Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
На 5.11.2021 г. в 12:24, nomad каза:


Тъй като има интерес към разплащателна сметка + карта Неон, а се очератват някои проблемни моменти със служители на банката, ще се опитам отново да резюмирам целия процес:

 

1) Отиваме в офис на TBI и казваме, че искаме да си открием разплащателна сметка, подчертаваме изрично, че искаме  раплащателна, а не спестовна. Не споменаваме нищо за карта, за да не ни дадат неадекватни съвети. Излизаме от офиса, като се надяваме, повече никога да не се налага да се връщаме там 🙂

 

2) След като сметката е открита и сме се уверили, че наистина е разплащателна, а не спестовна, сваляме приложението и следваме стъпките за верификация, които са да снимаме лична карта и селфи. Изчакваме да ни потвърдят, че сме верифицирани и се логваме в приложението и заявяваме карта Неон.

 

3) До 3 работни дни, куриер на Спиди доставя картата в плик. Освен карта в плика има и лист с инструкции как да изпратим  sms с точно определено съдържание. Като изпратим смс-а автоматично получаваме смс от банката с пин-а на картата и статичната парола. 

 

Мисля, че ако се следват горните стъпки, проблеми с банката няма да има или  ще намалеят драстично.

Много се забавих с прехвърлянето към TBI и сега мисля да действам. Това ли са все още правилните стъпки за откриване на сметка и издаване на карта Neon? За тази една година има ли промяна в условията, имам предвид начисляване на такси?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 минути , iMari каза:

Това ли са все още правилните стъпки за откриване на сметка и издаване на карта Neon?

Доколкото разбрах, откриването на сметка вече може да се извърши директно през приложението , а не да се ходи до офис. Другото още е така. Няма промяна в таксите.

https://tbibank.bg/wp-content/uploads/2022/07/3._Тарифа_за_такси_и_комисиони_за_ФЛ_10082022.pdf

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Аз не минах по тези стъпки, не ги бях видял. Иначе аз направих следното.

1. Изтеглих си мобилното приложение и през него си направих заявка за Неон. Сега нямам спомен дали там имаше отметка и за откриване на разплащателна сметка. Бяха ми открити две сметки и заявих и картата Неон. 
2. Картата дойде и я активирах. Изпратих смс и получих пин и парола. 
3. Понеже исках и онлайн банкиране се налижи да отида до клон. Там се уточнихме защо имам две сметки- едната разплащателна, а другата за картата. 
4. наложи се втори път да отида до клон, заради новото дигитално банкиране и активирането му. 
 

Това бе при мен. 

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 8 минути , Patrick K каза:

Доколкото разбрах, откриването на сметка вече може да се извърши директно през приложението...

Така ли? Това би било супер, може ли някой който го е правил да потвърди. Четох доста назад в темата, но не срещнах такива мнения. Може би наистина е добре да се отдели нова тема, конкретно за TBI, защото тук се коментират всички банки и информацията се слива. А ми се струва, че вече имаме сериозен TBI-ски фен клуб. 🙂

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 8 часа, iMari каза:

Така ли? Това би било супер, може ли някой който го е правил да потвърди. Четох доста назад в темата, но не срещнах такива мнения.

Това е ново. Нормално да няма инфо назад.


Защо сама не тестваш? Хем да кажеш как е минало. При моя тест стигнах до верификация с лична карта и селфи(с на баща ми ЕГН-то, а той няма сметка там със сигурност), ама спрях до там. Преди при въвеждане на ЕГН, което няма сметка в банката, пишеше, че няма такъв клиент или нещо от сорта и цялата процедура спираше до там. Сега вече дава да се продължи.

 

IMG_20221027_200053.jpg.921ee85fe5f69522c547f333014b957c.jpg

Публикувано:
преди 5 минути , Patrick K каза:

Защо сама не тестваш?

Да, вече поръчах картата. Няколко пъти приложението забива, дава грешка, връщах назад, но се преборих. 🙂

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 27.10.2022 г. в 12:22, marycap каза:

При мен е точно като при @Zlia. А преди два дни чрез приложението си захраних картата с пари от разплащателната сметка.

