Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Може би малко глупав въпрос, но да не би евровата сметка от TBI да не е свързана с дебитната карта? Опитах да направя транзакция в евро, ползвайки неон картата и имайки пари само в евровата сметка и не мина поради недостатъчни средства.

 

Ако е така, то да разбирам, че за да се възползвам от фиксинг курса трябва да заредя TBI от друга банка, след което да си върна еврото обратно в револют например?

Връзка към коментар
преди 37 минути , Blago каза:

Ако е така, то да разбирам, че за да се възползвам от фиксинг курса трябва да заредя TBI от друга банка, след което да си върна еврото обратно в револют например?

Не, от аппа избираш Плащания -> Обмяна на валута и там вече избираш от сметка в лв да обмениш и захраниш сметка в евро:

Screenshot_20240620-161808.png.1281108d910e6b79b9ec4ce35fd3c812.png

 

Но това ти трябва ако ще правиш превод в евро, например. Ако искаш да пазаруваш с Неон в евро няма нужда да обръщаш лв в евро предварително.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
На 14.06.2024 г. в 10:57, Zlia каза:

Сега и аз направих към айбан на iCard и мина блинк. Аз нямам кредитна карта, а само сметки там. 
Може това да е причината. Отделно при име на получател попълвам това което пише в iCard- само две имена(име и фамилия). И на последно място правя това с ТБай през айфон. Вече нищо не би ме учудило при ТБай 🙂

 

На 13.06.2024 г. в 21:54, Patrick K каза:

Не вярвай на това, което ти казват в чата...

 

 

1dizu4H.jpg

 

П.П. Даже току-що си преведох 30лв. и ги получих веднага в iCard. За всеки случай, защото може забраната да е от скоро.

For the record only - днес пак се опитах да си погася кредитната карта iCard от Tbi - blink плащане в лева от TBI левова сметка към IBAN на iCard. Пак неуспешно: сумата излезе от сметката ми в Tbi и веднага след секунди се върна. Телефонът ми е Android.

Явно при някои потребители става, при други не. TBI неуредици...

П.П. Реших проблема пак през Revolut, ама ми се щеше да е по-цивилизовано 🙂

Връзка към коментар
преди 2 часа, Яничка каза:

For the record only - днес пак се опитах да си погася кредитната карта iCard от Tbi - blink плащане в лева от TBI левова сметка към IBAN на iCard. Пак неуспешно: сумата излезе от сметката ми в Tbi и веднага след секунди се върна.

Предлагам да ги питаш в чата защо при едни няма проблем и преводите минават, а при други - не.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 18 часа, Patrick K каза:

Предлагам да ги питаш в чата защо при едни няма проблем и преводите минават, а при други - не.

Само, че няма да получи отговор. Както се казва - "те пък като ти отговорят" 😄 

Връзка към коментар
преди 20 часа, Цветелина Стоянова каза:

Задължително ли е да имаш пари в картата,ако нямаш може ли да използваш шопинг лимита?

 

Не "може", ами даже не питат. Теглят от него автоматично.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой дали е успял да извади някаква справка за входящите суми по дебитната карта? Опитвам се да говоря с агент през бъгавия чат цял ден, но доста безуспешно. 

Трябва да съм получил 4 връщания от бензиностанция в Тарифа, Испания; Лидъл в Сабиниляс; две възстановявания на суми от ренталкарс, но не мога да разбера кога са дошли, някои от тях дошли ли са изобщо и колко са ми възстановили след превалутирането от ренталкарс.

Връзка към коментар

В евро не съм получавала рифънди, но курса им трябва да е по фиксинга. Там не трябва да имаш изненади.

Не знам доколко ще ти е полезно, но връщанията в лева излизат със знак + в извлечението с код, например BGCOD Return 123456, едва след като цъкнеш върху него дава информация за търговеца.

Справка за входящите суми може да получиш по следния начин:

Screenshot_20240725-181424.png.acf932ac53539ad63e1bf19c8b1367b5.png

 

Screenshot_20240725-181845.png.5dbf47fb8963d80b81ca26f56e44290f.png

Използвам старо изображение, защото съм обяснавала назад нещо подобно. 

