Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 (редактирано) Аз мисля, че сега се изисква посочване на адрес в Италия, а преди не искаха. Аз не живея там и не съм посочвала такъв адрес, но регистрацията ми е стара. Сега със сигурност се изисква посочване на адрес в Италия или поне аз не видях начин да се избегне това. По тази причина не успях да се регистрирам на сайта и се наложи да си купувам билетите на място от жп гарите. Редактирано 21 април, 2014 от Георги Матеев Връзка към коментар
Mary Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Сега със сигурност се изисква посочване на адрес в Италия и поне аз не видях начин да се избегне това. По тази причина не успях да се регистрирам на сайта и се наложи да си купувам билетите на място от жп гарите. Можеш да си купиш билети и без да имаш регистрация в сайта. Просто трябва да кликнеш на едно място, че не си регистриран потребител(няма да ти пуснат фактура) и после попълваш стандартно - имена, мейл, телефон. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Явно съм бил сляп понеже тогава не намерих тази опция. Къде е точно? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Самият адрес едва ли е проблем , може да посочиш произволен такъв например на някой хотел.Кондукторите никога дори не са ми искали документ за самоличност. Важното е дали минават чужди кредитни карти. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 (редактирано) Може да се закупи билет чрез Трениталия и не е необходима регистрация. Просто избираш опцията за нерегистриран и попълваш всички неща, който ти дава възможност да попълниш. Регистрацията е необходима само, ако искаш да получиш карта за техно членство и тогава се изисква италиански адрес. Тази карта дава някакви намаления при много закупени билети, но не е необходимо да я имаш. При нерегистрираните членове билетите се изпращат на имейл и няма абсолютно никакъв проблем да се закупят билети за каквито и да било категории влакове. Пътувах така края на февруари и нямах никакви проблеми. Виждам, че Мари ме е изпреварила. Редактирано 21 април, 2014 от mililia Връзка към коментар
Mary Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Явно съм бил сляп понеже тогава не намерих тази опция. Къде е точно? Ето на това място: 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Може да се закупи билет чрез Трениталия и не е необходима резервация. Просто избираш опцията за нерегистриран и попълваш всички неща, който ти дава възможност да попълниш. Регистрацията е необходима само, ако искаш да получиш карта за техно членство и тогава се изисква италиански адрес. Тази карта дава някакви намаления при много закупени билети, но не е необходимо да я имаш. При нерегистрираните членове билетите се изпращат на имейл и няма абсолютно никакъв проблем да се закупят билети за каквито и да било категории влакове. Пътувах така края на февруари и нямах никакви проблеми. При моят опит за покупка каквото и да правех стигах до екран, в който сайта настояваше да се регистрирам и без регистрация не искаше да ми продаде билети. Странно, може би съм пропуснал някое дребно чекбоксче някъде. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Ето на това място: Успокоих се, все пак поне не съм бил сляп. При мен тази опция въобще не се показваше. Имаше само и единствено опция за registered user. Може да е бил временен проблем на сайта, нямам друго обяснение. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 При моят опит за покупка каквото и да правех стигах до екран, в който сайта настояваше да се регистрирам и без регистрация не искаше да ми продаде билети. Странно, може би съм пропуснал някое дребно чекбоксче някъде. Ами пробвай пак и като видиш, че те пита за регистриран или не, избери опцията за нерегистриран. Току-що преди да постна го проиграх отново, за да провера дали няма промяна. Така е както написах по-горе. 1 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Това се появява след като си избрал вече билета и преминаваш към купуването му. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Сподели Публикувано: 21 април, 2014 Това се появява след като си избрал вече билета и преминаваш към купуването му. Бях избрал билета и преминавах към купуването. И сайта искаше задължително да се регистрирам за да мога да платя, което още тогава ми се стори изключително странно и нелогично. Както казах, вероятно е имало някакъв технически проблем точно в този момент. Аз по-късно така и не пробвах отново, тъй като вече бях решил да си взимам билетите на място. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Не знам кой на кого какво ще соли, но аз поне няколко пъти съм писал в този форум, че ж.п. билети за Италия задължително се купуват от официалния сайт, а не от посредник. На много места в интернет има подвеждаща информация, че през http://www.trenitalia.com/ не може да се пазарува с кредитна карта извън Италия. Затова се препоръчва и ползването на http://www.italiarail.com/ Аз също в началото бях повярвал на тази информация, докато не опитах да си купя билети директно през официалния сайт. С моята кредитна карта успях и от този момент нататък, вече два пъти, ползвам само http://www.trenitalia.com/ за покупка на билети. Таксата от 3,50 евро обаче е дължима независимо откъде се купуват билетите, включително и през сайта на http://www.trenitalia.com/ Е това за соленето е на майтап, естествено, даже бях сложил усмивчицата, ама после допълних и съм я избутал накрая. Много ясно, че тия неща са динамични, тогава сайта на трениталиа е бил по-неизползваем и е имало полза от другия сайт, сега май не е така, все пак си го писал преди година онова, много вода изтича от тогава, съжалявам ако бъзика не се е усетил Не виждам таксата да се появява в сайта на трениталиа обаче, изкарах една резервация до край, никъде не ми поискаха 3.50. Да, имаше и някакво изискване за представяне на ID номер на италиански резидент по време на резервацията. Аз също съм забравил подробностите, но сега вече всичко е наред и ж.п. билети могат да се купуват през официалния сайт. На практика и http://www.italiarail.com/ е официален, дори там пише, че той е част от http://www.trenitalia.com/ Таксата е административна, касае обработката на резервацията и издаването на електронния билет. Тук не става дума за посредническа услуга в истинския смисъл на думата... Не, не е официален и точно е посреднически в най-истинския смисъл на думата. Не е част от trenitalia, а powered by trenitalia и partnered with trenitalia. Просто имат директен достъп до базата данни на trenitalia, но са ви външна компания. Както и да е, и на мен ми излезна в trenitalia да си плащам като non-registered user, но явно си има своите "италиански" особености този сайт. 1 Връзка към коментар
АнтонияАн Публикувано: 22 април, 2014 Автор Сподели Публикувано: 22 април, 2014 и аз направих една проба до етапа с данните на кредитната карта . не се яви такса от 3.50 евро . явно ще трябва да се редактира в другата тема и май май ще е още по-полезно да се вмъкне някъде пояснение за опцията - нерегистриран . някак лесно се пропуска това поле , чела съм и други мнения на хора , които се чудят каква италианска регистрация да си спретнат , за да успеят да резервират . Георги , пуснах мейла , по твой съвет . сега чакам отговор . Връзка към коментар
АнтонияАн Публикувано: 22 април, 2014 Автор Сподели Публикувано: 22 април, 2014 П.С. Аз имах две отвратителни пътувания Милано-Ница и после Ница-Милано. Заради закъснение попаднах в бавен влак Генуа-Милано и ... абе няма такъв кошмар. На 37 градуса отвън няма и помен от климатик във влака , до мен бяха възрастни хипари и мърлявия им голям пес лежеше в краката ми . Влака закъсня с близо час и стана див скандал , като луда италианка скъса ризата на служител на перона и взе да го налага с чанта по главата ... беше като филмова комедия Високоростните влакове често са полупразни и много комфортни. представям си как ще пътуваме и ние по този маршрут . Италия е тъкмо за нас - доста сме емоционални (демек шумни ), ще се впишем добре в такава обстановка . Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Intercity са OK , този беше някакъв регионален , защото заради някакъв френски самоубиец в Кан пътувах 11 часа от Ница до Венеция ... кошмарен ден Връзка към коментар
