Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 10 минути , ДиянаВ каза:

@The Doctor 8 дни за връщане е много. Пари или уиз кредит имаш предвид? @Граф Вронски питаше за кредит.

Отменен полет, който имаше и флекс. Системата им имаше бъг и пишеше, че ще върнат 2 пъти повече като кредит, но върнаха точно платената сума. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

напоследък чета тук, че доста хора си искат парите за полети с флекс, бях останала с впечатление, че е по-добре при такива полети неосъществени флекса да се използва, за да си ги местиш напред във времето, може би нещо пропускам като полза? всъщност за колко време напред може да се измести подобен полет? 

 

чудя се какво да го правя нашия полет София -Миконос, който е и с флекс, и с евтин 20 кг багаж, беше и променен с часовете, и знам, че няма да го ползваме, мога ли да го добутам с една--две промени за следващото лято пак до някоя морска дестинация, защото само за такава ми е нужен такъв голям багаж?

Връзка към коментар
преди 6 минути , antea каза:

напоследък чета тук, че доста хора си искат парите за полети с флекс, бях останала с впечатление, че е по-добре при такива полети неосъществени флекса да се използва, за да си ги местиш напред във времето, може би нещо пропускам като полза? всъщност за колко време напред може да се измести подобен полет? 

 

чудя се какво да го правя нашия полет София -Миконос, който е и с флекс, и с евтин 20 кг багаж, беше и променен с часовете, и знам, че няма да го ползваме, мога ли да го добутам с една--две промени за следващото лято пак до някоя морска дестинация, защото само за такава ми е нужен такъв голям багаж?

Да, търси полет далеч във времето и мести, като е по-добре да доплатиш минимална разлика. Също е добре цената на новите билети да е в евро или лева. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Георги Матеев

Явно системата пращи от бъгове. Преди малко ми върнаха за втори път кредита за полет, който отмених преди 10 дни (и кредитът вече дойде преди седмица). Нямам против, може и трети път да го върнат при повече желание 🙂

 

@antea можеш без проблем. Просто си промени полетите на някакви междинки за март 2023, като гледай стойността на тарифата да е 1:1 за да нямаш загуба. И после когато се появят желаните полети сменяй на тях. Аз така влача едни билети от 2020.

  • Харесвам 9
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

@antea има различни хипотези, в които хората искат връщане на сумата за билет с флекс. Най-честата е, ако са купили по-скъпи билети. Чак да са доста, не мисля. Просто питат тези, които чакат връщане, а другите, които си местят билетите, няма какво да питат🙂. Най-вероятно първите, след като си получат кредита, пак правят резервация с флекс. Тази седмица и аз направих една резервация с флекс да имам в оборот. Трудно намерих билет за 4.99€. Имаше само една дата по линията Бергамо-Сучава с 3 места на тази цена. Така че мести си билетите, ако не ти трябва сумата/кредита. Не се знае докога ще може да се ползваме от сегашните предимства на флекса🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

благодаря на всички, че потвърдихте това, което само предполагах 🙂 за да започна да го местя, първо трябва обаче да приема промяната ,направена от уизз, иначе не ми излиза опцията да си го модифицирам сама? а ако вземат да отменят обратния полет, който смятаме да ползваме, той е също с флекс, какво се случва?

Връзка към коментар
Преди 1 час, antea каза:

благодаря на всички, че потвърдихте това, което само предполагах 🙂 за да започна да го местя, първо трябва обаче да приема промяната ,направена от уизз, иначе не ми излиза опцията да си го модифицирам сама? а ако вземат да отменят обратния полет, който смятаме да ползваме, той е също с флекс, какво се случва?

Нали отиването и връщането са на отделни резервации? Много не разбирам последната част на въпроса ти.

Преди да приемеш промяната /билета наотиване/, виж каква е текущата му цена. Ако е по-висока от тази, на която си го купила, приеми. Ако не е, избери си дата с по-висока цена. Да, след като приемеш/направиш промяна /старт ребукинг/, можеш да местиш за когато си искаш.

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , ДиянаВ каза:

 

Преди да приемеш промяната /билета наотиване/, виж каква е текущата му цена. Ако е по-висока от тази, на която си го купила, приеми. Ако не е, избери си дата с по-висока цена.

 

това нямаше да ми хрумне, благодаря ти!

за последната част и аз се омотах какво исках да попитам... понеже сутринта четох тук за случай, при който при отменен полет хората са поискали рифънд веднага, което явно ги лишава от обезщетение, и ми се загнезди как трябва да се постъпва ако полетът е с флекс и си получил съобщение, че го отменят или изместват за друг ден, уж да го запомня, че ако в последния момент нещо такова ни се случи, да имам предварителна яснота какво да направя, но най-вероятно каквото и да направя, накрая ще се окаже, че пак съм се объркала 🙂

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
На 8.07.2022 г. в 23:26, agenta каза:

Поголовната сеч днес от Уизз - Лондон Лутън /сутрешен/, Милано, Париж, Лондон Лутън -19:40 часа, сега искам една ПР-ка да обяснява, че не било поради липса на персонал, а заради технически проблем с машина, както излязаха с официлно съобщение за отменените от Бари и София полети на 02.07.2022.

 

Добавям, че дори машина да се върне навреме и по разписание в София от предходна ротация, тя престоява тук поне час-два на земята и закъснението за следващия полет е налице, поради необясними причини.

 

И накрая си представете всички тези пътници от отменените полети на Летище София на Терминал 1, заедно с пътниците от закъсняващите им полети в уникалната сграда и простраство.  И не на последно място, "изключителната" грижа на Уизз Еър за пътниците им от закъсняващи и отменени полети!

Може да е заради заразен екипаж с Ковид. Една от стюардесите носи маска,а другите не в един от последните ми полети.

Сутрешния полет до Лутън в 06:05 е анулиран днес.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой се чудеше, та да напиша - 20 дни след отменения полет, ми захраниха сметката със 120% от цената, без да направя нищо. В деня на отмяната на полета беше активен бутон за поискване на това действие, но сред като минаха часовете му, вече не можеше. Аз докато се чудя на кой чат да питам и да искам нещо и се мотам, те са ми ги върнали. Вече, ако човек иска някакви пари в картата, ще е нужно все пак да се свърже с тях. Аз няма, защото полета ми беше в паунди, и дори със 120% увеличение, пак с тяхното превалутиране в евро , взимам по-малко ...

  • Замислям се 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, luba_rizova каза:

Някой се чудеше, та да напиша - 20 дни след отменения полет, ми захраниха сметката със 120% от цената, без да направя нищо. В деня на отмяната на полета беше активен бутон за поискване на това действие, но сред като минаха часовете му, вече не можеше. Аз докато се чудя на кой чат да питам и да искам нещо и се мотам, те са ми ги върнали. Вече, ако човек иска някакви пари в картата, ще е нужно все пак да се свърже с тях. Аз няма, защото полета ми беше в паунди, и дори със 120% увеличение, пак с тяхното превалутиране в евро , взимам по-малко ...

Който се е чудил, след написаното още повече ще се чуди😄😉

Отмяната е била в деня на полета ти ли? При мен това да изчезне бутона за поискване на връщане се случи веднъж, след като мина обявения час за излитане, даже ден след това и замаскираха полета като редовно изпълнен, въпреки че беше отменен от тяхна страна. Тогава поисках връщане от формата за оплаквания и стана.

Началото на юни билет за 17.99£ се равняваше на 19.99€. Отскоро направиха промени 15.99£=19.99€, което за мен означава, че паундът е поскъпнал спрямо еврото.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 9.07.2022 г. в 10:42, iMari каза:

Бари не е отменен, само закъснява. Съобщение ли получихте?

Отменен за 09.07. и преместен за 10.07., което изобщо не ни устройва. Реално си попада в условията за компенсация и пуснахме форма през сайта им. Но в приложението билетите си стояха като актуални и трябваше през колцентъра да ги оправим с връщане в кредити. Сега да видим с компенсацията от 250 евро 

Връзка към коментар

Днес Милано е с 2:45 ч закъснение(за сега).Като гледам Флайтрадар,изпращат самолет,който не е от базата в София,а от Будапеща,който трябва да изпълни полета…Мазаляците им продължават с пълна сила.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

@ДиянаВ,да, отмениха полета в деня на полета (6 часа по-рано). Ами бутона ми изчезна веднага, след като полета "се изпълни ". Даже след самия полет вече ако видиш по профила, не пишеше, че е отменен. Явно опциите са активни до часа на полета. Или поне при мен беше така. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз като малко от по-простите да попитам каква е точно процедурата:

1. Приемаш промяна за следващ полет / не приемаш и не правиш нищо в профила

2. Вземаш си хотел / чакаш да ти предложат хотел/ търсиш си сам транспорт

3. Като се прибереш си искаш компенсацията и разходите.

Ако приемеш връщане на парите губиш всичко друго.

Така ли е процедурата или бъркам.

Връзка към коментар

процедурата конкретно зависи от това дали са налични хора от авиокомпанията и колко вие сте притеснени и искате всичко да е ясно веднага или може да изчакате да ви обслужат, дори да не е веднага...

примерно по принцип е хубаво първо да съгласуваш промени, откази и нови билети с компанията, за да не се окаже, че не искат да го направят по твоя начин, но пък може на място да няма кого да питате...

 

ето тук може да има някакви насоки: 

 

Връзка към коментар
На 30.06.2022 г. в 0:19, Jorro каза:

Wizz ще пускат полети от Абу Даби до Bhairahawa International Airport, Непал от септември 

https://www.aviation24.be/airlines/wizz-air/wizz-air-abu-dhabi/wizz-air-abu-dhabi-to-launch-services-in-bhairahawa-international-airport-nepal-from-september/

През октомври ще съм в Мустанг 🇳🇵, тъкмо се канех да купя билети са надежда да са по-евтини. Бих се възползвала. Дано всичко е гладко.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте,

 

Някой знае ли каква е политиката на Wizz за пренасяне на бебешко столче за кола и/или бебешка количка, ако детето няма собствено място (т.е. под 2 години пътува в скута на родител)? 

 

Ясно ми е, че няма да вземат столчето на борда, но ще го превозят ли като чекиран багаж безплатно? Не мога да намеря категорична информация и се чудя дали да добавям чекиран багаж само за столчето.

 

Количката е компактна и мисля да я взема като "ръчен багаж" с Priority. 

 

Благодаря предварително.

Връзка към коментар
преди 27 минути , MCC каза:

Здравейте,

 

Някой знае ли каква е политиката на Wizz за пренасяне на бебешко столче за кола и/или бебешка количка, ако детето няма собствено място (т.е. под 2 години пътува в скута на родител)? 

 

Ясно ми е, че няма да вземат столчето на борда, но ще го превозят ли като чекиран багаж безплатно? Не мога да намеря категорична информация и се чудя дали да добавям чекиран багаж само за столчето.

 

Количката е компактна и мисля да я взема като "ръчен багаж" с Priority. 

 

Благодаря предварително.

Щом детето е под 2г, количката я пренасят безплатно, не трябва да купуваш за нея Приорити заради багажа. Ако е малка, слагат я в краката или багажника горе; ако е пълно, вземат я на гейта и ти я свалят после до стълбата на самолета или пътува с куфарите и я получаваш на лентите за багаж. 

Доколкото знам за бебе/дете под 2г можеш да пренасяш едно от двете: столче ИЛИ количка. Аз със стол никога не съм пътувала и нямам представа как е, ако искате да го ползвате в самолета, мисля, че трябва да купите място-седалка.

Редакция: да, за стол трябва да купите място. Бях забравила за благината, че даваха да вземеш една чанта допълнително безплатно, когато си и бебе:) 

Всичко за пътуването с дете https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/travelling-with-infants-and-babies

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Coo, благодаря. Столчето няма да го ползваме на борда, искаме да го превозим просто. Но никъде в FAQs или чат бота не пишат черно на бяло дали ще го вземат безплатно (пише за количка, но не и за столче). 

Само един tweet намерих, където казват като теб, че ще вземат или едното или другото, та исках да питам тук дали някой е пробвал, че не знам дали на Twitter да ги взимам насериозно...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, MCC каза:

@Coo, благодаря. Столчето няма да го ползваме на борда, искаме да го превозим просто. Но никъде в FAQs или чат бота не пишат черно на бяло дали ще го вземат безплатно (пише за количка, но не и за столче). 

Само един tweet намерих, където казват като теб, че ще вземат или едното или другото, та исках да питам тук дали някой е пробвал, че не знам дали на Twitter да ги взимам насериозно...

Количката безплатно, за столчето купете Priority. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   3 магеланци

    • Romana
    • elzbieta
    • antony2001
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.