Прескочи до съдържание

GullivAir - новата българска авиокомпания


Препоръчани мнения

преди 5 часа, Hakkâri Spor каза:

Репортерката изрично го попита дали ще се покачат цените, той отговори, че няма как иначе, защото са се качили цените на горивата.

Явно не смеят да пуснат цените в сайта, докато не купят (наемат) новия самолет.

Е, сега вече и цените като вдигнат, гарантирано ще се юрне де що има желаещ да се сима пред паметника със скопения кон у Скопje, като преди това е пътувал от летището с такси (скоро надежда за автобус), толкова време, колкото е и летял от София. Никакво съмнение нямам аз в това.

Не знам, но като гледам в какъв режисиран цирк са се вкарали и правителство, и авиокомпания, ми става леко жал и за двете...за едното обаче, е още по-леко. 

 

Някой може ли да направи груба калкулация по колко лева плащахме до сега (данъкоплаците под формата на грешните субсидии на Кирчо) на полет, за да оперират полети по тази не знам как да го нарека, хайде "линия" да е? При средна затовареност да го сложим 10-12 пасажера в оптимален вариант. След увеличението на цените, е ясно че и нашите пари към авиокомпанията ще се вдигнат, за да продължи летящото шоу на Кирче.

  • Харесвам 7
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Как да се калкулират субсидиите, като официално се твърди, че такива няма ? Последното, което се знае, че се искат такива, под формата на средства за реклама. 

Честно казано, не мога да си обясня,  какъв е този непрестанен хейт и злорадстване по Gullivair. В Магеланци очаквам хората да се радваме на всякакви опити за по-добра свързаност и по-лесни възможност за пътешествия от България.

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, IPBurov каза:

Честно казано, не мога да си обясня,  какъв е този непрестанен хейт и злорадстване по Gullivair. В Магеланци очаквам хората да се радваме на всякакви опити за по-добра свързаност и по-лесни възможност за пътешествия от България.

Абсолютно съм съгласен. А и Gullivair не е само "София-Скопие". 

Връзка към коментар

Напротив - Гъливер са жертва на  полически рекет ! Както съм написал , колкото по-скоро разни политически лилипути спрат да си врат носа там ,толкова по-добре за авиокомпанията.

Тази линия от самото начало е открито обявена за политически проект и няма как да не бъде оценявана като такъв.

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А темата не се казва София-Скопие, а "Гъливеър - новата българска авиокомпания". Може да обсъдим предстоящите полети на Гъливеър до:

 

Италия Таранто-Гроталие - Международно летище "Марчело Арлота" (от 29 май 2022)

Сейшели Mахе – Международно летище "Сейшели" (от 29 януари 2023)

Тайланд О-в Пукет - Международно летище "Пукет" (от 28 октомври 2022)

 

Например 😉

Връзка към коментар

Освен да пожелаем успех какво има да обсъждаме на нероден Петко ?

Нали доскоро обсъждахме директните полети до САЩ ,които според заложеното разписание трябва да започнат до броени седмици ?

 

Чак след лятото идва октомври 2022, а след него и януари 2023

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Догодина март-април пак ще излязат на дневен ред и ще се говори. Това е от много години вече.

Не виждам как ще са конкурентоспособни ценово, а както се подразбира дори директен да е, няма да е баш директен, а със стоп. Няма да е всеки ден и накрая я има кой да лети с тях, я няма.

Връзка към коментар
преди 15 минути , Hakkâri Spor каза:

Пак са пуснали полетите до Тирана, 3 пъти седмично, с променени часове, доста по-неудобни отпреди:

 

image.png.0bfd17eb5e1603de70fa7882c9fa5b57.png

А тези до Скопие са още по-рано:

 

 

image.png.9ba2906f12fab2fa1a597218d5a1a09e.png

e къде ги тези полети като на всички дати излиза SOLD OUT .... 

  • Смея се 3
Връзка към коментар

Според мен до голяма степен ТИМ се демонизират тук и всеки неуспех в годините се оправдава с тяхната намеса.  Не е ли възможно просто да са по-добри ? На крива ракета космоса и пречи.

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Petkan каза:

Ами нормално, нещо неизгодно ли е за ТИМ, веднага бива променено.

 

Ако ТИМ можеха да спрат толкова лесно някой нямаше да имаме Уиз и Раян опериращи от 4 летища с повече от 15 базирани тук самолета...

Точно в България за ралика от доста други европейски държави няма никаква протектионистична политика към родните авиокомпании. Даже напротив - за да могат да се преместят Раян на Т2 намалиха летищните такси.

