Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Дали не е добра идея модераторите да обособят една тема специално за Wizz кредита от booking.com?

 

Всеки месец има десетки мнения за кредита, които размиват същността на основната тема.

  • Харесвам 16
  • Браво 3
Публикувано:
преди 8 минути , Георги Матеев каза:

Дали не е добра идея модераторите да обособят една тема специално за Wizz кредита от booking.com?

 

Всеки месец има десетки мнения за кредита, които размиват същността на основната тема.

Ох, и аз се молих за същото преди време ... :sad:

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 44 минути , Спас. каза:

И при мен същото... къде точно им пишеш? Писах през формата за "похвали и оплаквания" секция други, преди няколко дена, но няма отговор.. има ли някакъв специален мейл?

Customerrelations1@wizzair.com

  • Харесвам 2
Публикувано:

Влизам само да се похваля с положително развитие на казуса - закъснял с над 3 часа полет на Wizz - София - Ница на 27/08. След неколкократни отказа от страна на Wizz (с аргумента, че причината са извънредни обстоятелства), накрая копирах жалбата си с цялата кореспонденция с авиопревозвача към ГД ГВА.  17 дни по-късно получих отговор от Wizz, че полетът е бил забавен заради причини, които не следва да бъдат причислени към категорията на извънредните обстоятелства и потвърждават, че в конкретния случай са съгласни да изплатят обезщетение съгласно член 7 от Регламент 261/2004г. на ЕП и на Съвета в размер на 250 EUR на пътник.
Ако някой все още се бори с тях, може да ми пише, да споделя конкретните стъпки, които съм предприела. 
Благодаря на всички, които преди време се включиха в темата и чрез съобщения, с мнения и съвети!

  • Харесвам 20
  • Браво 12
Публикувано:
преди 5 минути , pepi:) каза:

Ако някой все още се бори с тях, може да ми пише, да споделя конкретните стъпки, които съм предприела. 

Ама защо само за борците?! За нас, останалите кибици, няма ли да ги споделиш? 😀

 

Майтапът настрана, но спокойно може да напишеш подробно какви стъпки си направила, така че да обърнеш казусът в твоя полза. Това, че на мен досега не ми се е налагало да се разправям с Wizz, не означава, че следващият месец, когато пак летя с тях, няма да ударя греда. Споделяй! Форумът е за това.

  • Харесвам 13
Публикувано:
преди 42 минути , pepi:) каза:

Влизам само да се похваля с положително развитие на казуса - закъснял с над 3 часа полет на Wizz - София - Ница на 27/08. След неколкократни отказа от страна на Wizz (с аргумента, че причината са извънредни обстоятелства), накрая копирах жалбата си с цялата кореспонденция с авиопревозвача към ГД ГВА.  17 дни по-късно получих отговор от Wizz, че полетът е бил забавен заради причини, които не следва да бъдат причислени към категорията на извънредните обстоятелства и потвърждават, че в конкретния случай са съгласни да изплатят обезщетение съгласно член 7 от Регламент 261/2004г. на ЕП и на Съвета в размер на 250 EUR на пътник.
Ако някой все още се бори с тях, може да ми пише, да споделя конкретните стъпки, които съм предприела. 
Благодаря на всички, които преди време се включиха в темата и чрез съобщения, с мнения и съвети!

А ако полетът не беше от София към кого трябва да е оплакването при положение , че авиопревозвача отказва ?

Публикувано:

Когато полета е от/до България,жалбата към авиокомпанията е хубаво да се изпрати и на ГВА- caa@caa.bg , както и всяка следваща кореспонденция .Така те в самото начало започват да следят случая и ти връщат имейл,че ще изискват превозвача да ти отговори в законноустановеният срок(две седмици,май беше).Сега,друг е въпроса,че в няколко ситуации с БГ ер нищо друго не направиха,освен да следят срока.Хубаво е,че @pepi:) има добър развой на ситуацията и ГВА наистина са си свършили работата.

Публикувано:

Споделям стъпките, по които минах, до постигане на положителния резултат:
1) Директен контакт с авиокомпанията  през онлайн формуляра им -  http://wizzair.com/Claims

2) Изпратих мейл на customerrelations1@wizzair.com  (уточнявайки, че вече съм подала жалба през сайта им) -  прикачих pdf файл с билетите, както и снимка на таблото от летище София - с посочен час на излитане по разписание и очакван час на излитане в действителност.  Обърнах внимание на факта, че както от наземния персонал на летище София, така и от екипажа на самолета, на пътниците беше обяснено, че забавянето се дължи на технически проблем.

Spoiler

Два дни по-късно получих първия отговор от страна на Wizz Air - отрицателно становище за изплащане на обезщетение –„полетът е бил извършен със закъснение от 3.44 мин, което се дължи на  извънредни обстоятелства, които са били извън техния контрол“. 

Последва размяна на 1-2  мейла, в които настоявах за конкретни доказателства, че причините са извънредни.  Такива не получих, а становището им за неизплащане на обезщетение остана непроменено, дори след като им заявих, че следващата стъпка от моя страна ще е да се обърна към Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация”.

3) Пристъпих към изпращане на жалба към ГД ГВА на следния e-mail - caa@caa.bg. Приложих - цялата кореспонденция с Wizzair; - копие на билетите; - формуляр за подаване на жалба на бг език - от сайта на ГД ГВА - може да се намери тук: 

https://www.caa.bg/bg/content/prava-na-putnicite-vuv-vuzdushniya-transport-formulyar-na-es-za-zhalbi?fbclid=IwAR31uBYcYpxsLCm30UMvkgbMbRns15D39t9THEoQku0E3lnH3foMCZfKywE

 

Spoiler

Три дни по-късно получих мейл, с който ГВА  изпращаха жалбата ми за преразглеждане, както и изискваха становище за закъснението на полета. Бяха поставили краен срок за отговор  - 20 дни.

