Прескочи до съдържание

Ревюта на бизнес класа ( long haul & short haul )


stanislavpp

Препоръчани мнения

Публикувано:
  На 9.02.2025 г. в 16:42, stanislavpp каза:

@ivailo_radev Проблемите са огромни и трудно решими :

 

- налице е сериозен проблем със сертифицирането на Алегрис в 787 , което изисква допълнителни преработки и ще е най-рано възможно средата на тази година . Луфти обмислят ползването на самолетите без бизнес класа .

 

- не е ясно Суис къде са гледали и какво са мерили ,  но първа класа на Алегрис се оказва толкова тежка , че трябва да инсталират на всеки А330 допълнителна тежест от 1500кг в задната част на самолетите за баланс 

 

Изобщо резилите са толкова много , че няма обяснение как това ръководство е на поста си . Вероятно са завършили същите университети като мениджмънта, отговорен за изграждането на Берлинското летище 😉

 

https://www.spiegel.de/wirtschaft/lufthansa-neue-sitze-verzoegern-auslieferung-von-13-fabrikneuen-jets-a-8a026714-1b96-4132-8972-afd2e8b65217

 

https://www.aargauerzeitung.ch/wirtschaft/aviatik-swiss-hat-sich-verrechnet-weil-die-first-class-zu-schwer-ist-muss-blei-einbaugebaut-werden-oekologisch-unschoen-ld.2661580?reduced=true

 

 

German engineering стана вече нарицателно за гаф и резил ….

Разшири  

Това звучи безумно. Като си поръчват седалките не трябва ли предварително да са сертифицирани за натоварване. А тия тон и половина тежест, ще е и повече гориво, което ще носят, а и товар, който няма да пренесат. Но не се изненадвам, един приятел работи за тях и каза, че е голяма бюрокрация и пълно с мениджъри, които забравят да гледат голямата картинка, а само нагаждат графики.

Публикувано:
  На 11.02.2025 г. в 12:24, Ognyan каза:

Щом си писал това, значи си бил в грешния лаундж в Брюксел.

Разшири  

 

Не съм експерт . Но след като прочетох и анализирах този пост от началото до края , ред по ред , дума по дума , буква по буква - стигнах до заключение и мога да кажа, че не мога да кажа нищо, защото както казах в началото, не съм експерт. 😉

 

п.п. BRU-JFK излита от Пиър B , докато Лофт е Пиър А. При свързващи полети е ОК да смениш терминалите за по-добър лаундж при дълго време за прекачване  , ако секюрити са в настроение и те пуснат , но за излитащи от Б , гимнастиката с отиването час и повече по-рано за ползване на по-добър лаундж рано  сутрин,  индикира други приоритети …

🥂

  • Харесвам 2
Публикувано:
  На 12.02.2025 г. в 6:41, stanislavpp каза:

 

Не съм експерт . Но след като прочетох и анализирах този пост от началото до края , ред по ред , дума по дума , буква по буква - стигнах до заключение и мога да кажа, че не мога да кажа нищо, защото както казах в началото, не съм експерт. 😉

 

п.п. BRU-JFK излита от Пиър B , докато Лофт е Пиър А. При свързващи полети е ОК да смениш терминалите за по-добър лаундж при дълго време за прекачване  , ако секюрити са в настроение и те пуснат , но за излитащи от Б , гимнастиката с отиването час и повече по-рано за ползване на по-добър лаундж рано  сутрин,  индикира други приоритети …

🥂

Разшири  

Аз летях от терминал Т и имах малко над два часа между полетите, което ми позволи да ползвам Loft за около час, нямаше никакъв проблем с преминаването през секюрити. 

Аз не съм претенциозен, за разлика от други хора в тази тема. Просто исках да споделя, че има заслужаващ посещение салон в Брюксел, нищо повече. 

 

  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

 

Emirates First, 777-300ER , рег.08/2017

EWR-ATH , 01.2025г., времетраене 8ч 54 мин (00:11-16:05), място 1А suite

цена от 102 500 мили +143$ или кеш 12 000$ 

конфигурация : първа класа - 8 места , бизнес - 42 места и 306 икономи

 

Седалките/сюитите в първа класа са колаборация между Колинс Аероспейс, Teague и PierreJean Vision , размери на седалката във функция легло : 200см/66см, ТВ-то е 32’ HD.

IMG_4547.jpeg.b87989df9e62e2d3393d5ad768c19fa6.jpeg

 

IMG_4548.jpeg.1216847debb9a97bb53c116bdcdf9c5c.jpeg

 

IMG_4549.jpeg.96376acde5edb49fe75c7b89150d9118.jpeg

 

IMG_4550.jpeg.41121b66dfa5ba48d5bbe5ea162cc4be.jpeg

 

IMG_4551.jpeg.3064c80ec06bd4edbffd669ad20fbef4.jpeg

 

IMG_4552.jpeg.7dd71b67d5f5cc7399579477719f26d2.jpeg

 

 

Първа класа на Емирейтс е еталон в съвременната авиация като цялостен продукт и превъзхождат няколкото си конкурента ( AF и SQ ) много с ненадмината си селекция алкохол.

 

меню полет:

 

IMG_4501.jpeg.cf3294ed0f1f41dd8e8d555eb921d69a.jpeg

IMG_4502.jpeg.71e2956bb69e933236cfc199c4483617.jpeg

IMG_4503.jpeg.47f7850857b5fbd39f25c513112605cd.jpeg

 

IMG_4504.jpeg.b7b326a0f10e40a96dc670321666bfdb.jpeg

IMG_4505.jpeg.572f041de717b838aeb20867a93322a2.jpeg

IMG_4506.jpeg.2dd597a9bd55578c4e7cc2f8b57cae03.jpeg

IMG_4507.jpeg.a646ccef419663bf9164958123034407.jpeg

IMG_4508.jpeg.486285ddafd051cc37885e507463098e.jpeg

IMG_4509.jpeg.6dba6e3348294b961916e34ebb90dcf1.jpeg

IMG_4510.jpeg.5a3c943090b10ce807db54a8555bc7df.jpeg

IMG_4511.jpeg.b61942902a62becf8118199f166f1146.jpeg
IMG_4512.jpeg.67f16745473671cae85e953f7976c41a.jpeg

 

IMG_4513.jpeg.88568b5cca779de7a23c42fdae0ba607.jpeg

IMG_4514.jpeg.40e0638990c8b8cb775f26b59b0f966a.jpeg

IMG_4516.jpeg.a5bbd90c71445aeda7431944d6c78e68.jpeg
 

IMG_4592.jpeg.64ae2407790a2186be1635d91e400b20.jpeg

 

IMG_4599.jpeg.ec0fd22b058503d470ae493567797eea.jpeg

 

IMG_4602.jpeg.de4c27794f7a5e0c96ea8bf5876d0c7f.jpeg

 

IMG_4605.jpeg.2d75edc24f4afe53d609fce26129533b.jpeg

 

IMG_4608.jpeg.8a117fe8a2a306c8c33013105b2f863a.jpeg
 

IMG_4615.jpeg.db26ab5a779da33734de31312a34544a.jpeg

 

IMG_4616.jpeg.f04251766beae489383f92cf5ae153cb.jpeg

 

 

За отбелязване е , че Емирейтс са с екслузивен договор при предлагането на Дом Периньон, а Hennessey Paradis е най-скъпият алкохол предлаган в небето ( цена на едро +1000$ за бутилка )

 

 

огледало + снакс кошница ( здравословни чипс, ядки, барове и електролити )

IMG_4571.jpeg.8c08c56b3bb720ffaaafe633879cf9d8.jpeg

 


с таблета може да контролирате температура , светлини , щори , мултимедия и др.

IMG_4556.jpeg.b91564a5d43d6573a67dce9a7dac5fd7.jpeg

 


минибар с безалкохолни напитки

IMG_4569.jpeg.832babd36da25135eae2b6ac09855320.jpeg
 

IMG_4561.jpeg.b00c4533877c02da0f406353df47163a.jpeg

кожен тефтер с химикалка за спомен

IMG_4576.jpeg.ea22eb96a5c814d120be53a1ede1044c.jpeg

 

 

 

 

IMG_4577.jpeg.87995ca9e25f9a53bd0ab11f9af578a3.jpeg

 


травел несесер с продукти и парфюми от Булгари

IMG_5269.jpeg.5f4c42dec6544a5047508357fa13a24f.jpeg

 

IMG_5270.jpeg.d1190dfc8565e868e33017649703459a.jpeg
 

слушалки Bowers & Wilkins

IMG_4589.jpeg.a2045c0e7c5be4a9848cdcdd28cc9ad4.jpeg

 

 

IMG_4598.jpeg.12d511f7f256058ef7d8171d0e89efb3.jpeg

 

IMG_4614.jpeg.8bfa240514319e63dd4aead352f2f399.jpeg

 

IMG_4609.jpeg.b7d653e41820e6dae462cdd7a4c54247.jpeg

 

IMG_4611.jpeg.2a17681e07514f7cb0a5bad1b381c492.jpeg


хидратираща пижама ?!?

IMG_4612.jpeg.b7c39427999b8a950bb53ccdce8573db.jpeg

 

IMG_4610.jpeg.00422ac30da2c103180d3da0b6e55674.jpeg
 

IMG_4621.jpeg.bc37acb13efc6c602c74a3813e1a1a7e.jpeg

 

 

 

няколко снимки от излитане и кацане:

IMG_4582.jpeg.80ed8fb20b8dbb94fa68414f7eb3c33a.jpeg

 

IMG_4584.jpeg.298429857e2258db49c58a0a491c7459.jpeg

 

 

IMG_4617.jpeg.9ba6e31a42d0878126ecec2afa755da8.jpeg

 

IMG_4638.jpeg.7b826d9edf0cba3c92e9b2eb495d6f7f.jpeg

 

IMG_4639.jpeg.7b6d297797a6878a1c014ab5f0737d76.jpeg
 

 

10/10

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 19
  • Шок 2
  • Браво 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
  На 8.04.2025 г. в 11:10, Nia_STN каза:

Някой да даде отзиви за Бизнес кабината на Бритиш срещу ЛХ?

Разшири  

За Бритиш не мога да кажа нищо, а при Луфтханза са няколко различни и между тях има понякога 2-3 Балкана разлика. На А340 е едно, на 787 друго, а където има Алегрис съвсем друга бира.

Публикувано:
  На 8.04.2025 г. в 11:58, ivailo_radev каза:

За Бритиш не мога да кажа нищо, а при Луфтханза са няколко различни и между тях има понякога 2-3 Балкана разлика. На А340 е едно, на 787 друго, а където има Алегрис съвсем друга бира.

Разшири  

А за конкретен полет със 787 дали може да се провери дали са Алегрис? Аз четох, че още и няма, но явно ги има на някои еъркрафти... И все пак ТК е по-добре от ЛХ, нали? Най-малкото гледах, че ЛХ 787 са по 2 и то без никакво прайвъси - доста са си близки, а ние ще пътуваме служебно, не семейно...

Публикувано:
  На 8.04.2025 г. в 12:49, Nia_STN каза:

А за конкретен полет със 787 дали може да се провери дали са Алегрис? Аз четох, че още и няма, но явно ги има на някои еъркрафти... И все пак ТК е по-добре от ЛХ, нали? Най-малкото гледах, че ЛХ 787 са по 2 и то без никакво прайвъси - доста са си близки, а ние ще пътуваме служебно, не семейно...

Разшири  

Нямат ги на 787:

"Allegris: As individual as the travel occasion itself

With the "Allegris" service, more than 80 brand-new Lufthansa aircraft such as the Boeing 787-9, Airbus A350-900, Airbus A350-1000 and Boeing 777-9 will fly to destinations all over the world in future. Aircraft already in service for Lufthansa, such as the Boeing 747-8, will also be retrofitted. The simultaneous improvement of the travel experience in all classes and the replacement of over 27,000 seats are unique in Lufthansa's history. This underlines the company's clear premium and quality claim. The Lufthansa Group is investing a total of 2.5 billion euros in product and service by 2025."

Публикувано:
  На 8.04.2025 г. в 12:49, Nia_STN каза:

А за конкретен полет със 787 дали може да се провери дали са Алегрис? Аз четох, че още и няма, но явно ги има на някои еъркрафти... И все пак ТК е по-добре от ЛХ, нали? Най-малкото гледах, че ЛХ 787 са по 2 и то без никакво прайвъси - доста са си близки, а ние ще пътуваме служебно, не семейно...

Разшири  

До къде ще летиш? От изброените Туркиш май са най-добре, но на мен опита ми е само с тях от твоите изброени.

Публикувано:

LX са най-добре от групата на Луфтханза. 
 

Бритиш като хард продукт, ако е с Club World новите седалки, е много добро. Супер седалка, обслужването е супер, храната е плюс минус. 
 

ТК има супер седалка, подобна на Бритиш, обслужването е плюс минус, храната е супер. 
 

От трите аз бих избрал първо ТК, после Бритиш и накрая ЛХ. ЛХ със старите самолети… не е много уау. 
 

За ТК виж по конкретната дестинация дали е новата бизнес класа или е старата 2-2-2. Старата е удобна, но няма никакво прайвъси. Същото важи и за Бритиш. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ами избрах ЛХ с А380 до Денвър - там вече трябва да са с Алегрис, нали така? С ТК ми е малко къса връзката в САЩ и на отделен билет и ново чекиране и малко е рисковано.

За БА агенцията, с която сме длъжни да работим, ми даде цена от 9000 Евро, а в Момондо - под 4000, така че отпада. 

Публикувано:
  На 9.04.2025 г. в 10:57, Nia_STN каза:

Ами избрах ЛХ с А380 до Денвър - там вече трябва да са с Алегрис, нали така? С ТК ми е малко къса връзката в САЩ и на отделен билет и ново чекиране и малко е рисковано.

За БА агенцията, с която сме длъжни да работим, ми даде цена от 9000 Евро, а в Момондо - под 4000, така че отпада. 

Разшири  

Алегрис има само на А350 някои. Можеш да видиш дали е Алегрис като симулираш букинг на сайта им и там пише “Allegris: New seat concept”. Ако няма, няма да пише нищо. 
 

Само да питам дали ЛХ имаш предвид Суис (това и е кодът) или имаш предвид Луфтханза (ЛН)? Само Луфтханза има Алегрис. 

Публикувано:

Мерси за инфото. Имам предвид Луфтханза, за съжаление не го пише 😞 Както казваш, пише го за А350, на моята опция пише просто A380, което все пак е по-добре от 787 🙂

Навсякъде пише " all A380s will be converted to the new Allegris business class by 2025," но явно все още не.

Явно конфигурацията ще е 2-2-2. Кое е най-доброто място? Ако заложа на късмет и букна прозорец, всеки ще избягва мястото до мен, защото ще го прескачам, ако спи. Но пък ако е пълен самолетът, както се очаква, защото на сайта на ЛХ пишеше limites seats, което май в този случай си е вярно, а не е маркетинг трик, тогава по-добре да заложа на сигурно със средно място, за да не се прескачам с никого...

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 9.04.2025 г. в 11:57, Nia_STN каза:

Мерси за инфото. Имам предвид Луфтханза, за съжаление не го пише 😞 Както казваш, пише го за А350, на моята опция пише просто A380, което все пак е по-добре от 787 🙂

Навсякъде пише " all A380s will be converted to the new Allegris business class by 2025," но явно все още не.

Явно конфигурацията ще е 2-2-2. Кое е най-доброто място? Ако заложа на късмет и букна прозорец, всеки ще избягва мястото до мен, защото ще го прескачам, ако спи. Но пък ако е пълен самолетът, както се очаква, защото на сайта на ЛХ пишеше limites seats, което май в този случай си е вярно, а не е маркетинг трик, тогава по-добре да заложа на сигурно със средно място, за да не се прескачам с никого...

 

Разшири  

За сам човек средните са по-добре, с едно малко "обаче". Обаче мястото за краката е леко кофти направено и буквално ви се допират с на другия човек 😄 Ама поне прескачане няма наистина.

Публикувано:

Ако имаш опция със Суис, ще е най-добре. Иначе можеш да летиш и от друг град за много по-евтино… но ако е София, няма бягане от Луфти. Аз винаги бих избрал ТК пред тях, но ако няма друга опция…

Публикувано:
  На 11.04.2025 г. в 11:45, Nia_STN каза:

Значи взех с ТК. Днес излязоха места на добра цена и да я приключвам тази сага 🙂

Благодаря!

Разшири  

Чудесен избор! Много по-добре от другите. Коя е дестинацията да видим дали е новата бизнес класа или старата? 

Публикувано:
  На 12.04.2025 г. в 7:49, Nia_STN каза:

На отиване е до Далас, на връщане от Хюстън. Със 787-9. 

Разшири  

На отиване си с новата бизнес класа, на връщане със старата. Точно Хюстън летях, задължително мини през лаунджа на Юнайтед - Поларис се казва. Уникален е, топ храна и коктейли. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
  На 12.04.2025 г. в 8:24, Loverboy каза:

На отиване си с новата бизнес класа, на връщане със старата. Точно Хюстън летях, задължително мини през лаунджа на Юнайтед - Поларис се казва. Уникален е, топ храна и коктейли. 

Разшири  

Как разбираш коя бизнес класа е нова/стара ? Тук нищо не пише 

image.png.6a3d4d1d5c137484af6ba99d0d7dd009.png

Публикувано:
  На 12.04.2025 г. в 9:17, infectedmushroom каза:

Как разбираш коя бизнес класа е нова/стара ? Тук нищо не пише 

image.png.6a3d4d1d5c137484af6ba99d0d7dd009.png

Разшири  

Като симулираш резервация и тръгнеш да избираш места - ако е 1-2-1 разположението - новата е, ако е 2-3-2 е старата, която не е със суитс и тн. Старата пак е много удобна, но ако си сам и си в средата на тройката трябва да прескачаш хора. Обикновено по премиум дестинациите и супер дългите винаги слагат новите. Но примерно до Хонг Конг слагат стари обикновено. Така че трябва да се проверява. 

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.