ще ползваш услугите им и са удобно разположени, базата не е лоша. Проблем е, ако прецениш, че вече не искаш да бъдеш техен член. 

Да,  с директен дебит е, макар че не го намирам в онлайн банкирането си.

Ще се чуя днес с банката си, за да видя как мога да го прекратя.

Те от пулс би трябвало да не ми теглят пари за ноември и декември.  При такова положение,  кацаме от Борнео,  подавам си заявление за прекратяване и плащам 2 месеца, а ползвам 3.

Но това са думи, аз писмено потвърждение или условия с тях нямам. И ако си спра директния дебит,  няма да знам дали спазват устните си твърдения за условията.

 

А за комисията за защита на потребителя моето оплакване май може да е само,  че не получавам документи. Не знам по закон в какъв срок трябва да предоставиш договор,  ако ти го изискват. И по какъв начин,  така че вече съм и любознателно настроена към казуса. 

 

Публикувано:
15 minutes ago, Lindt said:

В случай, че ще ползваш услугите им и са удобно разположени, базата не е лоша. Проблем е, ако прецениш, че вече не искаш да бъдеш техен член. 

Да,  с директен дебит е, макар че не го намирам в онлайн банкирането си.

Ще се чуя днес с банката си, за да видя как мога да го прекратя.

Те от пулс би трябвало да не ми теглят пари за ноември и декември.  При такова положение,  кацаме от Борнео,  подавам си заявление за прекратяване и плащам 2 месеца, а ползвам 3.

Но това са думи, аз писмено потвърждение или условия с тях нямам. И ако си спра директния дебит,  няма да знам дали спазват устните си твърдения за условията.

 

А за комисията за защита на потребителя моето оплакване май може да е само,  че не получавам документи. Не знам по закон в какъв срок трябва да предоставиш договор,  ако ти го изискват. И по какъв начин,  така че вече съм и любознателно настроена към казуса. 

 

За спирането на дебита те (а и ти) могат да разберат ... само ако се опитат да теглят 🙂 , така ще разбереш дали имат намерение да спазват уговорката 😉 

Публикувано:
преди 38 минути , Lindt каза:

А за комисията за защита на потребителя моето оплакване май може да е само,  че не получавам документи. Не знам по закон в какъв срок трябва да предоставиш договор,  ако ти го изискват. И по какъв начин,  така че вече съм и любознателно настроена към казуса. 

 

Линд, когато подписваш договор накрая на договора обикновено пише, че се подписва в два екземпляра по един за всяка от страните т.е. с подписването трябва да си вземеш екземпляр за теб. Дали си го взела или защо не си го взела можеш да отговориш само ти. 

По принцип никоя страна не отказва предоставяне на копие на другата страна от даден документ, но аз не знам някъде да е задължена да го направи само защото другата страна е небрежна и няма идея подписала ли е договор, не е ли подписала. Нямам идея какъв е този фитнес, но виж ако има сайт дали там няма някакви общи условия /които на практика са ти условията по договора/ и ти да си подала само заявление, че искаш да  ползваш услугите.   

Това което се сещам е, че можеш да ги тормозиш с официално запитване по личните данни - да ти предоставят достъп до информация защо и как ти обработват данните, основания, цел. току виж ти дали и копие от договора, ако въобще има такъв. Общо взето насоча ли на там нещата, другата страна набързо се съгласява с мен и обикновено стават много услужливи. Всички ги е страх да не им създадеш проблеми в КЗЛД. Аз два пъти печеля спор с А1, ползвайки се от правото си на достъп и информация по Регламента.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Публикувано:

Нищо ново не е това поведение на този фитнес... но по принцип е добре да си следиш за изпълнението на договорите, които подписваш, защото ако го караш на доверие винаги ще се намери кой да те излъже. 

