timobg Публикувано: 19 септември Сподели Публикувано: 19 септември Явно се надпреварват с BigBank - те дават 3.5% за 6-месечен депозит.. 3 Връзка към коментар
bobbyfm Публикувано: 22 септември Сподели Публикувано: 22 септември Пробавах за пръв път плащане в интернет с карта неон и не се получи. Супер малоумна им е системата за потвърждаване на плащането - първо пращат код по смс, а след като го въведеш, искат някаква парола. Пробвах с паролата за апликацията, но явно не е тя. Някой може ли да ми каже каква трябва да е тази парола? Връзка към коментар
Iliyan Minchev Публикувано: 22 септември Сподели Публикувано: 22 септември преди 1 час, bobbyfm каза: Пробавах за пръв път плащане в интернет с карта неон и не се получи. Супер малоумна им е системата за потвърждаване на плащането - първо пращат код по смс, а след като го въведеш, искат някаква парола. Пробвах с паролата за апликацията, но явно не е тя. Някой може ли да ми каже каква трябва да е тази парола? Влизаш в приложението, избираш бутон "Още" - "Данни за карта и банкова сметка" - "Промени статична парола" 6 1 Връзка към коментар
Mitko-first Публикувано: 4 октомври Сподели Публикувано: 4 октомври Къде изчезна Blink P2P от менюто?? Връзка към коментар
R SS Публикувано: 4 октомври Сподели Публикувано: 4 октомври И при мен изчезна преди малко, като обнових с последния ъпдейт, версия: v1.3.1334-release Връзка към коментар
Тиби фен Публикувано: 4 октомври Сподели Публикувано: 4 октомври Някой ден и ТиБиАй ще изчезне както КТБ .... 2 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 4 октомври Сподели Публикувано: 4 октомври преди 19 минути , Тиби фен каза: Някой ден и ТиБиАй ще изчезне както КТБ .... Няма. Не бой се! Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 6 октомври Сподели Публикувано: 6 октомври Имам към 7-8 готови шаблони в апп-а за плащания, които правя регулярно. Как можеше да се трие шаблон? Преди време бях трила шаблон, но сега не мога да се сетя как става. Пробвах с натискане и задържане върху съответния шаблон - не става. 1 Връзка към коментар
Eva eva Публикувано: 6 октомври Сподели Публикувано: 6 октомври преди 54 минути , Яничка каза: Имам към 7-8 готови шаблони в апп-а за плащания, които правя регулярно. Как можеше да се трие шаблон? Преди време бях трила шаблон, но сега не мога да се сетя как става. Пробвах с натискане и задържане върху съответния шаблон - не става. И аз не успявам, вече няколко пъти се сещам и опитвам. 2 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 6 октомври Сподели Публикувано: 6 октомври преди 6 часа, Яничка каза: Имам към 7-8 готови шаблони в апп-а за плащания, които правя регулярно. Как можеше да се трие шаблон? Преди време бях трила шаблон, но сега не мога да се сетя как става. Пробвах с натискане и задържане върху съответния шаблон - не става. Плъзгаш на шаблона от дясно наляво, появява се кошче и тапкаш на него. Изтрива се веднага без проблем. 4 3 2 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 7 октомври Сподели Публикувано: 7 октомври А някакви идеи как да изтрия въведени карти за захранване? Аз пък тях не мога да премахна. Даже една и съща карта си седи записана няколко пъти, незнайно защо. Как ли не ги въртях - редактиране, задържане, плъзгане - няма и няма. И в настройки на профила "няма никой". Връзка към коментар
elzbieta Публикувано: 7 октомври Сподели Публикувано: 7 октомври Аз пък не мога да намера как се създаа шаблон. Пише, че в историята на транзакциите, но там не намирам как. Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 7 октомври Сподели Публикувано: 7 октомври преди 3 часа, elzbieta каза: Аз пък не мога да намера как се създаа шаблон. Пише, че в историята на транзакциите, но там не намирам как. След като направиш превод, има опция да го запазиш като шаблон. От трансакциите няма такава опция. 4 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 10 октомври Сподели Публикувано: 10 октомври Малко съм объркана - Blink P2P преводите по телефонен номер не бяха ли безплатни? Пише, че услугата се заплаща според тарифата на банката. Чисто любопитство, реално си превеждам безплатно по BG банкови сметки... 1 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 10 октомври Сподели Публикувано: 10 октомври преди 6 часа, Яничка каза: Малко съм объркана - Blink P2P преводите по телефонен номер не бяха ли безплатни? Пише, че услугата се заплаща според тарифата на банката. Чисто любопитство, реално си превеждам безплатно по BG банкови сметки... Според тарифата на банката е безплатно. Стандартно съобщение. И преводите по телефонен номер(Blink P2P) са само в рамките на същата банка. 1 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 11 октомври Сподели Публикувано: 11 октомври Е как само в рамките на същата банка? То се губи смисълът. Има разлика между превод по мобилен номер и Blink P2P. Връзка към коментар
timobg Публикувано: 11 октомври Сподели Публикувано: 11 октомври Преди да се включат в Blink P2P, ТБИ предлагаха превод по мобилен номер към други клиенти на ТБИ. Сега вече може да се прати превод и към други банки, които участват в тази система. Всичките им преводи са безплатни. 6 1 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 29 октомври Сподели Публикувано: 29 октомври Малко по-назад бях споменала, че имам проблем при Blink преводи от бг сметка на TBI към бг сметка на iCard - всеки месец, при опит да си покрия задълженията по кредитната карта, сумата излизаше от сметката в TBI и след няколко секунди се връщаше. За проблема водих кореспонденция и с TBI, и с iCard. И днес, някъде 5 месеца по-късно, проблемът е разрешен 🙂 Причината се оказа в iCard, но мога да похваля съпорта им, че положиха усилия и не беше необходимо подсещане от моя страна. 3 Връзка към коментар
Zlia Публикувано: 29 октомври Сподели Публикувано: 29 октомври По спомен бях писал, че при ме няма проблем, но би ли споделила как са го преборили iCard? Може да е полезно за друг. Иначе ТБИ напоследък ми правят добро впечатление. Аппа се ъпдейтва редовно почти всяка седмица и работи доста по-добре. 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 29 октомври Сподели Публикувано: 29 октомври преди 53 минути , Zlia каза: По спомен бях писал, че при ме няма проблем, но би ли споделила как са го преборили iCard? Може да е полезно за друг. Иначе ТБИ напоследък ми правят добро впечатление. Аппа се ъпдейтва редовно почти всяка седмица и работи доста по-добре. Преди финалната им намеса бях пробвала различни варианти за име на получател: 2-те ми имена на кирилица, на латиница, 3-те ми имена пак така. Били направили някакви промени и в мейла по-долу бяха писали да пробвам пак с 3 имена на кирилица. Така преводът мина успешно. Edit: очевидно от iCard са оправили проблема, защото мъжът ми също не можеше да извършва такава трансакция, а току-що направи първо успешно плащане :) 1 1 Връзка към коментар
ivovivanov Публикувано: 4 ноември Сподели Публикувано: 4 ноември Здравейте, имам проблем с tbi и сметка неон при опит да си захраня неон сметката за 1 път от револют чрез картата ми, парите и транзакцията от револют минаха успешно но вече 3 ти ден в Тби нищо а до колкото знам трябва да стане на момента. Съпорта ми казва че няма постъпила транзакция и парите никъде нито в револют нито при Тби. Някой да се е сблъсквал до сега? Връзка към коментар
lesy Публикувано: 4 ноември Сподели Публикувано: 4 ноември Преди 1 час, ivovivanov каза: Здравейте, имам проблем с tbi и сметка неон при опит да си захраня неон сметката за 1 път от револют чрез картата ми, парите и транзакцията от револют минаха успешно но вече 3 ти ден в Тби нищо а до колкото знам трябва да стане на момента. Съпорта ми казва че няма постъпила транзакция и парите никъде нито в револют нито при Тби. Някой да се е сблъсквал до сега? В каква валута са? При мен сума в евро от Уникредит към TBI се появи за 2 работни дни. Връзка към коментар
ivovivanov Публикувано: 4 ноември Сподели Публикувано: 4 ноември преди 41 минути , lesy каза: В каква валута са? При мен сума в евро от Уникредит към TBI се появи за 2 работни дни. В лева 1 Връзка към коментар
Patrick K Публикувано: 4 ноември Сподели Публикувано: 4 ноември преди 2 часа, ivovivanov каза: Здравейте, имам проблем с tbi и сметка неон при опит да си захраня неон сметката за 1 път от револют чрез картата ми, парите и транзакцията от револют минаха успешно но вече 3 ти ден в Тби нищо а до колкото знам трябва да стане на момента. Съпорта ми казва че няма постъпила транзакция и парите никъде нито в револют нито при Тби. Някой да се е сблъсквал до сега? Би трябвало веднага да ги получих в сметката ти в TBI Bank, щом си използвал картата. Трансакцията в Revolut на изчакване ли е(има часовник пред трансакцията)? Връзка към коментар
ivovivanov Публикувано: 4 ноември Сподели Публикувано: 4 ноември преди 13 минути , Patrick K каза: Би трябвало веднага да ги получих в сметката ти в TBI Bank, щом си използвал картата. Трансакцията в Revolut на изчакване ли е(има часовник пред трансакцията)? Не транзакцията в револют е завършена успешна има извлечение и всичко сега чакам отговор от Тби но не си дават зор Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега