Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Уау, превод от TBI аппа към сметката на Уиз ДСК карта - безплатен и за няколко секунди. Колко ли по 0,20лв изгубиха от цял форум за вноска на банкомат? 😃

Еми, мерси, че споделяте. 🙂Да не ги хвалиме толкова, че или едните ще сложат такса за изходящ или другите за входящ превод.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 7 минути , iMari каза:

Колко ли по 0,20лв изгубиха от цял форум за вноска на банкомат?

Като гледам какви еквилибристики се споделят, надали много често са имали възможност да реализират крупните 20 стотинки на вноска от местната общност.

  • Харесвам 5
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, Iliyan Minchev каза:

Току що направен от мен банков превод от tbi към MyFin - 0лв. за превода и трансфер на средствата в рамките на минута!

Ха вярно и при мен стана за секунди. TBI- Пощенска, лева 

Не знам защо към сметките на Пейсера ме таксува преди 50ст и мина чак на следващия ден. 
Дали тази услуга ще издържи да е безплатна доста време?  🙂

Връзка към коментар
На 29.10.2022 г. в 9:10, Magnata каза:

Преди няколко дни заявих дебитна карта Неон от мобилното приложение на TBI, картата пристигна, активирах я, но виждам само един IBAN който е на разплащателната сметка свързана към картата Неон. Тоест каквато сума постъпи в тази разплащателна сметка, веднага става достъпна през дебитната карта Неон. До колкото разбирам при някои потребители има 2 IBAN-a, което аз го разбирам така: Получаваш примерно превод на заплата по разплащателната сметка, обаче за да изтеглиш парите на банкомат с Неон картата, първо трябва през приложението на TBI да си прехвърлиш желаната сума от разплащателната сметка към картата Неон, което според мен не е удобно?! Моля някой да разясни как така за една дебитна карта има 2 IBAN-a? Да не би и при мен да са 2, но не знам къде да гледам за вторият 🙂

В момента пак ли се ходи до банка първо или става направо с апликацията?

В сайта като чукна на Неон, ми изписва -За да имаш neon, първо ти трябва мобилното ни приложение.

 

Връзка към коментар

Днес отворих сайта на TBI и гледам, че са го позакърпили-оправили са някои неработещи страници. Актуализирали са си тарифата от 01.12 и там са си написали ясно Блинк и SEPAinst направени през приложението са безплатни. Преди дни не беше така. 
 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 29.11.2022 г. в 14:28, Patrick K каза:

Тествах. В приложението пише 0лв. такса, потвърдих превода, а след това в трансакциите са ми начислили такса от 0.50лв. Ще се карам с TBI Bank!

 

На 29.11.2022 г. в 15:10, Patrick K каза:

Писах им и чакам отговор.

Една седмица и нямам отговор! Явно отново трябва да им пиша. 😠

Връзка към коментар
преди 26 минути , Patrick K каза:

Една седмица и нямам отговор! Явно отново трябва да им пиша

Има вероятност да са обявили в приложението 0лв такса, но да са имали предвид след 01.12. Така беше и с комунални плащания и обмяна на валута- появи се в приложението, но не беше активно. Писах в чата и ми казаха, че след време ще го пуснат и така се случи. Абе, малко е “хипарско”положението, но се търпи 😉

Иначе в чата ми отговарят веднага. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

тби е чудо, 3 дена  чат и разговори, инсталиране на приложение 3 пъти  и не мога да стигна да заявя карта.

 

Като избера град, не го запомня и не мога да продължа.

един път казват, че са приели сигнала за технически проблем, друг път че няма такъв.

Май ще е голяма мъка ..

F6CEFC34-3470-44D6-8EF4-3AE0358D7535.png.4b1d19840d5a39b403a4caeaf77547da.png

 

Връзка към коментар
преди 31 минути , Alexander каза:

тби е чудо, 3 дена  чат и разговори, инсталиране на приложение 3 пъти  и не мога да стигна да заявя карта.

 

Като избера град, не го запомня и не мога да продължа.

един път казват, че са приели сигнала за технически проблем, друг път че няма такъв.

Май ще е голяма мъка ..