 

Обикновено като подпишеш договор потвърждаваш и че си получил екземпляр от него и си е твоя отговорност да го пазиш, не съм убеден че тук можеш да се оплакваш на някой, просто продължи да се разправяш. Можеш да сезираш КЗП едва, когато имаш договор и конкретни нарушения по него, те могат да налагат глоби, но няма да ти върнат пари, това става или доброволно или по съдебен ред.
 
Само да изясним нещо, под "директен дебит" в случая с Пулс имаш предвид, че си им дала данните на кредитната си карта и те си теглят от нея периодично чрез виртуални терминали на ПИБ т.е. подписала си им "пълномощно за дебитиране на карта", което е съвсем различно от договор за "директен дебит" с банка. Този същия фитнес караше хората да подписва и "запис на заповед" при разсрочено плащане и познайте коя банка правеше същото. В този случай можеш и да си смениш картата, то след време дори е препоръчително, а също и да оспорваш транзакциите в банката.

 

При всички положения без разправии няма да мине.

  • Харесвам 2
  • Замислям се 3
Публикувано:

Аз да продължа със сагата за Пулс, понеже на читателите ми им липсва ъпдейт. След като вчера никой не ми се обади, днес девойката от чат-а ми се обади, за да ме информира докъде са стигнали с моя случай. Вече предплатения ми месец по замразяване не може да се приспадне от 3-те месеца предизвестие, но мога да си го ползвам и реално съм длъжна да си общувам с тях още 4 месеца. 

А заявлението ми за замразяване на ноември и декември, подадено на 26.10, което е безплатна услуга, не е отразено в системата им. По тази причина те са си изтеглили пари вчера, въпреки че падежът ми е след 2 дни. И съответно и това плащане не е ясно защо е, но не може да се приспадне и предизвестието ми вече официално е 5 месеца. 

А аз продължавам да не получавам копие от въпросния договор, който дълбоко се съмнявам, че не е декември тази година, ако въобще съм го разписвала.  

Вече ме напушва смях, но вероятно е заради билетите до Африка, а не заради тази ситуация

  • Шок 2
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 1 минута , Lindt каза:

Аз да продължа със сагата за Пулс, понеже на читателите ми им липсва ъпдейт. След като вчера никой не ми се обади, днес девойката от чат-а ми се обади, за да ме информира докъде са стигнали с моя случай. Вече предплатения ми месец по замразяване не може да се приспадне от 3-те месеца предизвестие, но мога да си го ползвам и реално съм длъжна да си общувам с тях още 4 месеца. 

А заявлението ми за замразяване на ноември и декември, подадено на 26.10, което е безплатна услуга, не е отразено в системата им. По тази причина те са си изтеглили пари вчера, въпреки че падежът ми е след 2 дни. И съответно и това плащане не е ясно защо е, но не може да се приспадне и предизвестието ми вече официално е 5 месеца. 

А аз продължавам да не получавам копие от въпросния договор, който дълбоко се съмнявам, че не е декември тази година, ако въобще съм го разписвала.  

Вече ме напушва смях, но вероятно е заради билетите до Африка, а не заради тази ситуация

Добре де, ако все пак ходиш тези 5 месеца и ги черпиш със сок/сироп от бъз … няма ли все пак да се "отървеш" от тях.

 

  • Смея се 7
Публикувано:

@Lindt И аз имах разправии с тях, обаче съм работила 3 години в Теленор (те сякаш от там си взимат хората после) и на всяко измамно изречение, което ми казваха, знаех много добре какво значи и успях да ги оборя. Дадоха ми копие, така че всичко имат.  Накрая ми се наложи да търся друг човек, на който да прехвърля картата. На нея също й искаха нови 50 лв - такса включване и тя, както я посъветвах, им направи една сцена, че такова нещо не е имало, когато аз съм правела договора (на мен ми казваха как безплатно мога да го прехвърля на друг човек), взе си чантата да си тръгва и те изведнъж казаха, че  "ще направят изключение" и прехвърлиха договора без 50-те лв. Никога и никъде не съм срещала по-некоректна фирма! Бори се докрай, желая ти успех! 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Значи Пулс са с мн добра база,но с тези договори е няква тотална бъркотия и изнудване , играят си с нервите на хората.Дори с условията на Дайнерс ,където я няма първоначалната административна такса ако човек не е активно спортуващ или поне има времето да им кисне в спато ,не си заслужава.

За сравнение Атлетик са също с мн добра база,единствения минус е че нямат СПА,но и в Пулс имат само в три от клубовете само.Но в Атлетик нямаш драми с прекратяването и ако вземеш годишна карта за 400 лв се връзва по 33лв на месец,а ако вземеш дневна годишна карта от 09÷16ч за 300лв излиза по 25лв.на месец. И нямаш/ поне до скоро/ чл такса,когато си с годишна карта.И имаш два месеца да замразяваш картата.

Не ги оставяй,успех и от мен 🙂

  • Харесвам 4
Публикувано:

Аз всъщност съм много доволна от развитието. Защото те си нарушиха условията като ми изтеглиха пари без основание и преди падеж. Преди това нямах основание за оплакване, защото явно не са длъжни да ми разясняват условията си или да ми предоставят договор. А какво мисля за обслужването им си е мой проблем. Така че едва сега имам повод поне да им пратя проверка. 

Всъщност няма да ги оставя. Още от събота, когато като причина за прекратяване посочих факта, че спа-то им на България не работи цяло лято и някаква служителка ми се накара, че за да има промяна, трябва да се потърпят неудобства и те не могат да знаят кога отново ще работи и ще им приключи ремонта, съм афектирана. Пратих я да работи за фандъкова като не може да постави срок на някаква дейност, но сега ме е яд, че не избухнах още тогава. Така че ще докарам нещата до финал и ще пиша, просто за да излиза при търсене на договор с Pulse. 

Иначе да, заради дайнърс нямам начална административна такса, но пък и не получавам 15 % за директния дебит, така че далаверата не е чак толкова голяма. 

Договор можеш да прехвърлиш само на нов човек, не мога да ги добавя към договора на хора, които са доволни от базата им и нямат нищо против тъпоумното им отношение. 

  • Харесвам 3
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

@Lindt, какво стана с Пулс? А предизвестието, което си пуснала, за прекратяване ли е или само за замразяване? Защото когато аз ходих да видя какви да им условията (като чух, избягох с двеста, даже не си ползвах подаръка от 3 безплатни тренировки), и ги питах за прекратяване, казаха, че с 3 месечно предизвестие можеш да прекратиш договора и преди края на срока му. Което не е чак толкова много като време по принцип. Хм. Иначе, аз избягах, като ми казаха, че трябва да подпиша запис на заповед за сумата на ЦЕЛИЯ срок на договора предварително. Изсмях им се, дано ти не си подписала такова нещо, че стават едни драми. Абе големи мошеници, иначе наистина базата е супер, но за мен са си жива пирамида.

П. С. @Дани Магелани, дано всичко лошо е зад гърба ти вече и си по-добре

Иначе, не ми се оплаква, но това си е официално най-лошата година в живота ми, честно казано, дано на 31.12 му се сложи края на лошотията. 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 минути , luba_rizova каза:

@Lindt, какво стана с Пулс? А предизвестието, което си пуснала, за прекратяване ли е или само за замразяване? Защото когато аз ходих да видя какви да им условията (като чух, избягох с двеста, даже не си ползвах подаръка от 3 безплатни тренировки), и ги питах за прекратяване, казаха, че с 3 месечно предизвестие можеш да прекратиш договора и преди края на срока му. Което не е чак толкова много като време по принцип. Хм. Иначе, аз избягах, като ми казаха, че трябва да подпиша запис на заповед за сумата на ЦЕЛИЯ срок на договора предварително. Изсмях им се, дано ти не си подписала такова нещо, че стават едни драми. Абе големи мошеници, иначе наистина базата е супер, но за мен са си жива пирамида.

