Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

При такава промяна на разписанието имаш право да си поискаш парите обратно или да избереш друг полет, нали така? (Питам за моя информация)

Да. Предлагат три опции:

 

1. ПРЕЗАВЕРЯВАНЕ НА ПОЛЕТА(ИТЕ) ВИ

Презаверяваме резервацията Ви друг полет, опериран от нас, по същия или – ако е необходимо – подобен маршрут, в рамките на 14 дни преди или 30 дни след насрочената дата на заминаване на отменения полет, в зависимост от наличността на свободни места.

Ако искате да презаверите полета си по същия маршрут, влезте в профила си на адресwizzair.com, изведете резервацията на екрана и изберете опцията „Презаверяване на резервация“. Това е най-бързият начин да изберете нов полет за всички пътници по резервацията си. Ако искате да презаверим резервация за Вас по подобен маршрут, моля, свържете се с нас, като кликнете тук.

 

2. ОТМЕНЕТЕ ПОЛЕТА(ИТЕ) СИ И ПОЛУЧЕТЕ 120% КРЕДИТ ЗА РЕЗЕРВАЦИИ

Ние отменяме резервацията Ви и кредитираме в „клиентския Ви профил“ пълната стойност на заплатената за отменения полет сума, както и за обратния полет, ако това е приложимо, плюс 20% от сумата, заплатена за отменения полет. Моля кликнете тук....... 

 

3. ОТМЕНЕТЕ ПОЛЕТА(ИТЕ) СИ И ПОЛУЧЕТЕ ЗАПЛАТЕНАТА СУМА ОБРАТНО

Отменяме резервацията Ви и възстановяваме заплатената за отменения полет обща цена и, ако е необходимо, за обратния полет (включително данъци и такси). Моля кликнете тук................

Редактирано от Georgi_G
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При такава промяна на разписанието имаш право да си поискаш парите обратно или да избереш друг полет, нали така? (Питам за моя информация)

 

Да. Предлагат три опции:

 

1. ПРЕЗАВЕРЯВАНЕ НА ПОЛЕТА(ИТЕ) ВИ

Презаверяваме резервацията Ви друг полет, опериран от нас, по същия или – ако е необходимо – подобен маршрут, в рамките на 14 дни преди или 30 дни след насрочената дата на заминаване на отменения полет, в зависимост от наличността на свободни места.

Ако искате да презаверите полета си по същия маршрут, влезте в профила си на адресwizzair.com, изведете резервацията на екрана и изберете опцията „Презаверяване на резервация“. Това е най-бързият начин да изберете нов полет за всички пътници по резервацията си. Ако искате да презаверим резервация за Вас по подобен маршрут, моля, свържете се с нас, като кликнете тук.

 

2. ОТМЕНЕТЕ ПОЛЕТА(ИТЕ) СИ И ПОЛУЧЕТЕ 120% КРЕДИТ ЗА РЕЗЕРВАЦИИ

Ние отменяме резервацията Ви и кредитираме в „клиентския Ви профил“ пълната стойност на заплатената за отменения полет сума, както и за обратния полет, ако това е приложимо, плюс 20% от сумата, заплатена за отменения полет. Моля кликнете тук....... 

 

3. ОТМЕНЕТЕ ПОЛЕТА(ИТЕ) СИ И ПОЛУЧЕТЕ ЗАПЛАТЕНАТА СУМА ОБРАТНО

Отменяме резервацията Ви и възстановяваме заплатената за отменения полет обща цена и, ако е необходимо, за обратния полет (включително данъци и такси). Моля кликнете тук................

 

 

Само да допълня, че става въпрос само за двупосочния билет в който има някаква промяна т.е. ако искам нещо да правя с билета Буд-Рейк-Буд то ще си е за моя сметка. (не, че искам...)

Опънете първо по Ваци, Ракоци и Андраши авеню  ;)

 

Ей тоя Фичо. :) Каквото и да прави човек, той все ще добави нещо, че да се хареса повече на жените. ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте :)

 

Изнервих се на лилавите и идвам да се оплача:

 

Опитвам се да си купя билет - правя си резервация, искам да платя с карта, въвеждам си всички данни и... плащането не ми се приема (а картата си е ок: валидна е, с достатъчнно пари в наличност). Опитвам 4 пъти и имам 4 пъти declined.

В my bookings имам резервация със статус "hold" и съобщение "You're almost there – watch your inbox for instructions on how to complete your bank transfer. Follow these to confirm your booking and you're good to go!"

Как за Бога става това, като никъде не съм избирала банков трансфер и как в крайна сметка да си платя билета?

Пътувам в сряда, мисля че имаше някакво значение - бях чела някъде, че ако полета ти е след по-малко от 10 дни, имаше някакви ограничения в начина на плащане, но вече не си спомням какви...

 

Edit: открих го: "If you wish to pay by bank transfer you must make your reservation at least 14 days prior to departure"

Редактирано от Svetla
Връзка към коментар

Здравейте :)

 

Изнервих се на лилавите и идвам да се оплача:

 

Опитвам се да си купя билет - правя си резервация, искам да платя с карта, въвеждам си всички данни и... плащането не ми се приема (а картата си е ок: валидна е, с достатъчнно пари в наличност). Опитвам 4 пъти и имам 4 пъти declined.

В my bookings имам резервация със статус "hold" и съобщение "You're almost there – watch your inbox for instructions on how to complete your bank transfer. Follow these to confirm your booking and you're good to go!"

Как за Бога става това, като никъде не съм избирала банков трансфер и как в крайна сметка да си платя билета?

Пътувам в сряда, мисля че имаше някакво значение - бях чела някъде, че ако полета ти е след по-малко от 10 дни, имаше някакви ограничения в начина на плащане, но вече не си спомням какви...

 

Edit: открих го: "If you wish to pay by bank transfer you must make your reservation at least 14 days prior to departure"

Имате ли активиран 3D код  на картата?Може да е от това.

Връзка към коментар

Имате ли активиран 3D код  на картата?Може да е от това.

Имам, да, въвеждам си паролата както си му е реда, правила съм го това упражнение и не би трябвало да е проблем...

Връзка към коментар

Здравейте :)

 

Изнервих се на лилавите и идвам да се оплача:

 

Опитвам се да си купя билет - правя си резервация, искам да платя с карта, въвеждам си всички данни и... плащането не ми се приема (а картата си е ок: валидна е, с достатъчнно пари в наличност). Опитвам 4 пъти и имам 4 пъти declined.

В my bookings имам резервация със статус "hold" и съобщение "You're almost there – watch your inbox for instructions on how to complete your bank transfer. Follow these to confirm your booking and you're good to go!"

Как за Бога става това, като никъде не съм избирала банков трансфер и как в крайна сметка да си платя билета?

Пътувам в сряда, мисля че имаше някакво значение - бях чела някъде, че ако полета ти е след по-малко от 10 дни, имаше някакви ограничения в начина на плащане, но вече не си спомням какви...

 

Edit: открих го: "If you wish to pay by bank transfer you must make your reservation at least 14 days prior to departure"

Да не е от вида на картата?На мен по този начин не ми мина плащане с Маестро,дори звънях на импулсния тел. и от там ми казаха,че често се случва с тази карта,въпреки че услужливо беше посочена сред картите,които приемат.Не мисля,че ще може да платите по банков път,по-добре платете с друга карта.

Връзка към коментар

И на мен ми се случи с маестро, изобщо не ме допусна да си вкарам данните, аз платих по банков път защото нямах в мен друга карта, че бях на работа. Явно маестрото нещо не минава в сайта на wizz.

Връзка към коментар

Картата ми е Visa, и току-що плащах друго с нея, така че явно проблемът си е от Wizz.

Другата ми е Maestro - и нея не я прие.

 

Ако бях по-суеверна щях вече се замисля дали изобщо да пътувам :lol: :lol: :lol:

Връзка към коментар

Здравейте :)

 

Изнервих се на лилавите и идвам да се оплача:

 

Опитвам се да си купя билет - правя си резервация, искам да платя с карта, въвеждам си всички данни и... плащането не ми се приема (а картата си е ок: валидна е, с достатъчнно пари в наличност). Опитвам 4 пъти и имам 4 пъти declined.

В my bookings имам резервация със статус "hold" и съобщение "You're almost there – watch your inbox for instructions on how to complete your bank transfer. Follow these to confirm your booking and you're good to go!"