Значи от Трансакции - Виж всички -Филтри и задаваш Входящи за конкретен период .

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , iMari каза:

В евро не съм получавала рифънди, но курса им трябва да е по фиксинга. Там не трябва да имаш изненади.

Не знам доколко ще ти е полезно, но връщанията в лева излизат със знак + в извлечението с код, например BGCOD Return 123456, едва след като цъкнеш върху него дава информация за търговеца.

Справка за входящите суми може да получиш по следния начин:

Screenshot_20240725-181424.png.acf932ac53539ad63e1bf19c8b1367b5.png

 

Screenshot_20240725-181845.png.5dbf47fb8963d80b81ca26f56e44290f.png

Използвам старо изображение, защото съм обяснавала назад нещо подобно. 

Значи от Трансакции - Виж всички -Филтри и задаваш Входящи за конкретен период .

 

Входящите транзакции по карта не излизат по този начин. Всички други се появяват, но не и тези които се възстановяват от търговци по карта.

Връзка към коментар

Не могат да се видят refund по картата. Скоро имах такъв от Амазон за отказана поръчка - в движенията не се вижда, като пусна извлечение в pdf - не се вижда и оригиналната транзакция. Единствено се виждат в съобщенията за транзакциите, като там излизат все едно е направена повторна покупка, а не връщане на сума.. Ако човек не си следи салдото и не знае каква сума очаква, няма начин да ги издири тия транзакции.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
На 25.07.2024 г. в 18:37, Shlosera каза:

Входящите транзакции по карта не излизат по този начин. Всички други се появяват, но не и тези които се възстановяват от търговци по карта.

 

На 26.07.2024 г. в 8:04, timobg каза:

Не могат да се видят refund по картата. Скоро имах такъв от Амазон за отказана поръчка - в движенията не се вижда, като пусна извлечение в pdf - не се вижда и оригиналната транзакция. 

Може би това, което описвате се случва при рифънди в евро или друга валута, не знам. Тези в лева се виждат съвсем ясно. Основно плащам с Gpay, ако има някакво значение.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

За пръв път сменям телефона, откакто имам апликацията на TBI. Като я инсталирах на новото устройство и ми иска пак снимки на лична карта и т.н. като при нова регистрация. Това нормално ли е? Нещо не виждам вход за вече съществуващи потребители?

Връзка към коментар

Нормално е, процесът изглежда като първоначална регистрация, мен дори ме принуди да си сменя 6-цифрения код с "по-надежден", но минава бързо верификацията и си имаш достъп до вече съществуващото банкиране.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 16.08.2024 г. в 15:24, bobbyfm каза:

За пръв път сменям телефона, откакто имам апликацията на TBI. Като я инсталирах на новото устройство и ми иска пак снимки на лична карта и т.н. като при нова регистрация. Това нормално ли е? Нещо не виждам вход за вече съществуващи потребители?

Напълно нормално е при MyFin пишеш имейл и на следващия ден те пускат, а най-тегаво е на КБС-ОББ, трябва да помниш паролите и за КБС, ако не се сещаш се ходи в офис и след това чакаш да ти звъннат по тел.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Май и TBI са прихванали от болестта на ДСК, двойно осчетоводяване на транзакции 🙂 В чата ми писаха оптимистичното: Има установено техническо затруднение, проблема ще бъде решен в най-кратък срок. Моля да ни извините за причиненото неудобство!

Връзка към коментар
преди 33 минути , logist13 каза:

Май и TBI са прихванали от болестта на ДСК, двойно осчетоводяване на транзакции 🙂 В чата ми писаха оптимистичното: Има установено техническо затруднение, проблема ще бъде решен в най-кратък срок. Моля да ни извините за причиненото неудобство!

При мен тази сутрин има двойно осчетоводена транзакция и сметка ми е на минус. Има ли при някой друг такъв проблем???

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
преди 19 минути , bobbyfm каза:

Бърз въпрос - за плащане в евро на ПОС през уикендите трябва ли предварително да се превалутира от лева в евро в апликацията, както при револют например?

Не

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.