П. С. @Дани Магелани, дано всичко лошо е зад гърба ти вече и си по-добре

Иначе, не ми се оплаква, но това си е официално най-лошата година в живота ми, честно казано, дано на 31.12 му се сложи края на лошотията. 

Ма вие ще ме уморите, бе - то, човек, работа на трудов договор напуска  с едномесечно предизвестие, тука - три месеца. 😯

  • Харесвам 6
Публикувано:
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Ма вие ще ме уморите, бе - то, човек, работа на трудов договор напуска  с едномесечно предизвестие, тука - три месеца. 😯

А зависи, моята работа се напуска с три месеца предизвестие.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, AlexandraKo каза:

Ма вие ще ме уморите, бе - то, човек, работа на трудов договор напуска  с едномесечно предизвестие, тука - три месеца. 😯

 

преди 15 минути , miroslava каза:

А зависи, моята работа се напуска с три месеца предизвестие.

За протокола и аз съм с 3 три месеца предизивестие (единствен сред моите приятели и мен, работещи в една и съща сфера). Но в повече случаи колегите са се договаряли и за по-малък период (1 месец или 2).
 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, AlexandraKo каза:

Ма вие ще ме уморите, бе - то, човек, работа на трудов договор напуска  с едномесечно предизвестие, тука - три месеца. 😯

Сравняваш несравними неща, ако се абстрахираме от въпросния фитнес, да прекратиш дългосрочен договор с преференциални условия само срещу 3 месечни такси, въобще не е толкова лошо, все пак може и такава възможност да нямаш, а и ти лично си се съгласил с условията на договора.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Фитнесите, барабар с мобилните оператори са едни от най-агресивните в предлагането на договори. И това не е с конкретна фирма тук, а в световен мащаб като цяло. Феновете на "Приятели" сигурно си спомнят този епизод и през коя година е излъчен 🙂

 

 

Мисля, че в тая сфера е много популярно през първия месец да си мислиш, че ще си редовен фитнеса в следващите 12 и подписваш обвързващ договор, а на третия месец вече си на друго мнение 🙂 И ако ти дадат възможност лесно да се откажеш, ще загубят и много потенциални приходи. 

 

  • Харесвам 3
  • Смея се 6
Публикувано:

@Lindt  за мен тази история с твоя фитнес плаче за подаване на сигнал в Комисията за защита на потребителите. Да не говорим, че клаузата за тримесечното предизвестие ми мирише отвсякъде на неравноправна . Ако питаш мен, подай сигнал в КЗП като им опишеш всички безрезултатни опити за получаване на информация, всички теглене на суми без основание и пр. Според мен би имало положителна развръзка. Копие от сигнала можеш да пратиш и до фитнеса, току виж станали по-вежливи.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 часа, Roberto Baggio каза:

@Lindt  за мен тази история с твоя фитнес плаче за подаване на сигнал в Комисията за защита на потребителите. Да не говорим, че клаузата за тримесечното предизвестие ми мирише отвсякъде на неравноправна . Ако питаш мен, подай сигнал в КЗП като им опишеш всички безрезултатни опити за получаване на информация, всички теглене на суми без основание и пр. Според мен би имало положителна развръзка. Копие от сигнала можеш да пратиш и до фитнеса, току виж станали по-вежливи.

Подала съм сигнал.  Но аз все още нямам договор и не мога да посоча конкретните условия,  които те нарушават. 

Не мога да си спра директния дебит,  тъй като не е директен дебит. И банката ми каза, че трябва на място да отида и деактивирам това разрешение да се самообслужват от сметката ми. 

Следователно довечера ще чета как заради опериране с личните ми данни да изискам документите,  които ги съдържат, за да мога да имам повече конкретика към сигнала си. 

Най-лошото е, че усещам, че ще ми трябва отпуск, за да успея да приключа с тях. 

 

Публикувано:

Линд, това което трябва да направиш е 1. да отидеш в банката и да им спреш възможността да се "обслужват" от сметката ти. Докато го направиш те ще си дръпнат и следващата вноска, така че е хубаво да го направиш бързо. 

2. Пусни им едно заявление като го входираш с номер и дата при тях, а ако се правят на интересни им го пусни препоръчано с обратна разписка като ги уведомиш, че упражняваш правото си на достъп до информация по Общия регламент за защита на данните параграф 15. Искай от тях да ти отговорят какви лични данни обработват за теб, за какви цели и на какво основание го правят, на кого предават информацията и за какъв срок ще обработват данните. Напиши, че искаш да ти предоставят копия от документите, които съдържат твои лични данни и които те обработват в дейността си. Това последното е с цел, ако се подхлъзнат иначе не са задължени да ти дават копия, а само информация. 

Напиши им, че искаш да го направят в дадения им от регламента срок. 

Напиши тези неща в свободна форма и им остави имейл и телефон. Сигурна съм, че ще те потърсят до 10 дни. 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано:
преди 2 минути , mililia каза:

Линд, това което трябва да направиш е 1. да отидеш в банката и да им спреш възможността да се "обслужват" от сметката ти. Докато го направиш те ще си дръпнат и следващата вноска, така че е хубаво да го направиш бързо. 

2. Пусни им едно заявление като го входираш с номер и дата при тях, а ако се правят на интересни им го пусни препоръчано с обратна разписка като ги уведомиш, че упражняваш правото си на достъп до информация по Общия регламент за защита на данните параграф 15. Искай от тях да ти отговорят какви лични данни обработват за теб, за какви цели и на какво основание го правят, на кого предават информацията и за какъв срок ще обработват данните. Напиши, че искаш да ти предоставят копия от документите, които съдържат твои лични данни и които те обработват в дейността си. Това последното е с цел, ако се подхлъзнат иначе не са задължени да ти дават копия, а само информация. 

Напиши им, че искаш да го направят в дадения им от регламента срок. 

Напиши тези неща в свободна форма и им остави имейл и телефон. Сигурна съм, че ще те потърсят до 10 дни. 

Опитах, Еми, днес ми се обадиха от банката, че не могат да ми спрат тегленето, защото то не е директен дебит. Трябва да накарам Пулс,  това е отговорът на ОББ. Иначе в банката виждат, че не се спазва дата и тн,  но казаха,  че през тях нищо не мога да направя.  Е, да оспорвам транзакция, но на какво основание? Че безименният човек във фитнеса ми е казал,  че няма да ми теглят пари, а те ми теглят? 

А те са... Не е като да дойдеш в офиса ми и да изискваш документи. Аз отивам във фитнес. Там ме посреща човек,  който няма правомощия. Ще пише на финансов отдел,  ще пита колегите, ще звънне на мен като получи отговор. Няма процедура, няма горна инстанция. Нямам адрес на "финансов отдел"  и лице, което да е длъжно да ми разпише листчетата. 

Тоест те не искат да ми помогнат,  а аз не знам как да ги принудя. 

След малко ще се прибера да доразкажа как мина днешното ми посещение при тях 🙂

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 8 минути , Lindt каза:

Опитах, Еми, днес ми се обадиха от банката, че не могат да ми спрат тегленето, защото то не е директен дебит. Трябва да накарам Пулс,  това е отговорът на ОББ

Странно, ако си закриеш сметката, как ще си теглят парите от т.... фитнес. Само си говорим... без договор и реално да се видят клаузите, които са подписани е трудно да се каже как е най-удачно да се процедира 😞

  • Харесвам 1
Публикувано:

Точно за тжва питах

Аз така си закрих една к.карта от обб ,точно щото една рентакар компания си теглеше всеки месец по 100€

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.