Прескочи до съдържание

Програми за лоялни клиенти


Препоръчани мнения

преди 32 минути , Ardent каза:

Някой скоро да е разучавал към момента коя от програмите за лоялни клиенти в алиансa Oneworld е най-читава за не САЩ-анец.

Всичко, което намерих писано наскоро е по американски сайтове. 

По препоръка на @stanislavpp започнах да събирам мили в AmericanAdvantage. Те са единствената май компания, при която може да вземеш статус без да летиш с тях, а само с трупане на мили чрез партньори ( в моя случай за букване на хотели). Ползвам rocketmiles & booking през техния линк, който пак ползва рокетмайлс за основа. Стратегията ми е да взема статус при тях, който е признат от oneworld и после да дебна за статус мач на Туркиш или КЛМ за да взема статус и в конкурентните алианси.

Много ме е яд, че нямаме КК, които да могат да трупат мили в някой алианс, но уви това е действителността ни.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Aми аз доскоро бих казал Бритиш Еъруейс, дори и само заради комбинацията Бритиш - Иберия - Катар, които са с една валута, но Бритиш доста рязко вкараха негативни промени. Сравни с AAdvantage и си избери...

Връзка към коментар
преди 3 часа, neuromancer каза:

Aми аз доскоро бих казал Бритиш Еъруейс, дори и само заради комбинацията Бритиш - Иберия - Катар, които са с една валута, но Бритиш доста рязко вкараха негативни промени. Сравни с AAdvantage и си избери...

Бритиш с тези такси за билети с мили са много аут от играта, освен ако не живееш в UK и нямаш кредитна карта от която да прехвърляш авиоси и после към Катар или Иберия.... 

 

Връзка към коментар

ами не е баш така...

примерно Американ не чарджват много, но на техните полети. Ако летиш с Бритиш пак ще си плащаш, дори да ползваш мили на Американ

обратно, ако летиш с Американ не плащаш такси, дори да си с мили на Бритиш (трансатлантическите полети са изключение де)

таксите на Иберия не са високи, та ако ще летиш с Иберия не е зле 

 

но да, от тая гледна точка по-добре с Американ

Връзка към коментар
В момента, neuromancer каза:

ами не е баш така...

примерно Американ не чарджват много, но на техните полети. Ако летиш с Бритиш пак ще си плащаш, дори да ползваш мили на Американ

обратно, ако летиш с Американ не плащаш такси, дори да си с мили на Бритиш (трансатлантическите полети са изключение де)

таксите на Иберия не са високи, та ако ще летиш с Иберия не е зле 

 

но да, от тая гледна точка по-добре с Американ

Ами мен ме интересуват полети от София и по-точно Катар са ми по-интересни, например София- Мале с Катар ми е 20К мили + 55 Долара в икономи или 42,5К за бизнес с мили на АА. За Бритиш още ги разучавам, но първо искат много мили, второ са динамични и зависими от хиляда фактора, а таксите по-зле и от Луфти май...

Връзка към коментар
преди 4 часа, Jorro каза:

По препоръка на @stanislavpp започнах да събирам мили в AmericanAdvantage. Те са единствената май компания, при която може да вземеш статус без да летиш с тях, а само с трупане на мили чрез партньори ( в моя случай за букване на хотели). Ползвам rocketmiles & booking през техния линк, който пак ползва рокетмайлс за основа. Стратегията ми е да взема статус при тях, който е признат от oneworld и после да дебна за статус мач на Туркиш или КЛМ за да взема статус и в конкурентните алианси.

Много ме е яд, че нямаме КК, които да могат да трупат мили в някой алианс, но уви това е действителността ни.

 

Status match е доста амбициозна цел - конкурентните алианси дават такъв много трудно. Искат допълнителнна информация за история на пътуванията на кандидатстващия, т.е. да се убедят, че си атрактивен клиент. Това означава голям брой полети за последните 3 месеца например, с компанията, от която имаш статус и за предпочитане бизнес класа. В момента правя опит да получа такъв от Търкиш и Юнайтед с Finnair Gold, чакам отговор, но едва ли ще стане, защото с тях си ползвам само наградните точки. Иначе аз взех статуса от Finnair без да съм летял никога с тях преди това - имаха бутално промо в края на 2021 и срещу 2100 евро си купих точки, които дават автоматично Gold за 2 години и могат да се ползват за 4х еднопосочни дълги наградни полета в бизнес или 8х в економи 🙂 Отделно 1 upgrade на година за бизнес от економи за платен дълъг полет или 4х за кратки, достъп до салони при полети с OneWorld, безплатен избор на място за всички в алианса, безплатен багаж за Finnair и други. Таксите им за наградни билети са супер добри - например от Хелзинки или Балтийските държави е около 15-20 евро в посока за дълъг полет, от повечето други ЕС държави е 30-80 евро макс. На фона на скандалните 300-500 евро такси на полет при някои други си е като за без пари. Има и някои недостатъци - Finnair нямат полети от София, съответно има нужда от допълнителни такива до летище, от което летят те (затова си заслужава основно за дълги полети или скъпи скандинавски дестинации като Рованиеми например) + трудно намиране на наградни бизнес билети (економи има много). В края на 2022 пуснаха подобна промоция за покупка на точки, но същите точки излизаха към 3к евро.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 51 минути , lyubo21 каза:

Status match е доста амбициозна цел - конкурентните алианси дават такъв много трудно. Искат допълнителнна информация за история на пътуванията на кандидатстващия, т.е. да се убедят, че си атрактивен клиент. Това означава голям брой полети за последните 3 месеца например, с компанията, от която имаш статус и за предпочитане бизнес класа. В момента правя опит да получа такъв от Търкиш и Юнайтед с Finnair Gold, чакам отговор, но едва ли ще стане, защото с тях си ползвам само наградните точки. Иначе аз взех статуса от Finnair без да съм летял никога с тях преди това - имаха бутално промо в края на 2021 и срещу 2100 евро си купих точки, които дават автоматично Gold за 2 години и могат да се ползват за 4х еднопосочни дълги наградни полета в бизнес или 8х в економи 🙂 Отделно 1 upgrade на година за бизнес от економи за платен дълъг полет или 4х за кратки, достъп до салони при полети с OneWorld, безплатен избор на място за всички в алианса, безплатен багаж за Finnair и други. Таксите им за наградни билети са супер добри - например от Хелзинки или Балтийските държави е около 15-20 евро в посока за дълъг полет, от повечето други ЕС държави е 30-80 евро макс. На фона на скандалните 300-500 евро такси на полет при някои други си е като за без пари. Има и някои недостатъци - Finnair нямат полети от София, съответно има нужда от допълнителни такива до летище, от което летят те (затова си заслужава основно за дълги полети или скъпи скандинавски дестинации като Рованиеми например) + трудно намиране на наградни бизнес билети (економи има много). В края на 2022 пуснаха подобна промоция за покупка на точки, но същите точки излизаха към 3к евро.

Аз също съм скептичен, но много се надявам.... проблема е че за всички потвърдени статус мачове, които намерих в нета са към елит нивото на One world , а аз ще съм Сапфир.(Gold) 

Другите ми идеи са да проуча статус мач към Тап като вход за Стар алианс, защото преди помня, че можеше да се направи такъв срещу купуване на пакет с точки. За Скай тийм се чудя дали няма да излезе нещо лесно с ИТА , жалко, че в началото когато стартираха и раздаваха на ляво и надясно статус аз нямах такъв да се възползвам. 

Връзка към коментар
преди 18 минути , Jorro каза:

Аз също съм скептичен, но много се надявам.... проблема е че за всички потвърдени статус мачове, които намерих в нета са към елит нивото на One world , а аз ще съм Сапфир.(Gold) 

Другите ми идеи са да проуча статус мач към Тап като вход за Стар алианс, защото преди помня, че можеше да се направи такъв срещу купуване на пакет с точки. За Скай тийм се чудя дали няма да излезе нещо лесно с ИТА , жалко, че в началото когато стартираха и раздаваха на ляво и надясно статус аз нямах такъв да се възползвам. 

