Прескочи до съдържание

TBI bank


Препоръчани мнения

На 14.08.2022 г. в 10:48, Георги Матеев каза:

 

 

1.jpg.5fd7d58ce196dfdaedfa8e313a30d8a3.jpg

 

Неминуемо прави впечатление, че TBI е единствената банка без подобни такси (макар и ограничено до 20 безплатни тегления годишно),

https://tbibank.bg/lichno-bankirane/karti-i-razplashtanija/debitni-karti-tbi-app?

 

Само да вметна, че за TBI Neon дебитна карта няма ограничения в броя безплатни тегления, теглиш безплатно на всички банкомати в България и ЕИП. 🙂

  • Харесвам 10
Връзка към мнение
На 15.08.2022 г. в 13:08, ivo_121212 каза:

https://tbibank.bg/lichno-bankirane/karti-i-razplashtanija/debitni-karti-tbi-app?

 

Само да вметна, че за TBI Neon дебитна карта няма огин минус за раничения в броя безплатни тегления, теглиш безплатно на всички банкомати в България и ЕИП. 🙂

Един минус за картата им.Преди малко не ми разреши да купя билет на Wizz. При прехвърляне към страницата за 3D код блокира плащането и после платих с Revolut.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Значи поръчах си TBI neon и след като дойде я активирах. Появиха се обаче две сметки с два различни айбана. Аз предполагам, че едната е към картата( предположението ми се потвърди от чата с банката), но другата не ми е ясно каква е( в чата ме препратиха до офис). Ако и двата са пълнофункционални ще е супер. Така могат да се държат пари в едната сметка и да се прехвърлят по картовата когато ми потрябват и да се избегне кражба на пари при изтичане на данни на картата. 

Някой от вас има ли само карта неон без други разкривани сметки в ТиБиАй и дали е ползвал и двата айбана?

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

PS

Значи, заредих 10 лв в картата и ги разцъках между сметките и се оказа точно така- едната е за картата а другата е отделно. Еми дет се вика - бай-бай Гергино(Райфайзен) 🙂 Остава само да видя дали може да се плащат комунални сметки в ТиБиАй и да няма такси, ако не имам заобиколка през ePay.

Единствено ще ми липсва епълпей на неон картата( ако бях я направил миналия месец и добавил в кърв ....), но с помощта на Револют и с това ще свикна, все пак ще си спестя 1,3лв месечно от Райфайзен 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

TBI Bank ми пратиха преди малко SMS, че онлайн банкирането е обновено и да се регистрирам отново. Направих го и сега искат да посетя офис на банката... Преди това пробвах да си вляза в профила със старите данни, но не стана.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да и на мен ми изпратиха смс за обновеното им дигитално банкиране. Като след регистрация, има изискване да се посети офис в срок от 7 календарни дни.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 12 часа, Patrick K каза:

TBI Bank ми пратиха преди малко SMS, че онлайн банкирането е обновено и да се регистрирам отново. Направих го и сега искат да посетя офис на банката... Преди това пробвах да си вляза в профила със старите данни, но не стана.

Вчера около ранния след обед имах същия сблъсък с тях по този въпрос.

След като се свързах с чата им им трябваше един час, за да ми отговорят защо старите регистрации са изтрити и не са уведомили клиентите. Отговорите на служителите им са мега неадекватни. Попитаха ме дали ще изчакам по-дълго, за да ми предоставили цялата информация. Чаках още 20 минути и накрая маркетинговия им отдел съчини текст, които ми изпратиха с линкове към новото им банкиране и с линк към старото, който не се разпространява вече, там успях да вляза със старите креденшъли. Накрая им казах, че целия им продукт пропада, ако правят такива неща и да си посъветват ръководството да публикува новини за важните промени, които засягат почти всички техни клиенти и да накарат отдели да работят.

Няколко часа по-късно част от съобщението, което ми изпратиха на мен беше съкратено и изпратено като СМС / явно за всичките им клиенти/, но отново без да кажат докога ще работи старото банкиране и без да дават линк за него.

Независимо, че чата ни беше отворен доста дълго време на неколкократните ми въпроси защо трябва да се посещава клон на банката като имат всички лични данни и актуален документ за самоличност, отговорът беше все едно отговаря бот - "това е политика на банката". На въпрос това идентифициране защо не може да стане дистанционно с облачен електронен подпис, отговорът от бот пак се появяваше - "това е политика на банката".

Споделям това, защото принципно ги препоръчах на познати и приятели, оказва се че като навсякъде опреш ли до по-конкретни въпроси, за който се изисква мисъл или компетенции, нещата придобиват трагикомични размери в нивото на обслужване на клиенти.

Дано да не започнат да променят и продукта ТВИ Неон карта и депозитните им сметки, както са започнали с промени по начина на обслужване на клиенти и интернет банкирането им.

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

неоповестено достатъчно рано привикване за лично посещение в офис, при наличие на масови технологии това да се избегне, както и доста рестриктивния 7-дневен срок това да се случи, наистина звучат неприятно; какво би се случило, ако си в чужбина и не можеш да им се явиш, оставаш си без банкиране ли?

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 1 час, antea каза:

неоповестено достатъчно рано привикване за лично посещение в офис, при наличие на масови технологии това да се избегне, както и доста рестриктивния 7-дневен срок това да се случи, наистина звучат неприятно; какво би се случило, ако си в чужбина и не можеш да им се явиш, оставаш си без банкиране ли?

И ЦКБ са същите "хубавци"... При наличието на КЕП, колега, който им е клиент, наскоро трябваше да посети офиса им, за да му активират онлайн банкиране с КЕП... :shok: Каква е логиката да го карат до отиде намясто... Бога ми, не мога да си представя! 

Връзка към мнение
преди 4 часа, antea каза:

неоповестено достатъчно рано привикване за лично посещение в офис, при наличие на масови технологии това да се избегне, както и доста рестриктивния 7-дневен срок това да се случи, наистина звучат неприятно; какво би се случило, ако си в чужбина и не можеш да им се явиш, оставаш си без банкиране ли?

 

Общо взето с детето май баш така ще се получи. Ама да си ни са ни живи и здрави Револута и Дайнерса, че ако разчиташ на останалите ни банкстери... След като си поговорих с TBI, уж "старото" банкиране щяло да работи до края на октомври, понеже не излиза на сайта им, това е линка: https://online.tbibank.bg/

 

Не можаха да ми дадат смислено обяснение защо клиентите не са прехвърлени автоматично към "новото" банкиране и поради що се налага ходенето в офис.

 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Те са на различни URL адреси за момента двете онлайн банкирания. Старото е online.tbi, а новото - digital.tbi, така че не пречи да се заяви регистрация. И на мен ми стана много интересно снощи защо на сайта им няма нито връзка към банкирането, нито някаква секция с новини за нововъведенията. По имейл или в мобилното приложение също не съм получавала никаква информация. Въпрос към тези, които използват услугите на TBI от повечко време, смс ли е официалният им канал за известяване на клиенти?

Връзка към мнение

Днес ходих до офис на банката и питах както трябва да се направи в този 7 дневен срок и ме изненадаха като отговориха, че трябва да се пусне ново заявление/искане "за ползване на Интернет банкиране". На въпроса нали вече съм подавал такова искане, а и направих онлайн регистрация, аргументирано отговориха "Ако искаш да ползваш, ново заявление". Е пуснах ново искане и попитах от кога ще може да се ползва "Имаме технически проблем, тези дни ще го оправят". Отново попитах "и по-точно кога?" на което ми се отговори "Работи се по въпроса, проверявай".

  • Смея се 2
Връзка към мнение
На 27.09.2022 г. в 20:38, Mascotte7373 каза:

Да и на мен ми изпратиха смс за обновеното им дигитално банкиране. Като след регистрация, има изискване да се посети офис в срок от 7 календарни дни.

При мен TBI си работи , никой не ме е търсил да ходя до офис. Но не съм обновявал приложението и сигурно затова е.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

В понеделник в клон на TBI си активирах новото банкиране за 1 минута. Освен разлика в дизайна не виждам нови функционалности, та не знам какво точно е наложило смяната. Служители на банката ме информираха, че старото банкиране online.tbibank.bg ще спре до края на ноември и ще остане активно само digital.tbibank.bg.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 13 минути , Георги Матеев каза:

Освен разлика в дизайна не виждам нови функционалности, та не знам какво точно е наложило смяната.

Дали поне не са се постарали да го направят да изглежда по-добре през мобилен браузър?

Логин страницата гледам е оправена, та се чудех дали и самото банкиране не е?

Връзка към мнение
преди 5 часа, Георги Матеев каза:

В понеделник в клон на TBI си активирах новото банкиране за 1 минута. Освен разлика в дизайна не виждам нови функционалности, та не знам какво точно е наложило смяната. Служители на банката ме информираха, че старото банкиране online.tbibank.bg ще спре до края на ноември и ще остане активно само digital.tbibank.bg.

Пише от къде получаваш пари по-детайлно и IBAN-а на наредителя и аз така за 1 минута бе готово.Доволен съм засега няма такса.

Връзка към мнение

Начиии активирах го и аз. Еми пълна скръб е на телефона. Отделно не откривам секцията за плащане на сметки. Чак не ми се вярва как може да “надграждат” толкова нескопосано 🙂

 

Връзка към мнение

Може системата да не работи. Моят банкер каза да не бързам с приложението , че още работят и да го инсталирам началото на другия месец.

 

Връзка към мнение
преди 13 минути , EliDion каза:

Може системата да не работи. Моят банкер каза да не бързам с приложението , че още работят и да го инсталирам началото на другия месец.

 

Благодаря. Имах предвид интернет банкирането, не приложението.

Връзка към мнение
преди 3 часа, sildoro каза:

Благодаря. Имах предвид интернет банкирането, не приложението.

То и @EliDion него имаше предвид. Новото им интернет банкиране е пълна скръб. Ако не са го довършили поне да не го пускат. Иначе да и аз не мога да добавям комунални в новото, но старото си работи на online.tbibank.bg

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Относно карта Неон на TBI - при мен след активиране на картата не се появи втора РС и де факто картата е вързана за основната. Проблемът е, че при блокиране на картата изписва, че за отблокиране ще трябва да съдействат от банката, пък на мен ми се ще да има времеменно блокиране/замразяване.

 

Някой да е намерил workaround на този "проблем"?

Връзка към мнение

Картата е вързана към сметката, която имате. Ако имате повече от 1 можете да изберете за коя да е вързана. По тази причина си открих втора и в тази с картата държа по-малко пари. 

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.