Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, имаме купено приорити, следователно пътуваме с раница и куфарче, като куфарчето ми се струва над размерите.... Та, все още ли я има схемата да си чекираш ръчния багаж предварително и да не се занимаваш на гейта? Знам, че преди ставаше без проблем, после вкараха тези 10 кг куфари и оттогава май само с плащане. Сега като имаме приорити, можем ли пак да го чекираме безплатно? 

Връзка към коментар
3 hours ago, Loverboy said:

Здравейте, имаме купено приорити, следователно пътуваме с раница и куфарче, като куфарчето ми се струва над размерите.... Та, все още ли я има схемата да си чекираш ръчния багаж предварително и да не се занимаваш на гейта? Знам, че преди ставаше без проблем, после вкараха тези 10 кг куфари и оттогава май само с плащане. Сега като имаме приорити, можем ли пак да го чекираме безплатно? 

Не, отдавна вече не може така. 

Връзка към коментар

Всъщност чекиран багаж 10 кг е друга услуга, различна от голям ръчен багаж. В случая плащаш едно, а после искаш друго, дали ще ти изпълнят желанието е тяхно решение. 

Все едно да си платиш баничка, а после да искаш да вземеш парче пица вместо нея на почти същата цена.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, tch каза:

Ако купя билет през посредник, след това предполагам няма да имам достъп до резервацията, за да мога сам да си добавя багаж?

Всичко може. Ако пари искаш да им дадеш не отказват.  🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Wizz air скоро се очаква да излезе на пазара с нова услуга Wizz pass оптимизирана за Магеланци 😉. Това ще е месечен абонамент, който автоматично ще го смъкват от банковата карта и човек веднъж месечно “безплатно“ ще може да пътува в мрежата на Уиз ер. Какви рестрикции ще има и каква ще е цената на услугата скоро ще се разбере, но идеята е подобно на абонамента за Netflix или за мобилен телефон, човек постоянно да може да пътува 🙂 Целта на Уиз ер е да превърне пътуването от екстра в ежедневна комунална услуга на фиксирана цена 🙂 Малко информация на полски по въпроса 😉

 

Wizz Air wprowadzi bilety miesięczne! Będzie abonament, za który polatacie w stałej cenie

https://www.fly4free.pl/wizz-air-wprowadzi-bilety-miesieczne-abonament/?fbclid=IwAR28VQqoiFkfAPRgzrcEWLscf9hVoU0SzWINgPCazGluNwT89hAtHCGYXec

 

 

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 51 минути , Topfly каза:

човек постоянно да може да пътува

Че то и без абонамент човек постоянно може да пътува.

Моделът с абонамените е удобен за бизнеса отговор на Съпротивата срещу Консуматорщината.

Напоследък излиза на мода и там, където най-малко го очакваш. Примерно за коли. Лични, а не за споделено пътуване. Вместо да си купиш тойота, се абонираш за тойота и след определен период (примерно - две години) или навъртян километраж (примерно 20 000 км) новият модел пристига пред вас автоматично, а стария го отнасят.

Представям си с каква носталгия ще си спомняме времената, когата с абонаменти са ни цакали само мобилните оператори и фитнесите и е можело да консумираме само каквото ни е нужно.

 

#гретаНеХаресваТова

  • Харесвам 5
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 37 минути , Topfly каза:

Това ще е месечен абонамент, който автоматично ще го смъкват от банковата карта

Тия пък да не видят нещо от фитнеси Пулс :grin:

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 18
Връзка към коментар
21 minutes ago, Фичо said:

Тия пък да не видят нещо от фитнеси Пулс :grin:

Може да очакваме теми: - Как да се откажа от абонамента на Уиз ер без да им се обаждам един час по импулсен телефон? 🙂

  • Харесвам 3
  • Смея се 10
Връзка към коментар
58 minutes ago, домосед said:

Че то и без абонамент човек постоянно може да пътува.

 

С градски транспорт също можеш да пътуваш без месечна карта, но ако си редовен клиент с карта е по евтино 🙂 Ще видим с месечните абонаменти на Уиз ер, колко евтино ще бъде пътуването...

 

За да е пълно усещането, че сме в средство за масов транспорт на гейта вече може да очакваме да се провикват: - Карти и билети, моля! 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към коментар
преди 4 минути , Topfly каза:

но ако си редовен клиент с карта е по евтино

Тънката червена линия минава между това дали с абонамента правиш услуга на съществуващ редовен трафик (комутване със самолет) или се опитваш да стимулираш съвършено нов пазар

Връзка към коментар
1 hour ago, домосед said:

Тънката червена линия минава между това дали с абонамента правиш услуга на съществуващ редовен трафик (комутване със самолет) или се опитваш да стимулираш съвършено нов пазар

Целта винаги е двойна, защото наличието на абонамент те стимулира да потребяваш повече от дадената услуга. От както паднаха роуминг таксите в ЕС и с един абонамент може да ползваш телефона в целия ЕС роуминга на данни например скочи с 10 пъти цък Ако имаш карта за градски транспорт това те стимулира да ползваш повече градски транспорт вместо собствена кола или такси, защото това става най-евтината алтернатива за теб.

Ако Уиз ер имат клиенти които летят по 7-8 пъти годишно с един такъв абонамент биха могли да ги стимулират да летят 12 пъти годишно...Грета сигурно не би се радвала, но за щастие не Грета управлява Уиз ер 🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Topfly каза:

Ако имаш карта за градски транспорт това те стимулира да ползваш повече градски транспорт вместо собствена кола или такси

Аз в момента пробвам обратното - не се абонирам за градски транспорт, за да се стимулирам да ходя повече пеша.

Опитвам се да намеря начин да приложа тоя подход и към WizzAir 🤔

  • Харесвам 2
  • Смея се 4
Връзка към коментар
1 minute ago, домосед said:

Аз в момента пробвам обратното - не се абонирам за градски транспорт, за да се стимулирам да ходя повече пеша.

Опитвам се да намеря начин да приложа тоя подход и към WizzAir 🤔

Аз в началото на годината бях изчислил, че пеша и във фитнеса за една година бях изминал разстоянието Бургас Лисабон. С малко по целенасочено ходене пеша, може да замениш едно летене със самолет годишно 😉

  • Харесвам 2
  • Браво 2
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 49 минути , Topfly каза:

на гейта вече може да очакваме да се провикват: - Карти и билети, моля!

Това ще бъде поредното доказателство, че всяко ново нещо е добре забравено старо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тя тази идея точно не е много нова дори и за този бранш, The All-You-Can-Jet Pass! на JetBlue е пример за това, просто досега не е прилага за постоянно в съвсем нискотарифния сектор...
https://thepointsguy.com/news/jetblue-all-you-can-jet-2019/

 

Иначе и сега си има такива като La Compagnie, която си е бизнес клас презокеански лоукост с възможност за абонамент.
https://lacompagnie.com/en/memberb2b/welovebusiness/# 

Връзка към коментар
преди 3 часа, домосед каза:

Аз в момента пробвам обратното - не се абонирам за градски транспорт, за да се стимулирам да ходя повече пеша.

Опитвам се да намеря начин да приложа тоя подход и към WizzAir 🤔

За презокеански имаш ли някаква концепция или да питам Петър Стойчев?

  • Браво 1
  • Смея се 10
Връзка към коментар

Уиз ер потрърдиха официално, че подготвят нов продукт без да дават повече подробности... Според мен ако пуснат абонамент за 12 полета за отиване и връщане годишно за 50 евро на месец или 600 евро годишно, като изключат празниците и далечните дестинации, като Дубай, вероятно абонаментът би се продавал добре... Подобна цена няма да им покрие разходите, но ако успеят да продадат и някакви допълнителни услуги на пътуващите, може и да се върже сметката...

  • Замислям се 3
Връзка към коментар
преди 21 часа, Topfly каза:

Целта винаги е двойна, защото наличието на абонамент те стимулира да потребяваш повече от дадената услуга. От както паднаха роуминг таксите в ЕС и с един абонамент може да ползваш телефона в целия ЕС роуминга на данни например скочи с 10 пъти цък

Че то и преди това имаше абонаменти с включен интернет, но не ме стимулираха да го ползвам, защото бяха скъпи. Тук стимула по никакъв начин не е абонамента.... А отпадането на таксите и начисляването на огромни сметки или плащането на високи месечни абонаменти!

Връзка към коментар

Нали помните, че в началото на годината Раян обявиха абонамент за екстри наречен Ryanair Choice приличащ на easyJet Plus, много вероятно е това да им е отговорът.

 

На първо четене аз по-скоро бих се абонирал за екстри, особено за такива, които така и така купувам, освен това са ми страшно досадни, а и цените им са каквито са... Самите билети никога не са били особен проблем, а и едно пътуване на месец ми е "малко" несериозно, така че ще изчакам да пусна "карти за всички линии"...

 

Иначе вероятно ще има интерес към тази услуга, но тя е по-скоро за малко пътуващи хора, а не обратното. 

Връзка към коментар
преди 2 минути , Adventurer каза:

а и едно пътуване на месец

Това е само предположението на @Topfly. Изчакай да видим какво в действителност са измислили унгарците. Може пък да са решили да разчупят стереотипа и да продават километраж, не отсечки.

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.