Георги Публикувано: преди 23 часа Сподели Публикувано: преди 23 часа Да разкажа една епопея от немския амазон... Купуваме телефон, възползвайки се от безплатната доставка до България, която Амазон предлагат от известно време. Странична забележка: като цяло и с други неща, които поръчахме с такава доставка, доста е бавна, веднъж-два пъти поръчката беше отменена след чакане. Абе вместо Али-то да се налага да се качва на амазонските стандарти, по-скоро амазон слезнаха при тях. Държа да отбележа, че артикулът е поръчан от продавач амазон, доставя се от тях, няма трети лица по веригата. Всичко точно, телефонът е платен, даже поема по дългия път към България...докато в един хубав момент не изскача със статус доставен някъде си в Германия. И тук започват драмите... Първа връзка със съпорта, просто ме молят да съм по-търпелив и да изчакам два дни. В интерес на истината четох че наистина се случва да се появят нещата след това, куриерската работа в последните години е някаква непрестанна битка с квоти, нормативи и не знам си какво още само за да можеш да си докараш някаква унизителна заплата, тема на друг разговор. Два дни минават и телефонът не се появява магически в България. Втора връзка със съпорта и тук работата започва да става дебела. За да върнат парите ми искат полицейски репорт за открадната доставка! Полицейски репорт от кой? От намайнатаси, Германия, където нито ме знаят, нито ме познават, но по някаква причина телефонът е маркиран като доставен там или полицейски репорт от България за стока, която въобще не е помирисала нашите ширини? Пробвам втори агент, пробвам трети, пробвам да ескалирам до супервайзер, отговорът е един и същ копи пейст - не можем да върнем парите без полицейски репорт. Особено ме вбесяват, че отказват да ми изпратят чат транскрипцията на имейл, нямали такава техническа възможност, нещо което техния колега от два дни по-рано направи без проблем. Работата върви към оспорване на транзакция и чакане на месеци да се върне сумата, която хич не е незначителна. Започвам отчаяно да търся информация за други в подобна ситуация, ударили стената с полу-ботския амазонски съпорт и срещам мнения, които ми изглеждат доста нелепо - пишеш на jeff @ amazon.com и нещата ще се оправят. Бай Безос измежду милиардите, които изкарва ще намери време да оправи моята поръчка... Ама какво толкова, един имейл. Пиша го като много сбито, с подточки обяснявам защо искането за полицейски репорт е абсурдно и просто моля някой да прочете какво пиша вместо да ми отговаря с автоматичния отговор! Писмото е до Джеф и до стандартния им съпорт адрес. Първо отговарят от стандартния съпорт, пърото изречение изглежда като написано от човек, извиняват се и разбират ситуацията и....по-надолу следва същия копи/пейст за нуждата от полицейски репорт. Ние вече готови да чакаме следващия работен ден да оспорваме. Докато изведнъж не се появява отговор, явно от човек, който следи инбокса на Джеф: he Senior Management received your message and asked me to respond on their behalf, taking any action necessary to assist you. I'm very sorry to hear about your recent experiences with your order ХХХХ shipment ID ХХХХ I've requested a refund of ХХХ. Once your refund has been completed by us, please allow your bank between 5 to 7 business days to process it. Wir freuen uns über Ihr Feedback und bitten Sie, Ihre heutige Erfahrung mit unserem Kundenservice zu bewerten. На другия ден парите вече са върнати, а аз още не мога да повярвам чрез каква дивотия успях да стигна до някой, който да реши проблема. тл;др: не се доверявайте безкрайно на Амазон, а когато нещата наистина се омажат jeff @ amazon.com е вашето спасение. 