Преди няколко дни заявих дебитна карта Неон от мобилното приложение на TBI, картата пристигна, активирах я, но виждам само един IBAN който е на разплащателната сметка свързана към картата Неон. Тоест каквато сума постъпи в тази разплащателна сметка, веднага става достъпна през дебитната карта Неон. До колкото разбирам при някои потребители има 2 IBAN-a, което аз го разбирам така: Получаваш примерно превод на заплата по разплащателната сметка, обаче за да изтеглиш парите на банкомат с Неон картата, първо трябва през приложението на TBI да си прехвърлиш желаната сума от разплащателната сметка към картата Неон, което според мен не е удобно?! Моля някой да разясни как така за една дебитна карта има 2 IBAN-a? Да не би и при мен да са 2, но не знам къде да гледам за вторият 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:

И при мен е една сметка в TBI, картата ми е от миналата година.

А от УниКредит ще се махам, защото увеличили месечната такса от 1,8 лв на 2,55.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, Magnata каза:

Преди няколко дни заявих дебитна карта Неон от мобилното приложение на TBI, картата пристигна, активирах я, но виждам само един IBAN който е на разплащателната сметка свързана към картата Неон. Тоест каквато сума постъпи в тази разплащателна сметка, веднага става достъпна през дебитната карта Неон. До колкото разбирам при някои потребители има 2 IBAN-a, което аз го разбирам така: Получаваш примерно превод на заплата по разплащателната сметка, обаче за да изтеглиш парите на банкомат с Неон картата, първо трябва през приложението на TBI да си прехвърлиш желаната сума от разплащателната сметка към картата Неон, което според мен не е удобно?! Моля някой да разясни как така за една дебитна карта има 2 IBAN-a? Да не би и при мен да са 2, но не знам къде да гледам за вторият 🙂

Не знам как е при другите, но аз в картата Neon държа "оперативна", свързана с ежедневието ми, сума. Имам отделна разплащателна сметка, с друг IBAN, от която тегля при необходимост. А двете сметки излизат в приложението и не е необходимо ходене до банката.

Публикувано:
преди 2 часа, Magnata каза:

Моля някой да разясни как така за една дебитна карта има 2 IBAN-a?

Само един човек писа, че има две сметки. Не е ясно в офис какво са сгафили. Хубавото е, че няма такси, така че все тая колко сметки има.

 

Всяка една карта е свързана към една сметка(IBAN) и съответно даваш този IBAN за преводи, за да не се налага да ги местиш, ако случайно имаш няколко сметки в банката.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Тоест най-вероятно повечето хора имат 1 разплащателна сметка, вързана към 1 карта Неон. По малка част от хората (дали с умисъл или без) имат по 2 разплащателни сметки, като вероятно за по-голяма сигурност държат по-малки суми в сметката на Неон. За момента аз имам положителни отзиви от TBI. На хартия в момента няма банка с по-добри условия за поддръжка на дебитна карта. Първоначалното захранване го направих в офис на банката и нямаше такса. Самата карта и сметката към нея също са безплатни и без такса за обслужване.

Публикувано:

Аз при когато си направих Неона и ми направи две сметки. В началото се чудех защо са две, направих един тестов превод и видях, че едната сметка е оперативна, а другата за картата. За мен така е по- удобно. За секунди си местя пари от оперативната към картовата, а и така имам още едно ниво на сигурност ако нещо стане с картата. В последствие когато отидох да ми активират онлайн банкирането, служителката потвърди, че имам две сметки и ми ги активира и е онлайн банкирането. Сега как съм успял да направя и разплащтелна сметка нямам идея. Дали имаше някъде отметка в процеса на изкарване на Неон не си спомням. 
Иначе да на хартия са без конкуренция, но сайта им и банкирането е  под всякаква критика. За обслужването в клон - става. Няма почти никакви хора в този където аз ползвам и горе долу са адекватни, ама аз се надявам да нямам много “жива” комуникация 🙂

 

Публикувано:

И при мен се появи само една сметка. Лошото е, че са ми объркали името и на картата и на сметката. Само ДСК са успявали да объркат и двете ми имена, тези са вторите. 😁 Няма да мине без ходене до клон.

Иначе ми харесва, че може да се пращат пари към потребители на TBI само по тел. номер, каkто при Revolut.

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:
преди 1 час, Iliyan Minchev каза:

С последният ъпдейт на приложението на tbi е добавена нова функционалност - комунални плащания без такса! 🔝

В приложението или в сайта. В моето приложение няма такава опция или е някъде скрита..?

Публикувано:
преди 38 минути , EliDion каза:

В приложението или в сайта. В моето приложение няма такава опция или е някъде скрита..?

В приложението, което трябва да е тази версия:

 

IMG_20221126_215127.jpg

IMG_20221126_215151.jpg

IMG_20221126_215230.jpg

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Нов ъпдейт на приложението tbi banк

*Безплатни междубанкови преводи Blink

*Откриване на сметка е евро, безплатно и изцяло дигитално

 

 

 

 

 

  • Харесвам 10
Публикувано:
преди 33 минути , Seso каза:

Това за *Безплатни междубанкови преводи Blink трябва да се провери.

В тарифата на банката няма все още информация!!!

Да, свързах се с чата и ми стана ясно, че и те не са запознати. Услугата откриване на сметка в евро - бутона все още е неактивен. Screenshot_2022-11-29-09-59-00-633.jpg.9a3fa498b3ec3fccd6898b5161874960.jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, Iliyan Minchev каза:

Нов ъпдейт на приложението tbi banк

*Безплатни междубанкови преводи Blink

*Откриване на сметка е евро, безплатно и изцяло дигитално

Мога да кажа само едно - браво. На фона на постоянно влошаващите се условия на всички други банки TBI предлагат все по-добра услуга. Контрастът с останалите вече е прекалено голям. Изключително се надявам бизнесът им с бързото кредитиране да върви прекрасно, тъй като предполагам, че точно добрите приходи от него финансират всичко останало и правят възможно това, което получаваме в момента.

 

П.С. А откога наглеците от Пощенска Банка са започнали да имат такса при плащане в лева на чуждестранен пос? Успяха да ме изненадат миналата седмица, та рязко спрях да ползвам Кърв в комбинация с тяхната карта. Просто не мога да повярвам колко са зле всички.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 6 часа, Iliyan Minchev каза:

Нов ъпдейт на приложението tbi banк

*Безплатни междубанкови преводи Blink

*Откриване на сметка е евро, безплатно и изцяло дигитално

Тествах. В приложението пише 0лв. такса, потвърдих превода, а след това в трансакциите са ми начислили такса от 0.50лв. Ще се карам с TBI Bank!

 

След 10мин се появиха в сметката ми в MyFin. Не е като рекламираното секунди.

Публикувано:
преди 2 минути , Patrick K каза:

Тествах. В приложението пише 0лв. такса, потвърдих превода, а след това в трансакциите са ми начислили такса от 0.50лв. Ще се карам с TBI Bank!

Писах им вече в чата, но пишете и Вие. Техният отговор при мен беше, че превода бил към друга банка, а не към тяхната.

Публикувано:
преди 36 минути , Iliyan Minchev каза:

Писах им вече в чата, но пишете и Вие. Техният отговор при мен беше, че превода бил към друга банка, а не към тяхната.

Чата е загубена кауза. Четат какво пише в тарифата и така отговарят. Хич не са наясно с нещата. Пиша имейли или директно през контактната форма.

 

Писах им и чакам отговор.

 

ДОСТАВЧИЦИ НА ПЛАТЕЖНИ УСЛУГИ, СЕРТИФИЦИРАНИ ЗА НЕЗАБАВНИ ПЛАЩАНИЯ BLINK

https://www.bcard.bg/about/partners/dostavchitsi-na-platejni-uslugi-sertifitsirani-po-programa-blink

 

Към днешна дата:

 

634361480_Screenshot2022-11-29at15-09-27Blink.png.ac1b7b691296cccfb643f6959f106c7e.png

  • Харесвам 5
Публикувано:

Потвърждавам, че безплатните трансфери през приложението на TBI работят. Току-що направих 2 трансфера - един в лева към ПИБ и един в евро към сметка в ЕС. И за двата не ми взе и стотинка.

 

За евро не проверих, но за лева максималната сума за пращане накуп е ограничена до 2000 лв. Ако се налага да пуснете по-голяма сума ще трябва да я разбиете на отделни трансфери.

  

На 30.11.2022 г. в 14:25, ven62 каза:

Така, като чета последната страница ... Revolut много са го закъсали.

Ти се шегуваш, но предвид това благоприятно развитие вече с кеф ще пропускам Revolut като посредник и ще си оперирам директно от TBI сметките. Така парите ми въобще няма да минават през Revolut, както в повечето случаи досега, и няма да трупам изкуствен оборот, за който рано или късно Revolut ще поискат документ за произход на средства.

  • Харесвам 9

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.