Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

🇹🇷 🇱🇾 | От 14 януари  Turkish Airlines възстановява полетите от Истанбул до Бенгази, Либия, 3 пъти седмично с Boeing 737-800/900/MAX 8. Полетите между двата града бяха спрени през ноември 2014 г. 

  • Харесвам 6
Публикувано:

TK са отворили на летище IST лаундж за домашни любимци с капацитет 78 животни ( 32 кучета , 36 котки и 10 птици ) . Ветеринар ще се грижи за ултимативният им уелнес , докато са в лаунджа 😉.

 


Ако някой не е гледал рекламата им от преди няколко месеца

 

  • Харесвам 13
Публикувано:

Ядец на машинките за чек ин, питат къде ти е визата за Венецуела. Е да, ама ние сме без визи и така към опашката за чек ин, да го имате предвид.

  • Харесвам 8
Публикувано:

image.png.00e4e71187b3f0ad2f9a3cf757f74c3f.png

 

 Истанбул С.Гьокчен-Москва Внуково: от 23 януари 2025

 

image.png.964eecf7939cf0028dcd19fd25a6ce2a.png

 

Истанбул-Бенгази: от 14 януари 2025
Истанбул-Охрид: от 27 март 2025

  • Харесвам 7
Публикувано:

Благодаря за вметката. Не знаех за тази тема. Но ОК... в случая не става въпрос за "периодични промоции", а просто инфо за нова линия. 

Не мога да редактирам коментара си вече, иначе щях махна инфото за AJet.

 

А в същия коментар в тази нова тема пише и за С.Гьокчен-Алжир, линия, за която пък аз съм писал тук на 10 декември. Не е имало тема за AnadoluJet и AJet и затова писахме тук.

 

 

Screenshot 2025-01-14 at 10.02.44.png

  • Харесвам 1
Публикувано:

Малко впечатления от миналата седмица за полета IST-SOF-IST , икономи в едната и бизнес класа в другата посока :

 

1. IST-SOF , икономи ,  следобеден полет , изпълнен от 8 годишен 737-800 NG , чисто полетно време - 53 минути. Въпросният Боинг прави впечатление на осезаемо по-безшумен от аналогичен А320(1). Изненадващо на летище IST , нямаше приоритетно качване за Стар Алианс Голд и бизнес пътници , всички се качват като стадо , без значение от номер редове или друго… Любопитно е, че това ми беше първи полет в икономи с Турците 😉

 

На летището винаги може да се видят радващи екзотики като Ural Airlines 

IMG_5011.jpeg.87d454e3290f2658c80dd0f8156343a0.jpeg

 

и Iran Airtour

IMG_5012.jpeg.7bd25a3435221a6306080afefcdb7fca.jpeg

 

Въпреки ултра късият полет ( блок време от 90 минути , от които чисто полетно време между 48-55 мин ) , се сервира храна ( салата , сандвич и десерт ) + пакетирана вода 

IMG_0182.png.de7f42b7140fa9cff88141d2c24e0444.png

 

Качеството и на трите компонента от храната е много зле . Предвид ултра късият полет е по-добре да не се сервира  изобщо храна с подобно качество или да се сервира само един компонент , който да е със задоволително качество ( поне ) .  В сегашният си вариант всичко заминава на боклука , което е жалко …

 

IMG_5005.jpeg.e48702d2c8164fa51f1d1b1c7b02d77c.jpeg

 

IMG_5006.jpeg.c7d9b0567e18e779ea8aafe51e9e6407.jpeg

 

 

над България :

IMG_5017.jpeg.10c2e01ba5b186f53df5676e80f00f54.jpeg

 

IMG_5019.jpeg.a9b41e0f0145dd59c51487df1f2139f9.jpeg

 

IMG_0183.png.293c2581a3df80f2ed58f4e3652856a6.png

 

 

2. SOF-IST , бизнес , сутрешен полет , изпълнен от 12 годишен А321-200 , чисто полетно време - 54 минути .

 

На летище София се извършва разделно качване на пътниците , икономи класата беше със затовареност над 90% , бизнес -50% (8/16места ).

 

IMG_5106.jpeg.c32bc814ed180674dd0c602a4d07a661.jpeg

 

IMG_5124.jpeg.b85336b7ce58fdd3ab5708d5ad17fdcf.jpeg
 

лимонадата с мента е мноого добра

IMG_5110.jpeg.9b641cb89cccd655d55d1d809a12eebb.jpeg

 

меню на борда 

IMG_5111.jpeg.5c268516163455c1e217b057146978d8.jpeg

 

IMG_5112.jpeg.aa19840dc3bdb050973f1edb200b57b5.jpeg
 

 

храната изглежда доста добре , на вкус обаче е доста под средно ресторантско ниво ..

IMG_0184.png.64bbd3cc46f20581697f06066809905b.png
 

с изключение на лешниците, които са топ

IMG_5127.jpeg.78699bc3ee9d161ef6bb8ec8487338dd.jpeg

 

над България 

IMG_5117.jpeg.364471dc2fd919fa4cac0cb30a6683c7.jpeg

 

IMG_5118.jpeg.fbf4a2a5f7a091ff2b9327cd2da5c961.jpeg

 

IMG_5119.jpeg.b590dcb010603bb95c5fad9da4c8930a.jpeg

 

IMG_5120.jpeg.0606cfcfcc9a867a57ce740359c1e334.jpeg

 

IMG_5121.jpeg.9f4db49d30dd5ccd1fef4af9a247e190.jpeg
 

 

Ценово полетите не варираха особено във времето от 6-7 месеца :

- еднопосочен икономи не падна под 140$ , обичайно варираше между 150$ и 205$

- еднопосочен бизнес не падна под 480$ , обичайно варираше между 520$ и 580$ .

 

Монопола по линията оказва влияние , двупосочните билети са на съвсем близка цена до еднопосочните , за разлика от ценообразуването на лоуксотовете.

  • Харесвам 9
  • Замислям се 1
Публикувано:

Храната им наистина е ужасна, от много време е така, и аз не я ям . Честно казано ,не намирам защо ги хвалят повече тук тях от колкото Луфтханза, Австийците, Бритиш , Лот и тн . В икономична класа не са нищо по различно от другите, същия х*й 

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 2 часа, stanimir каза:

Вярвам не си платил с истински пари , а цените са посочени единствено с информационна цел 🙂

Да бе , и ще залагам тракери и прочие 😃

 

173$ в едната посока ( Т fare bucket , имаше по-евтин , но съм имал мотивация за по-горният икономи клас )

 

в другата посока , вярно не съм - част от билет SOF-IST-BOS

  • Харесвам 2
Публикувано:
1 hour ago, infectedmushroom said:

Храната им наистина е ужасна, от много време е така, и аз не я ям . Честно казано ,не намирам защо ги хвалят повече тук тях от колкото Луфтханза, Австийците, Бритиш , Лот и тн . В икономична класа не са нищо по различно от другите, същия х*й 

Защото си спазват разписанието.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте всички,

Спомняте ли си на различните модели самолети на Turkish входовете за слушалки на седалките (икономична класа) дали са еднакви?

Като гледам слушалките, които те раздават в самолетите са с един 2.5 мм. жак, дали на А330 и 737 MAX8 бяха такива или някои са с двойни жакове?

Предварително благодаря за евентуални включвания!

Публикувано:

Аз мисля, че са стандартни 2.5 мм на всички самолети. Имам ясни спомени от В789 и В777 от тази пролет. Честно казано бях забравил за споменатите от теб двойни жакове. Имам чувството, че последно съм попадал на тях по време на полет с В767 на канадците преди доста години...

  • Благодаря 1
Публикувано:

Миналата година е на двата ни полета с турците и от Варна и до Делхи бяха еднакви - един вход 2.5м. 

Единствено за мен поне е малко куцо, че входа за жака на слушалките се намираше в подлакътниците. Поне такива са ми спомените.

Преди 1 час, FlyTraveler каза:

Здравейте всички,

Спомняте ли си на различните модели самолети на Turkish входовете за слушалки на седалките (икономична класа) дали са еднакви?

Като гледам слушалките, които те раздават в самолетите са с един 2.5 мм. жак, дали на А330 и 737 MAX8 бяха такива или някои са с двойни жакове?

Предварително благодаря за евентуални включвания!

 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 2 часа, Duke каза:

Аз мисля, че са стандартни 2.5 мм на всички самолети. Имам ясни спомени от В789 и В777 от тази пролет. Честно казано бях забравил за споменатите от теб двойни жакове. Имам чувството, че последно съм попадал на тях по време на полет с В767 на канадците преди доста години...

 

Благодаря и на двама ви! Аз ще се екипирам с преходници и за двете за всеки случай, както и с bluetooth предавател, да не ми се мотат жици. Малко ми писна от тези самолетни слушалки на авиокомпаниите и този път смятам да си взема някакви мои що-годе прилични.

Публикувано:

Летяхме с турците преди няколко седмици и всичките самолети бяха със стандартния 2.5 мм жак. При нас самолетите бяха Airbus A350, Boeing 777/787. Почти съм сигурен, че и A330 са със същия жак. Бях чел и на други места в Интернет относно тези слушалки, но никъде не бях срещал за полети в последните месеци с Турците да са имали различен жак (но и темата не е чак толкова широко коментирана де 😄).

Хубаво е да си подготвен, но според мен няма да имаш никакъв проблем.

  • Благодаря 1
Публикувано:

имам слушалки на Търкиш в нас и те са с двойния жак (само с него)

от 2021 са обаче, не знам има ли промени

  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря на всички за включванията! Сгрешил съм по-горе. Стандартния жак е 3.5 мм, не е 2.5. Да не вземе някой да се обърка 🙂 Входовете за слушалки по самолетите на всички авиолинии (основните поне) са 3.5 мм. жакове, били те единични или двойни. Взех си един безполезен адаптер де (3.5 мм. към 2.5 мм... ) 🙂 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.