25 9 1 6 1 Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: преди 23 часа Сподели Публикувано: преди 23 часа преди 12 минути , Георги каза: Да разкажа една епопея от немския амазон... Купуваме телефон, възползвайки се от безплатната доставка до България, която Амазон предлагат от известно време. Странична забележка: като цяло и с други неща, които поръчахме с такава доставка, доста е бавна, веднъж-два пъти поръчката беше отменена след чакане. Абе вместо Али-то да се налага да се качва на амазонските стандарти, по-скоро амазон слезнаха при тях. Държа да отбележа, че артикулът е поръчан от продавач амазон, доставя се от тях, няма трети лица по веригата. Всичко точно, телефонът е платен, даже поема по дългия път към България...докато в един хубав момент не изскача със статус доставен някъде си в Германия. И тук започват драмите... Първа връзка със съпорта, просто ме молят да съм по-търпелив и да изчакам два дни. В интерес на истината четох че наистина се случва да се появят нещата след това, куриерската работа в последните години е някаква непрестанна битка с квоти, нормативи и не знам си какво още само за да можеш да си докараш някаква унизителна заплата, тема на друг разговор. Два дни минават и телефонът не се появява магически в България. Втора връзка със съпорта и тук работата започва да става дебела. За да върнат парите ми искат полицейски репорт за открадната доставка! Полицейски репорт от кой? От намайнатаси, Германия, където нито ме знаят, нито ме познават, но по някаква причина телефонът е маркиран като доставен там или полицейски репорт от България за стока, която въобще не е помирисала нашите ширини? Пробвам втори агент, пробвам трети, пробвам да ескалирам до супервайзер, отговорът е един и същ копи пейст - не можем да върнем парите без полицейски репорт. Особено ме вбесяват, че отказват да ми изпратят чат транскрипцията на имейл, нямали такава техническа възможност, нещо което техния колега от два дни по-рано направи без проблем. Работата върви към оспорване на транзакция и чакане на месеци да се върне сумата, която хич не е незначителна. Започвам отчаяно да търся информация за други в подобна ситуация, ударили стената с полу-ботския амазонски съпорт и срещам мнения, които ми изглеждат доста нелепо - пишеш на jeff @ amazon.com и нещата ще се оправят. Бай Безос измежду милиардите, които изкарва ще намери време да оправи моята поръчка... Ама какво толкова, един имейл. Пиша го като много сбито, с подточки обяснявам защо искането за полицейски репорт е абсурдно и просто моля някой да прочете какво пиша вместо да ми отговаря с автоматичния отговор! Писмото е до Джеф и до стандартния им съпорт адрес. Първо отговарят от стандартния съпорт, пърото изречение изглежда като написано от човек, извиняват се и разбират ситуацията и....по-надолу следва същия копи/пейст за нуждата от полицейски репорт. Ние вече готови да чакаме следващия работен ден да оспорваме. Докато изведнъж не се появява отговор, явно от човек, който следи инбокса на Джеф: he Senior Management received your message and asked me to respond on their behalf, taking any action necessary to assist you. I'm very sorry to hear about your recent experiences with your order ХХХХ shipment ID ХХХХ I've requested a refund of ХХХ. Once your refund has been completed by us, please allow your bank between 5 to 7 business days to process it. Wir freuen uns über Ihr Feedback und bitten Sie, Ihre heutige Erfahrung mit unserem Kundenservice zu bewerten. На другия ден парите вече са върнати, а аз още не мога да повярвам чрез каква дивотия успях да стигна до някой, който да реши проблема. тл;др: не се доверявайте безкрайно на Амазон, а когато нещата наистина се омажат jeff @ amazon.com е вашето спасение. Я го питай дали ще ни повози на яхтата малко 🙂 Ще развеем знамето горе 🙂 14 Връзка към коментар