Гъливер нямат самолети, нямат екипажи, нямат и пари 

 

  • Браво 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, adreno каза:

 

Ако ТИМ можеха да спрат толкова лесно някой нямаше да имаме Уиз и Раян опериращи от 4 летища с повече от 15 базирани тук самолета...

Точно в България за ралика от доста други европейски държави няма никаква протектионистична политика към родните авиокомпании. Даже напротив - за да могат да се преместят Раян на Т2 намалиха летищните такси.

Гъливер нямат самолети, нямат екипажи, нямат и пари 

 

Прочете ли добре, че става въпрос за летище Бургас?

След това се информирай колко авиокомпании летят оттук извън летните месеци и колко от Варна. Запитай се защо ли е така и ела отново с нов коментар.

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Моят прочит на махането на Бургас е, че си насочват самолетите към чартъри и работа с няколкото туроператора, които през тур агенти ги пълнят. Между редовете на статията пише, че нямат машини. Висок сезон е, сметнали са си, че дългосрочно ползите от това да продават редовно и да не се дънят при запитване за машини от туроператори, са повече от това да се занимават с продажба на дребно и сами с пълнене на самолети. Как и колко ще го напълни туроператора си е негова грижа. Да, имат "редовни" линии до Сейшелите, Малдивите и т.н, хора от форума са споделяли опита си от летенето с тях, но то е било част от турпакета. На нас може да не ни е "редовно" обаче ГВА на много държави в много редки и специални случаи разрешават кацане на определено летище при специални условия, дори чартъри да са, искат се за одобрение документи като за редовна линия. С хора с тур.пакети ли ще се пълни или с индивидуални, това е бизнес решение на авиокомпаниите, ГВАтата не ги бърка. Да, ок, ако има нещо на борда и т.н. трябва извънредно кацане, може да се разреши на даденото летище, но не искат през няколко месеца да се занимават с авиокомпания, която всеки път в различен ден или час ще иска наземен персонал и обслужване. Ето, тъкмо гледах друга тема във форума: и Ryanair имаха одобрение за Задар в сряда и неделя, но са си сметнали и сряда отпада, ако следващите сметки покажат друго, веднъж одобрено, по-лесно ще го върнат. Другите основно чартърни авиокомпании са на същия принцип, лошо няма. Това, че аз и други тук жалеем по отпадането във висок сезон на линия Бургас, Тирана или друго, цели самолети няма да се напълнят от нас. Когато/ако им се поосвободят машини, ще пуснат пак. 

 

От статията с новината за Бургас: "Той не уточни причината за спирането на полетите, но вероятно е заради слаб интерес и липсата на пътници. От друга страна GullivAir има недостиг на малки самолети ATR 72, които използва по тази линия, но и до Скопие и Тирана."

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 32 минути , Petkan каза:

Прочете ли добре, че става въпрос за летище Бургас?

След това се информирай колко авиокомпании летят оттук извън летните месеци и колко от Варна. Запитай се защо ли е така и ела отново с нов коментар.

Зимата се извозват основно жителите на Комлука по посока Лондон и обратно основно след като секнаха полетите на S7. По някой еврейски хазартен чартър за цвят.

Защо е така ли - ами просто за друго няма пазар  - ако го нямаше Слънчев Бряг и лятото щяха да са толкова полетите.

Бургас не е туристическа дестинация, почти никакъв бизнес трафик, даже и гастърбайтери няма достатъчно та поне един Дортмунд да пуснат. Магистралата скъси пътуването до под 3 часа.

Варна предлага малко повече и по четирите показателя, а е и 2 пъти по-голяма - за това и там има и целогодишни полети.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

Говорим си, че спират полетите на ГъливЕр от/до София за летния сезон и пускат тези на България Ер. Защо ли? Дали концесионерът на двете морски летища пък няма нещо общо с една от двете авиокомпании и не гледа собствената си изгода? И защо спират малкото самолетче на едната компания и го сменят с голямото на другата, при положение, че Варна е 2 пъти по-голяма? А пък ти си вярвай, че има дядо Коледа.

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Ама самолетчето на голямата компания винаги си го е имало, със и без Гъливеър. Тоест всяка година България еър си пускат полетите за летния сезон, независимо дали има конкуренция по тази отсечка или не. За нас, пътниците, не е ли по-добре да има през цялата година полети на независимо коя компания? Лятото едните, а есента, зимата и пролетта - другите... Мисля ,че е по-добрият вариант от това, и двете компании да летят през лятото, а след септември - нито една.

И да, с тези автомагистрали, от София до Бургас се стига за 3 часа. А до Варна - няма как. И отделно, че Варна е трети по големина, но вече втори по население град.  Та полетите до там са необходими не само по време на морските почивки.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.