Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 1 минута , Doctor Who каза:

Разделете течността в шиленца - няма да мине така. Със старите блрдни карти идете на гишто на авиокомпанията и ще ви издадат нови. 

Зависи от скенера на летището. На доста летища вече отпадна ограничението за течности. За съжаление на летището на Тенерифе ограничението се очаква да отпадне от 2025-та година. цък

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, ДиянаВ каза:

Flight 3022 TFS-OTP has been delayed, new departure time: 11:00, 7/20/24

Този час го пише засега и в сайта на летището, и във флайтрадара.
Ние колко бяхме учудени, когато след седмица не видяхме ни един британец на Тенерифе, а накрая на летището - тълпи. Ето къде са били. :biggrin:

От миналото лято си научена да си снимаш таблата в крайна точка и после по каналния ред. :wink: 

Да се приберете по-бързо! :give_heart:
 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Topfly каза:

Зависи от скенера на летището. На доста летища вече отпадна ограничението за течности. За съжаление на летището на Тенерифе ограничението се очаква да отпадне от 2025-та година. цък

Ако имаш информация за летищата, на които няма проблем за пренасяне на течности над 100 мл. сподели, а може би е добра идея за нова тема. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ще пробвам да чекирам багажа с течността. Иначе каквото стане. Нищо не съм снимала. От тях имам смси и имейли за закъснението. Последният от тази сутрин е този:

Flight 3022 TFS-OTP has been delayed, new departure time: 14:10, 7/20/24
Check-in closes as per the original schedule. Please see email for details.
WIZZ

Много ми е интересно това с багажа - чекин затваря според оригиналното разписание. Шаблонно ли си върви? Вчера хората с големи багажи си ги взеха обратно от лента. Оф, ще видя какво ще стане. Поне оттук има редовно и начесто автобус за летището.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Пак сме на гейта. Какво се случи:

- нямаме нови бордни карти. На чекин гишетата нямаше никой, освен да са били отворени до 11:00. На гишето за полетна информация ме препратиха към това, обслужващо Уиз, а последното беше затворено. Отправихме се да влизаме, но старите бордни карти даваха грешка. Човек от персонала физически ги провери, сравни данните с паспортите и ни пусна напред. Ситуацията с полета за Букурещ му беше известна.

- за течността от 250 мл - непосредствено преди скенер лентата на секюрити питах двама служители дали може да мине. Казаха да, щом имаме касова бележка. Обаче след скенера други двама се запънаха. Обяснихме ситуацията, видяха касовата бележка и разрешиха. Така боди миста Виктория Сикрет оцеля за радост на дъщерята🙂

- остава само да литнем и кацнем🤞

 Едва ли са отваряли чекин гише, защото сега се заглеждам в хората наоколо - има и такива с доста големи куфари.

Редактирано от ДиянаВ
  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, ДиянаВ каза:

Ще пробвам да чекирам багажа с течността. Иначе каквото стане. Нищо не съм снимала. От тях имам смси и имейли за закъснението. Последният от тази сутрин е този:

Flight 3022 TFS-OTP has been delayed, new departure time: 14:10, 7/20/24
Check-in closes as per the original schedule. Please see email for details.
WIZZ

Много ми е интересно това с багажа - чекин затваря според оригиналното разписание. Шаблонно ли си върви? Вчера хората с големи багажи си ги взеха обратно от лента. Оф, ще видя какво ще стане. Поне оттук има редовно и начесто автобус за летището.

Течност 250 мл.в чекирания багаж не е проблем, а само в ръчния. /2 литра водка/джин в бутилка от газирана вода и 2 литра уиски в бутилка от кола е известна практика за дестинация Малдиви и не само, разбира се. / 🙂

  • Харесвам 2
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 10 часа, Topfly каза:

Зависи от скенера на летището. На доста летища вече отпадна ограничението за течности. За съжаление на летището на Тенерифе ограничението се очаква да отпадне от 2025-та година. цък

В София дори те карат да изхвърлиш опаковка с остатък от 50-80мл, ако на етикета на продукта пише 100+ мл. Такива били нарежданията. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, Doctor Who каза:

Течност 250 мл.в чекирания багаж не е проблем, а само в ръчния. /2 литра водка/джин в бутилка от газирана вода и 2 литра уиски в бутилка от кола е известна практика за дестинация Малдиви и не само, разбира се. / 🙂

@ДиянаВ ти хубаво се смееш, но при 4 чекирани багажа си ставаше безплатна почивка! /Пример - преди доста... време пури и марков ром от Куба в посока UK. /

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 Колеги, в момента съм в Англия и имам билет за утре вечер за Уиз до София...досега не съм имал проблеми с отменени полети, но предвид събитията от вчера се чудя дали да си направя застраховка за отменен полет. Дали все още е възможно? Ето и тази вечер самолетът,който трябва да изпълни полета, се бави повече от 2 часа на Фумичино, въпреки че кацна там съвсем навреме.

Връзка към коментар
На 20.07.2024 г. в 9:36, Argentique каза:

Да се приберете по-бързо! :give_heart:
 

Прибрахме се, наспахме се, кафе с магеланка пих и пералня пуснах🙃

IMG_7388.jpeg.c54aaccd2f82d70280dd62b165694265.jpeg
 

Остава да се настроя за седмица работа и после пак да се изправя срещу Таром и олимпийските премеждия в Париж😉

  • Харесвам 9
  • Браво 8
Връзка към коментар
преди 8 минути , ДиянаВ каза:

Прибрахме се, наспахме се, кафе с магеланка пих и пералня пуснах🙃

IMG_7388.jpeg.c54aaccd2f82d70280dd62b165694265.jpeg
 

Остава да се настроя за седмица работа и после пак да се изправя срещу Таром и олимпийските премеждия в Париж😉

Bien está lo que bien acaba! :wink:

 

Ти трупай обезщетения в геометрична прогресия - догодина поне Малдиви да има или сходно отдалечена дестинация. :tongue:

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Здравейте,

 

Имам нужда от помощ във връзка със следната ситуация.

През ноември 2023 направих следната резервация с Wizz Air:

 

София (SOF)

 

Лисабон – Терминал 2 (LIS)

4.7.2024 г. 14:50

 

4.7.2024 г. 17:20

 

Лисабон – Терминал 2 (LIS)

 

София (SOF)

11.7.2024 г. 18:00

 

11.7.2024 г. 23:50

 

По резервацията се правят следните промени на полета Лисабон - София:

Първа промяна: Януари 2024 г. променят часът на пристигане (+5 мин.):

 

Lisboa Airport (LIS)

Sofia Airport (SOF)

11/юли/2024

11/юли/2024

18:00

23:55

 

Втора промяна: На 3 юли 2024 г., в 14:52 ч. – 24 ч. преди заминаването от София, променят обратния полет с три дни:

Lisboa Airport (LIS)

Sofia Airport (SOF)

14/юли/2024

15/юли/2024

21:45

03:40

Дават ни три опции: Да приема промените; да откажа промените и да ми възстановят парите; да направя нова резервация за друга дата.

 

Новата дата не ни устройва, защото сме на работа на 14.07. и няма как да отсъстваме.

Всичко ни се съобщава 24 ч. преди заминаването от София и не може да реагираме по никакъв начин.

Вече са платени резервациите за хотел, трансфери и др. и отмяна на цялото пътуване е невъзможна.

Не знаем какво да правим, никой от пътуващите не е попадал в подобна ситуация.

 

Обаждам се на Кол центъра и отговора, който получих е, че нищо не може да се направи и трябва да избера някой от горните три варианта.

Започваме да търсим други полети (дори проверявахме за автобус!), за да се приберем навреме, и единственото, което откриваме е полет Лисабон – София с България Еър, който пристига на 14.07. сутринта.

Резервираме, с мисълта да откажем само променения обратен полет на Wizz Air за 14.07.

Но изненадата е пълна, когато не мога да го направя – мога или само да приема или да откажа цялата резервация, т.е. ще ми възстановят парите за самолетните билети, но губим всички разходи, които сме направили за престоя си, и се проваля цялото пътуване.

