Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Пробавах за пръв път плащане в интернет с карта неон и не се получи. Супер малоумна им е системата за потвърждаване на плащането - първо пращат код по смс, а след като го въведеш, искат някаква парола. Пробвах с паролата за апликацията, но явно не е тя. Някой може ли да ми каже каква трябва да е тази парола?

Публикувано:
преди 1 час, bobbyfm каза:

Пробавах за пръв път плащане в интернет с карта неон и не се получи. Супер малоумна им е системата за потвърждаване на плащането - първо пращат код по смс, а след като го въведеш, искат някаква парола. Пробвах с паролата за апликацията, но явно не е тя. Някой може ли да ми каже каква трябва да е тази парола?

Влизаш в приложението, избираш бутон "Още" - "Данни за карта и банкова сметка" - "Промени статична парола"

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Имам към 7-8 готови шаблони в апп-а за плащания, които правя регулярно.

Как можеше да се трие шаблон? Преди време бях трила шаблон, но сега не мога да се сетя как става. Пробвах с натискане и задържане върху съответния шаблон - не става.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 54 минути , Яничка каза:

Имам към 7-8 готови шаблони в апп-а за плащания, които правя регулярно.

Как можеше да се трие шаблон? Преди време бях трила шаблон, но сега не мога да се сетя как става. Пробвах с натискане и задържане върху съответния шаблон - не става.

И аз не успявам, вече няколко пъти се сещам и опитвам. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 часа, Яничка каза:

Имам към 7-8 готови шаблони в апп-а за плащания, които правя регулярно.

Как можеше да се трие шаблон? Преди време бях трила шаблон, но сега не мога да се сетя как става. Пробвах с натискане и задържане върху съответния шаблон - не става.

Плъзгаш на шаблона от дясно наляво, появява се кошче и тапкаш на него. Изтрива се веднага без проблем.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 3
  • Браво 2
Публикувано:

А някакви идеи как да изтрия въведени карти за захранване? Аз пък тях не мога да премахна. Даже една и съща карта си седи записана няколко пъти, незнайно защо. Как ли не ги въртях - редактиране, задържане, плъзгане - няма и няма. И в настройки на профила "няма никой". :search:

Публикувано:
преди 3 часа, elzbieta каза:

Аз пък не мога да намера как се създаа шаблон. Пише, че в историята на транзакциите, но там не намирам как.

След като направиш превод, има опция да го запазиш като шаблон. От трансакциите няма такава опция.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Малко съм объркана - 

Blink P2P преводите по телефонен номер не бяха ли безплатни?

Пише, че услугата се заплаща според тарифата на банката. Чисто любопитство, реално си превеждам безплатно по BG банкови сметки...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 часа, Яничка каза:

Малко съм объркана - 

Blink P2P преводите по телефонен номер не бяха ли безплатни?

Пише, че услугата се заплаща според тарифата на банката. Чисто любопитство, реално си превеждам безплатно по BG банкови сметки...

Според тарифата на банката е безплатно. Стандартно съобщение. И преводите по телефонен номер(Blink P2P) са само в рамките на същата банка.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Преди да се включат в Blink P2P, ТБИ предлагаха превод по мобилен номер към други клиенти на ТБИ. 

Сега вече може да се прати превод и към други банки, които участват в тази система. Всичките им преводи са безплатни.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Малко по-назад бях споменала, че имам проблем при Blink преводи от бг сметка на TBI към бг сметка на iCard - всеки месец, при опит да си покрия задълженията по кредитната карта, сумата излизаше от сметката в TBI и след няколко секунди се връщаше. 

За проблема водих кореспонденция и с TBI, и с iCard. И днес, някъде 5 месеца по-късно, проблемът е разрешен 🙂 Причината се оказа в iCard, но мога да похваля съпорта им, че положиха усилия и не беше необходимо подсещане от моя страна. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

По спомен бях писал, че при ме няма проблем, но би ли споделила как са го преборили iCard? Може да е полезно за друг.

Иначе ТБИ напоследък ми правят добро впечатление. Аппа се ъпдейтва редовно почти всяка седмица и работи доста по-добре.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 53 минути , Zlia каза:

По спомен бях писал, че при ме няма проблем, но би ли споделила как са го преборили iCard? Може да е полезно за друг.

Иначе ТБИ напоследък ми правят добро впечатление. Аппа се ъпдейтва редовно почти всяка седмица и работи доста по-добре.

 

Преди финалната им намеса бях пробвала различни варианти за име на получател: 2-те ми имена на кирилица, на латиница, 3-те ми имена пак така. Били направили някакви промени и в мейла по-долу бяха писали да пробвам пак с 3 имена на кирилица. Така преводът мина успешно.

Screenshot_20241029_201416_Gmail.jpg.ad18d9c9d9fd75fa83969cd5a9ede123.jpg

 

Edit: очевидно от iCard са оправили проблема, защото мъжът ми също не можеше да извършва такава трансакция, а току-що направи първо успешно плащане :)

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано:

Здравейте, имам проблем с tbi и сметка неон при опит да си захраня неон сметката за 1 път от револют чрез картата ми, парите и транзакцията от револют минаха успешно но вече 3 ти ден в Тби нищо а до колкото знам трябва да стане на момента. Съпорта ми казва че няма постъпила транзакция и парите никъде нито в револют нито при Тби. Някой да се е сблъсквал до сега? 

Публикувано:
Преди 1 час, ivovivanov каза:

Здравейте, имам проблем с tbi и сметка неон при опит да си захраня неон сметката за 1 път от револют чрез картата ми, парите и транзакцията от револют минаха успешно но вече 3 ти ден в Тби нищо а до колкото знам трябва да стане на момента. Съпорта ми казва че няма постъпила транзакция и парите никъде нито в револют нито при Тби. Някой да се е сблъсквал до сега? 

В каква валута са? При мен сума в евро от Уникредит към TBI се появи за 2 работни дни.

Публикувано:
преди 2 часа, ivovivanov каза:

Здравейте, имам проблем с tbi и сметка неон при опит да си захраня неон сметката за 1 път от револют чрез картата ми, парите и транзакцията от револют минаха успешно но вече 3 ти ден в Тби нищо а до колкото знам трябва да стане на момента. Съпорта ми казва че няма постъпила транзакция и парите никъде нито в револют нито при Тби. Някой да се е сблъсквал до сега? 

Би трябвало веднага да ги получих в сметката ти в TBI Bank, щом си използвал картата. Трансакцията в Revolut на изчакване ли е(има часовник пред трансакцията)?

Публикувано:
преди 13 минути , Patrick K каза:

Би трябвало веднага да ги получих в сметката ти в TBI Bank, щом си използвал картата. Трансакцията в Revolut на изчакване ли е(има часовник пред трансакцията)?

Не транзакцията в револют е завършена успешна има извлечение и всичко сега чакам отговор от Тби но не си дават зор 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.