searus Публикувано: преди 23 часа Сподели Публикувано: преди 23 часа преди 28 минути , Георги каза: Да разкажа една епопея от немския амазон... Купуваме телефон, възползвайки се от безплатната доставка до България, която Амазон предлагат от известно време. Странична забележка: като цяло и с други неща, които поръчахме с такава доставка, доста е бавна, веднъж-два пъти поръчката беше отменена след чакане. Абе вместо Али-то да се налага да се качва на амазонските стандарти, по-скоро амазон слезнаха при тях. Държа да отбележа, че артикулът е поръчан от продавач амазон, доставя се от тях, няма трети лица по веригата. Всичко точно, телефонът е платен, даже поема по дългия път към България...докато в един хубав момент не изскача със статус доставен някъде си в Германия. И тук започват драмите... Първа връзка със съпорта, просто ме молят да съм по-търпелив и да изчакам два дни. В интерес на истината четох че наистина се случва да се появят нещата след това, куриерската работа в последните години е някаква непрестанна битка с квоти, нормативи и не знам си какво още само за да можеш да си докараш някаква унизителна заплата, тема на друг разговор. Два дни минават и телефонът не се появява магически в България. Втора връзка със съпорта и тук работата започва да става дебела. За да върнат парите ми искат полицейски репорт за открадната доставка! Полицейски репорт от кой? От намайнатаси, Германия, където нито ме знаят, нито ме познават, но по някаква причина телефонът е маркиран като доставен там или полицейски репорт от България за стока, която въобще не е помирисала нашите ширини? Пробвам втори агент, пробвам трети, пробвам да ескалирам до супервайзер, отговорът е един и същ копи пейст - не можем да върнем парите без полицейски репорт. Особено ме вбесяват, че отказват да ми изпратят чат транскрипцията на имейл, нямали такава техническа възможност, нещо което техния колега от два дни по-рано направи без проблем. Работата върви към оспорване на транзакция и чакане на месеци да се върне сумата, която хич не е незначителна. Започвам отчаяно да търся информация за други в подобна ситуация, ударили стената с полу-ботския амазонски съпорт и срещам мнения, които ми изглеждат доста нелепо - пишеш на jeff @ amazon.com и нещата ще се оправят. Бай Безос измежду милиардите, които изкарва ще намери време да оправи моята поръчка... Ама какво толкова, един имейл. Пиша го като много сбито, с подточки обяснявам защо искането за полицейски репорт е абсурдно и просто моля някой да прочете какво пиша вместо да ми отговаря с автоматичния отговор! Писмото е до Джеф и до стандартния им съпорт адрес. Първо отговарят от стандартния съпорт, пърото изречение изглежда като написано от човек, извиняват се и разбират ситуацията и....по-надолу следва същия копи/пейст за нуждата от полицейски репорт. Ние вече готови да чакаме следващия работен ден да оспорваме. Докато изведнъж не се появява отговор, явно от човек, който следи инбокса на Джеф: he Senior Management received your message and asked me to respond on their behalf, taking any action necessary to assist you. I'm very sorry to hear about your recent experiences with your order ХХХХ shipment ID ХХХХ I've requested a refund of ХХХ. Once your refund has been completed by us, please allow your bank between 5 to 7 business days to process it. Wir freuen uns über Ihr Feedback und bitten Sie, Ihre heutige Erfahrung mit unserem Kundenservice zu bewerten. На другия ден парите вече са върнати, а аз още не мога да повярвам чрез каква дивотия успях да стигна до някой, който да реши проблема. тл;др: не се доверявайте безкрайно на Амазон, а когато нещата наистина се омажат jeff @ amazon.com е вашето спасение. А нямаше ли пратен код за получаване на доставката? В Англия при по-скъпи неща, особено техника, пращат на деня на доставката код, без който не може да ти го дадат... Чудех се дали в Германия е по-различно. Не съм се сблъсквала с такава одисея, но като цяло от съпорта им не мога да се оплача, колко пъти са ми подарявали неща, които са объркали при доставка (е, било е дрехи, и то не скъпи, но все пак, не искат да им ги връщам заради сгрешен цвят или размер примерно). Сещам се също, че куриерите правят снимка като ми го доставят нещото, да се вижда вратата и получателя (без лицето)... 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: преди 23 часа Сподели Публикувано: преди 23 часа Може би е станала някаква злоупотреба от страна на куриерите. Но историята си я бива. 🙂 Всъщност куриерите по принцип имат ли точна информация какво съдържа пратката или тя е само дали е чупливо, дали са дрехи, ел. уреди и т.н.? Т.е. не е подробна? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: преди 23 часа Сподели Публикувано: преди 23 часа Като гледаш пакета никъде не пише какво има вътре, а вътрешна информация кой знае... Аз от Амазон имам най-добри впечатления, но и по принцип тук от онлайн поръчките не мога да се оплача. Ако има проблем стоката се връща, дори да няма също... Връзка към коментар
Фил Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа Преди 1 час, Георги каза: срещам мнения, които ми изглеждат доста нелепо - пишеш на jeff @ amazon.com и нещата ще се оправят. Хах, направо звучи като виц , или просто е някакъв маркетингов трик, или някаква разновидност на AI, или просто отдел, който обслужва адреса. Представяш ли си верно как Джеф отговаря на хиляди имейли, вместо да се забавлява с новата си силиконово-ботоксова приятелка на яхтата. Цитат когато нещата наистина се омажат jeff @ amazon.com е вашето спасение. Ще го имам предвид, че сравнително често ги ползвам. Освен вече ако има проблем с Ryanair, например, да пробваме с писма до michael @ ryanair.com Иначе явно комуникацията с отделите за борба с клиенти става все по-тегава, аз така скоро приключих (успешно, за късмет) една сага с едни посредници за самолетни билети и малоумния им съпорт. 8 Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа преди 5 минути , Фил каза: Хах, направо звучи като виц , или просто е някакъв маркетингов трик, или някаква разновидност на AI, или просто отдел, който обслужва адреса. Представяш ли си верно как Джеф отговаря на хиляди имейли, вместо да се забавлява с новата си силиконова приятелка на яхтата. Ще го имам предвид, че сравнително често ги ползвам. Освен вече ако има проблем с Ryanair, например, да пробваме с писма до michael @ ryanair.com Иначе явно комуникацията с отделите за борба с клиенти става все по-тегава, аз така скоро приключих (успешно, за късмет) една сага с едни посредници за самолетни билети и малоумния им съпорт. Или пък tihomir @ air.bg 😄 6 Връзка към коментар
era123 Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа 3 minutes ago, Фил said: Освен вече ако има проблем с Ryanair, например, да пробваме с писма до michael @ ryanair.com Може. На което ще получиш отговор: On behalf of mr O'leary, he says ДГД. This will be £5, thank you (amount will be charged at next ryanair booking you make). 🙂 14 Връзка към коментар
Георги Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа Чувал съм, че и в Германия има нещо като вторична автеникация при доставка на пратки - да ти пращат код или да ти се обаждат, но конкретно с моя поръчка не се е случвало. В габко съм срещал инструкции какво да се прави при такива ситуации. Иначе нямам илюзии, чв днешно време баш Джеф я гледа пощата, може в ранните години на амазон да я е гледал, но е факт че помогна. Който му е интересно може просто да гугълне jeff@amazon.com и да се натъкне на бол истории. Тъпо е да трябва да знаеш подобни хакове за да се свържеш с адекватен съпорт, ама... 4 Връзка към коментар
era123 Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа 1 hour ago, Георги said: пишеш на jeff @ amazon.com и нещата ще се оправят Хахахахах, както казват туземците на моя остров: you can't make this shit up, bro. 1 Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа преди 5 минути , Георги каза: Чувал съм, че и в Германия има нещо като вторична автеникация при доставка на пратки - да ти пращат код или да ти се обаждат, но конкретно с моя поръчка не се е случвало. В габко съм срещал инструкции какво да се прави при такива ситуации. Иначе нямам илюзии, чв днешно време баш Джеф я гледа пощата, може в ранните години на амазон да я е гледал, но е факт че помогна. Който му е интересно може просто да гугълне jeff@amazon.com и да се натъкне на бол истории. Тъпо е да трябва да знаеш подобни хакове за да се свържеш с адекватен съпорт, ама... От кухнята да ти кажа, че вече даже и при застрахованите пакети (поне при DHL) в най-добрия случай го оставят при съседа. Ама може и да го оставят във входа или още по-лошо - пред входа 🙂 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа Аз не съм имал проблеми с доставките от Амазон, пробвал съм и с безплатната им опция до България, но и преди това до адрес на Гъбко в Германия. Случвало се е да ми искат и кода за автентикация, дори от Гъбко веднъж ми се обади човек от Германия да ме пита какъв е кода от мейла ми, т.