Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 28 минути , SpeeDemoN5 каза:

WTF от кога я спират линията,изобщо не съм разбрал..

Последните полети са до края на март. Първо си мислих,че ще е сезонна, но полети не се появиха в лятното и тогава приятел, който работи за Емирейтс ми каза,че ги спират.

Връзка към коментар

Плановете на Уиз ер за 20 милиона пътници в Абу Даби са доста амбициозни спрямо това, че в момента летището има 25 милиона пътникопоток. Още по интересно е, че преди Уиз ер в Абу Даби ще стартира нискотарифната авиокомпания Air Arabia Abu Dhabi. Общо взето летището в Абу Даби се очертава като един нов център на НТА. Да се надяваме, че ще има и добри комбинации между Уиз ер и Air Arabia.

 

В ОАЕ има и доста гастарбайтери от Тайланд. Да се надяваме, че ще има и полети към Банкок...

 

 

Връзка към коментар
преди 12 минути , Topfly каза:

Плановете на Уиз ер за 20 милиона пътници в Абу Даби са доста амбициозни спрямо това, че в момента летището има 25 милиона пътникопоток. Още по интересно е, че преди Уиз ер в Абу Даби ще стартира нискотарифната авиокомпания Air Arabia Abu Dhabi. Общо взето летището в Абу Даби се очертава като един нов център на НТА. Да се надяваме, че ще има и добри комбинации между Уиз ер и Air Arabia.

 

В ОАЕ има и доста гастарбайтери от Тайланд. Да се надяваме, че ще има и полети към Банкок...

 

 

Не е да няма логика. Абу Даби е най-богатото емирство.

Връзка към коментар
33 minutes ago, Zaro said:

Не е да няма логика. Абу Даби е най-богатото емирство.

Може да е най-богатото емирство, но жителите са му общо 1,2 милиона,. До сега концепцията беше, че тези богаташи трябва да пътуват луксозно с Etihad, но нещо сметките не се вързаха. Сега ще видим как ще се почувстват богатите във Wizz air и Air Arabia 🙂

 

Спрямо местното население пътникопотока на летището и в момента е огромен. Гастарбайтери има, но и те не са чак толкова много...

Може би туризмът и трансферният трафик имат най-голям потенциал за растеж, но е възможно Уиз ер да се цели и в сегашните пътници на Etihad... Някъде четох, че се е получила пазарна ниша и след фалита на индийската Jet Airways

Връзка към коментар
преди 1 час, Topfly каза:

Може да е най-богатото емирство, но жителите са му общо 1,2 милиона,. До сега концепцията беше, че тези богаташи трябва да пътуват луксозно с Etihad, но нещо сметките не се вързаха. Сега ще видим как ще се почувстват богатите във Wizz air и Air Arabia 🙂

 

Спрямо местното население пътникопотока на летището и в момента е огромен. Гастарбайтери има, но и те не са чак толкова много...

Може би туризмът и трансферният трафик имат най-голям потенциал за растеж, но е възможно Уиз ер да се цели и в сегашните пътници на Etihad... Някъде четох, че се е получила пазарна ниша и след фалита на индийската Jet Airways

Така е. Но населението на Дубай не е кой знае колко по-голямо, а има многократно по-голям пътникопоток на летището. В този аспект има накъде да се расте и може би Уиз се надяват да заемат отрано пазарен дял. Дали не се опитват да поемат някакъв трансферен трафик?

Връзка към коментар
преди 14 часа, Topfly каза:

Плановете на Уиз ер за 20 милиона пътници в Абу Даби са доста амбициозни спрямо това, че в момента летището има 25 милиона пътникопоток.

"Никой не може да ви изпълни каквото можем да ви обещаем!" 🙂

Връзка към коментар
преди 11 часа, Zaro каза:

Така е. Но населението на Дубай не е кой знае колко по-голямо, а има многократно по-голям пътникопоток на летището. В този аспект има накъде да се расте и може би Уиз се надяват да заемат отрано пазарен дял. Дали не се опитват да поемат някакъв трансферен трафик?

Само с p2p трафик няма да стане, всичките летища в региона - и Абу Даби, и Дубай, и Катар са с такива размери благодарение на трансферния трафик. Колкото и да са платежоспособни хората там, колкото и да им се пътува по 10 пъти на ден, чисто и просто 50 самолета само за p2p трафик са твърде, твърде много...особено имайки предвид присъствието и на конкуренти. Уиз да решат да базират 50 самолета в София ще звучи по-малко абсурдно. 

 

Та явно или се изхвърлят с бройката, или имат някакви планове за трансферен трафик. 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте!

 

Утре ми предстои пътуване до Валенсия и сега, при чекина, виждам, че за полета на връщане ще са ми необходими принтирани бордни карти, тъй като на летище Валенсия не минават мобилните.

Моля, споделете опит.

Връзка към коментар
27 minutes ago, Jochkun said:

Здравейте!

 

Утре ми предстои пътуване до Валенсия и сега, при чекина, виждам, че за полета на връщане ще са ми необходими принтирани бордни карти, тъй като на летище Валенсия не минават мобилните.

Моля, споделете опит.

 

Миналата година и преди седмица пътувах от там. И в двата случая за всеки случай си бях подготвил принтирани варианти, но нямаше проблеми с телефона да мина. Просто трябва да се влезе през браузър версията на WizzAir и от там да се свали .pdf, защото мобилното приложение няма да ти покаже бордните карти.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
23 hours ago, Zaro said:

Дали не се опитват да поемат някакъв трансферен трафик?

Прав е Георги, че е трудно да се измисли друг вариант, но това ще е излизане от ултра лоу кост модела в който Уиз ер много вярва и много добре разбира. 2007-ма гидина Уиз емаше някакви опити да предлага трансферни полети през Будапеща, но проблемите бяха толкова много, че бързо се отказаха...

 

Аз лично виждам един вариант с който биха могли да се комбинират двата модела. Ако Уиз ер почне да предлага полети София -Абу Даби-Делхи-Абу Даби -София и София-Абу Даби-Банкок-Абу Даби-София, като самолета “преспива“ в София, а в Абу Даби каца замо за около час, това би помогнало да има полети от София до Делхи и Банкок без риск човек да изпусне “връзката“ в Абу Даби. В същото време без проблем би могъл да се обслужва и P2P трафика.

 

11 hours ago, Hadzhitodorovi said:

"Никой не може да ви изпълни каквото можем да ви обещаем!" 🙂

Уиз ер е публична компания и при нея обещанията си имат много сериозни финансови последствия. От както е на борсата Уиз ер са си изпълнявали много стриктно плановете и не случайно компанията е сред любимците на инвеститорите. Не вярвам сега изведнъж да са се променили и да са почнали да обещават въздухарски работи...

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Вече почват спекулациите до къде ще лети Уиз ер от Абу Даби..

 

79299942_2904537829613424_36535308954632

 

Не знам до колко е точна карта, но на пръв поглед е горе долу ок. Когато пристигне във флота обаче A321XLR кръгът ще се увеличи с около 15%...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 минути , randi каза:

Дебрецен се появи в падащото меню. Явно от лятното ще има полети до София.

 

На 28.11.2019 г. в 15:58, Topfly каза:

Това е полет на Уиз ер за феновете на националния отбор. От Будапеща също има извънреден полет за мача. Последно време стана обичай на Уиз ер да пуска извънредни полети за спортни събития, като цените за тези полети са обикновенно са значително по дебели от нормалните цени за дадения период. Туроператор няма включен в играта. Това си е изцяло инициатива на Уиз ер.

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Между мечтите и реалностите, поне за начало може и да има разлика

 

top-underserved-AUH-main.jpg

 

Fly Dubai почва да има проблеми с рентабилността

 

FZ-vs-W6-main-1.jpg

 

top-5-UAE-vs-wizz-main.jpg

 

Wizz Air Abu Dhabi launching 2020; 80% world population within 6 hours

https://www.anna.aero/2019/12/12/wizz-air-abu-dhabi-launching-2020-80-world-population-within-6-hour-flight/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако обстановката в Персийския залив се нажежи още малко, просто забравете за тези авиокомпании. Гастербайтерите в ОАЕ пък изобщо не могат да си щъкат когато си поискат, а да се конкурираш с други авиокомпании за трансферни пътници от Европа за Тайланд, където цените са и без това на дъното, не ми се струва като мъдър ход. Ако Уиз искаха да летят до Северна Африка, могат да го направят и в момента от Европа - дори могат да отворят линия София-Хартум по двустранната спогодба, ама не го правят...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Една позната от галактиката ми каза, че вече и в извънземните среди са вперили поглед в предстоящата експанзията на Wizz и се правят (приблизителни) изчисления...

 

aliens.jpg.f4713dce2d0f8a5ae83cd99a999c8e2e.jpg

  • Харесвам 5
  • Шок 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
6 hours ago, pr284 said:

Ако обстановката в Персийския залив се нажежи още малко, просто забравете за тези авиокомпании. Гастербайтерите в ОАЕ пък изобщо не могат да си щъкат когато си поискат, а да се конкурираш с други авиокомпании за трансферни пътници от Европа за Тайланд, където цените са и без това на дъното, не ми се струва като мъдър ход. Ако Уиз искаха да летят до Северна Африка, могат да го направят и в момента от Европа - дори могат да отворят линия София-Хартум по двустранната спогодба, ама не го правят...

Обстановката в региона е нажежена от десетилетия, но това не пречи на авиокомпаниите в региона да се развиват. Що се отнася до “цените, които са на дъното“ това е възможност за Уиз ер. В момента за региона е характерно high cost и low fare. Не е случайно, че Etihad, Qatar и Flydubai са на загуба, а печалбата на Emirates е на 10 годишно дъно. В тази ситуация ултра лоу кост модела би могъл да реализира печалба и при относително ниски цени на билетите...

 

Уиз ер не пускат София-Хартум по простата причина, че вероятно няма интерес към подобна линия, но от графиката, която постнах по линията Абу Даби-Хартум има голям потенциал за P2P трафик. Според прес съобщението на Уиз ер от Абу Даби могат да достигнат пазар от 5 милиарда души. Дори да е малко пресилена тази преценка, имайки предвид възможностите на самолетите които имат или ще имат Уиз ер, потенциалът са растеж не е основно между Европа и останалата част на света, а между Индия и Китай и Африка например. Като растеж Европа от доста време не е центъра на света...Най-голямото предизвикателство за Уиз ер е да успеят да задържат ниските си разходи, дори и когато почнат да предлгат услуга за гарантирано прекачване...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 10 часа, Topfly каза:

Fly Dubai почва да има проблеми с рентабилността

Не знам дали това се отнася само за пътниците защото може при тях да имат проблеми, но при друго да са добре. Да не забравяме,че Флайдубай прави също така и карго и едно поне 70-80% печелят от това и в този случай пътниците са просто плюс. Те за това сигурно държат скъпи билети защото приоритет не им е пълния самолет.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
20 hours ago, Topfly said:

В тази ситуация ултра лоу кост модела би могъл да реализира печалба и при относително ниски цени на билетите...

В тази ситуация Уиз еър вероятно ще се окаже на дъното редом с изброените от тебе компании. Ако почнат да сипят още седалки на пазара, където и без това има свръхпредлагане, как биха изкарали някой лев? С продажба на парфюмчета от бордния магазин? Спомена се, че Флайдубай превозва и доста карго, също както и Емиратс, и катарските линии. Дали Уиз ще почне да превозва карго? Съмнявам се.

 

Колкото до места като Хартум и под. в субсахарска Африка, там печалбите са почти гарантирани заради високите по даденост цени на билетите. Конкуренция почти липсва, за радост на компании като етиопски авиолинии, хаваюлларъ, СН брюкселски и Еър Франс.

Връзка към коментар
3 hours ago, pr284 said:

В тази ситуация Уиз еър вероятно ще се окаже на дъното редом с изброените от тебе компании. Ако почнат да сипят още седалки на пазара, където и без това има свръхпредлагане, как биха изкарали някой лев? С продажба на парфюмчета от бордния магазин? Спомена се, че Флайдубай превозва и доста карго, също както и Емиратс, и катарските линии. Дали Уиз ще почне да превозва карго? Съмнявам се.

 

Колкото до места като Хартум и под. в субсахарска Африка, там печалбите са почти гарантирани заради високите по даденост цени на билетите. Конкуренция почти липсва, за радост на компании като етиопски авиолинии, хаваюлларъ, СН брюкселски и Еър Франс.

Когато влезе на европейският пазар Уиз ер беше пълно с авиокомпании, които работеха на загуба и изглеждаше, че има свръхпредлагане. Wizz air, Ryanair не само че нямаха проблем с това, но заляха пазара с евтини билети и въпреки това успяха да направят рекордно големи за сектора печалби, докато конкурентите им продължаваха да страдат, а доста от тях дори фалираха. Този успех го постигнаха без да превозват карго. Каргото както превоза на пътници може да генерира печалби, но може да генерира и загуби. Смесването на двете дейности не винаги е печелившо, защото както превоза на пътници, така и каргото има своите особености. Уиз ер са оптимизирали своите самолети за превоз на пътници, като новите А321NEO ще бъдат с 239 седалки...

В Европа има пазар за 500 милиона пътници. В Абу Даби Уиз ер влиза на пазар, където има потенциално поне 10 пъти повече пътници, а ултра лоу кост бизнес моделът е почти непознат.

 

Мениджмънтът на Уиз ер обаче явно не спи, защото утре се очаква да има нова пресконференция във връзка с навлизането им на пазара в Армения. Приемам залози, кои ще бъдат първите дестинации 🙂

 

Wizz Air could start flying to Armenia soon

Wizz Air Corporate Communications Manager Andras Rado is giving a press conference in Yerevan on Monday, December 16, which could signal the low-cost airline’s entrance to the Armenian market.

Armenia International Airports General Manager Marcelo Wende and head of the General Department of Civil Aviation Tatevik Revazian will also address reporters.

Revazian had said earlier that the Hungarian budget carrier is considering flights to Armenia.

Ryanair Chief Commercial Officer David O'Brien revealed in mid-October that the Irish airlines will be flying from Yerevan to Rome and Milan starting from January 2020, to Berlin starting from spring 2020. The company will also be offering flights from the northern Armenian town of Gyumri to Memmingen from summer 2020.

Revazian has recently teased 2-3 new destinations that Ryanair will be flying from Armenia in addition to the four routes the carrier announced in October.

http://panarmenian.net/m/eng/news/276039?fbclid=IwAR3gsmFroi4kjf65fiblkUMfjm2QH07sQU0dh3mredOWe8NH8yA6TRzi2PY

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.