Прескочи до съдържание

GullivAir - новата българска авиокомпания


Препоръчани мнения

преди 3 часа, stanislavpp каза:

Това няма как да е вярно 

Е, нали не мислите, че си го измислям? Проверете в сайта на летището, за излитащи и кацащи от 15 юни нататък. https://sofia-airport.eu/bg/poleti/destinatsii/ Горе съм дал скрийншотове, ясно се виждат кацания в София в понеделник, четвъртък и събота. Това са същите самолети, които са излетели за САЩ в неделя, сряда и петък.

 

image.png.92eb69df3999fb3dce9f8952684b2427.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 1.03.2022 г. в 22:29, Hakkâri Spor каза:

А поне летището да беше в града (както е в София и може да се стигне с метрото).  За разлика от автогарата, която е близо до центъра, летището е на 25 км от Скопие и няма градски транспорт дотам.

Има автобус и се пътува около 30мин.,спира на три места в града и струва 180 denars /около 5лв/. 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2
Връзка към коментар

Ами преди 3-4 години нямаше. В смисъл не и автобус на градския транспорт (с номер). Имаше автобус на "Вардар експрес", който тръгва от хотел Holliday Inn, спира на автогарата/жп гарата и после летището. И никъде няма разписание, веднъж на няколко часа. Аз си купих Wizz transfer, а преди да го направя, доста питах и търсех инфо за трансфер от града до летището. 

А ако през последните 3 години са пуснали редовен автобус от града до въпросния аеродром... ОК, не съм знаел.

Връзка към коментар

Както си и мислех... няма редовен транспорт от града до летището, камо ли на градския транспорт. Преди малко кликнах линка, посочен в коментара преди моя и ясно се вижда, че има по 3 автобуса дневно и един нощен. Дори няма автобуси на всеки час. Тоест остава си това неудобство с трансфера. Да живеят копърките. А полетите там далеч не са толкова малко и има нужда от постоянни автобуси. Аз помня, че като излизах от летището навън (все още озаглавено Аеродром Александар Македонски) бакшишите ми пускаха оферта за  "25 евра до центорот" .

Значи ние тука сме си баровци с автобусите през 20 минути (84 и 184) до двата терминала и метро през 7-8 мин. до Т2.   Във Варна също имат редовен бус 409 до летището в Аксаково, а пък в Бургас също с бус 15 до Сарафово. Само за пловдивското летище май положението е по-зле от Скопие.

 

image.png.f4abd64cf413ba4c8d623b2f147900f4.png

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Успях да се преборя с два двупосочни 16-18 април София - Скопие, на цена от 257 лева двата билета отиване и връщане.

  • Харесвам 3
  • Браво 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Да направят Скопие-Варна или Скопие-Бургас за лятото, ще има повече пътници, отколкото за София. Но те си знаят. Кирчо трябваше да се отчете с тази линия. А ако има среща на високо равнище в четвъртък дали пак няма да лети "през Виена" за Скопие? Полетите са в петък и неделя 😉

 

Другата лоша новина (след тази, че остават сертификатите за влизане в БГ и след 1 април) е, че полетите до/от Русе няма да са скоро. Поредното отлагане, този път за края на годината. 

https://www.travelnews.bg/bg/news/16485680282737/otlaga-se-puskaneto-v-eksploatatsiya-na-letishte-ruse

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Може да не им се връзва логистиката, щото базата е в София. Или идеята е да свързва столиците (т.е. политическа, а не икономическа, което си е ясно отначало де).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 часа, Hakkâri Spor каза:

Другата лоша новина (след тази, че остават сертификатите за влизане в БГ и след 1 април) е, че полетите до/от Русе няма да са скоро.

Какви полети до/от Русе? Летището там сигурно не отговаря и на минимални авиационни стандарти в днешното си състояние.

Връзка към коментар
На 19.03.2022 г. в 10:34, Георги Матеев каза:

наистина се надявам най-сетне да имаме лонг-хоул авиокомпания с редовни директни полети до повечко дестинации.

При положение, че едно летище като Прага/Будапеща няма такава, няма защо да очакваме от този мъгляв проект нещо повече.

Да разкриват полети до 2 летища в САЩ общо 6 пъти седмично ми се струва ужасно - изпълнение, в което няма абсолютно никаква икономическа логика. Трансфери от Индия за САЩ - моля, кой е чувал в Индия за тази компания?

Не знам дали полетите не са вкарани в държавната субсидия по 35 евро/седалка?

  • Замислям се 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
На 21.03.2022 г. в 15:31, Ivko каза:

Има автобус и се пътува около 30мин.,спира на три места в града и струва 180 denars /около 5лв/. 

Ако говорим за полета от Скопие, който пристига в 05:30 часа - то първият възможен бус е чак в 08:30. Така че или висиш 3 часа на летището или се мяташ на копърките, които (от съвсем скорошен опит говоря) са безкрайно зли. Няма друг вариант. Аз кацнах в Скопие след 23:00 часа и този бус не ме ловеше, та с 200 зора успях да се спазаря за "само" 20 евро до града, а таксиджията през целия път беше супер начумерен и мрънкаше как съм го "минал". Стана ми едно мило и родно.

  • Шок 2
  • Смея се 11
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 8 минути , randi каза:

Я гледай ти, няма май да се лети до РусИ. Каква невероятна и потресаваща изненада. А април/май щяхме да хвърчим на воля.... Мда.

А русенци с такова нетърпение чакаха да се прекачват в София и да летят до Ню Йорк. Сори, не се сдържах 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 7
Връзка към коментар
преди 11 часа, pr284 каза:

Да разкриват полети до 2 летища в САЩ общо 6 пъти седмично ми се струва ужасно - изпълнение, в което няма абсолютно никаква икономическа логика.

Ужасно единствено , ако се изпълняват от два самолета . Еър Сърбия си изпълняват години наред полети само до JFK с три честоти зимата и шест лятото . Гъливер вържат ли се като партньор на някой алианс , полетите ще се изплащат само от бизнес билетите , както е при другите конвенционални компании…

Връзка към коментар
преди 3 часа, Георги Матеев каза:

А русенци с такова нетърпение чакаха да се прекачват в София и да летят до Ню Йорк. Сори, не се сдържах 🙂

Те от Букурещ имат далеч по-голям избор, вместо да се тътрят чак до София.

 

преди 4 часа, pr284 каза:

Какви полети до/от Русе? Летището там сигурно не отговаря и на минимални авиационни стандарти в днешното си състояние.

Е, бяха гръмки обещания още през есента, че до февруари максимум полетите ще са факт. Кмет на Русе, шеф на летището, транспортен министър, кого ли не включваха в новините, в предавания на БНТ дълги интервюта от Щръклево. Новата транспортна министърка, която мьека безобразно през есента обеща, че полетите ще са факт "най-късно през март догодина" (2022). Пистата плаче за ремонт, сградата също. Хора няма назначени... Автобусна връзка до града не е помислена.  Въпросът беше да излъжат хората.

Като спрат полетите до Скопие, със същите самолети ще се лети до Русе догодина 😄

преди 47 минути , Фил каза:

В подобно ATR72 имах полет до Белград през 2020 с полупразазен самолет, десетина души. Бръмчалник и оглушалник 😉

Връзка към коментар

Не знам дали сме изпуснали или само аз съм изпуснал, но Летище София от вчера въртят новина, в която се казва, че Gullivair ще стартират и полети до Солун три пъти в седмицата от 17.06.

https://sofia-airport.eu/bg/novi-poleti-do-evropa-i-balkanite-v-lyatnoto-razpisanie-na-letishte-sofia/?fbclid=IwAR2Kjo-gzHkfLiPRcHVxEi8WtqBFb2ysPLm27WWu5f1vmCgypS5XG-30je4

 

Не съм чул/чел нещо такова от самата авиокомпания?

Връзка към коментар
преди 17 часа, Hakkâri Spor каза:

ATR72

 

преди 17 часа, Hakkâri Spor каза:

Бръмчалник и оглушалник

Преди няколко години ми се наложи да пътувам като служебен пътник до Виена. Стана ми интересно, защото видях, че ни карат с автобуса към ATR-72. Имам доста часове нальот на Ан-24, Ан-26 и ми беше любопитно да направя една съпоставка между тези машини. Оказа се един от най-кошмарните ни полети, при които съм бил пътник. Ужасна турбуленция през цялото време. Такова неприятно бръмчене и вибрации. По едно време взех да си мисля, че Airbus ги правят тези самолети в свободното си време, или в час по труд и техника в някой ПУЦ. След  доста години се прибирах от Тирана, през Скопие със същата техника. Но този път командирът ми беше съвипусник и с най-голям кеф откликнах на поканата му да отида в пилотската кабина да видя как се кара тяхното сечиво. Беше мааалко по-човешко усещането. Но определено Ан-24 се държи по-добре и е доста по-тих самолет, особено на последните редове седалки.  

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

@yordanov Хм, аз вчера го прочетох тук https://bgtourism.bg/31032022-airport-sofia-poleti-lyatno-razpisanie Пише: "Полетите до Солун ще бъдат три пъти в седмицата – вторник, петък и неделя и започват от 17 юни." Но се чудя дали да обръщам внимание на това. 

 

Връзка към коментар

Странно, но след 30 април от София до Тирана на сайта си дават следваща дата 17 май, но за всички дати пише "sold out". В обратна посока за юни месец е същото.
Трябва ми двупосочен билет от началото на май до началото на юни, но явно не може да се резервира на сайта им, а не излизат в други сайтове...

Връзка към коментар

Готино е това с полетите до Тирана, дано да се задържи.

 

Балканите са  Интересно ми е София-Атина поне сезонно за лятото или България Ер не пуска кокала/Гъливер внимават да не ги настъпят?

 

 

преди 47 минути , zzxxcc каза:

Странно, но след 30 април от София до Тирана на сайта си дават следваща дата 17 май, но за всички дати пише "sold out". В обратна посока за юни месец е същото.
Трябва ми двупосочен билет от началото на май до началото на юни, но явно не може да се резервира на сайта им, а не излизат в други сайтове...

Интересно. Аз гледах преди няколко седмици за празниците и имаше полети, бяха по около 40евро.  Възможно ли е да са разпродадени на туроператори, за да си вържат разходите поне в началото? Те вече имат доста опит с тур.групи. 

 

Редакция: Сега гледам за полети до Бургас лятото, Гъливерските са заредени до м.май. Вероятно просто не са заредили билети и цени за след май.

Връзка към коментар
преди 40 минути , Coo каза:

 

Балканите са  Интересно ми е София-Атина поне сезонно за лятото или България Ер не пуска кокала/Гъливер внимават да не ги настъпят?

 

 

Гъливер съвсем правилно не скачат на дестинации с конкуренция. За момента са ни риба, ни рак - нито да се конкурират с цени с Уиз и Раян, нито имат партньорство с други авиокомпании, та да имат трансфер или другия превозвач да им пълни също полетите.

Атина е кратка линия, но със силен трансфер и бизнес трафик, а там A3 няма какво да ги бутне.  Лоукостите се пробваха и се отказаха. Бгер едвам кретат с 1-2 полета седмично, и ако не бяха в партньорство с Еджиън , и те да са спрели летенето.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.