Blago Публикувано: 20 юни Сподели Публикувано: 20 юни Може би малко глупав въпрос, но да не би евровата сметка от TBI да не е свързана с дебитната карта? Опитах да направя транзакция в евро, ползвайки неон картата и имайки пари само в евровата сметка и не мина поради недостатъчни средства. Ако е така, то да разбирам, че за да се възползвам от фиксинг курса трябва да заредя TBI от друга банка, след което да си върна еврото обратно в револют например? Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 20 юни Сподели Публикувано: 20 юни Картата си има отделна сметка и тя е левова. Ако плащаш с нея в евро няма ли да плевалутира по фиксинг левовете? 1 Връзка към коментар
Blago Публикувано: 20 юни Сподели Публикувано: 20 юни Да, мисля че си прав. Не знам защо реших, че трябва да ги обръщам предварително. Във всеки случай намерих и това на сайта им: Връзка към коментар
iMari Публикувано: 20 юни Сподели Публикувано: 20 юни преди 37 минути , Blago каза: Ако е така, то да разбирам, че за да се възползвам от фиксинг курса трябва да заредя TBI от друга банка, след което да си върна еврото обратно в револют например? Не, от аппа избираш Плащания -> Обмяна на валута и там вече избираш от сметка в лв да обмениш и захраниш сметка в евро: Но това ти трябва ако ще правиш превод в евро, например. Ако искаш да пазаруваш с Неон в евро няма нужда да обръщаш лв в евро предварително. 5 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 14 юли Сподели Публикувано: 14 юли На 14.06.2024 г. в 10:57, Zlia каза: Сега и аз направих към айбан на iCard и мина блинк. Аз нямам кредитна карта, а само сметки там. Може това да е причината. Отделно при име на получател попълвам това което пише в iCard- само две имена(име и фамилия). И на последно място правя това с ТБай през айфон. Вече нищо не би ме учудило при ТБай 🙂 На 13.06.2024 г. в 21:54, Patrick K каза: Не вярвай на това, което ти казват в чата... П.П. Даже току-що си преведох 30лв. и ги получих веднага в iCard. За всеки случай, защото може забраната да е от скоро. For the record only - днес пак се опитах да си погася кредитната карта iCard от Tbi - blink плащане в лева от TBI левова сметка към IBAN на iCard. Пак неуспешно: сумата излезе от сметката ми в Tbi и веднага след секунди се върна. Телефонът ми е Android. Явно при някои потребители става, при други не. TBI неуредици... П.П. Реших проблема пак през Revolut, ама ми се щеше да е по-цивилизовано 🙂 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 14 юли Сподели Публикувано: 14 юли преди 2 часа, Яничка каза: For the record only - днес пак се опитах да си погася кредитната карта iCard от Tbi - blink плащане в лева от TBI левова сметка към IBAN на iCard. Пак неуспешно: сумата излезе от сметката ми в Tbi и веднага след секунди се върна. Предлагам да ги питаш в чата защо при едни няма проблем и преводите минават, а при други - не. 1 Връзка към коментар
agenta Публикувано: 15 юли Сподели Публикувано: 15 юли преди 18 часа, Patrick K каза: Предлагам да ги питаш в чата защо при едни няма проблем и преводите минават, а при други - не. Само, че няма да получи отговор. Както се казва - "те пък като ти отговорят" 😄 Връзка към коментар
Цветелина Стоянова Публикувано: 19 юли Сподели Публикувано: 19 юли Задължително ли е да имаш пари в картата,ако нямаш може ли да използваш шопинг лимита? Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 20 юли Сподели Публикувано: 20 юли преди 20 часа, Цветелина Стоянова каза: Задължително ли е да имаш пари в картата,ако нямаш може ли да използваш шопинг лимита? Не "може", ами даже не питат. Теглят от него автоматично. 1 Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 25 юли Сподели Публикувано: 25 юли Някой дали е успял да извади някаква справка за входящите суми по дебитната карта? Опитвам се да говоря с агент през бъгавия чат цял ден, но доста безуспешно. Трябва да съм получил 4 връщания от бензиностанция в Тарифа, Испания; Лидъл в Сабиниляс; две възстановявания на суми от ренталкарс, но не мога да разбера кога са дошли, някои от тях дошли ли са изобщо и колко са ми възстановили след превалутирането от ренталкарс. Връзка към коментар
iMari Публикувано: 25 юли Сподели Публикувано: 25 юли В евро не съм получавала рифънди, но курса им трябва да е по фиксинга. Там не трябва да имаш изненади. Не знам доколко ще ти е полезно, но връщанията в лева излизат със знак + в извлечението с код, например BGCOD Return 123456, едва след като цъкнеш върху него дава информация за търговеца. Справка за входящите суми може да получиш по следния начин: Използвам старо изображение, защото съм обяснавала назад нещо подобно. Значи от Трансакции - Виж всички -Филтри и задаваш Входящи за конкретен период . 1 Връзка към коментар
Shlosera Публикувано: 25 юли Сподели Публикувано: 25 юли преди 26 минути , iMari каза: В евро не съм получавала рифънди, но курса им трябва да е по фиксинга. Там не трябва да имаш изненади. Не знам доколко ще ти е полезно, но връщанията в лева излизат със знак + в извлечението с код, например BGCOD Return 123456, едва след като цъкнеш върху него дава информация за търговеца. Справка за входящите суми може да получиш по следния начин: Използвам старо изображение, защото съм обяснавала назад нещо подобно. Значи от Трансакции - Виж всички -Филтри и задаваш Входящи за конкретен период . Входящите транзакции по карта не излизат по този начин. Всички други се появяват, но не и тези които се възстановяват от търговци по карта. Връзка към коментар
timobg Публикувано: 26 юли Сподели Публикувано: 26 юли Не могат да се видят refund по картата. Скоро имах такъв от Амазон за отказана поръчка - в движенията не се вижда, като пусна извлечение в pdf - не се вижда и оригиналната транзакция. Единствено се виждат в съобщенията за транзакциите, като там излизат все едно е направена повторна покупка, а не връщане на сума.. Ако човек не си следи салдото и не знае каква сума очаква, няма начин да ги издири тия транзакции. 1 Връзка към коментар
EliDion Публикувано: 26 юли Сподели Публикувано: 26 юли Направете запитване по имейл, може ли, не може ли, и ако може къде и как да се види. Отговарят в рамките на деня. 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 11 август Сподели Публикувано: 11 август На 25.07.2024 г. в 18:37, Shlosera каза: Входящите транзакции по карта не излизат по този начин. Всички други се появяват, но не и тези които се възстановяват от търговци по карта. На 26.07.2024 г. в 8:04, timobg каза: Не могат да се видят refund по картата. Скоро имах такъв от Амазон за отказана поръчка - в движенията не се вижда, като пусна извлечение в pdf - не се вижда и оригиналната транзакция. Може би това, което описвате се случва при рифънди в евро или друга валута, не знам. Тези в лева се виждат съвсем ясно. Основно плащам с Gpay, ако има някакво значение. 6 Връзка към коментар
bobbyfm Публикувано: 16 август Сподели Публикувано: 16 август За пръв път сменям телефона, откакто имам апликацията на TBI. Като я инсталирах на новото устройство и ми иска пак снимки на лична карта и т.н. като при нова регистрация. Това нормално ли е? Нещо не виждам вход за вече съществуващи потребители? Връзка към коментар
Mascotte7373 Публикувано: 16 август Сподели Публикувано: 16 август Нормално е, процесът изглежда като първоначална регистрация, мен дори ме принуди да си сменя 6-цифрения код с "по-надежден", но минава бързо верификацията и си имаш достъп до вече съществуващото банкиране. 4 Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 20 август Сподели Публикувано: 20 август На 16.08.2024 г. в 15:24, bobbyfm каза: За пръв път сменям телефона, откакто имам апликацията на TBI. Като я инсталирах на новото устройство и ми иска пак снимки на лична карта и т.н. като при нова регистрация. Това нормално ли е? Нещо не виждам вход за вече съществуващи потребители? Напълно нормално е при MyFin пишеш имейл и на следващия ден те пускат, а най-тегаво е на КБС-ОББ, трябва да помниш паролите и за КБС, ако не се сещаш се ходи в офис и след това чакаш да ти звъннат по тел. 1 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 22 август Сподели Публикувано: 22 август Май и TBI са прихванали от болестта на ДСК, двойно осчетоводяване на транзакции 🙂 В чата ми писаха оптимистичното: Има установено техническо затруднение, проблема ще бъде решен в най-кратък срок. Моля да ни извините за причиненото неудобство! Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 22 август Сподели Публикувано: 22 август преди 33 минути , logist13 каза: Май и TBI са прихванали от болестта на ДСК, двойно осчетоводяване на транзакции 🙂 В чата ми писаха оптимистичното: Има установено техническо затруднение, проблема ще бъде решен в най-кратък срок. Моля да ни извините за причиненото неудобство! При мен тази сутрин има двойно осчетоводена транзакция и сметка ми е на минус. Има ли при някой друг такъв проблем??? Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 22 август Сподели Публикувано: 22 август Поредното им осиране! Връзка към коментар
bobbyfm Публикувано: 16 септември Сподели Публикувано: 16 септември Бърз въпрос - за плащане в евро на ПОС през уикендите трябва ли предварително да се превалутира от лева в евро в апликацията, както при револют например? Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 16 септември Сподели Публикувано: 16 септември преди 19 минути , bobbyfm каза: Бърз въпрос - за плащане в евро на ПОС през уикендите трябва ли предварително да се превалутира от лева в евро в апликацията, както при револют например? Не 1 Връзка към коментар
Павел* Публикувано: 18 септември Сподели Публикувано: 18 септември Лихвата по 3 годишните депозити е вече 3.5% 8 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега