dimitrov6 Публикувано: 3 май Сподели Публикувано: 3 май Щом мобилното приложение не работи в държава извън ЕС тогава дали може да се плаща с картата в магазин. 1 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 3 май Сподели Публикувано: 3 май преди 17 минути , Patrick K каза: Пробвах с VPN от отдалечени от нас държави: Аржентина - няма проблем Тайланд - няма проблем Бразилия - "Грешка" Южна Африка - "Грешка" Хонг-Конг - "Грешка" Южна Корея - "Грешка" Индонезия - Грешка като твоята, че е грешен PIN-а(влизам само с PIN). При другите държави беше само "Грешка. Нещо се обърка". При повторен опит изписа стандартното, като при другите "Грешка", но и бонусът, че няма интернет връзка, а има. И не ми се пробва повече. В страни от ЕС нямаше никакви проблеми, с които пробвах. Явно ползват някаква защита, но очевидно на някакъв странен принцип. В Индонезия с VPN и PIN нямаше проблем при мен преди 3 седмици. Памама - няма проблем Коста Рика - няма проблем 3 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 3 май Сподели Публикувано: 3 май преди 31 минути , dimitrov6 каза: Щом мобилното приложение не работи в държава извън ЕС тогава дали може да се плаща с картата в магазин. Не знам. Имам правило да избягвам да плащам с дебитна карта. преди 1 час, Zlia каза: Проблема има ли го и на WiFi или е само на мобилната връзка? Дали не е от услуга тип AirAlo или подобна и настройката на телефона? С местна СИМ карта съм в ЮАР - не е еSim, а е физическа карта. Не мога да си спомня дали пробвах с wifi, защото връзката в хотела е много бавна. Ако се сетя, ще пробвам и ще пиша. 1 1 Връзка към коментар
Павел* Публикувано: 3 май Сподели Публикувано: 3 май При мен извън ЕС + VPN (България) винаги работи. В България с чужда сим - не работи 6 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май Вече сме в Ботсвана и изненадващо имам достъп до арр-а през VPN през Wi-Fi. Мога да виждам постъпили плащания, но не мога да извършвам такива, защото не получавам смс-и (бг сим картата си е в телефона). Наистина, добре че не ми трябва банкирането за нещо важно 🙂 10 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май А ако не сте през VPN има ли достъп? Други съобщения получавате ли на тази карта? Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май Преди 1 час, Zlia каза: А ако не сте през VPN има ли достъп? Други съобщения получавате ли на тази карта? Без VPN нямам достъп. Други смс-и получавах по време на пътуването, но със закъснение. При повторно поискване на код по смс, смс-ът идваше по-бързо. Но не помня с коя банка беше, че групата ни е доста хора и постоянно си прехвърляме пари по между си. Връзка към коментар
era123 Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май On 5/3/2024 at 11:06 AM, Павел* said: При мен извън ЕС + VPN (България) винаги работи. В България с чужда сим - не работи Нормално. С чужда сим, ИП адреса е на чуждата държава. Много тъпо направен ап. 1 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май Аз не мога да разбера какво ги брига айпито банката? Имат достатъчни защити, защо затварят и по айпи(локация)? Да не говорим, че точно то се заобикаля лесно. А иначе проблема със смс ми се чини да е от мобилния оператор Връзка към коментар
era123 Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май 32 minutes ago, Zlia said: Аз не мога да разбера какво ги брига айпито банката? Имат достатъчни защити, защо затварят и по айпи(локация)? Да не говорим, че точно то се заобикаля лесно. А иначе проблема със смс ми се чини да е от мобилния оператор Защото са тъпаци. Затова. Иначе се заобикаля лесно ако знаеш как. 95% от хората не знаят. Леля Пена не знае. Излезеш ли от ЕС (разбирай не ползваш БГ мобилния си в роуминг, което ти дава БГ ИП) и май гориш. Тогава и СМС да получиш, все тая. Връзка към коментар
timobg Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май На техния сайт, на страницата за мобилното приложение, изрично са посочили в кои страни приложението и картата са ограничени - https://tbibank.bg/wp-content/uploads/docs/Strani-ogranicheni-uslugi-mobilno-karta_v2.pdf?nowprocket 11 Връзка към коментар
Павел* Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май преди 50 минути , timobg каза: На техния сайт, на страницата за мобилното приложение, изрично са посочили в кои страни приложението и картата са ограничени - https://tbibank.bg/wp-content/uploads/docs/Strani-ogranicheni-uslugi-mobilno-karta_v2.pdf?nowprocket Даже и този линк не се отваря от страните листнати в него. Пак трябваше да пускам VPNa 😁 Интересното е че досадните им нотификации да ме одобряват за кредит работят на всякъде безпогрешно. 2 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май Като се замислих единствената причина, за която се сетих е хакерски атаки към приложението, за друга не се сещам. Ама то баш хакерите ще си го заобиколят. Не знам как е при другите банки. Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 8 май Сподели Публикувано: 8 май преди 3 часа, Павел* каза: Интересното е че досадните им нотификации да ме одобряват за кредит работят на всякъде безпогрешно. Известията се изпращат чрез Google. Тук съм обяснил накратко. Приложението изпраща съдържанието на известието на Google, а Google на нас. 1 1 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 14 май Сподели Публикувано: 14 май Някой знае ли до кога ще е профилактиката в TBI app-a? Имам да правя плащане... Edit: оправиха го. 1 Връзка към коментар
КОКО22 Публикувано: 29 май Сподели Публикувано: 29 май Даа, това което ми предрече служителката вече е факт: Считано от 31-ви май – вместо по средствата ти по neon – ще получаваш водеща за пазара лихва по спестяванията ти в твоята Касичка в мобилното ни приложение. С Касичка ти даваме истински гъвкава спестовна сметка – такава, в която можеш свободно да внасяш и теглиш средства, и в същото време да получаваш фиксирана лихва от 1.0% и то за суми до 50 000 лв. – значително повече отколкото до този момент в neon*😉 Досегашната лихва по твоята neon сметка се преустановява. 8 1 Връзка към коментар
Blago Публикувано: 2 юни Сподели Публикувано: 2 юни Реших и аз да пробвам TBI като банка и ето равносметката един ден след регистрация: Откриването на акаунта протече много бързо и всички верификации също се случиха бързо, но сега съществената част - пробвам да захраня сметката и получавам… системна грешка. Пробвам още няколко пъти с различни суми в рамките на 1-2 часа - същата грешка. Отказвам се. На следващия ден пробвам отново 2 пъти, същата история. Правя запитване в чата, 32 човека на опашка пред мен. Затварям приложението. След повече от час получавам съобщение “още ли сте на линия”, следват различни въпроси на които отговарям и се стига до вече очаквания отговор “ще пуснем заявка за проверка към екипа”. Проверката щяла да отнеме до 5 работни дни, след което ще се свържат с мен. Сега си чакам новата дебитна карта и обаждане от съпорта им, да видим кое ще пристигне първо. Никога не съм си закривал току що открит акаунт, но ако такива ситуации са нормата при тях може би ще се наложи 😕 Връзка към коментар
Ivan Ivanich Публикувано: 2 юни Сподели Публикувано: 2 юни Да попитам, от приложението може ли човек да си открие еврова сметка и как става това? Връзка към коментар
iMari Публикувано: 2 юни Сподели Публикувано: 2 юни преди 11 минути , Ivan Ivanich каза: Да попитам, от приложението може ли човек да си открие еврова сметка и как става това? Мисля, че с Неона върви и еврова сметка. Такъв спомен имам. Ако вече имаш Неон и не ти е излязла от Продукти->Откриване на сметка, като валута вече излиза само евро. @Blago, не ги отписвай още. Да, вярно бъгави са, служителите са един път, но имат много предимства, които тепърва според мен ще развиват. Скоро ми попадна статия, ще TBI била сред 100те най-предпочитани компании за работа според някаква класация. Така че партитата с напушваше далеч може да не са само градска легенда. 😂 7 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 2 юни Сподели Публикувано: 2 юни преди 5 часа, iMari каза: Скоро ми попадна статия, ще TBI била сред 100те най-предпочитани компании за работа според някаква класация. Така че партитата с напушваше далеч може да не са само градска легенда. 😂 Явно матр'Ялът е добър. 3 2 Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 4 юни Сподели Публикувано: 4 юни Искам да пробвам банкирането на TBI. Свалих приложението и видях, че искат да се сканира лична карта. Имаше бутон да отида в офис и реших да направя идентификацията в офис. След като 30 мин попълвахме някакви форми и ми откриха сметка, се оказа, че тази идентификация на важи за приложението. Имам вече отворена сметка, която не знам в каква валута е, но това е подробност. Как мога да виждам движенията по тази сметка онлайн? Има ли как да избегна пращането на лична карта в приложението им? Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 4 юни Сподели Публикувано: 4 юни Не, банкирането работи само с приложението за физически лица. Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 6 юни Сподели Публикувано: 6 юни На 4.06.2024 г. в 20:51, Stryper каза: Искам да пробвам банкирането на TBI. Свалих приложението и видях, че искат да се сканира лична карта. Имаше бутон да отида в офис и реших да направя идентификацията в офис. След като 30 мин попълвахме някакви форми и ми откриха сметка, се оказа, че тази идентификация на важи за приложението. Имам вече отворена сметка, която не знам в каква валута е, но това е подробност. Как мога да виждам движенията по тази сметка онлайн? Има ли как да избегна пращането на лична карта в приложението им? Не знам да има банка, която да работи без сканиране на личната карта, независимо в офис или през приложение 🙂 Това е средство за сигурност на идентификацията. 3 Връзка към коментар
angel tomov Публикувано: 6 юни Сподели Публикувано: 6 юни Така е. Банките са длъжни да идентифицират клиентите си, без значение дали присъстват или не - вж. чл. 53, ал. 1 и ал. 7 ЗМИП. 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега