Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Според вас има ли смисъл да купувам места за полет Истанбул - Пекин или по време чекирането ще има възможност да вземем 2 съседни? Как мислите?

Публикувано:
преди 50 минути , Росина каза:

Според вас има ли смисъл да купувам места за полет Истанбул - Пекин или по време чекирането ще има възможност да вземем 2 съседни? Как мислите?

Ако отидеш достатъчно рано на гишето и помолиш с целия си чар най-вероятно ще ви дадат съседни седалки 🙂 Отделно преди време работеше, скоро не съм пробвал, но като тръгнеш да се чекираш онлайн, но не завършиш процеса( на последната стъпка НЕнатискаш бутона за генериране на бордна карта) после на машините на летището например в София като си заредиш резервацията ти даваше да си променяш местата безплатно.

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 3 часа, Росина каза:

Според вас има ли смисъл да купувам места за полет Истанбул - Пекин или по време чекирането ще има възможност да вземем 2 съседни? Как мислите?

Според мен са пари на вятъра, а и шансът да ви дадат съседни е много голям, стига да има такива налични, когато се чекирате.

 

Някои хора с по-дълъг стаж като съпрузи си плащат, за да не са един до друг.

  • Смея се 5
Публикувано:

Кетъринг го виждал много силно влошен, гони този на Луфтханза.

За много дългите комбинирани полети през Богота и Панама, които са 16 часа по разписание дадоха следното.

На качване по един отвратителен мокър  сандвич, увит във фолио, не стандартния със сирене и чушка, който е хубав.

 

След това от двете опции, едната свърши още докато почнаха да сервират и имаше любимото - паста с домати..

1,5 часа преди кацането пак имаше само един вид ядене, омлет с цяла филийка хляб,  разрязана на две и по средата  около 10гр пуешко бяло место. Исках сандвичи, но нямаше от тези със сиренето, само от мокрите , които така и не пробвах.

Чух доста недоволни, караха се със стюардесите, но за 16 часа това е подигравка.

 

Истанбул-София ми се стори лукс храната и сандвичи имаха и всичко.

 

 

IMG_8152.jpeg

  • Харесвам 8
  • Замислям се 1
Публикувано:

В бизнес класата още държат качеството на храната:

 

Спойлер

90A8E1D0-3D26-4E1F-85E4-55643C1B99CA2.JPG.3f26336fc2f905d10f6b775f61f3c8d8.JPG

 

IMG_2024.jpg.748ca5e73d3cab8722cf0d53cd6b781f.jpg

 

IMG_2026.jpg.287f29dc5aa507c2befdfdd0c2bb4443.jpg

 

IMG_2027.jpg.0cf6c3d183f7669c6d0aa28122fe14b0.jpg

 

Не снимах всичко предложено, защото не ги взех.

 

 

 

Разочароващо беше съдържанието на тоалетния несесер, и като разнообразие, и като качество: съдържанието и на двете козметични тубички беше гранясало. В предните имаха поне 5-6 флакончета с козметика.

 

Спойлер

IMG_2016.JPG.4818deb4e16659e4af02d0ed8929bc77.JPG

 

IMG_2017.JPG.2b86596152d9f516bcc2973b02236668.JPG

 

Е, все още нищо не може да бие съдържанието на несесерчето от флийз във формата на сърце на Луфти, но не мога да си кривя душата - храната им беше добра.

 

Лоунджът в Истанбул също върви надолу. Доста обран избор имаше, да се изразя по-меко.

  • Харесвам 4
Публикувано:
13 minutes ago, DaBo said:

.Лоунджът в Истанбул също върви надолу. Доста обран избор имаше, да се изразя по-меко.

Ако става въпрос за IGA направо си е зле.Не само в избора на храна , но и вече доста мърляв и захабен, опърпана мека мебел.Ориенталщина в лошия смисъл.Софийския Aspire е по-хигиеничен.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, Alexander каза:

имаше любимото - паста с домати

Това го ядох на полета Истанбул - Мадрид преди месец и беше доста добре според мен.

Публикувано:
преди 1 час, stanimir каза:

Ако става въпрос за IGA направо си е зле.Не само в избора на храна , но и вече доста мърляв и захабен, опърпана мека мебел.Ориенталщина в лошия смисъл.Софийския Aspire е по-хигиеничен.

За този става въпрос: Turkish Airlines Lounge Business

Проблем с хигиената нямаха, там поне нон-стоп някой минава и чисти, а по-скоро с избора на храна. Салатен бар, който на първо виждане изглеждаше уау, но като тръгнеш да избираш, разбираш, че има всъщност 3-4 вида салати и чисти зеленчуци, които се повтаряха и между тях на няколко места постни сармички от консерва. А, и тук-там маслинки. От тяхната кухня - мусака с патладжани, симид геврек, лахмаджун един вид, супа от леща. В съседство имаше два вида паста. Толкова. Имаше и традиционните десерти на едно място, а на още две някаква масовка от едновремешни пасти и тортообразни десерти. 
Е, както се казва - оплакването ми е на високо ниво, но преди само 3 месеца имаше поне двойно повече избор. Да не говоря, че винаги е имало жена, която на момента прави гюзлеме по твои избор, сега щандът направо беше закрит с чаршаф. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
23 minutes ago, DaBo said:

Салатен бар, който на първо виждане изглеждаше уау, но като тръгнеш да избираш, разбираш, че има всъщност 3-4 вида салати и чисти зеленчуци, които се повтаряха и между тях на няколко места постни сармички от консерва. А, и тук-там маслинки. От тяхната кухня - мусака с патладжани, симид геврек, лахмаджун един вид, супа от леща. В съседство имаше два вида паста. Толкова. Имаше и традиционните десерти на едно място, а на още две някаква масовка от едновремешни пасти и тортообразни десерти. 

Все едно описа бедняшкия IGA  с изключение на чистотата 🙂

Точно , привидно голям избор от повтарящи се блюда , а топлите кюфтенца и фалафели там  са срам за великолепната турска кухня. Но пък има един жесток десерт с кадаиф, заради който всеки път ми е гузно че съм се тъпкал толкова !

 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 1
Публикувано:

За храната в икономи отдавна правя един трик - поръчвам предварително някое от специалните менюта и в 95% от случаите е много по-добре от стандартното. Последният път диабетичното меню, например, се състоеше от скариди и си облизах пръстите.

 

Колкото до лаунджовете на IST - кетърингът навсякъде е еднакъв (явно се доставя от една и съща компания) и всички салони са с поне 2 нива надолу през последните месеци. Прекаляват с орязването и пестенето. Преди няколко дни в IGA на закуска едва си харесах нещо за ядене и даже леко се напънах да го изям. Добре поне, че има айран. А частта, в която доскоро приготвяха топли неща, е закрита перманентно с новоизградена стена. Нещата определено вървят надолу, язък им за 5-звездното летище.

 

То не че плащаме за достъп до тея лаунджове та да имаме мега претенции, ама все пак да си измрънкам.

  • Харесвам 13
  • Смея се 2
Публикувано:
На 2.08.2024 г. в 1:11, chandni каза:

Миналата година летяхме с тях София - Мексико Сити и сумарно прекарахме 15 часа във въздуха. Усещането не е приятно като цяло. За прехвърлянето на багажа нямаш грижа, само можеш да се молиш да не го изгубят или забавят 😁 Не съм се сблъсквала с отменени полети, но размествания правят често. Последните ни полети претърпяха няколкочасови промени, които наложиха изменения и в програмата ни след кацане. Дълги престои избягваме, когато е  възможно.

Здравейте 🙂 Искам само да потвърдя информацията, за която бяхме говорили малко по-назад в темата (тъй като и двата полета са на Turkish Airlines, но за далечната дестинация ги обслужва друга компания - Air New Zealand).

  • Ще летим с Turkish Airlines  Istanbul до Singapore, като там ще имаме около 10 часа престой, след което ще летим с Air New Zealand към Auckland (която е обслужващата линия на Turkish Airlines).
  • Същото важи и за обратните плети през Hong Kong (Auckland - Hong Kong с Air New Zealand и Hong Kong - Istanbul с Turkish Airlines), където престоят е около 8 часа.

Предполагам, че чекирания ни багаж автоматично ще бъде прехвърлен от едната на другата авиокомпания и няма да има нужда да се занимаваме допълнително с него, т.е. директно ще си го чакаме на крайната точка, т.е. летищата в Auckland (отиване) / Istanbul (връщане) (дай боже 🙂)?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Няма да има проблем с багажа. Ще си го получите в крайната дестинация. 

Аз съм постигала и повече - получаване в крайната ми дестинация при два отделни билета на две нормални АК. Това е изключение - само ако на чек ин се съгласят да го направят.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 2 часа, Zdravko Nestorov каза:

Ще летим с Turkish Airlines  Istanbul до Singapore, като там ще имаме около 10 часа престой, след което ще летим с Air New Zealand към Auckland (която е обслужващата линия на Turkish Airlines).

 В началото на годината летях по почти същата отсечка, тръгвайки от София. Имах доста дълъг престой в Истанбул - около 15-16 часа, но багажът ми го чекираха до Auckland и там си го получих. Билетът ми беше от Singapore Airlines и само първия полет се изпълняваше от Търкиш, но и за билет директно от турците, пак ще е същото.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

щом е на един билет и няма престои над 24 часа е до края. Винаги може да питаш на гишето и да видиш какво пише на етикета.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 1 час, Дани Магелани каза:

Няма да има проблем с багажа. Ще си го получите в крайната дестинация. 

Аз съм постигала и повече - получаване в крайната ми дестинация при два отделни билета на две нормални АК. Това е изключение - само ако на чек ин се съгласят да го направят.

@Дани Магелани - дори не знаех, че е възможно изобщо да си поискаш такова автоматично прикачване на багажа 🙂 Много ти благодаря за отговора.

 

Преди 1 час, Mary каза:

 В началото на годината летях по почти същата отсечка, тръгвайки от София. Имах доста дълъг престой в Истанбул - около 15-16 часа, но багажът ми го чекираха до Auckland и там си го получих. Билетът ми беше от Singapore Airlines и само първия полет се изпълняваше от Търкиш, но и за билет директно от турците, пак ще е същото.

@Mary - ооооо, много ти благодаря. Когато е опит от първа ръка е най-яко 🙂 Основната разлика при нас е, че липсва полета от София до Истанбул, но... достатъчно полети ще има след това. Страшно полезна инофмрация - страхотна си!

 

Преди 1 час, neuromancer каза:

щом е на един билет и няма престои над 24 часа е до края. Винаги може да питаш на гишето и да видиш какво пише на етикета.

@neuromancer - някъде го бях срещал това с 24-те часа, но така и не го намерих къде точно. Със сигурност още в Истанбул ще проверя какво пише на етикета. Много ти благодаря за бързото включване!

 

Страхотни сте. Благодаря, че толкова бързо се отзовахте на моя въпрос. Бъдете живи и здрави и имайте една страхотна и спокойна Неделя.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 часа, Zdravko Nestorov каза:

Със сигурност още в Истанбул ще проверя какво пише на етикета.

Не чакай етикета, направо питай докато си на чекин гишето. 

Принципно, щом е на един билет ще те чекират до финалната точка, освен ако няма намесен вътрешен полет (и това за 24 часа преполагам, там нямам опит). Тогава обикновено се налага да си вземеш багажа и да го чекираш наново.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 5 минути , boogy83 каза:

Не чакай етикета, направо питай докато си на чекин гишето. 

Принципно, щом е на един билет ще те чекират до финалната точка, освен ако няма намесен вътрешен полет (и това за 24 часа преполагам, там нямам опит). Тогава обикновено се налага да си вземеш багажа и да го чекираш наново.

@boogy83 - супер си. Много благодаря за свъета. Още като ме чекират ще попитам.

Публикувано:

Пиша със съвсем пресни впечатления, съгласен съм с всичко, и изцяло потвърждавам написаното за кетъринга на Търкиш от Alexander, и другите мнения по тази деликатна гастро тема. Както и за IGA Lounge. Като добавям, че на полета Истанбул - София и обратно, при дневните ротации, храната е класи над тази при дългите полети - салатка с дресинг, сандвич с кашкавал/пуешко + чай/кафе/сок/газирано на корем, или за колкото стигне времето от 40 мин. полет (без излитането и кацането).
 

На 13.12.2024 г. в 15:23, Alexander каза:

Кетъринг го виждал много силно влошен, гони този на Луфтханза.

За много дългите комбинирани полети през Богота и Панама, които са 16 часа по разписание дадоха следното.

На качване по един отвратителен мокър  сандвич, увит във фолио, не стандартния със сирене и чушка, който е хубав.

