Прескочи до съдържание

GullivAir - новата българска авиокомпания


Препоръчани мнения

Самолета е приличен, става за 20-25 минутен полет. АТР 72, седалките са тип Райън дават по една вода и едно шоколадче. Приятен и доста лежерен полет. На паспортен контрол лежерно, проверяват тестове и сертификати, но по скоро проформа да отбият номер. Цифром и словом бяхме 8 човека на полета. Почувствах се все едно сме хванали въздушно такси.

  • Харесвам 13
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Който иска да лети до Скопие да се ориентира да го направи в близкия 1 месец. След 16.05 всички полети са "sold out" на сайта на Gullivair - тоест има силна вероятност линията да спре след тази дата.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 39 минути , Георги Матеев каза:

Който иска да лети до Скопие да се ориентира да го направи в близкия 1 месец. След 16.05 всички полети са "sold out" на сайта на Gullivair - тоест има силна вероятност линията да спре след тази дата.

Интересното е, че и за Албания са "sold out", а ние се гласим средата на юни за там.

Връзка към коментар

На връщане цифром и словом 11 човека, като бяхме само ние българи. 4 жени албанки и македонци. Самолета не е брандиран нито на отиване беше. Мисля, че са под наем от друга компания, поне по сейфти кард. Малко снимки на седалките и сейфти картата. 

20220418_061447.jpg

20220418_063216.jpg

20220418_063220.jpg

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 17 часа, Йосиф Милчов каза:

Интересното е, че и за Албания са "sold out", а ние се гласим средата на юни за там.

До Бургас също няма билети след 16.05, а това им е кажи-речи единствената линия с повече пасажери. Надявам се да преработват разписанията, а не да "хлопват кепенците".

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, tougherty каза:

До Бургас също няма билети след 16.05, а това им е кажи-речи единствената линия с повече пасажери. Надявам се да преработват разписанията, а не да "хлопват кепенците".

Ами дано, ама като погледнах данните от флайтрадара, ми намирисва на друго - трите регистрирани на авиокомпанията ATR-а не са летели последните7 дена, полетите са изпълнявани от лизингован от Jump Air ATR (както си личи от снимката на сейфти картата). С големите самолети положението е почти същото - почти никакви полети последните дни. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вие пък колко бързо ги отписахте 😆
Много схеми има още да се завтртят и много обещания има за продажба 😁

Големите самолети и без това никога до сега не са се счупвали от работа 😆 В момента върви само чартъра до Ла Романа/Доминиканска Република. За края на април/началото на май ще има включвания и по другите вериги. А за лятото чакаме да избухнат с американските полети...едва ли не.

Трите наети ATR-72 са паркирани из перона в София, по някаква мътна причина са "спрени", а литовската машина е докарана, за да закърпи графика на тяхно място.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тъкмо рекламирах на един приятел директните полети до Чикаго,а те липсват и в сайта на компанията, и в сайта на летище София...Голям срам!

  • Шок 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

...хроника на една предизвестена смърт !

Докато все още има хора, които вярват в Дядо Коледа историята ще се повтаря отново и отново.

 

Дано чудото с американските полети се случи , надявам се  поне там правителството не си вре носа.

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар

Поредното доказателство, че в авиацията трудно, да не кажа много трудно се перат пари. И, че авиационните чорбаджии смятат с калкулатор, който няма знак минус ( демек - ). Трудно се плува в сярна киселина! За пореден път, почти съм сигурен не за последен,  парата отива повече в свирката, отколкото в колелетата. Дано колегите, допринесли с труда си за тази компания по-бързо се пренасочат и намерят работа! 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Язък за Тирана. 😞

 

ПИБ връзката на страна, както и полит-икономическата връзка, някъде бях чела, че Гъливер са кадри от чартърите на Балкан Холидейз и на практика знаят си само това, не им се нрави особено да поддържат редовни линии и занимавката крайни клиенти и това не е свързано с натиска върху индустрията покрай Ковида.

Връзка към коментар

Полетите София - Скопие няма да спират.

 

Във връзка с появилата се информация в публичното пространство, че авиокомпания GullivAir спира редовните полети по маршрута София-Скопие-София, ви информираме, че към този момент авиокомпанията не планира да прекратява изпълнението на полетите по линията. За подобряване на удобството на пътниците авиокомпанията търси варианти за осигуряването на по-удобни часове за полетите. Разчитаме, след приключването на ремонта на полосата на летище Скопие, да получим по- добри времена за полета. Авиокомпания GullivAir прекратява договорните си отношения с настоящия лизингодател на самолета, с който се оперира към момента, като предстои да бъде нает нов самолет от същия модел ATR 72. Всички тези действия се предприемат и с оглед постигането на предвидимост за клиентите на авиокомпанията в съответствие с настоящата обстановка в региона и до голяма степен са афектирани от войната в Украйна", пишат от компанията в съобщение до медиите.

Източник: БНТ

  • Харесвам 6
  • Смея се 2
Връзка към коментар

“В момента се сменят часовете на излитане и кацане, тъй като е имало оплаквания, че на летището в Скопие трябва да се чака около 2 часа, за да тръгне градският транспорт”

 

😁😅

  • Смея се 7
Връзка към коментар
преди 9 часа, дядо Пепи каза:

Поредното доказателство, че в авиацията трудно, да не кажа много трудно се перат пари. И, че авиационните чорбаджии смятат с калкулатор, който няма знак минус ( демек - ). Трудно се плува в сярна киселина! За пореден път, почти съм сигурен не за последен,  парата отива повече в свирката, отколкото в колелетата. Дано колегите, допринесли с труда си за тази компания по-бързо се пренасочат и намерят работа! 

Те си се прибраха по родните страни. Българи пилоти на АТР са доста малко, а от Гъливер не си дадоха и зор да обучат.

преди 10 часа, ivo_121212 каза:

За Скопие ясно, но и Бургас май спират....която линия много повече ме интересуваше особено през летния сезон. Някакво инфо дали ще заредят до там полети?

До Бургас с България Еър, ама след средата на юни

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
11 minutes ago, Jorro said:

В новините сега в официално становище Гъливеър казали, че непрекратявали полетите, а търсели възможности за по-удобни часове 😄 

Днес са им дърпали ушите ,но не може да се спаси това , което не може да се спаси. Ще потупат още малко топката.

  • Харесвам 4
  • Смея се 2
Връзка към коментар
Йосиф Милчов

Аз като изпробвал линията, мога да кажа с ръка на сърце, че това е най-безмислената линия сигурно в историята на авиацията. 

Говорейки с приятели македонци и двете страни бяхме на мнение, че тия пари по добре да се вкарат в железопътна връзка, отколкото да се харчат безумно, все едно ги берат от дърветата.

  • Харесвам 5
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Най-тъжното е, че в момента (мисля) още няма автобуси между двата града. Ако с тези пари субсидираха два суперлуксозни автобуса на ден с читави тоалетни, приоритет на преминаването на границата и кадърен ПР, щеше да има много повече полза за всички, които не пътуват с кола. Ама не е като за новините

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Има маршрутки на МатПу 96. Минибусчета. Поне те стоварват в центъра на Скопие (автогарата е близо до центъра, а летището е на майната си в провинцията).

 

Снощи по Nova интервюираха шефа на "ГъливЕър" да обясни защо са изчезнали от сайта полетите след 21 май. Той каза, че ще се сменят самолетите и с друга машина ще се лети до Скопие и Тирана, ще има нови слотове (явно други часове на полетите, което е добре) и ще се актуализират цените. Репортерката изрично го попита дали ще се покачат цените, той отговори, че няма как иначе, защото са се качили цените на горивата.

Явно не смеят да пуснат цените в сайта, докато не купят (наемат) новия самолет.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Ан-2 ще им върши перфектна работа. А в най-натоварените дни джиткат с L-410 и пляскат с ръце от кеф, че са на плюс. А ако не искат да залитат по руска техника 1-2бр. Pilatus PC-12/45 също ще е 6++. 

  • Харесвам 2
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, дядо Пепи каза:

Ан-2 ще им върши перфектна работа. А в най-натоварените дни джиткат с L-410 и пляскат с ръце от кеф, че са на плюс. А ако не искат да залитат по руска техника 1-2бр. Pilatus PC-12/45 също ще е 6++. 

Направо властта, вместо субсидия, да им пусне Фалкона. :wink:

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.