Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Една идея...имаш ли близък или познат, който да има стандартен договор към този фитнес ( не с някакви преференциални условия).Предполагам, че това са договори при общи условия, т.е. в голямата си част като клаузи са идентични. Разбира се няма гаранция, че ще е са точно еднакви, но поне ще имаш някаква обща идея какви са условията на този фитнес.По-добре от нищо.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 33 минути , Roberto Baggio каза:

Странно, ако си закриеш сметката, как ще си теглят парите от т.... фитнес. Само си говорим... без договор и реално да се видят клаузите, които са подписани е трудно да се каже как е най-удачно да се процедира 😞

Аз си имам само една сметка. Трябва да я закривам, да откривам нова, да информирам работодател. И ми се струва крайно решение. И също така наложително.

преди 10 часа, luba_rizova каза:

@Lindt, какво стана с Пулс? А предизвестието, което си пуснала, за прекратяване ли е или само за замразяване? Защото когато аз ходих да видя какви да им условията (като чух, избягох с двеста, даже не си ползвах подаръка от 3 безплатни тренировки), и ги питах за прекратяване, казаха, че с 3 месечно предизвестие можеш да прекратиш договора и преди края на срока му. Което не е чак толкова много като време по принцип. Хм. Иначе, аз избягах, като ми казаха, че трябва да подпиша запис на заповед за сумата на ЦЕЛИЯ срок на договора предварително. Изсмях им се, дано ти не си подписала такова нещо, че стават едни драми. Абе големи мошеници, иначе наистина базата е супер, но за мен са си жива пирамида.

 

Така, аз си нямам копие от договора. И когато през октомври прецених, че искам да приключваме с Пулс, знаех, че имам замразен и платен месец и още един предстои през декември, защото ни няма. 

То от там тръгна цялата драма. Отидох да попитам като ми изтича договорът през декември, какво правим с тези месеци, замразените. И ме шокираха, че договорът ми не изтича сега. Аз си го поисках... и това продължава вече 1 месец без резултат. 

 

Хронологично

През октомври питах дали ако замразя през ноември и декември договора, а  после си го прекратя предсрочно с предизвестие,  ги губя тези месеци/ пари. Казаха, че не ги губя. И затова не подадох заявление за прекратяване, защото исках трите си месеца да ги ползвам в удобен за мен период. 

Но... те си изтеглиха пари за замразения ми месец. И казаха, че това е по погрешка, но няма да ми ги върнат, няма да ги приспаднат от въпросните 3 предизвестие и аз се оказах с 4 задължителни вноски. 

Ок, после зачаках въпросния договор. И тази седмица ми писна и отидох в ОББ да попълвам молба за спиране на директен дебит. И те ми върнаха отговор, че не мога да спра тези транзакции, защото не съм го регистрирала през тях, а съм оторизирала търговеца. Попитах няма ли начин все пак да стане през тях. Не, да съм по-настоятелна с търговеца. 

През цялото време разбирате, аз си говоря с безименни хора във фитнес, без позиция, без пълномощно, без писмени следи за въпроси и отговори. 

 

Та днес вече след ОББ позеленях и отидох в клон в центъра. На път ни беше, след като ми развалиха апетита за сръбската вечеря. И виждайки лабилното ми състояние, половинката се смили над мен и ме придружи. 

Та седнахме ние при някъв младеж. Подло му взех визитката, защото си ги крият и после не знам с кой съм си губила времето. Та той възпитано ме информира, че ще пише за договор на финансовия отдел и ще ми се обади. Не се прие от нашата група, защото го слушам от месец и не се връзвам. Обясни, че няма причина да не ми дадат копие, да ми се обадят и да си получа копието в който техен клон желая. Но не даде срок и това са думи. 

Продължихме с омагьосания кръг. Те са ми теглили пари, защото безплатното замразяване е от няколко месеца, а моят договор е от преди това и тогава са се плащали. И колегите не са знаели като ги питам дали ще ми вземат пари или не. 

