Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 17 минути , Patrick K каза:

Пробвах с VPN от отдалечени от нас държави:

Аржентина - няма проблем

Тайланд - няма проблем

Бразилия - "Грешка"

Южна Африка - "Грешка"

Хонг-Конг - "Грешка"

Южна Корея - "Грешка"

Индонезия - Грешка като твоята, че е грешен PIN-а(влизам само с PIN). При другите държави беше само "Грешка. Нещо се обърка". При повторен опит изписа стандартното, като при другите "Грешка", но и бонусът, че няма интернет връзка, а има.

 

И не ми се пробва повече. В страни от ЕС нямаше никакви проблеми, с които пробвах. Явно ползват някаква защита, но очевидно на някакъв странен принцип.

В Индонезия с VPN и PIN нямаше проблем при мен преди 3 седмици.

Памама - няма проблем

Коста Рика - няма проблем

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 31 минути , dimitrov6 каза:

Щом мобилното приложение не работи  в държава извън ЕС тогава дали може да се плаща с картата в магазин.

 

Не знам. Имам правило да избягвам да плащам с дебитна карта. 

преди 1 час, Zlia каза:

Проблема има ли го и на WiFi или е само на мобилната връзка?

Дали не е от услуга тип AirAlo или подобна и настройката на телефона?

С местна СИМ карта съм в ЮАР - не е еSim, а е физическа карта. Не мога да си спомня дали пробвах с wifi, защото връзката в хотела е много бавна. Ако се сетя, ще пробвам и ще пиша.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Вече сме в Ботсвана и изненадващо имам достъп до арр-а през VPN през Wi-Fi. Мога да виждам постъпили плащания, но не мога да извършвам такива, защото не получавам смс-и (бг сим картата си е в телефона).

Наистина, добре че не ми трябва банкирането за нещо важно 🙂

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
Преди 1 час, Zlia каза:

А ако не сте през VPN има ли достъп?

Други съобщения получавате ли на тази карта?

 

Без VPN нямам достъп.

Други смс-и получавах по време на пътуването, но със закъснение. При повторно поискване на код по смс, смс-ът идваше по-бързо. Но не помня с коя банка беше, че групата ни е доста хора и постоянно си прехвърляме  пари по между си.

Връзка към коментар
On 5/3/2024 at 11:06 AM, Павел* said:

При мен извън ЕС + VPN (България) винаги работи.

В България с чужда сим - не работи

Нормално. С чужда сим, ИП адреса е на чуждата държава. 

Много тъпо направен ап. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз не мога да разбера какво ги брига айпито банката?

Имат достатъчни защити, защо затварят и по айпи(локация)? Да не говорим, че точно то се заобикаля лесно.

А иначе проблема със смс ми се чини да е от мобилния оператор

Връзка към коментар
32 minutes ago, Zlia said:

Аз не мога да разбера какво ги брига айпито банката?

Имат достатъчни защити, защо затварят и по айпи(локация)? Да не говорим, че точно то се заобикаля лесно.

А иначе проблема със смс ми се чини да е от мобилния оператор

Защото са тъпаци. Затова. Иначе се заобикаля лесно ако знаеш как. 95% от хората не знаят. Леля Пена не знае. 

Излезеш ли от ЕС (разбирай не ползваш БГ мобилния си в роуминг, което ти дава БГ ИП) и май гориш.

Тогава и СМС да получиш, все тая.

Връзка към коментар

На техния сайт, на страницата за мобилното приложение, изрично са посочили в кои страни приложението и картата са ограничени  - 

https://tbibank.bg/wp-content/uploads/docs/Strani-ogranicheni-uslugi-mobilno-karta_v2.pdf?nowprocket

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
преди 50 минути , timobg каза:

На техния сайт, на страницата за мобилното приложение, изрично са посочили в кои страни приложението и картата са ограничени  - 

https://tbibank.bg/wp-content/uploads/docs/Strani-ogranicheni-uslugi-mobilno-karta_v2.pdf?nowprocket

Даже и този линк не се отваря от страните листнати в него. Пак трябваше да пускам VPNa  😁

Интересното е че досадните им нотификации да ме одобряват за кредит работят на всякъде безпогрешно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Като се замислих единствената причина, за която се сетих е хакерски атаки към приложението, за друга не се сещам. Ама то баш хакерите ще си го заобиколят. Не знам как е при другите банки. 

Връзка към коментар
преди 3 часа, Павел* каза:

Интересното е че досадните им нотификации да ме одобряват за кредит работят на всякъде безпогрешно.

Известията се изпращат чрез Google. Тук съм обяснил накратко. Приложението изпраща съдържанието на известието на Google, а Google на нас.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Даа,  това което ми предрече служителката вече е факт:

 

Считано от 31-ви май – вместо по средствата ти по neon – ще получаваш водеща за пазара лихва по спестяванията ти в твоята Касичка в мобилното ни приложение.

С Касичка ти даваме истински гъвкава спестовна сметка – такава, в която можеш свободно да внасяш и теглиш средства, и в същото време да получаваш фиксирана лихва от 1.0% и то за суми до 50 000 лв. – значително повече отколкото до този момент в neon*😉

Досегашната лихва по твоята neon сметка се преустановява.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Реших и аз да пробвам TBI като банка и ето равносметката един ден след регистрация:

 

Откриването на акаунта протече много бързо и всички верификации също се случиха бързо, но сега съществената част - пробвам да захраня сметката и получавам… системна грешка. Пробвам още няколко пъти с различни суми в рамките на 1-2 часа - същата грешка. Отказвам се. На следващия ден пробвам отново 2 пъти, същата история.

 

Правя запитване в чата, 32 човека на опашка пред мен. Затварям приложението. След повече от час получавам съобщение “още ли сте на линия”, следват различни въпроси на които отговарям и се стига до вече очаквания отговор “ще пуснем заявка за проверка към екипа”. Проверката щяла да отнеме до 5 работни дни, след което ще се свържат с мен.

 

Сега си чакам новата дебитна карта и обаждане от съпорта им, да видим кое ще пристигне първо. Никога не съм си закривал току що открит акаунт, но ако такива ситуации са нормата при тях може би ще се наложи 😕

Връзка към коментар
преди 11 минути , Ivan Ivanich каза:

Да попитам, от приложението може ли човек да си открие еврова сметка и как става това?

Мисля, че с Неона върви и еврова сметка. Такъв спомен имам. Ако вече имаш Неон и не ти е излязла от Продукти->Откриване на сметка, като валута вече излиза само евро.

Screenshot_20240602-182458.png.250d0be4141d06f80bca7728f128531d.png

 

@Blago, не ги отписвай още. Да, вярно бъгави са, служителите са един път, но имат много предимства, които тепърва според мен ще развиват.

Скоро ми попадна статия, ще TBI била сред 100те най-предпочитани компании за работа според някаква класация. Така че партитата с напушваше далеч може да не са само градска легенда. 😂

  • Харесвам 7
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, iMari каза:

Скоро ми попадна статия, ще TBI била сред 100те най-предпочитани компании за работа според някаква класация. Така че партитата с напушваше далеч може да не са само градска легенда. 😂

Явно матр'Ялът е добър.

tbi-bank-mobile-app-best-digital-banking-app-pan-finance-2023-Bulgaria.webp.71594ac8c6ef1f61163536c5b28740bb.webp

 

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Искам да пробвам банкирането на TBI. Свалих приложението и видях, че искат да се сканира лична карта. Имаше бутон да отида в офис и реших да направя идентификацията в офис. След като 30 мин попълвахме някакви форми и ми откриха сметка, се оказа, че тази идентификация на важи за приложението.

Имам вече отворена сметка, която не знам в каква валута е, но това е подробност. Как мога да виждам движенията по тази сметка онлайн?

Има ли как да избегна пращането на лична карта в приложението им?

Връзка към коментар
На 4.06.2024 г. в 20:51, Stryper каза:

Искам да пробвам банкирането на TBI. Свалих приложението и видях, че искат да се сканира лична карта. Имаше бутон да отида в офис и реших да направя идентификацията в офис. След като 30 мин попълвахме някакви форми и ми откриха сметка, се оказа, че тази идентификация на важи за приложението.

Имам вече отворена сметка, която не знам в каква валута е, но това е подробност. Как мога да виждам движенията по тази сметка онлайн?

Има ли как да избегна пращането на лична карта в приложението им?

Не знам да има банка, която да работи без сканиране на личната карта, независимо в офис или през приложение 🙂
Това е средство за сигурност на идентификацията.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.