Наскоро и аз се разрових в нета за статус мач опциите и имаше доста успешни примери дори със Сапфир на OneWorld, но пак зависи най-вече каква история ще покажеш като член на настоящата си програма, за да имат мотивацията да те привлечат към тяхната. Може би Търкиш става най-лесно, ТАП с купуване на пакет, от американските Юнайтед... другите от Star Alliance са почти невъзможни. При SkyTeam са опция ITA... KLM и AirFrance пак много трудно. Но си е голяма мъка от БГ да се включиш в цялата тази схема... с кредитните карти в САЩ се правят чудеса...

Връзка към коментар
преди 23 минути , lyubo21 каза:

Наскоро и аз се разрових в нета за статус мач опциите и имаше доста успешни примери дори със Сапфир на OneWorld, но пак зависи най-вече каква история ще покажеш като член на настоящата си програма, за да имат мотивацията да те привлечат към тяхната. Може би Търкиш става най-лесно, ТАП с купуване на пакет, от американските Юнайтед... другите от Star Alliance са почти невъзможни. При SkyTeam са опция ITA... KLM и AirFrance пак много трудно. Но си е голяма мъка от БГ да се включиш в цялата тази схема... с кредитните карти в САЩ се правят чудеса...

Така е, съгласен съм напълно, дори UK КК пак вършат супер работа, но от БГ е яко мъка.

Ще пробвам с Туркиш, надявам се да не искат история на полети по-скоро да дадат чалиндж с полети както пишат в нета, но ще видим следващия месец като стигна милите за да ми вдигнат статуса в АА. Пиши като имаш резултат с твоите рикуести. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Ardent каза:

Някой скоро да е разучавал към момента коя от програмите за лоялни клиенти в алиансa Oneworld е най-читава за не САЩ-анец.

Всичко, което намерих писано наскоро е по американски сайтове. 

За не американец най-читава е АА, за американците програмата на Аляска . Авиосите девалвираха още повече след сливането с Катар Привилидж и са напълно  безполезни . Имам около 150 000 и не мога да намеря никаква употреба с тях , въпреки десетките пътувания последните няколко години. ( ако някой си хареса билети , мога да ги купя 👍). 
Може би ще се повторя , но най-изгодни цени на билети се намират с партньори , заради фиксираните цени при парньорските redemptions, докато динамичното ценообразуване при собствените лоялни програми оскъпява много. 
Съветвам да се избягва събирането на мили, които често са на разпродажба на ниска цена - Авиоси, Флайин Блу, Лайфмайлс, Аероплан , а да се събират/кредитират към Аляска, АА, Сингапур или дори Търкиш..

 

Апропо, в момента Лайфмайлс имат разпродажба 1.25цента за миля до 25.01 , на което Аероплан отговориха с промо на 1.3цента/миля до 25.01. Вчера заредих акаунта с още 180 000 Аероплан мили, напомням че тяхната програма освен най-много партньори , имат и стопоувър до 45 дни само срещу допълнителни 5000 мили (60$), тоест с два техни еднопосочни билети може да си направите околосветско пътешествие , а за феновете на летенето - програмата позволява до шест сегмента на един еднопосочен билет . Влезте в Аероплан ( не трябва регистрация за гледане на цените в мили ) и вижте възможностите , които предлагат. При Аляска стоповъра е безплатен , но тяхната програма не позволява микс от партньори на един билет , тоест билет може да е само от един партньор ( с или без участието на Аляска).

 

Тъй като въпроса е за OW , АА също не изисква регистрация за проверяване на цените , но да се има предвид , че Катарците лимитираха собствените си бизнес билети към АА до 120 дни преди полети, вместо стандартните 330 дни, за икономи няма рестрикция.

 

 

Един полезен сайт , в който може да се следи наличността, например с АА - https://seats.aero/american

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Бритиш вече позволяват да си намаляваш таксите срещу повече мили, тоест плащаш повече мили и по-малко такси, дори и за дълги полети и бизнес клас (преди беше само за къси полети в Европа). Та ако имаш много мили, винаги може да ги наместиш, дори и да не изглежда изгодно (така и така казваш, че са безполезни).

При мен е по-зле, защото просто вдигнаха цената в мили, а такси така или иначе няма. Ама все ще ги пробутам с Иберия до Европа или Американ до Щатите. 

Връзка към коментар
преди 8 минути , neuromancer каза:

Бритиш вече позволяват да си намаляваш таксите срещу повече мили, тоест плащаш повече мили и по-малко такси, дори и за дълги полети и бизнес клас (преди беше само за къси полети в Европа).

 Това вече го има при повечето програми 👍 

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

На страницата на Търкиш за управление на резервации опитваме да си регистрираме милите от предстоящ полет с Търкиш в програмата на егейците, обаче удряме на какъм, излиза такова съобщение:


image.png.27d729b55faa4ce65a44316020734e24.png

Случвало ли ви се е, някакви идеи?
 

Връзка към коментар
преди 44 минути , Фил каза:

На страницата на Търкиш за управление на резервации опитваме да си регистрираме милите от предстоящ полет с Търкиш в програмата на егейците, обаче удряме на какъм, излиза такова съобщение:


/cdn-cgi/mirage/b3a00bade9e0c5cf7b9712f8c7f4dbf2aa203e66cb44111e3ed30ff8f57539dd/1280/https://magelanci.com/uploads/monthly_2023_02/image.png.27d729b55faa4ce65a44316020734e24.png

Случвало ли ве се е, някакви идеи?
 

Регистрацията ти е с две имена,а на билета си с три .

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Dian каза:

Регистрацията ти е с две имена,а на билета си с три .

Мерси, а имаш ли представа дали след пътуването, вече от профила ми в Miles+Bonus ще мога да добавя полетите, при това положение?

Връзка към коментар

На чекин си дайте Miles+Bonus картата, ще ви я въведат там и ще се кредитират коректно. Или звъннете на Търкиш да ви я въведат предварително.

 

По принцип през профила могат да се кредитира полети на Aegean, на други авиокомпании евентуално ще трябва да се пише. Това не е препоръчителния вариант, защото няма директна комуникация с Miles+Bonus отдела и всичко минава през колцентъра, съответно понякога елементарни неща отнемат месеци и няколко напомняния/разговора.

Връзка към коментар
преди 1 час, Фил каза:

Мерси, а имаш ли представа дали след пътуването, вече от профила ми в Miles+Bonus ще мога да добавя полетите, при това положение?

Не съм сигурен,че ще стане. Моят опит е негативен. Може да им звъннеш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Между другото - Aegean променят правилата за статус, когато се кредитират мили от други компании - от 24к(16к) на 35к за сребърно и от 48к(24к)  на 70к за  златно ниво. Доста народ явно успя да вземе Star Alliance Gold с ниските изисквания през тях, и сега дърпат килимчето.

Връзка към коментар

Официално, Върджин Атлантик става член на Скай Тийм на 02.03.2023г

 

It's official — Virgin Atlantic will join SkyTeam in less than a month. Virgin Atlantic's CEO Shai Weiss officially told TPG that the London-based airline will join the 18-member alliance March 2.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Луфти групата е с промо -50% , цитираните брой мили са за двупосочни билети от София :


https://www.meilenschnaeppchen.com/index.php?lang=en

 

 

!NB - да се имат предвид по-високите тАкси при Луфти групата

 

!NB2 - ако някой иска да докупи мили , в момента има промо за продажбата им: https://youhavebeenupgraded.boardingarea.com/2023/03/miles-and-more-verkauft-meilen-mit-60-bonus/

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Забелязах, че на сайта на Бритиш отново могат да се търсят и купуват наградни билети с ЛАТАМ (бяха махнати след излизането им от oneworld и трябваше да се обаждаш). Има много места по маршрута Бразилия - САЩ, но Бразилия - Европа не намира нищо, а точно тези ми трябват, за да избегна високите такси на Бритиш...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.