И да, аз ги губя тези месеци замразените. Платила съм ги, но те се получават в края на изпълнен договор, а аз моя няма да го изпълня. 

И не, няма да ми даде формуляр, че отказвам да ползвам сметката ми, защото нямат такъв. Няма да подпише подобно нещо в свободен текст, защото няма права. Няма да го предаде на който има, защото те не подписват хартийки. Като ми свършил договорът, изтичало и това листче с моите данни. 

"Но нали аз си плащам всичко, което ви дължа - 3 месеца предизвестие? Вие вече нямате финансови отношения с мен. Значи искам да ми заличите сметката. "Не, не може, то ние няма да теглим. "

Споразумяхме се, че ще пише сега на финансов отдел за договор и заличаване на банковите ми детайли и ще ме сложи в копие. 

Не получих имейл. 

Това е от днес, утре уж трябва да ми се обадят. 

По принцип не знам къде да си намеря адвокат и да водя дело за 200 лв, които ми взимат неправомерно. Сумата не стига, за да покрие заниманието. Но ми скъсаха нервите и явно ще продължаваме така още доста време. 

 

Интересно кое ще приключи първо : членството на Великобритания в ЕС или моето в Пулс? 

 

преди 15 минути , Roberto Baggio каза:

Една идея...имаш ли близък или познат, който да има стандартен договор към този фитнес ( не с някакви преференциални условия).Предполагам, че това са договори при общи условия, т.е. в голямата си част като клаузи са идентични. Разбира се няма гаранция, че ще е са точно еднакви, но поне ще имаш някаква обща идея какви са условията на този фитнес.По-добре от нищо.

майка ми има/ тоест не разполага с договор. Интересно как става това, но я убеждавам да си иска нейния, за да видя дали процесът е еднакъв при всички или аз съм теглила къса клечка. 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

то човек просто да се стопи от нерви покрай тия, и без фитнес :huh: по-зле са и от мобилен оператор

 

на мен ми беше полезно всичко, което сподели @Lindt, изобщо не бих ги обмисляла като опция в бъдеще

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към мнение

Линд, когато писа са първи за този проблем написах Фитнес Пулс в нета и ми и излязоха три-четири страници на такива фитнеси. Отворих страницата на първия и там имаше публикувани Общи условия за ползване на фитнеса. Когато се публикуват Общи условия рядко има писмен договор, а обикновено клиента подава нещо като заявление в което се съгласява с Общите условия и евентуално подписва за някои неща, като например да му теглят от сметката. Възможно ли е и при теб да е такава ситуацията? Защо не потърсиш сайта на фитнеса в който ходиш и не разгледаш какво има на него. Първо ще намериш адрес до който да пускаш официални изявления. Съветвам те да минеш само на официални писмени контакти, а не да се обясняваш със служителите. Второ, ако има и при теб общи условия ги изчети добре и виж кои неща могат да се отнесат към теб. Така няма да е необходимо да търсиш договор, а ще имаш условията на които се основават отношенията ви. 

Ако са ти теглили пари преди падеж, оспори транзакцията. Това ти е основанието. Най-много банката да отхвърли искането ти, но поне ще знаеш защо. 

И в твоя случай просто е наложително да си закриеш сметката. Никакъв проблем да уведомиш работодателя си. 

Пусни им и искането за личните данни. Срокът в който трябва да ти отговорят е 1 месец, ама ако имат разум ще го те потърсят с разни предложения. Искай всичко писмено и ги подпукай от различни страни. 

И един непоискан съвет, бъди по отговорна към деловите отношения, в които влизаш. Недопустимо е да нямаш никаква идея подписала ли си договор, не си ли подписала... Не ти го пиша с лоши чувства, а за да те предпазя от бъдещи сериозни проблеми. 

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
  • Браво 2
Връзка към мнение

@Lindt, намери дали имат страница във Фейсбук, Туитър, Инстаграм и пр. социални мрежи и опиши одисеята си там - чувала съм , че в болшинството случаи като твоя това има ефект - те се боят от подобна лоша реклама.  Успех!

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

@Lindt (и другите, които продължават с добрите съвети), ти прочете ли какво ти казах предишния път и по-важното разбра ли нещо? Ако трябва да съм честен, предвид напълно неориентирания начин, по който действаш, единственото, от което можеш да се оплакваш е от самата себе си... 

 

Много ясно ти казах, че ти "директен дебит" нямаш и явно и не знаеш какво значи след като въпреки това си ходила в банката, също така ти казах, че вероятно си подписала "пълномощно за дебитиране на карта" и просто можеш да си закриеш картата, а не сметката.  
 

puls.jpg.3594bf4282692a3d542909be59c8802d.jpg


Тук има снимки на документите, които си подписала и които трябва да имаш, те други вероятно и не са ти дали. 

https://bg-mam.ma/p/783456/36392799

 

Пожелавам ти успех, защото мошенническият фитнес е само половината проблем в твоя случай.  

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Историите с този фитнес като цяло са все едни и същи и стига човек да потърси малко ще си намери всякаква информация.

 

Ето един от отговорите, които са давали за цялата тази история с пълномощните за карти, не знам дали наистина става така...

 

5. Как съм гарантиран, че няма да ми бъде изтеглена неправомерно по-голяма сума от моята дебитна/кредитна карта?

Дебитирането на вашата карта става автоматично от софтуеър, който е разработен съвместно с една от водещите в областта на фитнес индустрията европейска компания и Първа Инвестиционна банка. Няма риск от човешка грешка при тегленето на сумите. Допълнително сме застраховали всички наши членове по следния начин – в случай, че писмено оспорите дадена транзакция към Пулс Фитнес&Спа, то ПИБ ще ви възстанови тези пари по картата без да разследва причините на оспорване. Пулс Фитнес&Спа е вече повече от 5 години в България, развива сериозно съществуващите си бази и постоянно открива нови обекти.

 

https://bg-mam.ma/p/783456/35051323

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 5 часа, Lindt каза:

Нямам адрес на "финансов отдел"  и лице, което да е длъжно да ми разпише листчетата.

https://pulsefit.bg/pages/terms-of-use

 

В твоя полза е, че формата за контакт, свързана с използването на лични данни, която самите те уж са осигурили, е 404, тоест липсваща. Все пак, изчети тоя текст, ако още не си го направила. Там има и имена, и адреси, и други подробности.

Понеже на тази страничка са изредени три фирми, като първа стъпка може би трябва да установиш коя от тях се самообслужва от банковата ти сметка. От банката би трябвало да са в състояние да ти дадат информация по този въпрос. А искането по GDPR вероятно ще трябва да го пуснеш и до трите фирми (те са на един адрес, какво съвпадение!), след като (вероятно) не знаеш с коя от тях си подписала договора, който сега искаш да разтрогнеш.

 

 

Линковете на г-н нефтофизика 😉 всъщност водят към полезна информация:

 

Цитат

Нека ви разкажа и за становището на ПИБ по този въпрос - когато започнаха драмите с картите, аз отидох директно в банката за повече информация. ПИБ НЕ поема и не носи абсолютно никаква отговорност за транзакциите, които се извършват по този ПОС Терминал. Защото това е, което са направили в ПИБ - създали са виртуален ПОС терминал за ПУЛС ( което няма нищо общо с директен дебит ) , чрез който те могат да си теглят вноските по членство. Запомнете моля ви - Банката не контролира по никакъв начин транзакциите, размерите им, кога са изтеглени, и т.н. Защото всичко се извършва с нашите данни - банката НЯМА как да знае кой ( дали вие или Пулс ) изтегля от картата 50 лв. примерно. Когатро си дадем данните на Пулс, ние ги оторизираме така да се каже, и им позволяваме да извършват транзакции вместо нас - замислете се - ПУЛС ИЗВЪРШВА ТРАНЗАКЦИЯТА ВМЕСТО ВАС!

 

И хайде, последно, още нещо: това интересно текстче излезе след кратко ровене из сайта.

  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 8 часа, Adventurer каза:

@Lindt (и другите, които продължават с добрите съвети), ти прочете ли какво ти казах предишния път и по-важното разбра ли нещо? Ако трябва да съм честен, предвид напълно неориентирания начин, по който действаш, единственото, от което можеш да се оплакваш е от самата себе си... 

 

Много ясно ти казах, че ти "директен дебит" нямаш и явно и не знаеш какво значи след като въпреки това си ходила в банката, също така ти казах, че вероятно си подписала "пълномощно за дебитиране на карта" и просто можеш да си закриеш картата, а не сметката.  
 

puls.jpg.3594bf4282692a3d542909be59c8802d.jpg


Тук има снимки на документите, които си подписала и които трябва да имаш, те други вероятно и не са ти дали. 

https://bg-mam.ma/p/783456/36392799

 

Пожелавам ти успех, защото мошенническият фитнес е само половината проблем в твоя случай.  

Прочетох и предния път. Но беше въпрос, на който нямам отговор. Много ти благодаря за бланката, сега вече знам какво съм попълнила!  

Нямам никаква представа какво е директен дебит. Този ми беше единствен, а се оказа, че не е, така че наистина не знам. 

Иначе съм послушна и отворена към съвети, и си прехвърлих вчера всички пари извън сметката. Не знам ОББ какъв срок за закриване на карта ще ми кажат днес. И пак ще се размотавам без пари докато си извадя нова дебитна карта.

Аз четох доста страници в бгмама и не намерих нищо, така че признавам, съм тотално некомпетентна да се справя сама със ситуацията 🙂 

Случайно ти и @Goal & Boss  да намерихте доказателство, че нямам договор, а само декларация, че се съгласявам с общите им условия?  И това важи за всички, не само за мен?

П. П. Намерих,  няма договор. 

Връзка към мнение
преди 1 час, Lindt каза:

четох доста страници в бгмама и не намерих нищо

Аз пък намерих. Едното е това за виртуалния POS, през който си дърпат парите от твоята карта. Интересно обаче, че в сайта на фитнеса наистина е посочено, че месечните вноски се заплащат чрез директен дебит. Не мисля, че разминаването е случайно, но и нямам доказателства в тази посока.

Второто, което намерих, е обезпокоително за теб. Намира се в края на цитираната тема при мамите, тоест случаят е съвсем пресен. Една от тях твърди, че уж е приключила договорните си отношения с този фитнес, но няколко месеца по-късно на вратата ѝ е потропал съдия-изпълнител с новината, че дължала пари на друга фирма, пак във връзка с „Пулс“. Аз вече ти споменах, че в техните общи условия са изредени три фирми, единствено в контекста на GDPR, без да е изяснено коя от тях какви функции има и какво е участието ѝ в управлението на салоните. Като събереш 2 и 2 става ясно, че същото това може да ти се случи и на теб, така че внимавай с кого разваляш договора, да не се окаже, че не е този, с който си го подписала.

Третото, което видях е, че ако прекратиш плащанията си към тях на основание нежеланието си да бъдеш повече техен клиент, това ще бъде разглеждано от тяхна страна като прекратяване на плащанията, което води до наказателни такси, лихви и т.н. И ще имат известно основание.

Между редовете в темата тук и в темата в другия форум прочетох, че некоректното им поведение не е случайност, а (вероятно) част от техния бизнес-план. Това е просто един начин за тях да изкарат малко допълнително пари. Не бих се надявал на коректно отношение от тяхна страна.

 

преди 1 час, Lindt каза:

така че признавам, съм тотално некомпетентна да се справя сама със ситуацията

След всичко, което ти изредих по-горе и след това твое чистосърдечно признание, изводът се набива на очи - обърни се към адвокат. Вярвам, че ще ти спести малко излишни разходи, много нерви и време. А хонорара, който ще му платиш, приеми, че ще е цената на един житейски урок.

Успех!

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Линд сещам се за нещо, което няма да ти коства никакви финансови загуби, можеш да го направиш сама, а те може и да бъдат санкционирани от КЗЛД.

С оглед последния пост на @Goal & Boss, а и от моето повърхностно проучване е явно, че те като администратор на данни не са се идентифицирали ясно, което е основно изискване на регламента, нито са посочили ясно за клиентите си начинът за комуникация с тях. Видно, че това за теб е проблем, както и за други клиенти.

Моят съвет е да пуснеш една жалба до КЗЛД, че този фитнес Пулс ти обработва личните данни и че опитите ти да разбереш с кого точно си имаш работа остава неуспешен, поради което си поставена в невъзможност да реализираш правата си по Регламента. Прати им Общите условия, от които се виждат трите фирми и кажи, че считаш правата си за нарушени, тъй като те не са изпълнили изискването да представят точна и ясна информация за администратора на твоите данни. Прати и копие от разните документи, които имаш у дома си и остави КЗЛД да ги проверяват. 

Това че в политиката си за лични данни са посочили три дружества е доста объркващо и ти като техен клиент не може да бъдеш принудена да обикаляш от фирма на фирма и да разследваш кой точно е администраторът, който обработва твоите данни. 

Опиши и цялата ситуация от която да е видно точно какви твои лични данни обработват. Обаче се опитай да го направиш ясно, защото тук постовете ти са безкрайно объркани и не дават никаква яснота освен, че нещо не е наред. Виж в банката как се идентифицира фирмата, която тегли от сметката ти и насочи жалбата срещу нея. Току виж се окаже, че договорът ти е с един, а друг е теглил парите.

Пиши, че търпиш финансови загуби, тъй като неидентифицирането на администратора ти пречи да прекратиш договора си с него, тъй като си поставена в ситуация да разговаряш с разни неидентифицирани служители, а не да отправиш официално предизвестие за прекратяване на договора, докато те от своя страна си теглят пари от сметката ти. Наблегни, че си замразила участието си, което по техните условия значи че не дължиш вноски през определен период, но въпреки това те отново са обработили твои данни, за да изтеглят месечната вноска преди падежа. Това само по себи си означава обработване на данни без правно основание, а то води до санкция.

Цялата тази работа няма да ти струва никакви средства, а само загуба на някакво време. 

  • Харесвам 11
  • Благодаря 1
  • Браво 2
Връзка към мнение
Преди 1 час, Goal & Boss каза:

Аз пък намерих. Едното е това за виртуалния POS, през който си дърпат парите от твоята карта. Интересно обаче, че в сайта на фитнеса наистина е посочено, че месечните вноски се заплащат чрез директен дебит. Не мисля, че разминаването е случайно, но и нямам доказателства в тази посока.

Второто, което намерих, е обезпокоително за теб. Намира се в края на цитираната тема при мамите, тоест случаят е съвсем пресен. Една от тях твърди, че уж е приключила договорните си отношения с този фитнес, но няколко месеца по-късно на вратата ѝ е потропал съдия-изпълнител с новината, че дължала пари на друга фирма, пак във връзка с „Пулс“. Аз вече ти споменах, че в техните общи условия са изредени три фирми, единствено в контекста на GDPR, без да е изяснено коя от тях какви функции има и какво е участието ѝ в управлението на салоните. Като събереш 2 и 2 става ясно, че същото това може да ти се случи и на теб, така че внимавай с кого разваляш договора, да не се окаже, че не е този, с който си го подписала.

Третото, което видях е, че ако прекратиш плащанията си към тях на основание нежеланието си да бъдеш повече техен клиент, това ще бъде разглеждано от тяхна страна като прекратяване на плащанията, което води до наказателни такси, лихви и т.н. И ще имат известно основание.

Между редовете в темата тук и в темата в другия форум прочетох, че некоректното им поведение не е случайност, а (вероятно) част от техния бизнес-план. Това е просто един начин за тях да изкарат малко допълнително пари. Не бих се надявал на коректно отношение от тяхна страна.

 

След всичко, което ти изредих по-горе и след това твое чистосърдечно признание, изводът се набива на очи - обърни се към адвокат. Вярвам, че ще ти спести малко излишни разходи, много нерви и време. А хонорара, който ще му платиш, приеми, че ще е цената на един житейски урок.

Успех!

Аз Запис на Заповед не съм подписвала, поне във формата, която познавам 

image.png.fe585e99f3c25a54e866920465d7c78b.png

 

И освен това, след като проверих с какво разполагам, а именно регистрационен формуляр, знам към коя фирма ми е споразумението или каквото е: 

Untitled2.thumb.png.7c992cc2232744761df3708a1e62fc43.pngUntitled.thumb.png.f57ab73d19b1249a928f4fadfad5d38e.png

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 3 минути , Lindt каза:

Аз Запис на Заповед не съм подписвала, поне във формата, която познавам 

image.png.fe585e99f3c25a54e866920465d7c78b.png

 

И освен това, след като проверих с какво разполагам, а именно регистрационен формуляр, знам към коя фирма ми е споразумението или каквото е: 

Untitled2.thumb.png.7c992cc2232744761df3708a1e62fc43.pngUntitled.thumb.png.f57ab73d19b1249a928f4fadfad5d38e.png

Много добре! В такъв случай следвай смело съветите на @mililia и се приготви да я черпиш здраво! 🙂 Страхотни напътствия ти дава!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

леле, тези били големи сладури :yes: @Lindt, ако не е разбрала, членува в Спортен клуб, учреден с обществено-полезна цел, т.е. няма отношения с фирма, целяща печалба, а с дружество с идеална цел, последният публичен отчет на което е за 2016 година и декларира над 4 млн лева от членски внос и нито стотинка от стопанска дейност, съответно и нито стотинка корпоративен данък върху положителния резултат, който е близо 2 млн лева - https://ngo.mjs.bg/bg/Information/Information/RegisterDetails?id=qZnySWYyrU8%3D

 

възможно е в следващите години да са променили някак формата и да са вкарали в играта фирмите, които са изброени в Общите условия на сайта, ама не трябва ли тогава човек да има някакви правни отношения с тях документално, а не само чрез заявление за членство в клуб, който

Цитат

  .... обединява усилията на членовете на сдружението за подготовката и овладяването на културизма и фитнеса от деца и възрастни. Да разпространява културизма и фитнеса като средство за физическото и духовно развитие на нацията ни и като средство за развитието на масовата физкултура; Опознаване на световните достижения, спортна подготовка, състезания, правила и норми за развитието на културизма и фитнеса;

 

  • Харесвам 5
  • Смея се 1
Връзка към мнение

Вчера много се подразних, като видях в онзи форум от колко време насам и колко жени са се въртели в същия омагьосан кръг и наивно са подписвали "запис на заповед" и "пълномощно за дебитиране на карта" и то не за друго, аз за фитнес... Но пък това е добър повод за сравнение на подхода от клипчето на @Георги и нашият си чисто мутренски вариант. Така че @Lindt не го приемай лично, не мие цел да ти се карам, просто някои неща като ги видя и се дразня много, а и съм сигурен, че ти ще си извлечеш поуките. С други думи, в държавата на тиквите всеки ден е Хелоуин! 

 

Иначе @Goal & Boss, това че банката не може да контролира (изключвам някои подобрения не засягащи случая) дали ти лично плащаш със собствената си карта или някой, на който си дал пълномощно за това (страшно абсурдно ми звучи всеки път като го пиша) или пък някой, който ти я е откраднал, е common sense, но въпросът беше, дали при оспорване на транзакциите веднага ще ти върната парите, както са твърдели от фитнеса. Отделен въпрос е, че те после могат да си ги изискват по друг начин, ако се окаже, че наистина им ги дължиш по "договор".

 

Какво да правиш? Отиди във въпросния мутренски фитнес и си попълни формуляр за прекратяване на договора, плати им трите такси, които вероятно им дължиш и се постарай накрая да имаш документи за прекратен договор и погасени задължения.

 

Житейските уроци с адвокат или кръгчетата с някоя и друга институция (вероятно доста хора вече са пробвали), вероятно ще ти струват (много) повече пари и/или време и може да се окаже, че нямаш особени основания освен това, че някакви общи работници във фитнеса са те дезинформирали и мотали периодично, което нито е доказуемо, а и да беше не е точно солиден аргумент, за каквото и да било. При всички положения си закрий тази карта все пак като приключиш със случая, защото тези са последните, които трябва да имат такъв тип информация. 

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 41 минути , Adventurer каза:

Отиди във въпросния мутренски фитнес и си попълни формуляр за прекратяване на договора, плати им трите такси

Аз доколкото разбрах от думите на Lindt, точно този формуляр е истински фантом в залите, за който всички са чували, но никой не е виждал. С плащането на трите месечни такси май също е сложно, защото онези така и така се самообслужват с нейната карта, а ако плати в брой при „общия работник“, като нищо пак ще ѝ дръпнат пари, та после ще има да се разправя с банката. Разбира се, може да си занули или закрие картата предварително, но пък нали не мислиш, че въпросният общак е в състояние да издаде някакъв съществен платежен документ, който да послужи за някакво доказателство в бъдеще?

Подходът, който препоръчваш, би работил в нормални държави. Или в България преди 15-20 години. Но тук и сега... Оптимист! Истински adventurer! :)

Връзка към мнение

@antea измислили са го, не можеш да им го отречеш. От една страна не плащат данък, а от друга, съм сигурна, че твърдят, че не попадат в обхвата на ЗЗП, защото, виждаш ли, не извършват търговска дейност.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 29 минути , Goal & Boss каза:

Аз доколкото разбрах от думите на Lindt, точно този формуляр е истински фантом в залите, за който всички са чували, но никой не е виждал. С плащането на трите месечни такси май също е сложно, защото онези така и така се самообслужват с нейната карта, а ако плати в брой при „общия работник“, като нищо пак ще ѝ дръпнат пари, та после ще има да се разправя с банката. Разбира се, може да си занули или закрие картата предварително, но пък нали не мислиш, че въпросният общак е в състояние да издаде някакъв съществен платежен документ, който да послужи за някакво доказателство в бъдеще?

Подходът, който препоръчваш, би работил в нормални държави. Или в България преди 15-20 години. Но тук и сега... Оптимист! Истински adventurer! 🙂

Стига вече сме се задълбавали в детайлите, че става развален телефон, което прави нещата още по-объркващи... 

Предизвестие за прекратяване с плащане на 3 вноски със сигурност може да подаде, написала го е още в първият си пост, пише го и по други форуми и тези неща ще си уточни на място и ще се постарае до получи документи за тях.
 

преди 22 минути , iMari каза:

.

Много ме изкефи твоя пост, но те по-някога видимо най-простите неща са всъщност гениални! 

  • Смея се 2
Връзка към мнение
преди 3 минути , Adventurer каза:

Много ме изкефи твоя пост, но те по-някога видимо най-простите неща са всъщност гениални!

Ха-ха,просто почнах да пиша,но натиснах "Публикувай"преди да довърша гениалната си мисъл,а нямах време да пиша и го изтрих 😃Та Мисълта ми беше,че и аз получавам подобни съвети от най-близките си- плащай и не се занимавай с глупости(пести си нервите),когато може да си го позволиш.Само че, така нищо не би се променило и бихме си останали един клет,вечно мрънкащ народ,че някой все се опитва да го прецака.Имаме си институции,които обичат да се бият в гърдите,колко работа вършат и как  вече сме част от европейското семейство.Еми,време е да ги направим реално работещи.В този ред на мисли,много ми хареса поста на @mililia.Въобще не се опитвам да давам акъл на @Lindt,тя сама ще си прецени до къде и стига времето,възможностите,нервите за да се занимава с този казус.И има много ситуации,в които ми се налага да следвам твоя подход,Приключенецо,но като цяло не смятам,че е правилен.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Съвети "плащай и не се занимавай с глупости" обикновено не давам и тук не съм давал, но за да търсиш съдействие от институциите първо трябва да имаш основание за това, а плащането в случая е свързано с изпълнението на условия по подписан договор или съгласяване с общи условия или там както са го измислили, което вероятно е напълно законно.

 

И моя подход винаги е бил да си търся правата по всякакъв възможен начин, когато смятам, че са ми нарушени и винаги съм съветвал и другите да го правят, но все пак за това са нужни и необходимите аргументи и то в документален вид, освен ако целта не ти е просто да изгубиш страшно много време (и вероятно нерви) и да не постигнеш нищо. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Два пъти съм подписвала договор с Пулс - първоначално за една година и след това преподписване за година и половина. И двата пъти са ми давали копие от всички документи, които съм подписала. Първата година, по медицински причини се наложи да замразя членството си, и въпреки че по договор имах право само на два месеца, ми разрешиха още един допълнителен, т.е. трети месец. Тези замразени месеци съм ги ползвала след изтичане на първия договор (първата година). И вече втория договор, по мое желание, прекратих с тримесечно предизвестие.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Според мен много лесно се разбира дали е се дебитира картата или банковата сметка. Гледаш фитнеса къде излиза - ако е в извлечението на картата, значи с едно обаждане до банката я отказваш и ти пращат нова, след което ще спрат да ти теглят.

Ще трябва да си упдейтнеш други абонаменти ако имаш, Netflix например

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Консултацията ми с ОББ не беше удовлетворителна:

Основанията за плащане са еднакви за всички направени транзакции.

Получателят е ATM/POS.

Не могат да ми кажат фирма или получател. 

Ако закрия картата си и те получат искане за тази сума с моите данни, те нямат основание да откажат транзакцията. Ако в сметката няма пари, то банката ще заплати (?) и ще ги изисква от мен, дори да са в друга сметка при тях.

Ако си закрия сметката при тях и отида в друга банка и договорът ми е се предаде на частен съдебен изпълнител, всяка банка ще им даде достъп до средствата ми. 

 

Искам да платя 3 вноски и да се разкарам завинаги. Наистина искам. Но ме спира идеята, че ще се върнат с твърдение, че парите не са превеждани на фирмата, с която имам договор и аз им дължа още някакво си нещо. А общите работници няма да ми издадат никакъв документ, че задълженията ми са погасени. Не виждам как ще ги убедя предвид огромния си успех до момента. 

 

Предвид това, аз почвам да си мисля, че ще бъда техен член до юни и ако някоя от подаваните жалби ми помогне да приключа по-бързо, ок, ако не, ще си поддържам формата и калявам нервите. 

Ще пробвам след малко да се консултирам с юрист за начините да си изисквам документите по-бързо и може и да си променя стратегията. 

Връзка към мнение
преди 43 минути , Lindt каза:

Предвид това, аз почвам да си мисля, че ще бъда техен член до юни и ако някоя от подаваните жалби ми помогне да приключа по-бързо, ок, ако не, ще си поддържам формата и калявам нервите. 

Ще пробвам след малко да се консултирам с юрист за начините да си изисквам документите по-бързо и може и да си променя стратегията.

Цялата сага ми е малко оплетена на мен, но сигурна ли си че това ще е решение и договора автоматично ли се прекратява тогава? Какво пречи на първи юли пак да осъмнеш с дебитирана карта и да започне същото упражнение...

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.