гост Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Не успях с билетите, три пъти ми отхвърля картата и любезно ме моли да опитам по-късно. Ще опитам, ама на жп гарата! 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Не успях с билетите, три пъти ми отхвърля картата и любезно ме моли да опитам по-късно. Ще опитам, ама на жп гарата! Въоръжи се с търпение. На мен автоматите на жп гарата в Болоня ми отхвърляха 2 пъти картата, но аз бях упорит. На третия опит транзакцията мина и си купих билета. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Не успях с билетите, три пъти ми отхвърля картата и любезно ме моли да опитам по-късно. Ще опитам, ама на жп гарата! Това ми късаше нервите Пробвай с друга карта ако имаш подръка. Връзка към коментар
aleks1973 Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Такса няма със сигорност,не е необходимо да се регестрираш просто посочваш, че нямаш регистрация пишеш си имейла на ,който да ти пратят билета задължително картата трябва да е КРЕДИТНА. Връзка към коментар
Ангелина Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Моите билети ги взех директно от сайта на Trenitalia без регистрация, платих с кредитна карта Maestro на ПИБ и нямах никакви проблеми, 18 евро двупосочен билет, не ми начислиха и такса. Единствено не можах да се възползвам от опцията да ми пратят СМС с номера на резервацията, уж изписа че са ми пратили, но така и не получих нищо. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 (редактирано) ....платих с кредитна карта Maestro на ПИБ и нямах никакви проблеми..... Maestro не са ли дебитни? Редактирано 22 април, 2014 от Фичо 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Единствено не можах да се възползвам от опцията да ми пратят СМС с номера на резервацията, уж изписа че са ми пратили, но така и не получих нищо. Те италианците не признават чуждите телефонни номера. Появява се и проблем, когато искаш да ползваш безплатен интернет WiFI. Все иска регистрация, а за да я направиш ти трябва код, който испращат по телефона, но ако не си с италиански номер нищо не получаваш. Единственото място с безплатен интернет, което не изискваше регистрация беше на площада на Синьорията във Флоренция. В Милано просто не можеш да ползваш нет, ако нямаш регистрация. Във високоскоростните влакове също. 1 Връзка към коментар
Ангелина Публикувано: 22 април, 2014 Сподели Публикувано: 22 април, 2014 Maestro не са ли дебитни? Извинявам се за грешката, имах в предвид MasterCard, но съм написала Maestro 1 Връзка към коментар
АнтонияАн Публикувано: 23 април, 2014 Автор Сподели Публикувано: 23 април, 2014 да припомня ,че пуснах мейл до seat61@italiarail.com пристигна отговор след 4-5 часа : Hi, Thank you for choosing Italiarail! I have refunded you the booking fee, please be awareit takes about 5-7 business days for it to appear back on your account. Safe travels! Italiarail кога точно ще се отрази на сметката върнатата сума , ще ми е по-трудно да споделя . плати моя приятелка , която живее в чужбина ,със нейна кредитна карта . занимавах се с възстановяването на таксата , най-вече за да изпробвам системата . работи ! 3 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 23 април, 2014 Сподели Публикувано: 23 април, 2014 да припомня ,че пуснах мейл до seat61@italiarail.com пристигна отговор след 4-5 часа : Hi, Thank you for choosing Italiarail! I have refunded you the booking fee, please be aware it takes about 5-7 business days for it to appear back on your account. Safe travels! Italiarail кога точно ще се отрази на сметката върнатата сума , ще ми е по-трудно да споделя . плати моя приятелка , която живее в чужбина ,със нейна кредитна карта . занимавах се с възстановяването на таксата , най-вече за да изпробвам системата . работи ! ОК, значи в крайна сметка имаме следното: - официалния сайт на trenitalia ако свърши работа всичко е наред - ако не свърши работа по някакви причини (неприета карта, изискване за италиански адрес) то може да се ползва italiarail, като после може да се вземе обратно booking fee-то и цената да стане същата. Един вид се прави размяна на неудобството на първия сайт за неудобството да пращаш допълнителен имейл на втория. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега