Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

При текущите масови отмени на полети е добре да имаме една тема за помощ.

Ако някой има проблем, може да пита тук, като за начало е добре да се знаят някои неща

При отмяна на полет от авиокомпанията по принцип имаме право да ни закарат до дестинацията в най-близкото удобно (и за нас и за авиокомпанията, тоест ако няма места няма как да ни закарат) време. Дотогава авиокомпанията е длъжна да поеме нощувките и храната. При една добра организация може на гишето да раздават ваучери за храна и да правят резервации за хотел, но при липса на служители и огромен брой забавяния това е малко като химера, ако няма такова нещо трябва да се оправяте сами с резервации и прочие, като пазите разпечатки и касови бележки, за да си искате парите обратно от авиокомпанията после.

Съответно е напълно възможно и да не предлагат премаршрутиране през други летища, или други авиокомпании. Проверете си резервацията онлайн и вижте какво може да направите. Ако няма какво, сте оставени сами на себе си, търсете си билет, след което ще трябва да се разправяте с компанията за рефънд.

При всички случаи е по-добре първо да опитате кол центъра или представители на компанията на място, за да си спестите трудния път, ако има и лесен. Ако няма (или не ви харесват предложенията от компанията), проверявате как може да стигнете до където трябва, като давате предимство на полети на самата авиокомпания, после ако е в алианс на полетите на партньорите (примерно Луфтханза - Остриън - Суис - Лот).

Ако проблема е по вина на авиокомпанията (а не е примерно стачка или от летището) имате право на обезщетение, но няма нужда да мислите веднага за него, първо си оправяте транспорта, пък като стигнете вкъщи има време и за обезщетение.

Ами това е набързо, някой може да допълни. Ако имате проблем и не виждате решение, пишете тук, като е добре да стане ясно, че е проблем, а не просто теоретичен интерес.

 

ПП грижата и обезщетенията се отнасят за европейси компании, по директива 261. За света трябва да се гледа конкретно.

Редактирано от neuromancer
  • Харесвам 26
Връзка към коментар
преди 54 минути , neuromancer каза:

Дотогава авиокомпанията е длъжна да поеме нощувките и храната

Това се различава от компания до компания , и принципно е изключено на 100% , ако причина за анулация и забавяне е лошото време. 

Връзка към коментар

@neuromancer Може да сложиш този линк, че е най-обобщаващ за ЕС:
https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_bg.htm


И секцията "Какво се обърка", където има удобен въпросник, който да насочи хората дали имат право на обезщетение, храна или друго според разстоянията между летищата от/до, отмяната и времето на закъснението и т.н:

https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_bg.htm#shortcut-1

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

При отмяна на полет настоящото съобщение от УИЗ е това:

Dear Customer,

We would like to offer you once again our sincere apologies for the cancellation /rescheduling/ diversion of your flight WX XXXX on DD of Month, YYYY.

We did everything we could to organize your hotel stay for the night which to our deepest regret was not successful. We contacted all the properties in the area; however, they were already fully booked/ were in a secluded area which does not offer any hotel accommodation near the airport.

In case you booked accommodation on your own since the original time of departure of your flight, the cost will be reimbursed to you within a reasonable amount after submitting a claim with the respective collected receipts on our website.

Once again, please accept our apologies for any inconvenience you might have faced and we would like to assure you that we are taking all the necessary steps to avoid these situations in the future.

Thank you for your cooperation.

Kind regards,
Wizz Air Customer Service

 

 

В линка по-долу е формата, която трябва да се насочи към УИЗ при проблеми с полетите им. 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Очевидно ситуацията става все по-тежка и УИЗ започват да информират предварително.

Получих в пощата си нещо като инструкция, вярвам и други са я получили, но т.к. не я видях в друга тема я поствам тук:

 

 

Уважаеми ..................,

 

Благодарим ви, че избрахте да летите с Wizz Air това лято.

Предвид настоящата предизвикателна обстановка в туристическата индустрия, включително недостиг на персонал в контрола на въздушното движение и на летищата, нашите колеги работят неуморно, за да гарантират, че пътниците на Wizz Air могат да стигнат до местоназначението си без никакви проблеми.

За съжаление обаче има някои ситуации, които остават извън нашия контрол.

Искаме да сме сигурни, че сте добре подготвени за всякакви непредвидени събития, така ч ето 5 съвета, за да пътувате с увереност това лято.

ЗАКЪСНЕНИЕ НА ПОЛЕТА?

Винаги проверявайте имейла си и мобилния си телефон за най-новата информация за пътуването. Ще ви изпращаме актуализации за състоянието на вашия полет по имейл и SMS, а също така можете да проверите състоянието на полета на Проверка на настоящия статус на полета или чрез Амелия, виртуалния асистент на WIZZ, която може да намерите в долния десен ъгъл на страницата с Често задавани въпроси на нашия уебсайт или в прозорец за чат в Messenger на Facebook.

ОТМЕНЕН ПОЛЕТ?

Ако полетът ви бъде отменен, ще имате възможност да изберете между повторно резервиране на друг безплатен полет на Wizz Air, дапоискате дапоискате възстановяване на 120% от сумата като кредит във вашия WIZZ профил или да изберете пълно възстановяване на сумата в брой. Не забравяйте да проверявате имейла си, тъй като ще ви изпратим подробни инструкции за наличните ви опции и за това как да управлявате резервацията си. Ако сте опитен пътник на Wizz Air, просто влезте в WIZZ профила си, за да изберете предпочитаната от вас опция.

Силно ви препоръчваме да използвате нашите опции за самообслужване, най-бързият и лесен начин за управление на вашата резервация.

Ако полетът ви е отменен или забавен с повече от 5 часа и искате да направите повторна резервация

Съветваме ви да го направите веднага след като бъдете уведомени за отмяната. Полетите за лятото са с голямо търсене, затова колкото по-рано започнете да резервирате повторно, толкова по-голям е шансът да стигнете до желаната дестинация с най-ранния наличен полет.

Ако имате нужда от място за нощувка

Ако сте на летището, нашият наземен персонал ще ви помогне при организирането на настаняване и наземен транспорт. Ако не сте стигнали до летището, преди да бъде обявена отмяната, или ако нашите партньори за наземно обслужване не могат да уредят настаняване или наземен транспорт за вас поради голямо търсене, може да ви помолим да уредите това сами. Ако резервирате собствено настаняване или наземен транспорт, не забравяйте да запазите касовите бележки, тъй като Wizz Air ще ви възстанови разходите до разумна сума. Проверявайте имейлите си, тъй като ще ви изпратим отделно съобщение, в случай че сами трябва да организирате своя хотел или транспорт.

Ако сте резервирали чрез онлайн туристическа агенция

Ако сте резервирали чрез онлайн туристическа агенция, различна от уебсайта на wizzair.com или приложението WIZZ, също можете да предоставите вашите директни данни за контакт по време на онлайн чекирането, за да получавате всички актуализации за пътуването директно от Wizz Air и да сте информирани относно състоянието на вашия полет.

За бъдещи резервации ви препоръчваме да резервирате директно на wizzair.com wizzair.com или чрез приложението WIZZ, за да сте сигурни, че ще получите нашите известия по имейл/SMS, както и за да можете да използвате нашите платформи за самообслужвне.

Ние се стараем да ви предоставим най-доброто изживяване, за да се възползвате максимално от пътуването си. Ако имате въпроси относно своето пътуване, моля, посетете раздела Често задавани въпроси на нашия уебсайт или използвайте Амелия, виртуалния асистент на WIZZ, като кликнете върху иконата в долния десен ъгъл на страницата.

 

Пожелаваме ви приятно пътуване и скоро ви очакваме на борда!

С уважение,
Отдел Обслужване на клиенти на Wizz Air
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Това е от Райън при закъснение над 2 часа от миналата седмица и може да е от полза:

 

 

"Уважаеми .................., Искрено се извиняваме за закъснението на вашия полет FR.......... от София ............... на 24-06-2022. Тъй като полетът ви закъснява повече от 2 часа, можете да се прехвърлите до друг полет на Ryanair безплатно (в зависимост от наличността на места) до същото или различно летище за заминаване/назначение, обслужвано от Ryanair.

За да промените полета си, можете да се свържете с един от нашите съветници, като използвате нашия безплатен онлайн чат, като се обадите на един от нашите номера за контакти за обслужване на клиенти или като отидете на гишето за билети на летището.

 

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

 

През feedback формата на уиз ли следва задължително да започнем комуникацията за обезщетение и възстановяване на  "разумни разходи" или има по-бърз и ясен път до целта? 

 

Благодаря! 

 

И 5 неспешни въпроса: 

 

- къде се проверява в коя страна е регистриран превозвачът, изпълняващ полета ви? Защото Лондон-Рейкявик или Тромсьо не е непопулярна отсечка и може да има изненадани. 

 

- ако ЕС не участва под формата на начална или крайна дестинация и превозвачът не е регистриран в ЕС, имаме ли право на храна, превоз, премаршрутиране и хотел? 

 

- ако билетите и разходите за пътуване са направени през Curve, а зад нея Diners, важат ли ни застраховката и обезщетенията на дайнърс при пътуване?  

 

- След като при стачка на летищния персонал не се полага обезщетение, това предполага, че стачката трябва да е предварително обявена в разумен срок. Къде се информираме? Тогава имаме ли право на настаняване, разходи за храна и тн? Има ли друг тип обезщетение за неудобството, което търсим? 

 

- Има ли конкретен отдел, звено, служители, които са длъжни да ни предоставят информация за причините за закъснение или отмяна? 

 

Много е вероятно да се сетя за още въпроси 🙄

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

От тук съм подавала оплакване - искане за обезщетение https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/kontakti/свържете-се-с-нас. По правило първо трябва да изчакаш отговора им и ако не те удовлетворява или няма такъв в 60-дневен срок, да пуснеш олакване към въздухоплавателната агенция по държавата на излитане. Тук споделят, че ако пишеш в оплакването си до Уиз, че си изпратила копие от същото до ГВА, ще се задействат по-бързо, но както са го подкарали с тези закъснения и отмени … не е много сигурно по-бързо ли ще стане. Би трябвало поне за възстановяването на разходите да са по-отстъпчиви и експедитивни.

Аз гледам къде е регистриран превозвачът в имейла и фактурата, която са ми изпратили след резервацията.

По другите въпроси не мога да отговоря.

 

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 54 минути , Lindt каза:

 

През feedback формата на уиз ли следва задължително да започнем комуникацията за обезщетение и възстановяване на  "разумни разходи" или има по-бърз и ясен път до целта? 

 

 

Всичко започва от тук:

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/

 

От падащите менюта избираш:

 

 

 

 

image_2022-06-29_215609224.png

Успех. 🙂

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Lindt каза:

 

През feedback формата на уиз ли следва задължително да започнем комуникацията за обезщетение и възстановяване на  "разумни разходи" или има по-бърз и ясен път до целта? 

 

Благодаря! 

 

И 5 неспешни въпроса: 

 

- къде се проверява в коя страна е регистриран превозвачът, изпълняващ полета ви? Защото Лондон-Рейкявик или Тромсьо не е непопулярна отсечка и може да има изненадани. 

 

- ако ЕС не участва под формата на начална или крайна дестинация и превозвачът не е регистриран в ЕС, имаме ли право на храна, превоз, премаршрутиране и хотел? 

 

- ако билетите и разходите за пътуване са направени през Curve, а зад нея Diners, важат ли ни застраховката и обезщетенията на дайнърс при пътуване?  

 

- След като при стачка на летищния персонал не се полага обезщетение, това предполага, че стачката трябва да е предварително обявена в разумен срок. Къде се информираме? Тогава имаме ли право на настаняване, разходи за храна и тн? Има ли друг тип обезщетение за неудобството, което търсим? 

 

- Има ли конкретен отдел, звено, служители, които са длъжни да ни предоставят информация за причините за закъснение или отмяна? 

 

Много е вероятно да се сетя за още въпроси 🙄

Няма конкретен отдел или звено,официално запитване до местното ГВА трябва,за да е вярната причина за закъснението,защото в доста от случаите Уиз шикалкавят и измислят в тяхна полза причините.

Ако става въпрос за закъснение на Летище София питаш мен,ще опитам да проверя в системата на летището кода за закъснението и причината😉


Стачките се обявяват предварително и по принцип би трябвало да го има ,като информация на сайта на летището,което ще ползваш.

 

До колкото знам,когато е през Кърв не ти важи застраховката на Дайнерс

  • Харесвам 6
  • Благодаря 2
Връзка към коментар
преди 27 минути , Lindt каза:

 

През feedback формата на уиз ли следва задължително да започнем комуникацията за обезщетение и възстановяване на  "разумни разходи" или има по-бърз и ясен път до целта? 

 

Благодаря! 

 

И 5 неспешни въпроса: 

 

- къде се проверява в коя страна е регистриран превозвачът, изпълняващ полета ви? Защото Лондон-Рейкявик или Тромсьо не е непопулярна отсечка и може да има изненадани. 

- ако ЕС не участва под формата на начална или крайна дестинация и превозвачът не е регистриран в ЕС, имаме ли право на храна, превоз, премаршрутиране и хотел? 

 

На мен ми е най-лесно по кода на авиокомпанията. Например номерът на полет Лондон-Рейкявик на Уизеър е W9 4497. W9 не е кодът на Уиаеър Унгария (W6), а на Wizzair UK, която е регистрирана в Wizz Air UK Ltd. (регистрирано седалище: Main Terminal Building, London Luton Airport, Lu2 9ly, Luton, Обединено кралство; регистрационен номер: 10982241).

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Англоезичната преса често следи за мащабните стачки в Европа, така че като напишеш strike in съответната държава, излиза информация. Тук имаше тема за стачките в Италия, трябва да я намеря.

Този сайт, където се обявяват всички възможни стачки в Италия,предполагам е достатъчно известен:

http://scioperi.mit.gov.it/mit2/public/scioperi

При стачки на летището или лоши метеорологични условия АК не са задължени да поемат допълнителни разходи, но колкото и невероятно да звучи, Уиз са ми поемали разходите за хотел, храна и бърз влак до съседно летище при отменен заради мъгла полет. Действително беше преди години, не вярвам да се случи към настоящият момент, но винаги има изключения, при добра воля от страна на АК.

преди 21 минути , Branko каза:

До колкото знам,когато е през Кърв не ти важи застраховката на Дайнерс

А защо? Нали пак е разход и може да се докаже, че е свързан с пътуването?

Връзка към коментар
преди 13 минути , iMari каза:

 

А защо? Нали пак е разход и може да се докаже, че е свързан с пътуването?

Така мисля,защото в дайнерс ти излиза,че си платил в crv….vilnius

Може и да бъркам де

Връзка към коментар
преди 2 минути , Branko каза:

Така мисля,защото в дайнерс ти излиза,че си платил в crv….vilnius

Но нали после излиза и името на търговеца/компанията - Booking, flixbus и т.н. А и фактура може да покажеш за същата сума. Не би трябвало да има проблем. Дано не се налага да разбираме. 🙂

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , iMari каза:

Но нали после излиза и името на търговеца/компанията - Booking, flixbus и т.н. А и фактура може да покажеш за същата сума. Не би трябвало да има проблем. Дано не се налага да разбираме. 🙂

 

Да,излиза търговеца …,ама ако си купила някоя вафла от павилион на улицата какъв търговец ще излезне не е ясно и отзад Вилнюс,ходи доказвай после,че си платила в Лондон

Пак казвам това е мое разсъждение,но мисля и че беше коментирано някъде.

Все пак знаем,че застрахователя не обича да плаща много и всяко подобно съмнение би било в негова полза.

Аз лично застраховката я активирам директно с дайнерс

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Branko каза:

Да,излиза търговеца …,ама ако си купила някоя вафла от павилион на улицата какъв търговец ще излезне не е ясно и отзад Вилнюс,ходи доказвай после,че си платила в Лондон

Е да, за малки, неизвестни търговци си прав.

Според мен най-доброто което човек може да направи това лято( а и по принцип, щом пътува с нискотарифки), за да минимизира неочаквани разходи и нерви за себе си и близките си е да си подготви резервен маршрут. За маршрути с прекачване е илюзия, че може да си подготвен в извънредна ситуация, но нищо не пречи поне за последния полет от маршрута, да поогледаш, кои са близките летища до които АК има полети и в кои дни, за да можеш да вземеш билети максимално бързо, ако полета е отменен. Защото това ти е първата грижа.  Един бърз поглед в Букинг например, кой е най-близкия до летището и достъпен като разход хотел, би бил много полезен, особено при късни полети, когато сте претрепани от цял ден обикаляне.

 А може би е добре да подготвиш и шишенце от 100мл твърд алкохол за всеки пълнолетен, с който пътуваш, ей така за успокояване на нервите и избягване на истерии. 😃

Също така да си имаш мантра, която повтаряйки си на ум да смъква напрежението.Подчертавам на ум.Спрямо Уиз от години използвам " Ах вие, диви унгарски селяни!........" по всякакви поводи и при мен дава резултат. 😄 Националността на "селяните" може да се променя спрямо авиокомпанията, например "ирландски", "испански" и т.н. 

  • Харесвам 2
  • Смея се 11
Връзка към коментар

@Lindt, да не те обезсърчавам, но покрай скорошните ми отменени и закъснели полети установих, че застраховките към картите също са ходене по мъките. Доколкото виждам и Дайнърс са към Дженерали, които вчера любезно ми отговориха следното:

 

Цитат

Съгласно Общите Условия и Сертификат за Застрахователно покритие, неразделна част към Застрахователен договор номер 1801160126004316, при отмяна или забавяне на полет, Застрахователят възстановява на Застрахования направени от последния разходи за покупка на храна, напитки, медикаменти и /или настаняване в хотел до лимита по риска. Същите следва да са направени от Застрахования чрез притежаваната банкова карта за разплащане. Застрахователят не покрива разходи по предходното изречение на лица с постоянен адрес в населеното място, в/около което е разположено летището, на което полетът е бил анулиран или закъснял, разходите при анулиране на чартърен (нает) полет или свързани със стойността на билета.

 

Ако желаете да предявите претенция за възстановяване на разходи за закъснял полет на територията на Истанбул следните документи са необходими:

 

•             Попълнено „искане за плащане“ по образец на Застрахователя ( приложено) Iskane_za_plashtane_BG.pdf;

•             Самолетните билети, с които е напусната територията на Р.България за това пътуване в чужбина;

•             Самолетните билети, за завръщане обратно на територията на Р.България;

•             Самолетните билети за закъснелия/отменен редовен полет, както е бил по разписание;

•             Документ от авиокомпанията, доказващ забавянето/отмяната на редовния полет;

•             Самолетни билети/Бордни карти от реализирания (нов) полет – реалният полет, който е използван след закъснението/отмяната;

•             Оригинали на всички фактури, сметки и платежни документи, както и разписки от ПОС терминал, доказващи размера и вида на направените непредвидени разходи със застрахованата банкова карта;

•             С каква трансакция е активирана застраховката за това пътуване, както да се предостави документ доказващ тази трансакция;

•             Удостоверение за валидна банкова сметка в лева на името на застрахованото лице;

 

Горепосочените документи може да предоставите на следния електронен адрес: travel.claims.bg@generali.com   

След получаването им същите ще бъдат обработени и ще получите последващи инструкции.

Молим да имате впредвид, че големината за получаване на файлове е до 10 МВ, ако се налага следва да разделите документите в няколко отделни имейла или да ги компресирате.

Т.е. предварително трябва да си знаеш лимитите по конкретните покрития и после една камара документи да представиш...

Отделно медицинската застраховка на Лев Инс с ковид покритието (каквато бях направила на спътниците ми) пък изобщо няма покритие за отменени и закъснели полети... въобще трябва да си отваряш очите на 100 и пак нещо няма да е наред 🙄

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тази тема е адски полезна, защото аз въобще не знаех, че мога да получа обезщетение за закъснял/отменен полет, но @Дани Магелани бе така добра да ме светне и днес си чакам превода от Аероиск 😍

 

Искам да попитам, за САЩ има ли подобни компании, чрез които да се подават искове за обещетение към превозвачите?

 

Мога също да споделя от опита си с кредитни карти (Visa signature и Mastercard), издадени от американска банка, че нямат покритието/застраховката като тези от европейски банки. Проверих подробно на сайта на Виза и се оказа, че макар една от облагите на Виза сигничър да е $300 кредит при отменен/закъснял полет, малко на брой карти, издадени от американски банки, се ползват с такава. Обикновено са към дадена авиокомпания или с трупане на мили, но и с висока годишна такса.

Ако някой е запознат с изгодна карта за трупане на мили/точки в САЩ, която има такава застраховка, нека сподели.

 

Благодаря!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 30.06.2022 г. в 8:21, Marusinka каза:

Ако някой е запознат с изгодна карта за трупане на мили/точки в САЩ, която има такава застраховка, нека сподели.

Струва ми се, че @stanislavpp e най-подходящият човек да ти отговори. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Marusinka

 

Capital One Venture X е без конкуренция в средният премиум сегмент , откакто се появи на пазара през миналата година .

 

Годишна такса - 395$ ,но  реално няма такса , ако човек пътува (поне) веднъж годишно .

 

1.300$ годишен кредит за хотелски резервации, самолетни билети и рентакар, направени през травел портала на Capital One , който е много добър и конкурентен като цени на Букинг . Освен това , кешбека през портала за хотели и рентакар е 10 мили/$= 20% кешбек

 

2.всяка година ( след първата) при плащане на годишната такса , получавате 10 000 мили , които са 100$ , ако ги използвате за плащане на сума от картата или стойност от + 200$ , ако ги използвате за трансфер към някой от партньорите:

 

Transfer partner Transfer ratio
Aeromexico Club Premier 1:1
Air Canada Aeroplan 1:1
Air France-KLM Flying Blue 1:1
Avianca LifeMiles 1:1
Accor Live Limitless 2:1
British Airways Avios 1:1
Cathay Pacific Asia Miles 1:1
Choice Privileges Hotels 1:1
Emirates Skywards 1:1
Etihad Guest 1:1
EVA Infinity MileageLands 2:1.5
Finnair Plus 1:1
Qantas Frequent Flyer 1:1
Singapore KrisFlyer 1:1
TAP Air Portugal Miles&Go 1:1
Turkish Airlines Miles&Smiles 1:1
Virgin (Atlantic) Red 1:1
Wyndham Rewards 1:1


 

 

3. Приорити Пас за 3 човека 

 

4. Допълнителна безплатна карта за член на семейството , също с приорити пас за 3 човека 

 

5. Бонус 75000 мили , когато излезе картата бонуса  беше 100 000 мили , тогава я взех за Половинката

 

6.  Кешбек 2 мили за долар , което се равнява на 4% . Милите на Кепитал Уан се оценяват на 2 цента, тоест 1 миля = 2 цента

 

7. Застраховка при пътуване : стандартните на Виза Сигначър при премиум картите:

 

  • Trip cancellation and interruption insurance: Up to $2,000 per person for you and immediate family members for prepaid, nonrefundable tickets.*
  • Trip delay reimbursement: Up to $500 per person for reasonable expenses like hotel rooms, food, toiletries or clothes when your flight is delayed overnight or by six hours or more.
  • Lost luggage reimbursement: Up to $3,000 per covered trip if the airline damages or loses your bags.*
     

 

Други заслужаващи внимание бенефити:

 

  • Cellphone protection: By using the card to pay your monthly wireless bill, you’re eligible for up to $800 in coverage per claim with a maximum of two claims and $1,600 per 12-month period. A $50 deductible applies per occurrence.
  • Primary rental car insurance: Up to $75,000 for damage caused by collision or theft to a rental car.*
  • Purchase, extended warranty and return protection: Up to $10,000 per claim and $50,000 per account on purchases; warranties extended by an additional year; returns up to $300 per item and $1,000 per account.*
  • Authorized users: Up to four authorized users can be added at no charge, and they also get Capital One Lounge access with up to two guests as well as Priority Pass.
  • Rental car status: The primary cardholder as well as authorized users receive complimentary Hertz President’s Circle status.
  • Global Entry or TSA PreCheck: Up to $100 in statement credits for either TSA PreCheck or Global Entry.

 

Накратко: тази карта промени пазара на картите тотално и отвя конкуренцията при травел картите в лицето на лидера Чейс. Годишната такса неизбежно ще скочи , ако не тази година , то догодина - в момента картоиздателя е на 100% загуба , но за да наложиш премиум карта за сметка на някой от лидерите , май няма друга стратегия. Дори и годишна такса от 495$ ( с 300-400$ кредит)  би била напълно  основателна -  като се предвид кешбека от 4% на всички покупки , 20% за хотели и рентакар през най-добрият в момента травел портал, 10% за самолетни билети , безплатен безлимитен  приорити пас за 6 човека ( при втора безплатна карта ) , най-добрите травел  и рентакар застраховки  , премиум статус с Хърц, и т.н.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 45 минути , stanislavpp каза:

@Marusinka

 

Capital One Venture X е без конкуренция в средният премиум сегмент , откакто се появи на пазара през миналата година .

 

Годишна такса - 395$ ,но  реално няма такса , ако човек пътува (поне) веднъж годишно .

 

1.300$ годишен кредит за хотелски резервации, самолетни билети и рентакар, направени през травел портала на Capital One , който е много добър и конкурентен като цени на Букинг . Освен това , кешбека през портала за хотели и рентакар е 10 мили/$= 20% кешбек

 

2.всяка година ( след първата) при плащане на годишната такса , получавате 10 000 мили , които са 100$ , ако ги използвате за плащане на сума от картата или стойност от + 200$ , ако ги използвате за трансфер към някой от партньорите:

 

Transfer partner Transfer ratio
Aeromexico Club Premier 1:1
Air Canada Aeroplan 1:1
Air France-KLM Flying Blue 1:1
Avianca LifeMiles 1:1
Accor Live Limitless 2:1
British Airways Avios 1:1
Cathay Pacific Asia Miles 1:1
Choice Privileges Hotels 1:1
Emirates Skywards 1:1
Etihad Guest 1:1
EVA Infinity MileageLands 2:1.5
Finnair Plus 1:1
Qantas Frequent Flyer 1:1
Singapore KrisFlyer 1:1
TAP Air Portugal Miles&Go 1:1
Turkish Airlines Miles&Smiles 1:1
Virgin (Atlantic) Red 1:1
Wyndham Rewards 1:1


 

 

3. Приорити Пас за 3 човека 

 

4. Допълнителна безплатна карта за член на семейството , също с приорити пас за 3 човека 

 

5. Бонус 75000 мили , когато излезе картата бонуса  беше 100 000 мили , тогава я взех за Половинката

 

6.  Кешбек 2 мили за долар , което се равнява на 4% . Милите на Кепитал Уан се оценяват на 2 цента, тоест 1 миля = 2 цента

 

7. Застраховка при пътуване : стандартните на Виза Сигначър при премиум картите:

 

  • Trip cancellation and interruption insurance: Up to $2,000 per person for you and immediate family members for prepaid, nonrefundable tickets.*
  • Trip delay reimbursement: Up to $500 per person for reasonable expenses like hotel rooms, food, toiletries or clothes when your flight is delayed overnight or by six hours or more.
  • Lost luggage reimbursement: Up to $3,000 per covered trip if the airline damages or loses your bags.*
     

 

Други заслужаващи внимание бенефити:

 

  • Cellphone protection: By using the card to pay your monthly wireless bill, you’re eligible for up to $800 in coverage per claim with a maximum of two claims and $1,600 per 12-month period. A $50 deductible applies per occurrence.
  • Primary rental car insurance: Up to $75,000 for damage caused by collision or theft to a rental car.*
  • Purchase, extended warranty and return protection: Up to $10,000 per claim and $50,000 per account on purchases; warranties extended by an additional year; returns up to $300 per item and $1,000 per account.*
  • Authorized users: Up to four authorized users can be added at no charge, and they also get Capital One Lounge access with up to two guests as well as Priority Pass.
  • Rental car status: The primary cardholder as well as authorized users receive complimentary Hertz President’s Circle status.
  • Global Entry or TSA PreCheck: Up to $100 in statement credits for either TSA PreCheck or Global Entry.

 

Накратко: тази карта промени пазара на картите тотално и отвя конкуренцията при травел картите в лицето на лидера Чейс. Годишната такса неизбежно ще скочи , ако не тази година , то догодина - в момента картоиздателя е на 100% загуба , но за да наложиш премиум карта за сметка на някой от лидерите , май няма друга стратегия. Дори и годишна такса от 495$ ( с 300-400$ кредит)  би била напълно  основателна -  като се предвид кешбека от 4% на всички покупки , 20% за хотели и рентакар през най-добрият в момента травел портал, 10% за самолетни билети , безплатен безлимитен  приорити пас за 6 човека ( при втора безплатна карта ) , най-добрите травел  и рентакар застраховки  , премиум статус с Хърц, и т.н.

Всичко звучи чудесно, за съжаление в България най-доброто, което имаме е Дайнърс 🙂

Връзка към коментар

@Jorro при толкова малък/свит пазар в България , Дайнърс е най-доброто възможно . Деволюирането в дългосрочен план е неизбежно , единственият начин за по-добри условия по картата е да има някаква разумна такса , но  която  да не доведе до отлив от клиенти.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.