Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Лично аз предпочитам закъснял полет, или да пътувам час повече, но да стигна там за където съм тръгнала. Щом трябва да кацам в Кипър, ще кацам, нали после се прибирам! Кацал ми самолета късно през нощта, е има таксита които са наясно че полетите закъсняват и ще са там - на летището. И едно такова нещо няма как да ми развали настроението и почивката!

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 45 минути , Mistela каза:

Лично аз предпочитам закъснял полет, или да пътувам час повече, но да стигна там за където съм тръгнала. Щом трябва да кацам в Кипър, ще кацам, нали после се прибирам! Кацал ми самолета късно през нощта, е има таксита които са наясно че полетите закъсняват и ще са там - на летището. И едно такова нещо няма как да ми развали настроението и почивката!

Въпрос мнение. Закъснението е около 3 часа, не един. Такси в Дубай не ми се плаща, всъщност никъде почти не ползвам таксита. Освен това не живея в София и ме чака път след прибирането.  И не на последно място не ми пука над коя страна лети самолета,  каквото има да стане, ще стане.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 минути , slujitel каза:

Въпрос мнение. Закъснението е около 3 часа, не един. Такси в Дубай не ми се плаща, всъщност никъде почти не ползвам таксита. Освен това не живея в София и ме чака път след прибирането.  И не на последно място не ми пука над коя страна лети самолета,  каквото има да стане, ще стане.

Да, не е приятно.Но в случая,нищо не зависи от теб.Така че, не си разваляй настроението преди пътуването.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, epetkov каза:

Чекираният багаж, обаче, май бил малко по скъп за полетите до Санкт Петербург: 20 кг -40 евро  и 32 кг-51 евро.

За някои дати, ако се взима чекиран багаж е по-оферта да се вземе с bgair през edreams с genius account.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 17.01.2020 г. в 18:14, epetkov каза:

Трябва първо да се види разписанието до Букурещ. Фликсбуса Отопени-Варна може да свърши добра работа.

Не Фликсбусът, а "Пегасус" ще свърши работата. Кацането в Букурещ от Петербург е в 12:20, а в 15:40 от летището тръгва бусът на "Пегасус" за Варна. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 22 часа, slujitel каза:

Полета ми за Дубай е утре.  Днес получих имейл,  че ще има закъснение,  защото щял да кацне в Ларнака за презареждане и смяна на екипажа. Имам ли право на обезщетение?

Кой полет ти закъснява? Аз също получих имейл, но за удължен полет Дубай-София т.с. кацам в София с два часа закъснение и ми дадоха опции да канселирам и получа 120% кредит или да сменя датие. И полета по разписание каца в 18:50 в Дубай и три часа / въпреки, че не мисля че е над два часа/ правят 21:50 и транспорт има в Дубай тогава още не виждам проблем

Връзка към коментар
преди 8 часа, Ivko каза:

Кой полет ти закъснява? Аз също получих имейл, но за удължен полет Дубай-София т.с. кацам в София с два часа закъснение и ми дадоха опции да канселирам и получа 120% кредит или да сменя датие. И полета по разписание каца в 18:50 в Дубай и три часа / въпреки, че не мисля че е над два часа/ правят 21:50 и транспорт има в Дубай тогава още не виждам проблем

Не уточняваха, само предупреждаваха. Вече сме тук, полета беше навреме,  можеби на връщане ще е закъснението.  Съжалявам,  че го изтрих, щях да го копирам. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте! Въпроса ми може да ви се стори нелогичен, но все пак ще питам.Купих два билета с членство и с чекиран багаж. За съжаление се налага спътника ми да не пътува с мен. Може ли нещо да се направи, че да ползвам и неговия багаж - по някакъв начин да се прехвърли на мен ?

Връзка към коментар
5 minutes ago, Дънди said:

Здравейте! Въпроса ми може да ви се стори нелогичен, но все пак ще питам.Купих два билета с членство и с чекиран багаж. За съжаление се налага спътника ми да не пътува с мен. Може ли нещо да се направи, че да ползвам и неговия багаж - по някакъв начин да се прехвърли на мен ?

Може да опитате по телефона. Горе, в един от закачените постове, има телефон в Малта, с БГ оператор.

Звъниш на 0035627781054  (Малта) + цифра 5 (български език) и им обясняваш...
Поне не е импулсен.

***

Всъщност искате 1 човек да ползва 2 чекирани багажа, нали така? Може да попитате дали може да се прехвърли и втория на ваше име.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , aleksandrina каза:

нали така?

От икономическа гледна точка за авиокомпанията е изгодно да  прехвърли безплатно багажа на отказалия се пътник, но само срещу анулиране на билета, за да е спокойна, че пътникът няма да си промени отново мнението и да се яви за чекин. Така ще получи допълнителен приход от повторната продажба на седалката.  Но анулацията винаги е свързана с някаква такса, която ще направи подобна операция неизгодна за клиента.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Мисля си, че случаят е доста нишов и се съмнявам въобще да имат правила и процедура при подобни случаи. Най-вероятно ще кажат, че багажът е обвързан с пътника и това е. 

Връзка към коментар
14 minutes ago, epetkov said:

Но анулацията винаги е свързана с някаква такса, която ще направи подобна операция неизгодна за клиента.

Това и аз съм го "играла"- няма никакъв смисъл наистина.

 

А ако @Дънди се обади и после сподели какво е станало, ще разберем и ние. 🙂

 

 

 

Връзка към коментар
преди 27 минути , Георги каза:

Най-вероятно ще кажат, че багажът е обвързан с пътника и това е. 

Нюансът в казуса е, че  пътникът, който ще лети вече има чекиран багаж. Ако бяха двама пътника с един багаж,  почти на 100% щяха да го прехвърлят безплатно през колцентъра с презумпцията, че се случила грешка в процеса на резервация.  Така отървалият се от багаж пътник просто не се явява за полета.

Връзка към коментар
преди 11 минути , aleksandrina каза:

Спокойно всеки пътник може да си купи 2 багажа по 20 кг. или 3 по 32 кг

 Именно затова  си мислех, че каузата не е изгубена. Просто не знаех дали  2рият куфар струва повече от първия. Ако са с еднаква цена, мисля ,че няма да има проблем  да се прехвърли.

преди 17 минути , aleksandrina каза:

А ако @Дънди се обади

Той няма  никакъв друг полезен ход.  Да се надяваме, че ще  сподели за  резултата от обаждането си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
19 minutes ago, epetkov said:

Не е ли 3х 20 кг или 2 х 32кг? Така се постига  паритет 60:64 кг.

Преди да напиша, направо си пробвах и така "даде" wizz. :) Опитах и да комбинирам, но нещо не стана. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
On 1/10/2020 at 2:24 PM, Vunkara said:

ДиянаВ, нашите билетчета от Бергамо до Варна вече са по 55.00 евро, но аз мисля да изчакам още малко 🙂 За няколко дни паднаха от 90 на 50..А щом пише, че има 4 свободни места на тази цена, следва ново спадане на цената /ако някои не купи билети/. 🙂

Какво стана с билетите Ви? Успяхте ли да ги издебнете 😉

Аз преди малко купих за 13.04. Букурещ - Тревизо по най-ниската тарифа за 49 леи с дискаунт, което мисля, че е еквивалентът на 9.99 евро. Още по-хубаво е, че използвах точки от акаунта си, т.е. и пари не дадох 😀. Голямо дебнене падна последната седмица, ту качват, ту смъкват цената, ту ограничават броя на местата и т.н. Изнервиха ме, но този път успях да остана железна, докато не видя желаното число😂

  • Харесвам 2
  • Браво 2
Връзка към коментар
2 hours ago, epetkov said:

От икономическа гледна точка за авиокомпанията е изгодно да  прехвърли безплатно багажа на отказалия се пътник, но само срещу анулиране на билета, за да е спокойна, че пътникът няма да си промени отново мнението и да се яви за чекин. Така ще получи допълнителен приход от повторната продажба на седалката.  Но анулацията винаги е свързана с някаква такса, която ще направи подобна операция неизгодна за клиента.

Авиокомпанията съвсем спокойно си прави овърбукинг и без да е анулиран билета 🙂 Що се отнася до смяната на багаж на мен казусът ми пролича на смяна на име на пътуващия. В случая се сменя името на този който има правото на превоз на багаж. Ако изобщо е възможно да стане, таксата би трябвало да е подобна.

Връзка към коментар

Случаи за смяна на титуляра на багажа бяха споделени тук поне два пъти през последните десетина месеца. Само не съм сигурна дали за Уиз или Раян ставаше въпрос. Според споделената тук обратна информация начинът е чрез обаждане по телефона, не са искали таски за това.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Минавам да дам отчет към момента - много трудно се свързах, но това е нормално вероятно. Но няма опция на български език, а към момента не мога да се справя на английски. Когато има някой до мен, който да се справя - ще пробвам пак.Благодаря ви за коментарите!

Връзка към коментар
On 5/1/2019 at 2:21 PM, Jorro said:

Звънни на кол центъра и ги помоли да го прехвърлят на другия пътник. Някой беше споменал преди време в темата, че са направили такова изключение за него. 

 

On 5/1/2019 at 4:55 PM, vinidj said:

Благодаря, стана за 3лв разговори оправиха го за няма и 3 минути.

Ето тук е за смяната на багажа.

п.п. Като нямам фейсбук, не се чудя къде какво съм чела😆. Все тук е.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • ivan69
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.