Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 (редактирано) На 21.04.2014 г. в 14:03, Mary каза: Аз мисля, че сега се изисква посочване на адрес в Италия, а преди не искаха. Аз не живея там и не съм посочвала такъв адрес, но регистрацията ми е стара. Сега със сигурност се изисква посочване на адрес в Италия или поне аз не видях начин да се избегне това. По тази причина не успях да се регистрирам на сайта и се наложи да си купувам билетите на място от жп гарите. Редактирано 21 април, 2014 от Георги Матеев
Mary Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 17:12, Георги Матеев каза: Сега със сигурност се изисква посочване на адрес в Италия и поне аз не видях начин да се избегне това. По тази причина не успях да се регистрирам на сайта и се наложи да си купувам билетите на място от жп гарите. Можеш да си купиш билети и без да имаш регистрация в сайта. Просто трябва да кликнеш на едно място, че не си регистриран потребител(няма да ти пуснат фактура) и после попълваш стандартно - имена, мейл, телефон. 1
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 Явно съм бил сляп понеже тогава не намерих тази опция. Къде е точно?
stanimir Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 Самият адрес едва ли е проблем , може да посочиш произволен такъв например на някой хотел.Кондукторите никога дори не са ми искали документ за самоличност. Важното е дали минават чужди кредитни карти.
mililia Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 (редактирано) Може да се закупи билет чрез Трениталия и не е необходима регистрация. Просто избираш опцията за нерегистриран и попълваш всички неща, който ти дава възможност да попълниш. Регистрацията е необходима само, ако искаш да получиш карта за техно членство и тогава се изисква италиански адрес. Тази карта дава някакви намаления при много закупени билети, но не е необходимо да я имаш. При нерегистрираните членове билетите се изпращат на имейл и няма абсолютно никакъв проблем да се закупят билети за каквито и да било категории влакове. Пътувах така края на февруари и нямах никакви проблеми. Виждам, че Мари ме е изпреварила. Редактирано 21 април, 2014 от mililia
Mary Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 17:28, Георги Матеев каза: Явно съм бил сляп понеже тогава не намерих тази опция. Къде е точно? Ето на това място: 2
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 17:38, mililia каза: Може да се закупи билет чрез Трениталия и не е необходима резервация. Просто избираш опцията за нерегистриран и попълваш всички неща, който ти дава възможност да попълниш. Регистрацията е необходима само, ако искаш да получиш карта за техно членство и тогава се изисква италиански адрес. Тази карта дава някакви намаления при много закупени билети, но не е необходимо да я имаш. При нерегистрираните членове билетите се изпращат на имейл и няма абсолютно никакъв проблем да се закупят билети за каквито и да било категории влакове. Пътувах така края на февруари и нямах никакви проблеми. При моят опит за покупка каквото и да правех стигах до екран, в който сайта настояваше да се регистрирам и без регистрация не искаше да ми продаде билети. Странно, може би съм пропуснал някое дребно чекбоксче някъде.
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 17:41, Mary каза: Ето на това място: Успокоих се, все пак поне не съм бил сляп. При мен тази опция въобще не се показваше. Имаше само и единствено опция за registered user. Може да е бил временен проблем на сайта, нямам друго обяснение.
mililia Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 17:42, Георги Матеев каза: При моят опит за покупка каквото и да правех стигах до екран, в който сайта настояваше да се регистрирам и без регистрация не искаше да ми продаде билети. Странно, може би съм пропуснал някое дребно чекбоксче някъде. Ами пробвай пак и като видиш, че те пита за регистриран или не, избери опцията за нерегистриран. Току-що преди да постна го проиграх отново, за да провера дали няма промяна. Така е както написах по-горе. 1
Mary Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 Това се появява след като си избрал вече билета и преминаваш към купуването му.
Георги Матеев Публикувано: 21 април, 2014 Публикувано: 21 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 17:44, Mary каза: Това се появява след като си избрал вече билета и преминаваш към купуването му. Бях избрал билета и преминавах към купуването. И сайта искаше задължително да се регистрирам за да мога да платя, което още тогава ми се стори изключително странно и нелогично. Както казах, вероятно е имало някакъв технически проблем точно в този момент. Аз по-късно така и не пробвах отново, тъй като вече бях решил да си взимам билетите на място.
Георги Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 11:42, Duke каза: Не знам кой на кого какво ще соли, но аз поне няколко пъти съм писал в този форум, че ж.п. билети за Италия задължително се купуват от официалния сайт, а не от посредник. На много места в интернет има подвеждаща информация, че през http://www.trenitalia.com/ не може да се пазарува с кредитна карта извън Италия. Затова се препоръчва и ползването на http://www.italiarail.com/ Аз също в началото бях повярвал на тази информация, докато не опитах да си купя билети директно през официалния сайт. С моята кредитна карта успях и от този момент нататък, вече два пъти, ползвам само http://www.trenitalia.com/ за покупка на билети. Таксата от 3,50 евро обаче е дължима независимо откъде се купуват билетите, включително и през сайта на http://www.trenitalia.com/ Е това за соленето е на майтап, естествено, даже бях сложил усмивчицата, ама после допълних и съм я избутал накрая. Много ясно, че тия неща са динамични, тогава сайта на трениталиа е бил по-неизползваем и е имало полза от другия сайт, сега май не е така, все пак си го писал преди година онова, много вода изтича от тогава, съжалявам ако бъзика не се е усетил Не виждам таксата да се появява в сайта на трениталиа обаче, изкарах една резервация до край, никъде не ми поискаха 3.50. На 21.04.2014 г. в 12:15, Duke каза: Да, имаше и някакво изискване за представяне на ID номер на италиански резидент по време на резервацията. Аз също съм забравил подробностите, но сега вече всичко е наред и ж.п. билети могат да се купуват през официалния сайт. На практика и http://www.italiarail.com/ е официален, дори там пише, че той е част от http://www.trenitalia.com/ Таксата е административна, касае обработката на резервацията и издаването на електронния билет. Тук не става дума за посредническа услуга в истинския смисъл на думата... Не, не е официален и точно е посреднически в най-истинския смисъл на думата. Не е част от trenitalia, а powered by trenitalia и partnered with trenitalia. Просто имат директен достъп до базата данни на trenitalia, но са ви външна компания. Както и да е, и на мен ми излезна в trenitalia да си плащам като non-registered user, но явно си има своите "италиански" особености този сайт. 1
АнтонияАн Публикувано: 22 април, 2014 Автор Публикувано: 22 април, 2014 и аз направих една проба до етапа с данните на кредитната карта . не се яви такса от 3.50 евро . явно ще трябва да се редактира в другата тема и май май ще е още по-полезно да се вмъкне някъде пояснение за опцията - нерегистриран . някак лесно се пропуска това поле , чела съм и други мнения на хора , които се чудят каква италианска регистрация да си спретнат , за да успеят да резервират . Георги , пуснах мейла , по твой съвет . сега чакам отговор .
АнтонияАн Публикувано: 22 април, 2014 Автор Публикувано: 22 април, 2014 На 21.04.2014 г. в 17:00, stenk каза: П.С. Аз имах две отвратителни пътувания Милано-Ница и после Ница-Милано. Заради закъснение попаднах в бавен влак Генуа-Милано и ... абе няма такъв кошмар. На 37 градуса отвън няма и помен от климатик във влака , до мен бяха възрастни хипари и мърлявия им голям пес лежеше в краката ми . Влака закъсня с близо час и стана див скандал , като луда италианка скъса ризата на служител на перона и взе да го налага с чанта по главата ... беше като филмова комедия Високоростните влакове често са полупразни и много комфортни. представям си как ще пътуваме и ние по този маршрут . Италия е тъкмо за нас - доста сме емоционални (демек шумни ), ще се впишем добре в такава обстановка .
stanimir Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 Intercity са OK , този беше някакъв регионален , защото заради някакъв френски самоубиец в Кан пътувах 11 часа от Ница до Венеция ... кошмарен ден
гост Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 Не успях с билетите, три пъти ми отхвърля картата и любезно ме моли да опитам по-късно. Ще опитам, ама на жп гарата! 1
Георги Матеев Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 На 22.04.2014 г. в 10:39, но нейм каза: Не успях с билетите, три пъти ми отхвърля картата и любезно ме моли да опитам по-късно. Ще опитам, ама на жп гарата! Въоръжи се с търпение. На мен автоматите на жп гарата в Болоня ми отхвърляха 2 пъти картата, но аз бях упорит. На третия опит транзакцията мина и си купих билета.
stanimir Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 На 22.04.2014 г. в 10:39, но нейм каза: Не успях с билетите, три пъти ми отхвърля картата и любезно ме моли да опитам по-късно. Ще опитам, ама на жп гарата! Това ми късаше нервите Пробвай с друга карта ако имаш подръка.
aleks1973 Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 Такса няма със сигорност,не е необходимо да се регестрираш просто посочваш, че нямаш регистрация пишеш си имейла на ,който да ти пратят билета задължително картата трябва да е КРЕДИТНА.
Ангелина Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 Моите билети ги взех директно от сайта на Trenitalia без регистрация, платих с кредитна карта Maestro на ПИБ и нямах никакви проблеми, 18 евро двупосочен билет, не ми начислиха и такса. Единствено не можах да се възползвам от опцията да ми пратят СМС с номера на резервацията, уж изписа че са ми пратили, но така и не получих нищо.
Фил Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 (редактирано) На 22.04.2014 г. в 14:06, Ангелина каза: ....платих с кредитна карта Maestro на ПИБ и нямах никакви проблеми..... Maestro не са ли дебитни? Редактирано 22 април, 2014 от Фичо 1
mililia Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 На 22.04.2014 г. в 14:06, Ангелина каза: Единствено не можах да се възползвам от опцията да ми пратят СМС с номера на резервацията, уж изписа че са ми пратили, но така и не получих нищо. Те италианците не признават чуждите телефонни номера. Появява се и проблем, когато искаш да ползваш безплатен интернет WiFI. Все иска регистрация, а за да я направиш ти трябва код, който испращат по телефона, но ако не си с италиански номер нищо не получаваш. Единственото място с безплатен интернет, което не изискваше регистрация беше на площада на Синьорията във Флоренция. В Милано просто не можеш да ползваш нет, ако нямаш регистрация. Във високоскоростните влакове също. 1
Ангелина Публикувано: 22 април, 2014 Публикувано: 22 април, 2014 На 22.04.2014 г. в 14:19, Фичо каза: Maestro не са ли дебитни? Извинявам се за грешката, имах в предвид MasterCard, но съм написала Maestro 1
АнтонияАн Публикувано: 23 април, 2014 Автор Публикувано: 23 април, 2014 да припомня ,че пуснах мейл до seat61@italiarail.com пристигна отговор след 4-5 часа : Hi, Thank you for choosing Italiarail! I have refunded you the booking fee, please be awareit takes about 5-7 business days for it to appear back on your account. Safe travels! Italiarail кога точно ще се отрази на сметката върнатата сума , ще ми е по-трудно да споделя . плати моя приятелка , която живее в чужбина ,със нейна кредитна карта . занимавах се с възстановяването на таксата , най-вече за да изпробвам системата . работи ! 3
Георги Публикувано: 23 април, 2014 Публикувано: 23 април, 2014 На 23.04.2014 г. в 8:20, АнтонияАн каза: да припомня ,че пуснах мейл до seat61@italiarail.com пристигна отговор след 4-5 часа : Hi, Thank you for choosing Italiarail! I have refunded you the booking fee, please be aware it takes about 5-7 business days for it to appear back on your account. Safe travels! Italiarail кога точно ще се отрази на сметката върнатата сума , ще ми е по-трудно да споделя . плати моя приятелка , която живее в чужбина ,със нейна кредитна карта . занимавах се с възстановяването на таксата , най-вече за да изпробвам системата . работи ! ОК, значи в крайна сметка имаме следното: - официалния сайт на trenitalia ако свърши работа всичко е наред - ако не свърши работа по някакви причини (неприета карта, изискване за италиански адрес) то може да се ползва italiarail, като после може да се вземе обратно booking fee-то и цената да стане същата. Един вид се прави размяна на неудобството на първия сайт за неудобството да пращаш допълнителен имейл на втория. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега