Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 33 минути , Marusinka каза:

@stanislavpp има ли компания в САЩ с еквивалента на Аероиск? 

До колкото съм чела няма законово задължение за изплащане на компенсации в САЩ. Виж тук : https://www.transportation.gov/individuals/aviation-consumer-protection/flight-delays-cancellations

 

Може и да има нещо по-ново, но не съм попадала.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 29.06.2022 г. в 10:48, The Doctor каза:

Ако полетът ви е отменен или забавен с повече от 5 часа и искате да направите повторна резервация

Правилно ли е тълкуването ми, че под 5 часа закъснение Уиз не биха компенсирали с премаршрутиране, плащане на разходи по храни и напитки и др.? И също не са ли закъснения над 3 часа попадащи в графата за предявяване на някакви искания към тях? Или това с трите часа закъснение важи единствено при търсене на обезщетения в последствие?

Връзка към коментар

Не, те винаги са длъжни да ви закарат до дестинацията или да ви върнат парите ако се откажете

"Компенсация" е допълнителна сума заради неудобството и тя не е дължима за малки закъснения

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, Sju каза:

Правилно ли е тълкуването ми, че под 5 часа закъснение Уиз не биха компенсирали с премаршрутиране, плащане на разходи по храни и напитки и др.? И също не са ли закъснения над 3 часа попадащи в графата за предявяване на някакви искания към тях? Или това с трите часа закъснение важи единствено при търсене на обезщетения в последствие?

Храна и напитки се полагат след 2 часа закъснение. Дължат премаршрутиране или връщат парите на билета. Възможно е предложеното премаршрутиране да е след дни или от неудобно място, което ако е прието се дължат и билети за влак, автобус, градски транспорт, възможно е премаршрутиране да стане и преди да изтекат 5 часа. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здавейте,

днес 21.07 - полетът на сина ми с Wizz от Варна за Меминген излетя с повече от 3 часа закъснение. При кацането - по разписание е било за 15.05 ч., а е кацнал около 18.10 ч. Къде може да се види точното време на кацане, тъй като докато мине паспортната проверка на екраните вече е липсвал този полет. В сайта на летището виждам Expected 18.10 и Landed, но дали това се смята за точния час на кацане? Става въпрос за няколко минути, за да се получи закъснение от 3 часа и да се иска обещетение.

Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 18 минути , alienad каза:

Здавейте,

днес 21.07 - полетът на сина ми с Wizz от Варна за Меминген излетя с повече от 3 часа закъснение. При кацането - по разписание е било за 15.05 ч., а е кацнал около 18.10 ч. Къде може да се види точното време на кацане, тъй като докато мине паспортната проверка на екраните вече е липсвал този полет. В сайта на летището виждам Expected 18.10 и Landed, но дали това се смята за точния час на кацане? Става въпрос за няколко минути, за да се получи закъснение от 3 часа и да се иска обещетение.

При закъснение снимам монитора за излизане на багажа.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сега виждам в flight radar, че разстоянието Варна- Меминген е 1466 км (под 1500 км). В този случай обещетение се дължи за закъснение над 2 часа и е 250 евро.

Правилно ли съм разбрала?

Връзка към коментар
преди 3 минути , alienad каза:

Сега виждам в flight radar, че разстоянието Варна- Меминген е 1466 км (под 1500 км). В този случай обещетение се дължи за закъснение над 2 часа и е 250 евро.

Правилно ли съм разбрала?

Следвай стъпките в секция Какво се обърка, там смятат и разстоянието от/до, и какво ти се полага точно за 1-2-3-и т.н часа закъснение/ или отмяна:

https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_bg.htm#shortcut-1

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
8 minutes ago, alienad said:

Сега виждам в flight radar, че разстоянието Варна- Меминген е 1466 км (под 1500 км). В този случай обещетение се дължи за закъснение над 2 часа и е 250 евро.

Правилно ли съм разбрала?

За закъснение над 3 часа.Останалото е вярно.

 

Пилотът на Wizz изглежда ще  вкара авиокомпанията в сериозни разходи заради тази 1 минута закъснение, ако не си намерят основателна причина.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 51 минути , stanimir каза:

За закъснение над 3 часа.Останалото е вярно.

 

Пилотът на Wizz изглежда ще  вкара авиокомпанията в сериозни разходи заради тази 1 минута закъснение, ако не си намерят основателна причина.

Как да разбера коя информация е достоверна? В сайта на летище Меминген пишеше, че самолетът се е приземил в 18.10 ч., в посочения от вас сайт по-горе пише  18.06, а flight radar показва 18.04. От wizzair сигурно ще искат да се измъкнат и на коя информация мога да се позова?

Връзка към коментар

За съжаление аз не мога да отговоря.Не знам дали и Аероиск все още са партньор на форума ,но имам бегъл спомен , че някъде назад в тяхната тема имаше подобно питане.

 

https://magelanci.com/forums/topic/8025-какви-са-правата-ни-на-пътници-съгласно-регламент-2612004/page/33/

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Времето се брои до отварянето на вратите на самолета , не до кацане или паркиране. При всички случаи , в конкретният случай официалното инфо от сайта на летището ще е предостатъчно , не виждам никакви основания да се взима инфо от други места. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...
На 28.06.2022 г. в 19:09, neuromancer каза:

Проверете си резервацията онлайн и вижте какво може да направите.

Ако е купен билет на Ryan през Opodo.uk и добавен в сайта на Ryan ,днес ми промениха полета Бари-София от 1.11 на 31.10 и в сайта като опиташ смяна на полет няма опции за безплатна смяна. Сигурно така ще е и при отменен полет. Чаках опашка от 200 души на чата и ми го смениха безплатно. По телефон не знам английски.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да се оплача, че полетът ни за Рим с Уизз тази вечер го отмениха. Естествено настъпи тотален хаос. Сега чакаме да ни настанят в хотел. Следващите дати вече не ни устройват и ще трябва да се откажем от пътуването. Хотелът в Рим е с плащане на място и сега не знам какво да правя, сигурно ще си дръпнат парите от картата, защото вече съм ноу шоу. 

Връзка към коментар

ако ще се отказвате, можеш да пробваш да изпразниш или блокираш картата...

иначе, ако получите обезщетение за отмяната, една част да отиде за покриване на инцидентни раазходи е нормално

застраховка към кр. карта (купени сам. билети или гаранция за хотела) нямате ли?

Връзка към коментар

Разбрахме се с хотела в Рим, казаха че ще анулират резервацията и няма да дължа такси. Много великодушно от тяхна страна. Снощи късно ни настаниха в Гранд хотел Милениум в София /тъй като нямаше как да се приберем в родния град/ за сметка на Уизз. Това поне добре. Снощи поисках възстановяване на сумата за билетите и много бързо дойдоха в профила ми. Сега пуснах кейм за компенсацията. И остава само горчивината от проваленото пътуване... 

  • Харесвам 7
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Здравейте, да се оплача , отмениха ни полета на wizzair  до Малага.Проблема е че имам платена резервация през Booking за 1 седмица без право на отказване. Нe знаех  че така отменят полети не ми се беше случвало. Много е неприятно. Не знам дали мога да искам някакво обезщетение за резервацията.

Връзка към коментар

за резервирани поотделно хотел и полет няма връзка, т.е. Уиз не отговарят нищо за хотела

ако сте резервирали с кредитна карта, която има застраховка за пътуване или въобще застраховка, тя е затова

или имате възможност да летите с друга компания или да пробвате да помолите хотела за разбиране...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, iskrolita каза:

Здравейте, да се оплача , отмениха ни полета на wizzair  до Малага.Проблема е че имам платена резервация през Booking за 1 седмица без право на отказване. Нe знаех  че така отменят полети не ми се беше случвало. Много е неприятно. Не знам дали мога да искам някакво обезщетение за резервацията.

Ако до полета остават по малко от 14 дни Уиз дължат обезщетение. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, iskrolita каза:

Здравейте, да се оплача , отмениха ни полета на wizzair  до Малага.Проблема е че имам платена резервация през Booking за 1 седмица без право на отказване. Нe знаех  че така отменят полети не ми се беше случвало. Много е неприятно. Не знам дали мога да искам някакво обезщетение за резервацията.

По-скоро говорете с букинг да се разберат с хоста за промяна на датите безплатно или канселация с по-малка или без глоба. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.