Всичко се развива след 23.00 ч. на 03.07. – Кол центъра на Wizz Air не работи, а на 04.07. пътуваме за Лисабон.

Приемам промените.

Докато бяхме в Лисабон написах оплакване през профила на Wizz Air и получих следния отговор:

„Във връзка с Вашия иск, относно резервацията с код за потвърждение: , бихме искали да Ви информираме, че сте приели промяната в разписанието на полет LIS-SOF 14.07.2024.
В този случай Ви уведомяваме, че за съжаление, опцията за пълно възстановяване на сумата не е приложима.
Относно възстановяване на допълнителни разходи, породени от промяната, любезно молим да заявите отделен иск в категория Welfarд и да изчакате отговора на нашите колеги.

 

Имаме ли право на някаква компенсация за това, че променят разписанието 8 дни преди полета?

Те ни оставят без право на избор след като не ни позволяват да променим само един от полетите. Задължават ни да удължим престоя си, като всички това е свързано с допълнителни разходи.

 

Предполагам, че Welfarд е Welfare. Къде се намира тази категория в сайта на Wizz Air?

 

 

 

 

Връзка към коментар

Имате право на обезщетение за промяна на полета над определено време, но не и на възстановяване на сумата, защото сте приели промените. Тъй като полетите са на една резервация, няма как единият да бъде приет, а другият не. Подобна ситуация би била възможна, ако бяхте отказали промените, купили само отиването с тях (най-вероятно на по-висока цена) и взели връщането с БГ Еър.

Член 5 от регламента описва хипотезите.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Zaro каза:

Имате право на обезщетение за промяна на полета над определено време, но не и на възстановяване на сумата, защото сте приели промените. Тъй като полетите са на една резервация, няма как единият да бъде приет, а другият не. Подобна ситуация би била възможна, ако бяхте отказали промените, купили само отиването с тях (най-вероятно на по-висока цена) и взели връщането с БГ Еър.

Член 5 от регламента описва хипотезите.

Благодаря за информацията.

Забравих да спомена, че не сме се чекирали за променения полет и нямаме бордни карти. 

Това проблем ли ще е? 

Връзка към коментар
На 20.07.2024 г. в 19:22, WanderlustME каза:

В София дори те карат да изхвърлиш опаковка с остатък от 50-80мл, ако на етикета на продукта пише 100+ мл. Такива били нарежданията. 

Това не е само в София. Просто така си пише по правилата…

Връзка към коментар
преди 32 минути , magelan_new каза:

Благодаря за информацията.

Забравих да спомена, че не сме се чекирали за променения полет и нямаме бордни карти. 

Това проблем ли ще е? 

Не е проблем.

По принцип трябва да можеш да откажеш само връщането, ако не през сайта, през кол центъра. Но след като сте цъкнали съгласен ще е много трудно да се разправяш, по-добре е преди.

За промените с по-малко от 14 дена предизвестие дължат обезщетение, ако не е било заради извънредни обстоятелства (стачки, лошо време).

Връзка към коментар
преди 2 минути , neuromancer каза:

Не е проблем.

По принцип трябва да можеш да откажеш само връщането, ако не през сайта, през кол центъра. Но след като сте цъкнали съгласен ще е много трудно да се разправяш, по-добре е преди.

За промените с по-малко от 14 дена предизвестие дължат обезщетение, ако не е било заради извънредни обстоятелства (стачки, лошо време).

След 15 ч. заминавахме, не знаехме какво да правим и приехме, за да не пропадне всичко. На следващия ден се обадих на кол центъра и те казаха, че не е било възможно отказ само на връщането, дори те да го направят ръчно.

Къде се подава иск за обезщетение? От Wizz Air ме насочват към категория Welfare, но не мога да я намеря на сайта.

Всеки пътник ли трябва да подава поотделно иск за обезщетение?

Връзка към коментар
Преди 1 час, magelan_new каза:

Благодаря за информацията.

Забравих да спомена, че не сме се чекирали за променения полет и нямаме бордни карти. 

Това проблем ли ще е? 

Мисля, че трябва да се чекирате и да получите нови бордни карти. Преди минути получих съобщение от Уиз за променен полет и изрично пише това.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.