F6CEFC34-3470-44D6-8EF4-3AE0358D7535.png.4b1d19840d5a39b403a4caeaf77547da.png

 

Брат ми имаше проблем с регистрацията в приложението. След като два поредни дни общуваше по чата и резултат никакъв, накрая им пусна съобщение, че е разочарован от крайно непрофесионалното им отношение - нещо от сорта. Почти веднага са му се обадили и са завършили регистрацията по телефона.

  • Браво 1
Връзка към коментар

Пак в чата. Неговият проблем май беше, че след като си въведеше данните  даваше грешка с весело ухилено динозавърче и не можеше да продължи. Пак така са го мотали, че ще предадат на техн.отдел.

То и при мен доста забиваше, но с връщане назад и почивки стана. 🙂

 

Връзка към коментар

Пробвах да звъня на центъра за обслужване на клиенти.

избирам 9, чакам, чувам благодаря и се прекъсва връзката. Така 3 пъти.

 

Уникум, мисля, че нямам нерви да се занимавам с тях. Не разбирам как изобщо функционират толкова години, все едно са на 2-3 седмици.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 6.12.2022 г. в 13:37, marycap каза:

Как не се сетих да дам сметката си на TBI на Уиз? Мислех си- европейска банка, пътуване в ЕС, а това е без такси в ОББ. Но Уиз ми пращат парите на 2 транша от английска сметка и- хоп!- олекнах с 20, 46 евро за входящ превод от страна, извън ЕС. Честит празник, банкери! С най-добри чувства:

 

318345237_10222205032623714_499203647509117109_n.jpg

Пак щеше да имаш такса макар и по-малка. Аз бях дал еврова на TBI и имам такса 5 евро за входящ трансфер извън EU (UK). Полет София -Лондон превеждат обещетението от UK сметка .

Връзка към коментар
На 8.12.2022 г. в 12:06, Alexander каза:

Пробвах да звъня на центъра за обслужване на клиенти.

избирам 9, чакам, чувам благодаря и се прекъсва връзката. Така 3 пъти.

 

Уникум, мисля, че нямам нерви да се занимавам с тях. Не разбирам как изобщо функционират толкова години, все едно са на 2-3 седмици.

 

Давам развитие по въпроса. Писах с чата 3-4 пъти предните дни, последно им дадох адреса през чата и казаха, че ръчно ще го въведат, но нищо не се случи и се бях се отказал да се занимавам с тези хора.

 

Обаче преди 2 часа ми звъннаха от банката с въпрос, защо съм се отказал да довърша регистрацията!

Казах им, че не съм се отказвал и че съм писал няколко пъти с чата им, нещо което не знаеха и не фигурираше никъде.

След нови обяснения какво се случва, ми каза, че ще провери какво става и ще ми звънне пак по-късно.

След 30 мин ми звъннаха  и ми казаха да си дам адреса за доставка на тях, нещо което направих в чата преди 2 дни.

Дадох го и казаха, че ще звъннат пак, ако има нещо.

Мина още 1 час и преди малко ми звъни каката пак с ново 20-все едно не съм давал адрес преди малко за втори път.  Пак да съм пробвал през апликацията, уж била оправена!

Казвам добре, започвам наново да снимам карти и пр, за 5-ти път вероятно, чакам 5 мин да мине одобрението и стигам до същото положение, с невъзможността да се избере град или както си беше преди 4 дни.

 

Въртим в кръг, дай адрес, пробвай апликация, пак дай адрес, пак апликация, но ефекта е нулев.
Ако ми се обадят пак, ще им кажа, че се отказвам, това е смешно, сигурно съм загубил над 2,5 часа до сега с техните глупости..

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 8.12.2022 г. в 10:58, Alexander каза:

тби е чудо, 3 дена  чат и разговори, инсталиране на приложение 3 пъти  и не мога да стигна да заявя карта.

 

Като избера град, не го запомня и не мога да продължа.

един път казват, че са приели сигнала за технически проблем, друг път че няма такъв.

Май ще е голяма мъка ..

F6CEFC34-3470-44D6-8EF4-3AE0358D7535.png.4b1d19840d5a39b403a4caeaf77547da.png

 

Същия проблем имам и аз. Ще им пиша да ги потормозя и аз, но е малко обезкуражаващо, предвид, че има бъг още в първите стъпки на регистрацията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, yordanov каза:

Същия проблем имам и аз. Ще им пиша да ги потормозя и аз, но е малко обезкуражаващо, предвид, че има бъг още в първите стъпки на регистрацията.

При мен проблемът беше, че в профила ми няма информация за работодател и професия. Трябвало да ходя до офис. След малък скандал се оказа, че може и да не се ходи до офис. При въпрос защо им трябва тази информация обаче ми отговориха, че е нужна, за да ми се направи кредитно досие. Аз казах, че няма да ползвам кредити, а единствено дебитната им карта с мои средства. Мобилното приложение било обвързано със създаването на кредитно досие. Благодарих им и казах, че спираме процедурата за издаването на картата.

Връзка към коментар
преди 3 часа, jorrro каза:

При мен проблемът беше, че в профила ми няма информация за работодател и професия. Трябвало да ходя до офис. След малък скандал се оказа, че може и да не се ходи до офис. При въпрос защо им трябва тази информация обаче ми отговориха, че е нужна, за да ми се направи кредитно досие. Аз казах, че няма да ползвам кредити, а единствено дебитната им карта с мои средства. Мобилното приложение било обвързано със създаването на кредитно досие. Благодарих им и казах, че спираме процедурата за издаването на картата.

Убедена съм че двете банки, които ползвам, са ми искали тази информация като част от анкетата, която се предоставя май като мярка против прането на пари и която е задължителна за попълване. В интерес на истината в нея съм попълвала доста по лична информация, кото не смятам, че е редно да питат (и има отношение). Само казвам...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 20 часа, jorrro каза:

При мен проблемът беше, че в профила ми няма информация за работодател и професия.

Досега винаги при такива въпроси, към която и да е банка, съм казвал/избирал "свободна професия". Средно месечен доход - избираш си по свое усмотрение(по-добре висок, отколкото нисък). Тази информация не отива в НАП и подобни и е само за нуждите на банката("Опознай своя клиент" или KYC).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Два въпроса, относно използването на blink преводи от TBI app, в случай, че някой е пробвал.

Ако се пусне такъв превод към Дайнърс сметката, за колко време ще се отрази по картата? Нали тази сметка не е индивидуална и в основание трябва да се посочи ЕГН. Май не съм правила такъв превод досега и не съм наясно. 

А ако се нареди превод от левова сметка в TBI към латвийската на Револют има ли такса? В такъв случай превалутирането го прави Револют или..?

Връзка към коментар
преди 28 минути , Patrick K каза:

Досега винаги при такива въпроси, към която и да е банка, съм казвал/избирал "свободна професия". Средно месечен доход - избираш си по свое усмотрение(по-добре висок, отколкото нисък). Тази информация не отива в НАП и подобни и е само за нуждите на банката("Опознай своя клиент" или KYC).

Да, ясно ми е, че става дума за KYC и ЗМИП, но наистина никоя друга бака не ми е искала такава информация. Други банки са ми искали "финансови институции, в които имате банкова сметка", на което аз съм отказвал да го попълня, т.к. е банкова тайна и не се отказвам доброволно от това да я разкрия, макар и частично. Искали са ми източник на дохода, прогнозен оборот по сметката и подобни неща.

Това + техническите проблеми ме отказаха от тази карта, поне засега.

Връзка към коментар
преди 37 минути , iMari каза:

Два въпроса, относно използването на blink преводи от TBI app, в случай, че някой е пробвал.

Ако се пусне такъв превод към Дайнърс сметката, за колко време ще се отрази по картата? Нали тази сметка не е индивидуална и в основание трябва да се посочи ЕГН. Май не съм правила такъв превод досега и не съм наясно. 

А ако се нареди превод от левова сметка в TBI към латвийската на Револют има ли такса? В такъв случай превалутирането го прави Револют или..?

1. Не виждам причина да не стане с Блинк, особено ако сметката е в ПИБ. 
2. Не става. Дава “невалиден или непълен IBAN”. Но и не виждам голям смисъл от такъв превод, след като можеш да си топъпнеш револют с Неон картата. А ако става въпрос за големи суми, малко рисково ми се струва към револют да се прехвърлят. 
Нооо “Всеки сам си…. “ 

😉

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 15 минути , Zlia каза:

Не виждам причина да не стане с Блинк, особено ако сметката е в ПИБ. 

Въпросът е дали няма да стане по-бавно, в сравнение с топъпването с карта през my dinners?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.