Как за Бога става това, като никъде не съм избирала банков трансфер и как в крайна сметка да си платя билета?

Пътувам в сряда, мисля че имаше някакво значение - бях чела някъде, че ако полета ти е след по-малко от 10 дни, имаше някакви ограничения в начина на плащане, но вече не си спомням какви...

 

Edit: открих го: "If you wish to pay by bank transfer you must make your reservation at least 14 days prior to departure"

 

Пробвай през мобилното приложение, при мен подейства.

Връзка към коментар

Аз да кажа - не ги дъвча, изобщо :) Постъпвам както някои магеланци/ки по-горе: когато ми трябва някой полет, избирам внимателно, купувам и повече не се връщам. Изборите ми са различни - споделяла съм, че British са били по-изгодни като съвкупна цена от нискотарифните авиокомпании. Последният път взех на Easyjet - бяха странно по-евтини за разлика от друг път... 

 

Wizz е много удобен като часове и понякога го предпочитам основно за това. Когато правя негативен коментар в публичното пространство на дадена фирма, то е с ясното съзнание, че ПРОМЕНЯМ нещо - за бъдещето. Никога не се държа мрънкащо или негативно - защо да се тровя :) Но да се регулира дадена компания и нейните публични услуги е важно за всички нас. В случая с намаленията компаниите често заблуждават, и то умишлено. Това не е правилно. 

 

Иначе аз съм на път да ги бойкотирам Wizz генерално по друга причина - изключително лоша пътна организация при подход към летище Luton, уникални задръствания поради реконструкции, единственото летище в Англия, което изисква такса от £2.50, за да оставиш пътник на паркинга - смешници... Не ми пука за тази сума - макар че ако нямаш монети, става криво. Мразя измекярщината...

 

N.B. Когато пътувате към Лутън с автобус (кола), предвиждайте ПОНЕ час повече. С Mary щяхме да пускаме подобно предупреждение - самата тя се убеди какви задръствания са по вина на самото летище - 1 час влачене, за да се влезе в зоната, магистралите не ги броя, а автобусите няма да ви отворят врати поради safety instructions. Последният път едва не си изпуснах самолета... За влаковете не е валидно.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

 

Иначе аз съм на път да ги бойкотирам Wizz генерално по друга причина - изключително лоша пътна организация при подход към летище Luton, уникални задръствания поради реконструкции....

Което обаче Wizz са си го написали на сайта :

 post-21-0-92016200-1469699568.jpg

и реално всеки с предстоящ полет, би трябвало да се счита за предупреден. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз и до Станстед пътувах точно два часа от Виктория :)

E , ако човек тръгва от Стратфорд , дето се концентрирала родната емиграция ще е супер удобно.

 

Та знаеш в Лондон всеки за него си според местоживеенето :)

Връзка към коментар

Което обаче Wizz са си го написали на сайта :

 attachicon.gifwizz.jpg

и реално всеки с предстоящ полет, би трябвало да се счита за предупреден. 

 

А с какво моите думи противоречат на това предупреждение, освен че са на български и са базирани на реален опит?

Не съм убедена и че пътниците реално четат тези съобщения. Да не говорим, че аз си давам огромен аванс във времето за пътуване и пак не стига...

 

Аз не обвиних Wizz, а дадох една от причините, които ще ме откажат от полет с тях. Добавъчно не смятам, че летище Лутън е с нещо повече, за да налага същите такси за паркинг като Хийтроу, например - но това не го посочих, защото не касае масово магеланци. Магеланци, обаче, масово пътуват с автобус до Лутън и информацията би помогнала на някой разсеян приятел.

 

Поздрави. 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

А как е на Станстед?

 

Никъде няма такава такса, освен на Лутън. Дори на скъпия Хийтроу - редовно си взимам оттам приятели...

Хората масово не са подготвени, защото апаратите са с монети и дори карти не приемат  :blink:. Две коли да запушат трафика поради липса на дребни и транзитната зона е запушена. И това се простира няколко мили назад. Последният път машината не ми отчете правилно вкараните пари и бариерата стоя затворена, докато не звъннах на customer service. И това го прави всеки втори клиент. Изобщо... 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Rainy ме подсети за закъсненията към Лутън.

Последния път до мен седеше мъж, тръгнал 6 часа по-рано от Лондон-Виктория!

Имало е няколко отменени автобуса и съответно голямо струпване на хора...

Към това се е прибавило задръстването и кошмарното влизане към летището!

Резултата - изпуснат полет от повече от 10 човека!

 

Имало гише на WIZZ на летище Лутън и срещу съответната такса се беше сдобил с билет за следващия полет...

Понеже самолета беше пълен "безплатно" беше получил ... място на първия ред. :)

Връзка към коментар

Никъде няма такава такса, освен на Лутън. Дори на скъпия Хийтроу - редовно си взимам оттам приятели...

 

Зоната за drop off на Станстед се заплаща 3 паунда до 10 минути, глобата след 10-те минути е 50 паунда.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Зоната за drop off на Станстед се заплаща 3 паунда до 10 минути, глобата след 10-те минути е 50 паунда.

 

Извинявам се тогава. Само на Станстед не съм оставяла/взимала хора. Сравнявах с Хийтроу и Гатуик, където е безплатно (глобите ги има навсякъде). Не подозирах, че на Станстед ще е платено, но ето... За задръствания там не знам, освен ако не стане стандартно задръстване по магистралата. 

 

Което не прави по-очарователна дивотията на Лутън. 

Връзка към коментар

На задръствания досега не съм попадал, но и като цяло Станстед има огромно предимство за мен - директната жп връзка от летището.

 

Именно летището в Лутън ме отказва да пътувам по-редовно с Wizz Air. 

 

Не съм летял от там след ремонта на самото летище и чух много положителни коментари, но стигането до там често си е наказание, а и цялата зона покрай Лутън е много неприветлива.

Редактирано от Станислав
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На задръствания досега не съм попадал, но и като цяло Станстед има огромно предимство за мен - директната жп връзка от летището.

 

Именно летището в Лутън ме отказва да пътувам по-редовно с Wizz Air. 

 

Не съм летял от там след ремонта на самото летище и чух много положителни коментари, но стигането до там често си е наказание, а и цялата зона покрай Лутън е много неприветлива.

 

Те всички лондонски летища имат директна жп връзка, просто зависи откъде е отправната точка за дадено летище... 

 

Иначе ремонтът на Лутън още не е завършен, а за външната зона изобщо не знам кога. Проблемът там за мен е сериозен, защото самият проект ми изглежда безкрайно глупав (без извинение). Отсега виждам какви тапи ще има в транзитната зона, а това пряко ще се отразява и на автобусите, защото целият поток е в една фуния (автобусите трябваше да са отделени). В момента опашките са почти до М1 (магистралата).  

 

Последният път при пътуване до България ми отне два часа по М25, плюс един час да допъпля от отклонението до летището, плюс още един час - след като оставих колата - да отида с автобуса до гейта. Защото и вътрешните автобуси са на опашката... Хванах полета на магия с търчане като луда, и бях една от многото. Ако ги возят с кола, хората слизат на магисталата. С автобус - забрави. Пред мен един поляк как ли не му се моли на шофьора - отвори бе, изпускам си полета. Той - не може. Safety... 

 

Така че в стандартни и натоварени часове пътуващите с автобус трябва да са сериозно подготвени, а вечерният полет на Уиз е след пик час (21 часа). Аз лично слагам една много сериозна черта на Лутън (Плюс такса за паркинга направена по-висока от Гатуик на основание какво? Аргхххх...). 

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Само като прочетох, че пътуваш по М25 и ми настръхна косата. Иначе, винаги когато пътувам през Лутън, гледам да ползвам влак. Миналата година за сефте взехме автобусите на Изи. Като цяло предпочитам Гатуик и Изи Джет, като компания. Но, аз пътувам до Форест Хил и това летище ми е по-удобно, макар и скъпо от гледна точка на придвижване...

Връзка към коментар

Те всички лондонски летища имат директна жп връзка, просто зависи откъде е отправната точка за дадено летище... 

 

Да, но от минаването на Border Control на Станстед до перона на влака ми отнема около 4-5 минути (при пътуване с ръчен багаж), което няма как да стане на Лутън.

 

Това за мен е много полезно при късни полети, които кацат към 22:30 вечерта и искаш да хванеш последния влак за деня.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.