 

След това от двете опции, едната свърши още докато почнаха да сервират и имаше любимото - паста с домати..

1,5 часа преди кацането пак имаше само един вид ядене, омлет с цяла филийка хляб,  разрязана на две и по средата  около 10гр пуешко бяло место. Исках сандвичи, но нямаше от тези със сиренето, само от мокрите , които така и не пробвах.

Чух доста недоволни, караха се със стюардесите, но за 16 часа това е подигравка.

 

Истанбул-София ми се стори лукс храната и сандвичи имаха и всичко.

 

 

IMG_8152.jpeg



И един лек екзистенциален оффтопик, защото засяга почти всички авиокомпании, но и Търкиш включително. От много години се чудя над един въпрос - защо всички авиокомпании, с малки изключения (ако въобще са останали такива все още, преди бяха Emirates, но отдавна не съм летял с тях и не знам дали вече и те не са се присъединили), продължават да предлагат за закуска онова нещо, което незнайно по какви причини, наричат "омлет"? Като някои стигат до крайни извращения, комбинирайки го с едно да не казвам какво друго буквално силно токсично нещо, което пък наричат sausage (импровизиран превод "наденичка"?!). При Търкиш поне то липсва напоследък, заменено с печени/задушени гъби. Въпросът ми е примесен с не малка доза учудване, защото със сигурност не съм единственият, който директно го връща това чудо на кулинарията. Открехвам съвсем леко едното ъгълче на кутията с фолио, и само като видя, че пак е това, запечатвам го плътно без тест, и го връщам, както правят всички, които са имали нещастието да го опитат някога. Една друга авиокомпания (южноамериканска), последният път се беше постарала да го направи още по-отвратително, като и на вид вече си приличаше на изконсумирана и върната храна. И въпреки това болшинството авиокомпании продължават да издевателстват над клетите стомаси на пасажерите, като упорито го предлагат. Съмнявам се отделите, занимаващи се със съставянето на менюто да не забелязват и отчитат, че (почти) никой не докосва тази киселинна субстанция, и контейнерите с отпадъци след полета са с пълно съдържание на кутиите с омлета. Не би ли било по-добре да предлагат две масълца с две опаковки сладко, или някаква суха паста, отколкото "омлета" със загадъчен химичен състав. Едва ли ще им излезе по-скъпо, ако финансовата страна е единствената причина. Всеки път при дълъг полет със закуска, стъпвам на борда с надежда този биоексперимент да е приключил, но уви. Тестовете продължават. До кога ли?!

  • Харесвам 10
  • Браво 1
Публикувано:

Здравейте,мили хора.Имам следният въпрос.Ако предположим,че по живо,по здраво пристигна в Тайланд,то обратният ми полет е Ко Самуи-Банкок-Истанбул-Букурещ.Това всичко на един билет,макар че полета Самуи-Банкок се изпълнява от местен превозвач.Та някой знае ли,ако чекирам багажа,дали ще може до крайна точка Букурещ или в Банкок ще пристигне?

Публикувано:
преди 24 минути , iskramiteva каза:

дали ще може до крайна точка Букурещ или в Банкок ще пристигне?

Ще пристигне до Букурещ, освен ако някъде смяната на самолета е повече от 6-7 часа и изрично се заяви и помоли на чек ин багажът да се чекира до летището с голямата смяна.  Няма гаранция на 100% , че чек ин агентът ще се съгласи на чекиране до междинно летище, но шансът е повече от 50%. 

Публикувано:
преди 58 минути , epetkov каза:

Ще пристигне до Букурещ, освен ако някъде смяната на самолета е повече от 6-7 часа и изрично се заяви и помоли на чек ин багажът да се чекира до летището с голямата смяна.  Няма гаранция на 100% , че чек ин агентът ще се съгласи на чекиране до междинно летище, но шансът е повече от 50%. 

Благодаря ви.Престоят от Ко Самуи до Банкок е 2 часа.Аз за там имам най-вече притеснения,защото е местен превозвача по първата линия.А запознати ли сте ако ръчният багаж е с по 1-2 см повече,дали биха направили проблем?

Публикувано:

Това, че е местен превозвач не е проблем, щом е на един билет... За най-сигурно, питай на гишето.

Не вярвам да мерят ръчния багаж, освен ако не стане някакъв апокалипсис и да няма никакво място...

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.