 

4) 15 дни по-късно се получи официален отговор от страна на Wizz, в който ни уведомяваха, че са съгласни да изплатят обезщетение.

Spoiler

Предлагат ми два варианта:

 -  да получа сумата на личен Уиз Акаунт -  ще ми преведат 120% от фиксираната компенсация, като крайното обезщетение ще бъде в размер на 300 EUR на пътник, които ще бъдат конвертирани в резервационен кредит. Той ще бъде наличен веднага и може да бъде използван за създаване на бъдещи резервации или закупуване на други услуги от уебсайта им.
-  да получа сумата от 250 EUR на пътник на лична ми банкова сметка.


 

  • Харесвам 13
  • Браво 7
Публикувано: (редактирано)

На сайта на български език има реклама " Резериврай мястото си с най-добър изглед към северното сияние. Открийте Скандинавия  " Какво имат предвид ?!?!? 

Редактирано от Mitko
Публикувано:
2 hours ago, Mitko said:

На сайта на български език има реклама " Резериврай мястото си с най-добър изглед към северното сияние. Открийте Скандинавия  " Какво имат предвид ?!?!? 

рекламират полетите си до Рейкявик....подробност е, че от София не летят до там...

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано:
5 minutes ago, aleksandrina said:

И аз се чудих същото. Банера не водеше на никъде като се опиташ да цъкнеш на него... 

Подготвят ни за София-Рейкявик -сезонна линия за магеланци 😄 😄 😄 

  • Харесвам 1
  • Смея се 9
Публикувано:
преди 3 минути , Mitko каза:

Wizz Air UK - В Минамар ли е базиран ? На резеревацията Лондон - Тромсо изписват  Air Bagan 😂😂😂 Съвсем сериозно 

Screenshot 2018-11-03 at 21.45.47.png

Изглежда регистрираното в Англия подразделение на Уиз използва IATA код W9, който преди това е бил на нефункциониращата Air Bagan, а този сайт не са си ъпдейтнали базата данни.

Публикувано:
преди 2 минути , yordanov каза:

Изглежда регистрираното в Англия подразделение на Уиз използва IATA код W9, който преди това е бил на нефункциониращата Air Bagan, а този сайт не са си ъпдейтнали базата данни.

Може би, но така ми пристигна и на е-мейла . Вероятно и  gmail на Гугъл така го разпознава , защото в бодито на   е-мейла ми го изписва като Air Bagan  в съдържанието на е-мейла вече си е Уиз 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

И аз не съм си получила 10% от резервация от Booking от началото на юни   - няколко писма имам от тях , че все ще ми разглеждат случая и вече ги отписах...

Редактирано от Izabela
Публикувано:

Спамвай ги по няколко пъти на ден! Аз вчера получих точките, без една резервация и днес отново започнах серията спам!

преди 13 минути , Izabela каза:

И аз не съм си получила 10% от резервация от Booking от началото на юни   - няколко писма имам от тях , че все ще ми разглеждат случая и вече ги отписах...

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Вчера се натъкнах на нещо неочаквано за мен:

Правя резервация в Wizzair.

На сайта изписва една сума, че ще ми бъде дръпната от картата, но след като ме прехвърли на страницата за 3D защитата, сумата беше доста по-висока.

Отказах плащането.

За моя изненада резервацията беше направена и си я имаше в акаунта ми. Статуса й беше "очаква плащане".

След разговор със съпорта оправихме проблема. Така, между другото, попитах колко време се пази тази резервация т.е. колко време Wizz очакват плащането. Младежа отговори, че няма фиксиран срок, но със сигурност е повече от 2-3 дни.

Та мисълта ми е, че някой, ако иска, би могъл по този начин да си запази билети за няколко дни без да плаща за това.

 

  • Харесвам 15
Публикувано: (редактирано)
преди 3 часа, ven62 каза:

Та мисълта ми е, че някой, ако иска, би могъл по този начин да си запази билети за няколко дни без да плаща за това.

Ако прехвърлянето към страницата за 3D защита е автоматизирано и независещо от това има ли средства по картовата ни сметка,  тази операция реално има много голям ефект при "авансови" резервации, за   които очакваме да ни бъде платено. Сигурно много от нас са отказвали  да резервират  на близки и познати именно поради недостатъчно средства по картата в конкретен момент.  И когато  в следващите дни ни захранят сметката,  се оказва, разбира се,  че  билетите са по-скъпи.  Относно срокът за "очакване  плащане" , да, със сигурност е поне 5-6 дена. Имах преди година случай  на плащане чрез банков трансфер (който, по условията на сайта е до 24 часа). На практика поради забавяне на захранване на сметката ми от  пасажера платих на  петия ден, понеже в акаунта ми резервацията стоеше активна със статут "очакване плащане".

Редактирано от epetkov
  • Харесвам 2
Публикувано:

А цената след тези два,три, пет дена същата ли е като когато си резервирал или се променя в зависимост от реалната в момента на плащане.

Публикувано: (редактирано)

На същата цена е, но само по банков превод. Просто си плащаш резервацията в последствие.

Редактирано от Тони
  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, EliDion каза:

А цената след тези два,три, пет дена същата ли е като когато си резервирал или се променя в зависимост от реалната в момента на плащане.

Не знам кого питаш. Ако мен - Да, цената е същата. Просто в акаунта седи една резервация, досущ еднаква с всички останали, с booking code, имена, багажи, … всичко.

Само дето най-отгоре пише "Очаква плащане" и като цъкнеш на този линк отиваш на страницата на Wizz дето да си въведеш данните за картата и да платиш.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • aloha8
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.