Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 13 минути , Георги Матеев каза:

.....

 

Между другото аз точно заради скъпия влак до Бергамо се отказах от този вариант. Внимавах да не прекалявам с разходите, тъй като - простете ми недоверието - въобще не съм убеден Уиз какво / колко / кога ще възстанови от тях. Затова предпочетох да остана на Чампино и да летя от там - хем да не акумулирам допълнителни транспортни разходи, хем да имам повече време за спане. В крайна сметка беше еднакво дали ще пътувам 5 часа с влак Рим-Бергамо или 5 часа с автобус Белград-София, само дето буса беше €20.

 

.....

 

 

преди 13 часа, Георги Матеев каза:

....

 

@Lindt извинявам се специално, че не можах на място да помогна на твоите хора. Бях спал само 2 часа предната вечер + рано сутринта 3-часов полет от Казабланка + проблемите в Неапол на кацане и първата отмяна и разправия + 4 часа регионални влакове до Чампино + за десерт втората отмяна... Накрая всичко ми дойде леко в повече и вече не знаех къде се намирам, едвам оправих себе си.

Жоро, благодаря, ако бях аз там, вероятно нямаше да успееш да се отървеш, пък и съм супер добра компания в кризисни ситуации, усмихнато нося бира /за теб водка/ при първите следи от стрес и нерви и мълча. Дори не ми е хрумвало обаче да ти тръсна трима непознати на главата и да се очаква и да си социален след този ден.

 

Според мен идеята за 5 часа с маска е натежала 1 идея повече от 80-те евро :grin:  Сестра ми обаче изпитва силно недоверие към наземния транспорт на Балканите, а и се ентусиазираха от идеята за бързото влакче :yes: , а аз съм го пътувала това твоето Белград-Ниш-София и го оценявам като кошмарно. 

Понеже така и не разбрах дали е възможно да се премаршрутират сами, без да чакат съдействие на място, което не знаехме кога точно би се случило, не знаех къде и за кога да им търся хотел. Предполагам обаче, че настаняването щеше да стопи разликата между бързия влак и транспорта Белград-София.

 

Хотелът от Уиз е Ergife palace. Последната седмица са поели пътниците от 50 полета. Обаче не са се престарали да чистят много между тях. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Рим ми е номер 1 сред дестинациите,бил съм 8 пъти,октомври пак имам билети,но големи мъки е имало .Никога не съм нощувал в хостел дори там,защото са скъпи.На летищата в Италия за мен са фашисти и нощем само някои големи остават отворени.В града веднъж спря до мен полицейска кола и ми провериха документите.

Странно защо са спрели полетите Рим-Бергамо.Преди 10 години съм пътувал и бяха май по 5 евро,а сега заради климата ли карат хората да ползват влакове.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, feel_the_rush каза:

. Ако при първото анулиране на Неапол-София си приел премаршутиране, така директно се съгласяваш авиокомпанията да поеме грижата за теб, а ти да не търсиш други обезщетения. Виж, при Рим-София вече имаш пълното право.

Аз имах преди време анулиран полет София -Бари. Приех премаршрутиране София -Рим. (Неприятното беше, че автоматично и връщането ми стана Рим - София). Все пак пътувах и пак получих обещетение за анулирания полет. Бях си пуснала искането всъщност да ми поемат разходите, които направих допълнително. Те отказаха, но си получих пълното обезщетение 250евра за сметка на това. Тоест според моя опит и да приемеш офертата им, пак не губиш правото си на обезщетение.

 

 

Редактирано от maia_sg
Дублиране
  • Харесвам 9
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 28 минути , Jorro каза:

Wizz ще пускат полети от Абу Даби до Bhairahawa International Airport, Непал от септември 

https://www.aviation24.be/airlines/wizz-air/wizz-air-abu-dhabi/wizz-air-abu-dhabi-to-launch-services-in-bhairahawa-international-airport-nepal-from-september/

Прекрасна новина. Това летище е чисто ново, съвсем близо до границата с Индия и отделно е много добра отправна точка за полети до Похара / Хималаите. Определено ще се разходя дотам.

 

Може да не им се получава добре в Европа в момента заради отмените и закъсненията, но продължават да изненадват приятно с базата в Абу Даби.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар
преди 19 часа, Георги Матеев каза:

Не разбирам какво налага обаждане на турски номер?

 

Всеки път звънях на неимпулсния български номер 024928367 (веднъж говорих с Уиз на български, после на английски). Ако не сте в ЕС този номер се избира също от Вайбър или Скайп. Работи безотказно.

 

 

Как успяваш да ги накараш да ти отговорят, мен ме отрязват с обяснението, че този телефон е само за специална асистенция.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 50 минути , vinidj каза:

Как успяваш да ги накараш да ти отговорят, мен ме отрязват с обяснението, че този телефон е само за специална асистенция.

Основната функция на този номер от години е да получаваш съдействие точно при отменени полети, в последно време добавиха и помощ за хора с увреждания. Само и единствено на него звъня и не са ме рязали. Ясно е уточнено, че не отговарят на въпроси от общ характер, но за всякакви проблеми, свързани с полети, не само при канселиране, помагали са ми при проблеми с чекиране например, са били на линия. Ако няма оператор на български, препраща към английски такъв.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Пуснах жалба през онлайн платформата на Уиз за закъснението на полета до Гетуик с повече от 3 часа в петък. Моментално (буквално) получих бланкетен отговор на имейл, че действително е имало закъснение, но то се дължи на метеорологични причини и съгласно условията на регламента авиокомпанията не дължи обезщетение. Директно ги почнах през платформата за онлайн решаване на спорове на Европейска комисия. Да видим...

  • Харесвам 6
  • Браво 3
Връзка към коментар

Прегледайте променени полети, по които предлагат връщане на парите за билета.

Има бъг /предполагам временен/ и сумите, които предлагат за връщане са доста по-високи от платените +20%.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 23 минути , Duke каза:

Пуснах жалба през онлайн платформата на Уиз за закъснението на полета до Гетуик с повече от 3 часа в петък. Моментално (буквално) получих бланкетен отговор на имейл, че действително е имало закъснение, но то се дължи на метеорологични причини и съгласно условията на регламента авиокомпанията не дължи обезщетение. Директно ги почнах през платформата за онлайн решаване на спорове на Европейска комисия. Да видим...

Интересно, сигурно пак онзи номер, дето метеорологичната причина всъщност е на 1500км...🙄

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 38 минути , Duke каза:

. Директно ги почнах през платформата за онлайн решаване на спорове на Европейска комисия. Да видим...

Здравей Дуке! Би ли споделил платформата! 

Връзка към коментар
преди 25 минути , The Doctor каза:

Прегледайте променени полети, по които предлагат връщане на парите за билета.

Има бъг /предполагам временен/ и сумите, които предлагат за връщане са доста по-високи от платените +20%.

пробвах да видя, при мен бъгът е в обратната посока - не предлага 120% кредит, а 102%

Връзка към коментар
преди 17 минути , maia_sg каза:

Интересно, сигурно пак онзи номер, дето метеорологичната причина всъщност е на 1500км...🙄

Още докато бяхме на борда в София и първоначално изчаквахме да минат два часа, капитанът съобщи, че изчакването се увеличава с още 40 минути поради неблагоприятни метеорологични условия в германското въздушно пространство. Това, разбира се, въобще не отговаряше на истината, защото елементарна справка във flightradar24.vom не показа каквито и да е било проблеми с трафика над Германия. Цялата работа е, че полетът закъсня поради закъснение на машината от предишния полет и изпускане на слота за Гетуик, което пък летище в момента е едно от най-кошмарните в Европа поради недостиг на персонал и засилен трафик... 

 

преди 1 минута , chochiani каза:

Здравей Дуке! Би ли споделил платформата! 

Платформата е следната:

 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

 

В бланкетния си отговор Уиз също насочват към тази платформа в случай на несъгласие с тяхното решение, като подчертават, ме в полето търговец следва да се посочи: odr@wizzair.com

 

Не съм особено въодушевен от шансовете за успех, но нека да видим как ще реагира европейската помирителна институция в конкретния случай...

 

П.П.: И нека бъде Дюк, вместо Дуке... 😉 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 49 минути , Duke каза:

Още докато бяхме на борда в София и първоначално изчаквахме да минат два часа, капитанът съобщи, че изчакването се увеличава с още 40 минути поради неблагоприятни метеорологични условия в германското въздушно пространство. Това, разбира се, въобще не отговаряше на истината, защото елементарна справка във flightradar24.vom не показа каквито и да е било проблеми с трафика над Германия. Цялата работа е, че полетът закъсня поради закъснение на машината от предишния полет и изпускане на слота за Гетуик, което пък летище в момента е едно от най-кошмарните в Европа поради недостиг на персонал и засилен трафик... 

 

Платформата е следната:

 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

 

В бланкетния си отговор Уиз също насочват към тази платформа в случай на несъгласие с тяхното решение, като подчертават, ме в полето търговец следва да се посочи: odr@wizzair.com

 

Не съм особено въодушевен от шансовете за успех, но нека да видим как ще реагира европейската помирителна институция в конкретния случай...

 

П.П.: И нека бъде Дюк, вместо Дуке... 😉 

Аз вчера по случайност трябваше да следя сайта на летището във Франкфурт и наистина имаше предупреждение за закъснения поради проблеми с немската въздушна сигурност. Според съобщението тези проблеми са довели до закъснения на полети в цяла Европа. Ето и линк към статия, която го описва: https://www.fnp.de/deutschland/flugsicherung-flughafen-news-luftverkehr-deutschland-einschraenkung-technische-probleme-zr-91637195.html#id-pageApi-luftverkehr

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, Duke каза:

Пуснах жалба през онлайн платформата на Уиз за закъснението на полета до Гетуик с повече от 3 часа в петък. Моментално (буквално) получих бланкетен отговор на имейл, че действително е имало закъснение, но то се дължи на метеорологични причини и съгласно условията на регламента авиокомпанията не дължи обезщетение. Директно ги почнах през платформата за онлайн решаване на спорове на Европейска комисия. Да видим...

И ние имаме пусната за същия маршрут, но отказаха и то посредника, че вината е на летището. И това го има понеже твърде големия наплив на самолети, а невъзможноста за обслужване понякога отменя самите полети.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Aureliano каза:

Аз вчера по случайност трябваше да следя сайта на летището във Франкфурт и наистина имаше предупреждение за закъснения поради проблеми с немската въздушна сигурност. Според съобщението тези проблеми са довели до закъснения на полети в цяла Европа. Ето и линк към статия, която го описва: https://www.fnp.de/deutschland/flugsicherung-flughafen-news-luftverkehr-deutschland-einschraenkung-technische-probleme-zr-91637195.html#id-pageApi-luftverkehr

Нас снощи яко ни тресе над Германия по път за Лутън.... 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Ivko каза:

И ние имаме пусната за същия маршрут, но отказаха и то посредника, че вината е на летището. И това го има понеже твърде големия наплив на самолети, а невъзможноста за обслужване понякога отменя самите полети.

А кой е посредника?

Връзка към коментар
преди 1 час, Ivko каза:

И ние имаме пусната за същия маршрут, но отказаха и то посредника, че вината е на летището. И това го има понеже твърде големия наплив на самолети, а невъзможноста за обслужване понякога отменя самите полети.

За вина на летището може да се говори само ако от страна на авиокомпанията е спазен слотът. В конкретния случай Уиз изпуснаха слота поради закъснение на машината от предишната ротация... 

преди 2 часа, Aureliano каза:

Аз вчера по случайност трябваше да следя сайта на летището във Франкфурт и наистина имаше предупреждение за закъснения поради проблеми с немската въздушна сигурност. Според съобщението тези проблеми са довели до закъснения на полети в цяла Европа. Ето и линк към статия, която го описва: https://www.fnp.de/deutschland/flugsicherung-flughafen-news-luftverkehr-deutschland-einschraenkung-technische-probleme-zr-91637195.html#id-pageApi-luftverkehr

Аз също вчера прочетох тази информация, но закъснението за което съм пуснал иск е от петък, 24.06.2022 г.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 час, Ivko каза:

 Пуснахме и към Аероиск да видим.

Това щях да ти предложа и аз, но предположих, че имаш основателна причина да ползваш skycop. Преди време се бях обърнала към немски посредник, нищо не направиха, но Аероиск си свършиха чудесно работата и получих обезщетение.

преди 15 минути , Duke каза:

За вина на летището може да се говори само ако от страна на авиокомпанията е спазен слотът. В конкретния случай Уиз изпуснаха слота поради закъснение на машината от предишната ротация... 

А това как го разбираш? Или ви дадоха тази информация в самолета?

Връзка към коментар
преди 1 минута , iMari каза:

 

А това как го разбираш? Или ви дадоха тази информация в самолета?

Както по-горе вече написах, предишният полет закъсня и самолетът кацна на летище София с едночасово закъснение. Реално бординг започна и завърши (бяхме ва самолета) и слушахме инструкции за безопасност, точно един час и половина след предварително обявеният час на излитане. Наваксване от около 30-40 минути за полетно разстояние между София и Лондон е възможно, но наваксване от 90 минути вече е практически невъзможно. Така с изпускане на слота и предвид хаосът на Гетуик в последно време, логично останахме на опашката. Нещо повече, след кацане на Гетуик с  над тричасово закъснение, висяхме на борда още тридесет минути, защото нямаше наземен персонал, който да привърже ръкава към самолета...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , iMari каза:

Това щях да ти предложа и аз, но предположих, че имаш основателна причина да ползваш skycop

Да знам аз разбира се щях да ползвам вторите, но приятел, който се прибираше в Англия е подал сам без да знае и даже му искали 200 евро за тях, което е 50% викам лудница е това.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.