к. не знаех, че ще се наложи за конкретната пратка. Определено обаче ще си запиша мейла на Джеф, в случай, че се наложи 😄 В момента обаче имам драми с Румънския амазон от АлиЕкспрес, а именно - еМаг 😄 Направих една поръчка на телевизор от черния петък, но естествено с наложен платеж защото имам определени резерви към тях. В събота срещу неделя вечерта статуса на пратката се смени на "изпратени продукти" и очаквана дата на доставка 18-19 Ноември. Е, изненада, пратката трябва да се достави от куриер на SameDay, но още я няма. Уж не е в техен склад, та не е много ясно къде е и кога ще дойде... 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа И аз тая пролет поръчах телефон от Амазон де директно до България. Като изключим че беше поставен в не много твърд плик и не беше много ясно как ще пристигне (май през някакъв румънски куриер, който после става Еконт на наша територия, но това научаваш в последния момент), всичко беше точно. Връзка към коментар
searus Публикувано: преди 22 часа Сподели Публикувано: преди 22 часа преди 19 минути , ivailo_radev каза: От кухнята да ти кажа, че вече даже и при застрахованите пакети (поне при DHL) в най-добрия случай го оставят при съседа. Ама може и да го оставят във входа или още по-лошо - пред входа 🙂 Миналата седмица имах доставка от Амазон и съм си вкъщи цял ден. По едно време получавам мейл, че е доставено на комшията над нас и той се е подписал даже. Леко ми стана смешно, защото моят италиански съсед, с когото сме в отлични отношения (съответно ми отговори на уотсап веднагически),, в този момент се намираше в Париж 🤣 Е толкова ли не можаха да ни намерят звънеца? Бяха ги оставили пред вратата нещата... Но да си играят да го отбелязват като доставено на съседа, че и с подпис?!? 4 Връзка към коментар
Duke Публикувано: преди 21 часа Сподели Публикувано: преди 21 часа преди 2 часа, Георги каза: тл;др: не се доверявайте безкрайно на Амазон, а когато нещата наистина се омажат jeff @ amazon.com е вашето спасение. Така е, Амазон отдавна не са това, което бяха. Аз съм им сериозен клиент от почти 20 години. Имам десетки поръчки от английския, германския, италианския и френския филиал. Основно поръчвам меломански артикули - скъпи бокс сетове, плочи и дискове. В началото съпорта им беше на много високо ниво. Макар и рядко съм имал проблеми с дефекти при доставка от удар, а всеки меломан знае колко е неприятно да получиш бокс сет на любима група на стойност от 200-300 евро с подбити ръбове на кутията. До определен момент Амазон предлагаха пълно възстановяване на сумата при рекламация без никакви допълнителни усложнения. После въведоха рифънд след като получат обратно дефектния продукт изпратен за тяхна сметка. И на това неудобство бях намерил цаката и след комуникация по чат с агент обикновено успявах да получа рефънд дори без да се разправям с обратно връщане. От известно време насам обаче на практика е невъзможно да достъпиш съпорта през чат и трябва да се бориш с разни готови форми. И доставките станаха тото - когато е през DHL обикновено проблем няма, но ако се намесят родните куриери става страшно. Затова и започнах да избягвам поръчки през Амазон и предпочитам да платя малко повече и да поръчвам директно от сайта на артиста/групата... Връзка към коментар
antea Публикувано: преди 19 часа Сподели Публикувано: преди 19 часа преди 2 часа, П.Кръстев каза: В момента обаче имам драми с Румънския амазон от АлиЕкспрес, а именно - еМаг 😄 Направих една поръчка на телевизор от черния петък, но естествено с наложен платеж защото имам определени резерви към тях. В събота срещу неделя вечерта статуса на пратката се смени на "изпратени продукти" и очаквана дата на доставка 18-19 Ноември. Е, изненада, пратката трябва да се достави от куриер на SameDay, но още я няма. Уж не е в техен склад, та не е много ясно къде е и кога ще дойде... и ние сме на същия хал, само дето сме си го и платили телевизора, а сумата си е бая стабилна, точно същото - доставка 18-19 Sameday и никакво известие повече 2 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: преди 6 часа Сподели Публикувано: преди 6 часа В духа на горните споделени истории: наскоро имахме една служебна пратка със Speedy на стойност над 4000 лв., която за щастие бяхме застраховали като изпращач. Получателят се обади притеснен, че не я намира. Започна издирване. Първо стана ясно, че името и подписа, които куриерът е отбелязал за лице, приело пратката, са фалшиви. Няма изненада, честа практика. След връзка с куриера той посочи друго име на лице, взело пратката. Отворих търговския регистър - вероятно от там бяха взели мола на фирмата, само че бяха сбъркали фамилията :) На третия ден получателят се обади, че най-накрая пратката е намерена - куриерът реално я е оставил на работниците на съседен строителен обект и те са я занесли на фирмата получател :) 3 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: преди 4 часа Сподели Публикувано: преди 4 часа Аз като ви чета, то е направо магия, че съществува електронна търговия в България 7 1 Връзка към коментар
Lindt Публикувано: преди 4 часа Сподели Публикувано: преди 4 часа преди 18 минути , neuromancer каза: Аз като ви чета, то е направо магия, че съществува електронна търговия в България Мислиш, че извън Европа са по-малко грешките ли? Жижо вярно, че работи само с EMEA и чувам повече за местната логистика, ама не мисля, че останалите части на света са страхотни в доставките и представянето им е по-добро. Аз противодействам на фалшифицираните доставки с поръчка до офис на куриер. Но в пиковите периоди от ноември до януари е много трудно в тази сфера. В предната ми фирма до минаването на китайската нова година си продължаваше мъката със забавени производства и доставки. И наложеният платеж помага да ти доставят стоката наистина, но доста от по-големите доставчици слагат такса за тези плащания и ми пречат да се подсигуря. 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: преди 3 часа Сподели Публикувано: преди 3 часа В интерес на истината в България все още положението е в рамките на нормалното. В Нидерландия, например, доставките са ужасни. Ако те няма на адреса, пратката обикновено се оставя при съсед или връща в депо. В същото време по тракер изписва, че е доставена. Започва едно издирване, което е с тотално неясен край. Общо взето куриерите не носят никаква отговорност. Ако пратката изисква подпис от получател, което е много рядка практика, куриерът записва в системата, че е звънял на вратата и никой не му е отворил и връща пратката. Часовете за доставка при онлайн проследяване на движението на пратката непрекъснано се сменят и въобще е абсолютна трагикомедия. По-горе някой писа за доставките в Англия на Амазон. Там откакто въведоха системата за качване на снимка при предаване на пратката от страна на куриера поне спряха с порочната практика да оставят пратките пред входа на получателя. Така че тук сме все още добре... 2 Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: преди 3 часа Сподели Публикувано: преди 3 часа преди 30 минути , Duke каза: В интерес на истината в България все още положението е в рамките на нормалното. В Нидерландия, например, доставките са ужасни. Ако те няма на адреса, пратката обикновено се оставя при съсед или връща в депо. В същото време по тракер изписва, че е доставена. Започва едно издирване, което е с тотално неясен край. Общо взето куриерите не носят никаква отговорност. Ако пратката изисква подпис от получател, което е много рядка практика, куриерът записва в системата, че е звънял на вратата и никой не му е отворил и връща пратката. Часовете за доставка при онлайн проследяване на движението на пратката непрекъснано се сменят и въобще е абсолютна трагикомедия. По-горе някой писа за доставките в Англия на Амазон. Там откакто въведоха системата за качване на снимка при предаване на пратката от страна на куриера поне спряха с порочната практика да оставят пратките пред входа на получателя. Така че тук сме все още добре... То ще стане за отделна тема, ама часовете на доставка е нормално да са динамични, понеже поне при DHL се пресмятат в реално време. И като звънне на 5 места, където трябва да се качи до 6-ти етаж или да чака да слезнат от 6-ти етаж и вече му се добавя половин час. После задръствания, обедна почивка и т.н. също променят с часове времето за доставка. Връзка към коментар
Duke Публикувано: преди 2 часа Сподели Публикувано: преди 2 часа преди 46 минути , ivailo_radev каза: То ще стане за отделна тема, ама часовете на доставка е нормално да са динамични, понеже поне при DHL се пресмятат в реално време. И като звънне на 5 места, където трябва да се качи до 6-ти етаж или да чака да слезнат от 6-ти етаж и вече му се добавя половин час. После задръствания, обедна почивка и т.н. също променят с часове времето за доставка. Часовете за доставка се преживяват някак, но останалите дивотии идват леко нанагорно. Синът ми редовно си търси пратки доставени от реномирани международни куриери по съседи. Добре че хората са честни и предават получените пратки, но при липса на подпис на получател и данни за упълномощено лице за приемане на пратката на алтернативен адрес, иди доказвай, че нямаш сестра... 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: преди 2 часа Сподели Публикувано: преди 2 часа преди 2 часа, Lindt каза: Мислиш, че извън Европа са по-малко грешките ли? Жижо вярно, че работи само с EMEA и чувам повече за местната логистика, ама не мисля, че останалите части на света са страхотни в доставките и представянето им е по-добро. Аз противодействам на фалшифицираните доставки с поръчка до офис на куриер. Но в пиковите периоди от ноември до януари е много трудно в тази сфера. В предната ми фирма до минаването на китайската нова година си продължаваше мъката със забавени производства и доставки. И наложеният платеж помага да ти доставят стоката наистина, но доста от по-големите доставчици слагат такса за тези плащания и ми пречат да се подсигуря. Ами от моите впечатления тук нещата са много по-добре. Сериозни проблеми на съм имал, а малките ги разрешават лесно. Само като потребител говоря. Предполагам в Европа доходите на куриерите са от най-ниските, а тук може и по-зле, затова така... Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: преди 2 часа Сподели Публикувано: преди 2 часа преди 1 минута , neuromancer каза: Ами от моите впечатления тук нещата са много по-добре. Сериозни проблеми на съм имал, а малките ги разрешават лесно. Само като потребител говоря. Предполагам в Европа доходите на куриерите са от най-ниските, а тук може и по-зле, затова така... Ами те, в Германия поне, имат тарифни договори и не са чак толкова зле на теория доходите. Обаче кой иска да го плаща това - никой. Съответно какво правят фирмите (DHL, Hermes, Amazon)? - Сключват договори с подизпълнители, които може дори да са регистрирани в чужбина, да имат работещи на черно, понякога са и еднолични търговции т.н. И им скъсват сещай се кое, щото се плаща на пратка, а не на час вече и съответно, за да имат нормални доходи, трябва да размятат по 100 пакета на ден, което става само, ако не чакаш подписи, не търсиш адреси или пък правиш много часове на ден. Отделно не говорят немски и се стига до проблемите, които Duke описва. Връзка към коментар
kakadu Публикувано: преди 2 часа Сподели Публикувано: преди 2 часа Редно е за Черния петък в този форум да се пускат и оферти от ТА, паралелно с възглавнички и пердета. Да тук само Бохемия съм видял да има нещо. Няма да пускам линк, щото който иска може да види. Срещали ли сте някоя ТА да има наистина стабилни оферти за петъка? Ако ще и до Кюстендил да е. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега